Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tibormandli Creative Commons License 2022.01.13 0 0 15210

Üdv!

 

Akkor amit jelenleg lehet venni az már gumikúpos ha jól értem.

A megoldás az lett, hogy egy szombathelyi motorosboltban beszereztem gumikúpos tűszelepet (Tourmax K6 típus), csak ehhez fel kell fúrni a fészket átmérő 6,5 mmre, amit meg tudok oldani padon, ugyanis 6,43 mm a vásárolt típus bordáinak átmérője, a hét század elég lesz. A gyáriban 1 tized mm a különbség a ház és a tű között. Az alatti méret amit tudtam volna szerezni az 5,27 mm, az meg olyan lötyögős lett volna, nem mertem bevállalni.

Ez amolyan infónak készült!

 

Üdv

 

Tibor

Előzmény: t.zsolti (15209)
t.zsolti Creative Commons License 2022.01.11 0 0 15209

A javítókészletbe ( tűszelep ) van gumikúpos , a gyárit én is kivettem mert már ujjonnan túlfolyt. Nekem 131-es van azon sincs ablak, amit vettem azon van, viszont a keverék állító csavar hátrafelé áll.

Belül keress valami szintre utaló támpontot, felöntést.

Előzmény: tibormandli (15206)
tibormandli Creative Commons License 2022.01.09 0 0 15208

Üdv!

 

Akkor utánajárok merre van motorosbolt.

 

Köszi

Előzmény: Atyus 77 (15207)
Atyus 77 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 15207

Üdv.

 

Agyári tűszeleppel csak a szopás lesz. Motoros boltba kell venni hasonló méretű gumikúpos szelepet ,és az úszó fülét hozzá igazítani. 

Előzmény: tibormandli (15206)
tibormandli Creative Commons License 2022.01.08 0 0 15206

Szervusztok kedves fórumozók!

 

Van valami bevált ötlet, kivitelezés tűszelep végéről eltűnő kis gumigyűrű helyettesítésére? 

 

Vettem egy új karburátort(k126) egy éve, jelenleg belefulladt a benzinbe az autó. Szétszedtem a gumigyűrű elrepedve esett ki a tűszelep fészkéből.

 

Ez már nem ablakos, így nehéz benzinszintet is állítani, de annyi biztos, hogy mikor leveszem a fedelet (tehát az úszó sincs bent az úszótérben) akkor is nagyon magas a benzinszint. Van egy vonal a karbi külsején, de úgy gondolom hogy ha addig van benzinnel a karburátor, az sok. Ablakos volt az előző, de annak meg már minden baja van, annál könnyű volt belőni.

 

Köszi a segítséget!

 

Üdv

 

Tibor

 

 

zolikababa Creative Commons License 2021.12.22 0 0 15205

Jó estét . Valaki megnézte a hidat és azt mondta , hogy ez nem uaz hanem ,vagy zuk vagy barkas . Igaz azon ,sem tudom , van-e vagy nincs difizár .

Előzmény: Holmer (15201)
t.zsolti Creative Commons License 2021.12.21 0 0 15204

Nekem a bejárató 17.5/100

Sok a 2/3-ad benzinszint. 

A keverék minősségi csavaron befelé kellene " zárni" , majd ha a benzinszintet beállítottad és kipróbáltad úgy is a fogyasztást.

Előzmény: BenceM (15175)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2021.12.20 0 0 15203

A féltengely vége ki van csavarva, azért tudod kézzel is tekerni. Ha lesz első kardánod, az menet közben állni fog, nem hajt. Be kell csavarni a kapcsolókörmöket és jó lesz.

Előzmény: style (15174)
zolikababa Creative Commons License 2021.12.19 0 0 15202

Köszönöm a választ .

Előzmény: Holmer (15201)
Holmer Creative Commons License 2021.12.19 0 0 15201

Btr difi belemegy a házba,azon van önzáró difizár.

Előzmény: zolikababa (15199)
t.zsolti Creative Commons License 2021.12.18 0 0 15200

Nem sima lemez? Nekem berozsdált.

Előzmény: kani76 (15195)
zolikababa Creative Commons License 2021.12.17 0 0 15199

Jó estét . Önökhöz fordulok segítségért . UAZ hátsó hídra lehet valahogy , valamilyen formában difizárat építeni ? Van egy egytengelyes kis traktorom , de télen használhatatlan . Kérem ha valaki tud segítsen . Köszönöm .

Holmer Creative Commons License 2021.12.09 0 0 15198

Ne aggódj ,látom mit kérdeztek! Arra is válaszoltam. ;)  Mindent lehet! Csak rengeteg pénz!

Előzmény: zerhanova (15194)
zerhanova Creative Commons License 2021.12.08 0 0 15197
Előzmény: BenceM (15196)
BenceM Creative Commons License 2021.12.08 0 0 15196

Köszönöm a válaszokat! Ezt a törvényt hol lehet megnézni? Tudsz rá esetleg linket,vagy számot ?

Előzmény: zerhanova (15194)
kani76 Creative Commons License 2021.12.07 0 0 15195

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy javított-e már valaki közületek UAZ benzintankot? 

Valami alumínium ötvözet, AWI-val és AFI-val is próbáltam, de csak kókány lett belőle. 

Lehetséges, hogy forrasztani kellene? 

 

Előre is köszönöm a segítséget!

zerhanova Creative Commons License 2021.12.05 0 0 15194

A kérdés az volt gyári Uazt hogy lehet lassú járműnek vizsgáztatni. Amit leírtál az a egyedileg épített lassú járműre vonatkozik, ami nagy vonalakban így van és kb annyiba is van.A Törvény szerint gyári alvázat és kaszni elemet nem lehet felhasználni az építésnél,így értelemszerűen -a kör bezárult-tehát Uazra már nem lesz piros rendszám rakva a jelenlegi helyzetben. Talán  lesz egyszer egy emberségesebb Kormány ami megengedi a szegényeknek újra ezt a lehetőséget,hogy legyen egy olcsón fentartható szállító járművük...........:(

Előzmény: Holmer (15193)
Holmer Creative Commons License 2021.12.01 0 0 15193

Ma is lehet,csak nem éri meg,mert milliókba kerül az eljárás. Átalakítás még istenes ezeknél,hogy ne menjen csak 25öt,illetve ne teljesen zárt fülke legyen,de  egy olyan tervező,aki ezt  megtervezi nem 100ezerért dolgozik,utána ezt meg is kell csinálni,olyan mühelyben aki erről papírt is ad ki,az mondjuk uaznál egy napos munka max :D.  Aztán hatósági vizsgára jelentkezés, engedélyek,illetékek befizetése,elbírálás után mehetsz vizsgára tréleren megyei Nkh állomásra. Aztán ha megvan örülhetsz.   Ez így  1millát veri alsó hangon.

Azt már tényleg el lehet felejteni,hogy uaz marad és mehetsz vele 80at. El kell vinni hatósági vizsgára,azt meg csak ugy lehet hogy erre hivatott tervező ,erre hivatott szakmühely aki ezt meg kell csinálja,mert ki fogják próbálni,ez a minimum. Visszaalakítani meg mindent vissza lehet,de ne fogjanak meg vele 80al :D mert örökre elveszik a forgalmit. 

Egyébként még sok olyan kisteher meg  erdei autó van,amin piros rendszám van,hiszen a zöldet nem engedik már, a pirosat is csak a fenti módon.  A forgalmiban záradékként ott kell lennie az átalakítás és vizsga akta számának,amiből az NKH adattárában  kell egynek lennie, egynek meg a tulajnál. Ha ez nincs így,akkor nem lesz többé piros rendszám a kocsin.

Szóval ha sok pénze van,mindent lehet.

Előzmény: zerhanova (15192)
zerhanova Creative Commons License 2021.11.28 0 0 15192

Ma már nem lehet,ezért van az hogy irreálisan drága egy régi piros rendszámos Uaz.

Előzmény: BenceM (15191)
BenceM Creative Commons License 2021.11.07 0 0 15191

Van a fórumon olyan kolléga,akinek az uaz lassú járművé lett minősítve hivatalosan? Leírná,hogy ennek mi a követelménye és menete?

Átalakítási terv,erre jogosult emberkétől,addig oké,de az Nkh mitől minősiti át?   Egy sebességet lehegesztenek,a fülkét ki kell nyitni,nem lehet zárt? Stb..?

t.zsolti Creative Commons License 2021.11.05 0 1 15190
Előzmény: Én és én, meg az Irén (15188)
t.zsolti Creative Commons License 2021.11.05 0 0 15189

ok.

orosz oldalon 3,5mm-ről írnak , de ott 10-esre csökkentették a gyertya méretét.

Előzmény: Én és én, meg az Irén (15188)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2021.11.05 0 0 15188

A gyertyamenetre figyelj oda, mert abba már beleérhet a lemarás.

Előzmény: t.zsolti (15187)
t.zsolti Creative Commons License 2021.11.04 0 1 15187

A motor felujjítás alkalmával leszedettem 2-mm a hengerfejből, de a kompresszió nem igazán emelkedett ( nem tudom mennyi lenne ha maradt volna a 2mm ) de így 8 bar ( elég csekély ) . 

A télen lehet lehúzatok még annyit amennyit lehet, össze ne érjen a szelep és a dugó.

Előzmény: padisah (15182)
t.zsolti Creative Commons License 2021.11.04 0 0 15186

Nekem ablak feléig van és így is üzemel. Fogyasztást nem tudok, de 98-ast szoktam tankolni.

A MOL-nak írtam levelet , hogy mit ajánl " ilyen autóba, még nem válaszoltak.

Előzmény: BenceM (15175)
t.zsolti Creative Commons License 2021.11.04 0 0 15185

Köszi! 

Van egy repedt motortartó bakom ( az alsó gumi elrepedt 1/2 óra használat után, uj volt ). 

Előzmény: Holmer (15180)
padisah Creative Commons License 2021.11.01 0 0 15184

vannak 100as oktánszámú prémium benzinek, amibe nem írják elő az etanolt, ha tényleg ez a baj, bár ebből 15 litereket megvenni.... horror

etanollal kapcsolatban sokat cikkeztek, hogy kikezdi a müanyag alkatrészeket, hosszú felsorolások mentek hogy melyik autóba mehet simán, melyikbe nem

 

szóval most ezt olvasva inkább arra gyanakodnék, hogy az etanol kikezd valamilyen tömítést, és valahogy elszivárog a benzin, az nem a motorba kerül

Előzmény: Holmer (15183)
Holmer Creative Commons License 2021.10.31 0 0 15183

Anno mikor bejött az etanol,próbálkoztunk,de akárhogy állítottuk,gyűjtást,karbit..dupláját ette ,mint sima 95ből. Erő meg a kanyarba ment el :D  Utána vissza benzinre,de most mióta megemelték az etanol tartalmat ,a fogyasztás is emelkedik.

Előzmény: padisah (15182)
padisah Creative Commons License 2021.10.31 0 0 15182

én úgy tudom az eredeti uaz-t 70-es oktánszámú benzinhez tervezték, és pont azért eszik olyan sokat, mert ezzel az oktánszámmal nem lehet akkora kompresszióviszonyt alkalmazni, és a motor termikus hatásfoka lesz alacsony

 

az etanol viszont javít az oktánszámon (és kismértékben csökkenti az energiatartalmat)

(és az a gyanúm hogy az olajfinomító kap az alkalmon, és a 95-ös oktánszám beállításához többet kever be az alacsony oktánszámúból, amivel pénzt spórol, cserébe viszont a benzin romlandó lesz)

Előzmény: Holmer (15181)
Holmer Creative Commons License 2021.10.31 0 0 15181

Na várj,mert csak ebből kb 3féle van ....

Annyira állitsd be,hogy hideg motornál még azért gázadásra el tudj vele indulni normálisan ne hörögjön vagy ne álljon le.

Amióta etanolos a benzin és emeltek rajta,azóta a fogyasztások is nőlnek szépen....Szóval lehet itt megszakitós,elektromos gyújtás meg szuper gyertya,ha a benzin sz@rabb már mint a 86os volt....

Előzmény: BenceM (15175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!