Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 172
A velemeny az az osztrakokra vonatkozik alt.:)
A kis kocsiba bor az itteni szemleletbol fakadoan nem meglepo. Sokan vannak, akiknek a nagyban is van, hat akkor miert ne legyen a kicsiben is...
Egyebkent en sem szeretem a bort.

A 175-os gumit en csak azert mondtam, mert az 1,1-eseknek es a dizeleknek 155-os szokott lenni, az 1,4-est nem is figyeltem. En egyebket csak ugy megnezem az R5-oket, mert szeretem a francia kisautokat, nem akarok ilyet, es nem is ertek hozzajuk kulonosben...

Előzmény: műláb (171)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 171
Ez nem túl világos

-> " A velemenyem az megvan..:)"

Aki bontva vesz bőrös cuccot a kocsijába? Vagy aki bőrt vesz ilyen kis kocsiba?
Egyébként számomra a bőr és az automata váltó az a 2 dolog, ami mentális negatív lóerőket kölcsönöz egy kocsinak (except: luxus category), szal nekem sem jön be a bőr.

->"annak csak a kereke 175-os"
Nem tom, gyárilag a GTT, a GTE és a GTX 185-össel jöhetett ki?
Homályban vagyok ezügyben.

Előzmény: tcaoe (170)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 170
Nem tudom melyik melyik, van a szelesitett 1,7-es, meg van simaban is, annak csak a kereke 175-os. Meg persze rairjak a kereskedok, hogy mi az. Mind a ket feleben lattam mar bort. Igaz a simakbol csak ebben az egyben.(lehet, hogy bontva vette) A velemenyem az megvan..:)
Előzmény: műláb (169)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 169
A GTE és a GTX ha jól tudom 1.7-es,és szélesített azt el tudom képzelni, hogy azokat jobban telepakolhatták extrákkal mint az 1.4 GT turbo-t.Bár nem láttam még GT turbo-t bőrrel, attól még előfordul, hogy van. Én spec. kétkedem benne.
Látom a sógorokról neked is meg van a véleményed.....
Előzmény: tcaoe (168)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 168
Nem, Ausztriaban. A munkahelyem parkolojaban tunt fel az elso, az ugyan nem szelesitett, de GT feliratot visel, 1,7-es lehet. Ebben fekete borbelso van. Meg kereskedesekben is lattam mar vagy 4-5 darabban bort, ugyhogy gondolom, gyari lehet. Ezek az osztrakok soherek ilyesmire utolag penzt adni...
Előzmény: műláb (166)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 167
Ugyan off, de tudtad, hogy Roland Garros az I.vh-ban vadászpilóta volt, és neki is része volt a repgépre rögzített gépfegyver megalkotásában?
Ha már a teniszről volt szó...

On

Előzmény: avantage (163)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 166
tobbet is lattam mar idekint. -> esetleg Fr.o-ban?
Előzmény: tcaoe (162)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 165
Én is valami hasonlót gondoltam.
Az ilyen f...ok eh, mindegy.
Csak felbosszantja magát az ember :-(
Előzmény: avantage (163)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.23 0 0 164
aha.
Előzmény: avantage (163)
avantage Creative Commons License 2001.01.23 0 0 163
Valoban, fals az egesz.

Tipikus nepper vette fel. Tudod, az a fajta, aki csak annyit nyog be, hogy "haló". Azt mondta mar nem aktualis. Mikor kerdeztem, hogy is volt ez a 16V, meg 1993-as gyartas, csak mellebeszelt: Valami haverja tette fel a hirdetest, stb...

Ilyenektol nem szabad autot venni.

tcaoe Creative Commons License 2001.01.23 0 0 162
Bor belsovel ez az auto biztosan volt gyarilag is, tobbet is lattam mar idekint.
Előzmény: avantage (161)
avantage Creative Commons License 2001.01.23 0 0 161
>Renault 5 GT turbo 16v 1400 cm3

Termeszetesen 16v R5 nincs. Nehanyan atepitik a 19-bol es a Cliobol ismert 1.8 16V motort, de ugye az meg nem 1400 ccm.

A 16"-os alufelni /45-os gumival is alig megy fel, viszont nagyon szepen nez ki. Az ilyen meretu gumik viszont egy vagyonba kerulnek.

60000 km = hat persze!!!!

1993/5: GT turbot ekkor mar nem gyartottak. Azt meg 90/91-ben befejeztek.

650ezer Ft realis ar pl. ha a kocsi: 8V, gyari felnivel, 1990-es, 100000km. (persze visszatekerve, mondjuk 80000-re)

A bor belso persze egyedileg megoldhato, ahogy a komoly hifi is.

Szerintem ez egy orult hirdetes, lehet fel is hivom, mi ez? Megkerdem automata legkondi van-e benne?

Előzmény: műláb (157)
műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 160
Hi!

Ez hihető, de a 16 szelepen akadtam fenn elsősorban, ugyanis 16v Renault 5-tel még nem találkoztam - ettől még lehet, hogy van.
De azt a Pug-ot megvenném! :)))

Fresi!

Majd értesíts!!

Műláb

Előzmény: Zoldalma (158)
frescho Creative Commons License 2001.01.23 0 0 159
Hi!

Koszi a tippeket. Posti gyerek vagyok es most eppen gepmuhelyt keresek, mivel egy vallakozo szellemu Skoda-beteg szerelom mar van, igy neki is beficcen, ha nekem sikerul.

Fresi

Előzmény: műláb (154)
Zoldalma Creative Commons License 2001.01.23 0 0 158
Fél OFF:
...Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!

Hát ha az volt is, megkímélt vszg. nem :-/ Kedvenc hirdetésem: P205GTI, megkímélten, kevés kilométerrel, nöi tulajdonostól eladó... Hát persze. Elötte meg egy öreg bácsika vezette, aki csak hétvégenként ment ki a telekre? Ez az a réteg, aki a leggyakrabban hirdeti az autóját ;-|

Z.

Előzmény: műláb (157)
műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 157
Ave!

Renault 5 GT turbo 16v 1400 cm3 Benzin 1993/5 650 ezer Ft
FULL EXTRA, KOMOLY HIFI, RECARO BŐR BELSŐ, 16-OS ALUFELNI, MEGKIMÉLTEN ELADÓ Tel.: xxx-xxxxx

A www.hasznaltauto.hu-n találtam ma.
Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!

Ja, egyébként a R5 topicban írtatok a baccara-ról.
Gondolom,az a csúcsfelszereltség.
R5-nél mit takar?

THX
Műláb

műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 156
Már a régi Astrák is szépen szóltak, ha az ember nem rakott rá túl nagy hangerőt.De asszem ez nem is arra lett tervezve.
On
Előzmény: avantage (155)
avantage Creative Commons License 2001.01.22 0 0 155
>Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban
Most meg van benne egy regi Grundig radiosmagno ami ket alcso Fenner-t hajt. Nem nagy szam, de meg ezt is lehet, kiveszem, mert csak zorog a razos utakon, hallgatni nem nagy elvezet, legfeljebb hosszabb uton szoktam bekapcsolni. Persze az is lehet, hogy az otthoni hifim utan tul igenyes lettem? Nem hiszem, az Astra gyari beszereleset szivesen hallgatom.
Előzmény: műláb (154)
műláb Creative Commons License 2001.01.22 0 0 154
Hi Fresi!

Nem tudom, merre lax, ha pesti vagy, akkor egy külön országban (hozzánk vidékiekhez képest), aholis szerintem jóval nagyobbak a lehetőségeid.
Kéne keresned vagy egy olyan szakit, aki már csinált ilyet szívómotoros gépen, vagy egy turbós műhelyt, ahol felújítás is a profilok közt van.
Ámbár elég horribilis összegeket képesek ilyenekért elkérni, úgyhogy több- kevesebb segítséggel vagy Te csinálod meg, vagy leteszel róla- szerintem.
Fél éve figyelem a topicokat, azt ajánlanám, olyan srácoknak írj esetleg privátba, akik jobban otthon vannak a témában -> viszont a tapasztalatokat megoszthatnád velünk is.
Nem tudom, ezek az illetők megharagudnának -e érte, ha leírnám a nevük, de megpróbálom: James(passz)és Turbo Lada(Alfa topic) így kapásból.
Ők a gyakorlati részében talán tapasztalati úton is jobban otthon vannak, mint mi.
Bocs, ha hosszúra sikeredtem.

Ja, és szerintem 0.4 bar-nál már érdemes az intercooler

Off
Ave, ha erre jársz: említetted, a GTT nem egy hifinek való kocsi, de Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban?
On

Üdv.:Műláb

Előzmény: frescho (153)
frescho Creative Commons License 2001.01.19 0 0 153
Hi!

OK, most latom csak hogy maskent ertelmezzuk a merteket. Elnezest en kulonfele szakirodalom alapjan irogattam, nincs gyak tapasztalatom meg. Az R5-nel a 0.7 tultoltes. Tehat a legkori nyomas 1 bar. Erre ha revesszuk amit az R5 kap azzal 1.7 bar. En igy erttem a feltoltes merteket.

Szoval atfogalmazom:

a lekori nyomasra +0.3-0.4 bart akarok ranyomni plusszban. Fokent a kissebbikre hajlok, mert azt meg siman kibirna meg toltolevego-huto nelkul is a joszag.

Fresi

Előzmény: Mikes (152)
Mikes Creative Commons License 2001.01.18 0 0 152
>>>Kb 1.3-1.4 bar toltonyomast szeretnek elerni

Van fogalmad arról, hogy az az 1.3-1.4 bar mennyi???
A GTTurbo turbója például 7 tized bár körül van gyárilag...

Előzmény: frescho (151)
frescho Creative Commons License 2001.01.18 0 0 151
Hi!

A dontes: feltolto. A moci pedig Favorit, ami mar benne is lakozik, igy ez nem akadaly. Most gepmuhelyt keresek, ahol emberi aron legyartjak nekem a feltoltot, esetleg ha valmit lat valaki, rogton szoljon!

A cel:

Skoda, ami nyomatekos alul.
2000-tol jon meg a nyomas, 2500-nal max nyomatek (kb. 140-Nm az eredeti 100 helyett) Max fordulatszam kb. 6000-6500. Teljesitmeny: 75-80 a gyari 62 helyett. Ez szerintem egy enyhe toltessel elerheto. Kb 1.3-1.4 bar toltonyomast szeretnek elerni. A poen az, hogy az ekszijtarcsaval lehet szabalyozni a max nyomast.

Bye

Fresi

Előzmény: műláb (150)
műláb Creative Commons License 2001.01.18 0 0 150
Hi!

Csak annyit tudok a témában hozzászólni, hogy 1x, még '97 környékén éjszakai gyorsulásin a Hungaroringen láttam egy turbós skodát, majd lehet, hogy nem ugyanaz a gép volt, de rémlik a '98 környékén Pannoniaringen, Ostffyasszonfán is 1 alkalommal.
Mit mondjak..... Cool

A mechanikus töltővel állítólag tényleg nincs szívás, de úgy hallottam, nehezebb beállítani,mint a "hagyományosakat"
A Skoda hűtésével nem lenne gond, fizikailag is befér, de ugy hallottam (hogy én mennyi mindent hallok...) hogy igazából a 130-asokra érdemes csak a turbót rányomni.Persze az magától is nyomatékosabb egy kicsit.Viszont itthon csak Rapidban láttam 130-ast, Ausztriában kissé gyakoribb(volt)4 ajtósban is.
Én drukkolok.Ha döntöttél, értesíts
Üdv: Műláb

Előzmény: frescho (149)
frescho Creative Commons License 2001.01.17 0 0 149
Hi!

Verda: Skoda, a csoda
Toltonyomas: Nem akarom szetszakitani a mocit, csak nemi nyomatekot akarok.
Tolto: Elgondolkoztam a mechanikus feltolton, mivel avval kevesebb a szivas, egyszerubben berakhato. Csak az a kerdes, hogy abbol is milyet? es mennyiert?

Bye

Fresi

Előzmény: műláb (146)
műláb Creative Commons License 2001.01.16 0 0 148
Bocsi, AVE!

Egyébként ha Enikőtől megszabadulnál, márciusban átvenném szívesen.Asszem a megyédbe kell települnöm melóügyben,szal GYMS -i maradna a kicsike :)))
Sorry mégeccer, nem akarok senkit érdemein felül dícsérni, sajnálom, ha úgy hangzott.

Üdv.:Műláb

Előzmény: avantage (147)
avantage Creative Commons License 2001.01.15 0 0 147
>Avantage a szaki benne
Ilyet ne irjal, nem vagyok en semmilyen szaki, csak erdekel a tema.

>Lehet- e bleed valve nélkül a turbónyomást a motortérben egyszerűen és gyorsan...
Nem. A rud allitgatasa nem olyan egyszeru.
Illetve van egy nagyon gagyi megoldas a novelesre: a lefuvoszelepet egy eros rugoval a szabalyozoszelephez kotni (erositi a beepitett rugo hatasat, igy kesobb nyit a lefuvo) Mar lattam ilyet, hat, inkabb bleed valve. Nem olyan bonyolult az.

frescho,

Szerintem tul bonyolult a turbo raepites. Csak akkor csinalnam, ha semmilyen mas gep nem johetne szoba. Gondold meg, leomlot kell csinalni, helyet a feltoltonek, gondoskodni a plusz hoterheles elvezeteserol, stb...

Előzmény: műláb (146)
műláb Creative Commons License 2001.01.15 0 0 146
Hi Fresi!!

Nem sokat tudok, de néhány gondolatot tán meg tudok osztani véled, amivel a szakik már engem iis kiokosítottak:

- előszöris nemárt tudni, milyen géped van.

utána, legalábbis amit én tudok:

karbis megoldás is lehet jó, lásd GTT-karbi, Tie-injektor.
Töltőügyben nem érdemes újat, mert ba...ttul drága, de használtat is ki lehet fogni működőképeset.pl: Bazár, Irányár, stb..
Hallottam már (lehet hogy itt ,lentebb)20 e ft alatti komplett turbóról is.
A 0,3 a motornak elég kíméletes, de szerintem 0,5 bar alatt nem nagyon érdemes vele foglalkozni, főleg, hogy sok a meló is vele.
De pld.a Croma Tie. nyomása 0,55.
A GTT- é , igaz, Avantage a szaki benne, de 0,7 körül van, és szvsz akörül lehet a Tie Uno-é is.
Ha karbival nyomod, és az olajzást már kitaláltad, akkor sem árt a hengerfejet belőni, a motor hűtését szintén csisszre dobni, ja és légmenyiségmérőt is szerezned kéne valahol, ha jól tudom.
Szal, sok meló.
Van itt vhol egy bizonyos James (ingyenreklám nem árt), ő CRX-re rakott turbót, ahogy emléxek, nem volt sok lóvé,csak eszméletlen nagy meló.

És még Avantage-t ajánlom műszaki kérdésekben.

Üdv.:Műláb

Előzmény: frescho (145)
frescho Creative Commons License 2001.01.15 0 0 145
Sziasztok!

Lenne hozzatok nehany kerdesem az eddig elhangzottakkal kapcsolatban:

1. mennyit er, ha egy soft turbot akasztok ra a gepemre kb 0.3 tultoltessel?
2. hol lehet valamilyen toltot olcson szerezni (mechanikus is lehet)
3. hogyan oldhato meg, hogy karbival menjen, ne kelljen hozza injektor.

Bye

Fresi

műláb Creative Commons License 2001.01.15 0 0 144
Avantage!

A következő kérdésem GTT ügyben, ha valamikor erre járnál:
Lehet- e bleed valve nélkül a turbónyomást a motortérben egyszerűen és gyorsan csökkenteni gyári érték alá, illetve arra visszaállítani?
Esetleg csak bleed valve-vel megy?
Mert ha jól emléxem, Tie-nél egy pálcát elegendő csavargatni.
És tényleg, az injektor miatt a Tie számottevően kevesebbet fogyaszthat?

THX

műláb Creative Commons License 2001.01.08 0 0 143
Pedig amit személyesen láttam, elégg meggyőzően nézett ki.
Mind 1.
Előzmény: avantage (142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!