Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andor123 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 7029

Sziasztok. 

Egy olyan kérdésem lenne ha tudtok segíteni nekem hogy nem fúj be levegőt a ventilátor az utastérbe mik lehetnek az esetleges hibák illetve mik a gyakori problémák ilyen esetben? Válaszotokat előre is köszi.Citröen Berlingo 1.9D 2003.

Űdv Andor

soryton Creative Commons License 2018.02.15 0 0 7028

...igen az/valszeg a bal/ ajtó zárban szarakodik a mikrokapcsoló... keres rá a hsz.-imben 

Előzmény: Cosimo (7027)
Cosimo Creative Commons License 2018.02.15 0 0 7027

Üdv! Valaki le tudná esetleg röviden írni, az I-es Berlingo hogy érzékeli az ajtók csukott állapotát? Néha égve marad a nyitott ajtót jelző piros lámpa, de minden zárva. A tolóajtókon valami rugós kontaktusok vannak, de hiába zárom rövidre azt ami az oszlopon van, nem alszik ki a lámpa. Csak az ajtóra reagál. A felnyíló ajtóban láttam egy kis golyós biszbaszt, ami akkor testel, ha az ajtó lehajtva. De ez nem biztos. De mi van az első ajtókban, mikrokapcsoló? Azért bosszantó, mert ilyenkor a belső világítás sem alszik ki, és a központi zár is visszanyit. Ajtó csapkodás nem segít, aztán van, hogy menet közben magától kialszik. Szívatós hiba... :( Főleg esős időben jelentkezik.

vargamunka Creative Commons License 2018.01.29 0 0 7026

eladó tárcsa :500 km nem ment bontott 1,9 d berlingon volt  6500-Ft Pomázon átvehető ,megtekinthető ,posta nincs ---üdv

BJanó Creative Commons License 2018.01.07 0 0 7025

Szia, kösz az infót. Üdv.

Előzmény: bimbiri (7023)
soryton Creative Commons License 2018.01.07 0 0 7024

...a 3. generációban még nem volt szerencsém tartózkodni , de gondolom ugyanúgy mint az enyémben nem kell hozzá levenni a polcot , hanem a kesztyűtartó alatt aztán az A oszlop burkolata alatt fel a mennyezett kárpit mögé el lehet dugni ... 

Előzmény: oregbela (7019)
bimbiri Creative Commons License 2018.01.07 0 0 7023

Üdv!

 

A hátsó ajtó kérdésében nem tudok segíteni, a plusz emelés 40mm.

 

Üdv!

Előzmény: BJanó (7020)
BJanó Creative Commons License 2018.01.06 0 0 7022

Szia,

 

Kész, lebuktam :-) Csak lamentálok, az partner/berlingo valamiért nem jön be. Meg ez emlékeztetne az R4F6-ra, talán magasabb is az alja. Igazából ez volna az érdekes, a ZX alja néha leér a földúton ha nem figyelek oda.

 

Üdv. Janó

Előzmény: FeZ_ (7021)
FeZ_ Creative Commons License 2018.01.05 0 0 7021

Ajjaj. 

Nem biztos, hogy a Kuksi beenged vele a telepre. :-P

 

Előzmény: BJanó (7020)
BJanó Creative Commons License 2018.01.05 0 0 7020

Üdv!

 

Most járok erre először; az lenne a kérdésem, hogy a régi (2000 környéki) Kangoo-k között van ami Pampa (emelt) ÉS oldalra nyíló hátsó ajtaja van? Egy ideje figyelem a hahu-t de vagy csak Pampa vagy csak oldalra nyíló hátsó ajtajút látok.

A pampa a sima kivitelhez képest mennyivel van megemelve?

 

Előre is kösz.

Üdv.

BJanó

oregbela Creative Commons License 2018.01.05 0 0 7019

2014-es.

Előzmény: soryton (7018)
soryton Creative Commons License 2018.01.04 0 0 7018

...szép is volna ha ilyen dolgoknak is elő lenne készítve minden ....   :-))   de legalább az évjáratot elárulod ...?

Előzmény: oregbela (7017)
oregbela Creative Commons License 2018.01.04 0 0 7017

Sziasztok!
A céges autóm egy Berlingo kisteher, de a pontos típusát nem tudom most megmondani.

Nekem a belső tükör helye üresen árválkodik és ide szeretnék egy DVR-t rögzíteni.

Szeretném a hozzá vezető kábelt elrejteni, ehhez kérnék segítséget.

A szélvédő fölött egy rakodópolc van, az alján van a belső világítás lámpateste a kapcsolóval együtt.

Sajnos valószínűleg el kell távolítanom ezt a polcot, hogy el tudjam rejteni a kábelt.

Ez a polc hogyan van rögzítve?  Nem láttam sehol rögzítést! Esetleg a világítást kell kipattintani?

Hogy tudok könnyen gyújtáskapcsolóval kapcsolt csatlakozást kialakítani?

Biztos nincs olyan mákom, hogy a világítótestben ott legyen egy ilyen kapcsolt pont!

Vagy van rá esély?

halmossy Creative Commons License 2017.12.07 0 0 7016

Hálás köszönet a tippért! A szűrőcsere megoldotta a problémát. Spóroltál nekem vagy 50e forintot. Remélem, egyszer viszonozni tudom!

Előzmény: fastdie (7011)
Lacika810 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7015

Hello megoldódott a hiba?nekem ugyan ezt produkálja.Mar nagyon bosszant.Segitenel?Laci

Előzmény: halmossy (7010)
FeZ_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7014

Leggyakrabban az üzemanyag csőrendszerben van a hiba, ami a motoron van, ott levegősödik.

Természetesen más is lehet az oka, de 90%-ban a csőrendszer a ludas.

 

Előzmény: halmossy (7010)
FeZ_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7013

A tiéd biztosan nem 1,6 HDi, mert azon nem cserélsz szűrőház fedelet. (egyben van a szűrő) Más motornál más lehet a megoldás is a problémára.

 

Előzmény: Lacika810 (7012)
Lacika810 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 7012

Szia megoldódott a probléma a kocsival?Nekem ugyan ezt csinálja csak akkor indul ha picit lejtosebb állok meg orral lefelé.Akkor nincsen ezvavgond.Sajnos meg én sem tudom mit tegyek.Gazolajszuro házat fedelet cseréltem

Előzmény: halmossy (7010)
fastdie Creative Commons License 2017.10.05 0 1 7011

Nem 'szív" levegőt, hanem dugulás miatt valószínűleg vákuumot csinál a csőben, ezt látod levegőnek, persze ugyanaz a hatása, csak az ok teljesen más! Ennek az okát inkább a gázolajszűrőt kell cserélni, vagy esetleg a nyomásszabályozó szelepnél kell a hibát keresni! Részemről egy gázolaj szűrő cserével kezdeném, az a legvalószínűbb!

Előzmény: halmossy (7010)
halmossy Creative Commons License 2017.10.02 0 0 7010

Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Van egy  2005-ös Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 120e km. Ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.

 

Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?

 

Előre is köszi!

Cosimo Creative Commons License 2017.10.02 0 0 7009

Ok, köszi a visszajelzést. Erre nem gondoltam, mert nekem teljesen természetes a forrasztgatás. Igaz, már a szemem nem a régi, mint amikor Commodore gépekbe forrasztgattam ki-be a 40 lábú IC-ket, de azért ez még megy. Az SMD technikát már nem szívesen forrasztgatom. Azért örülök, hogy van megoldás, nyilván valaki ebből is él. :) Lényeg, hogy jól állítsák be, mert az műszerezettség nélkül elég macera volt...

Előzmény: rejzi1 (7005)
satya71 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 7008

Üdv. 

Segicségeteket szeretném kérni,egy peugeot partner 2000-es 2.0hdi automal kapcsolatban.Olajcsere,olajszűrő,gázolaj szűrő utén jöttelő ez a problémám.Motordiagnosztika lámpa kigyulatt,2200-2400-as fordulat a max és van ugy hogy fogja magát leáll.gépre rakva p0230-as hibakodott adott ki,ami a tüzelőanyag pumpa primer áramkör hibáját irja.hol keressem ezt az áramkört és hogy javicsam.Válaszotokat előreis köszi. 

soryton Creative Commons License 2017.09.29 0 0 7007

...az is lehet ...de akár a trafó is szarakodhat ... akár az injektor is ...  ki kellene olvasni a hiba tárolót ...

Előzmény: szedelényi jános (7006)
szedelényi jános Creative Commons License 2017.09.29 0 0 7006

Üdv Márkatársak.

Van egy olyan problémám hogy az autóm 2000-es fordulat alatt csak dadog akadozik szenvedve megy felette minden oké ez egy 1,6 benzines berlingó.

Mondtak olyat is hogy talán légtömeg mérő lehet szar. találkozott már valaki hasonlóval? 

rejzi1 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 7005

Hali!

 

Bocsi a kései válaszért!

 

Sikeresen szétszedtem, mint ahogy írtad és a videó mutatta! Sajnos a forrasztáshoz semmilyen eszköz nem állt rendelkezésre! Úgy gondoltam/reméltem, hogy ez a műszerfal is olyan mint a videón, de jött a fájó igazság, hogy nem az! :( Szakit nem találtam rá aki merné forrasztani.... Viszont találtam céget aki műszerfal egységekkel foglalkozik és mivel kalibrálni is kell ezért velük fogom megcsináltatni ami kb. 15eHUF+ Áfa...

Előzmény: Cosimo (6996)
jolessz?! Creative Commons License 2017.09.12 0 0 7004

Udv!citroen c2 2004 vtr  egyiknaprol a masikra nem akar indulni, gepre kotve immo hibat ir Economy mod aktiv toltes jelzo villog ! Esetleg valaki jart mar igy ?Merre keressem a hibat, mit csereljek mit nezzek at ? kiidegel a kis meregzsak semmi gond nem volt vele reggelre meg ezzel a hiba jelenseggel vart! 

soryton Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7003

...mindig tanul valamit az ember ...   :-))

Előzmény: FeZ_ (7000)
kárpittisztító mester Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7002

Nos, megvan a probléma megoldása. Mint említettem, kivettem az akkut a kocsiból, és áttettem egy másikba. Eközben sikerült az akkuval a mellette lévő, piros gumisapkás, - állítólag - baleset esetén "áramtalanító" kapcsolót megütni, ami ettől szétugrott. Összerakni nem tudtam, mert nem lett meg minden darabja.

Ma elmentem egy Renault bontóba, vettem helyette egy másikat, és du.-án kicseréltem. Amikor kész lett, egy sugallatom támadt, és rápróbáltam az indításra, és láss csodát, azonnal beindult. 

Szóval mint kiderült, az a kapcsoló nem áramtalanító, - mert nélküle is volt gyújtás, és az önindító is forgott, ezért is nem gondoltam rá, mint lehetséges hibaforrásra, - hanem csak motorleállító, mert baleset esetén az immo letilt.

Szóval ezért nem indult be.

Memphis90 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7001

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Citroen Berlingo 2.0hdi üzemanyag tankban lévő szivattyún milyen méretű csövek vannak a két hajlékony cső érdekel. Azt szeretném cserélni lehet azt cserèlni? Köszönöm a segítséget!!

FeZ_ Creative Commons License 2017.09.01 0 0 7000

Jellemzően az immo tiltás nem eredményez indítás-tiltást is a legtöbb autónál.

Tudtommal a Renault-nál sem. (legalábbis amikkel én találkoztam, nem)

 

Előzmény: soryton (6999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!