Egy olyan kérdésem lenne ha tudtok segíteni nekem hogy nem fúj be levegőt a ventilátor az utastérbe mik lehetnek az esetleges hibák illetve mik a gyakori problémák ilyen esetben? Válaszotokat előre is köszi.Citröen Berlingo 1.9D 2003.
Üdv! Valaki le tudná esetleg röviden írni, az I-es Berlingo hogy érzékeli az ajtók csukott állapotát? Néha égve marad a nyitott ajtót jelző piros lámpa, de minden zárva. A tolóajtókon valami rugós kontaktusok vannak, de hiába zárom rövidre azt ami az oszlopon van, nem alszik ki a lámpa. Csak az ajtóra reagál. A felnyíló ajtóban láttam egy kis golyós biszbaszt, ami akkor testel, ha az ajtó lehajtva. De ez nem biztos. De mi van az első ajtókban, mikrokapcsoló? Azért bosszantó, mert ilyenkor a belső világítás sem alszik ki, és a központi zár is visszanyit. Ajtó csapkodás nem segít, aztán van, hogy menet közben magától kialszik. Szívatós hiba... :( Főleg esős időben jelentkezik.
...a 3. generációban még nem volt szerencsém tartózkodni , de gondolom ugyanúgy mint az enyémben nem kell hozzá levenni a polcot , hanem a kesztyűtartó alatt aztán az A oszlop burkolata alatt fel a mennyezett kárpit mögé el lehet dugni ...
Kész, lebuktam :-) Csak lamentálok, az partner/berlingo valamiért nem jön be. Meg ez emlékeztetne az R4F6-ra, talán magasabb is az alja. Igazából ez volna az érdekes, a ZX alja néha leér a földúton ha nem figyelek oda.
Most járok erre először; az lenne a kérdésem, hogy a régi (2000 környéki) Kangoo-k között van ami Pampa (emelt) ÉS oldalra nyíló hátsó ajtaja van? Egy ideje figyelem a hahu-t de vagy csak Pampa vagy csak oldalra nyíló hátsó ajtajút látok.
A pampa a sima kivitelhez képest mennyivel van megemelve?
Szia megoldódott a probléma a kocsival?Nekem ugyan ezt csinálja csak akkor indul ha picit lejtosebb állok meg orral lefelé.Akkor nincsen ezvavgond.Sajnos meg én sem tudom mit tegyek.Gazolajszuro házat fedelet cseréltem
Nem 'szív" levegőt, hanem dugulás miatt valószínűleg vákuumot csinál a csőben, ezt látod levegőnek, persze ugyanaz a hatása, csak az ok teljesen más! Ennek az okát inkább a gázolajszűrőt kell cserélni, vagy esetleg a nyomásszabályozó szelepnél kell a hibát keresni! Részemről egy gázolaj szűrő cserével kezdeném, az a legvalószínűbb!
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Van egy 2005-ös Citroen Xara Picasso 1.6 HDi, 120e km. Ha 2-3 napot áll, már nem indul. Néha beindul, de 10 mp után leáll. Ha légtelenítem a szűrő felett lévő pumpával, pöccre indul. Ha már megy, nem dadog, jól húz minden fordulaton, alapjárat is rendben.
Kérdésem, hogy lehetne megtalálni a hibát? Az átlátszó cső miben segít? Mikor szívja be a levegőt? Üzem közben, vagy ha már leállítottam? Milyen hibák merülhetnek fel?
Ok, köszi a visszajelzést. Erre nem gondoltam, mert nekem teljesen természetes a forrasztgatás. Igaz, már a szemem nem a régi, mint amikor Commodore gépekbe forrasztgattam ki-be a 40 lábú IC-ket, de azért ez még megy. Az SMD technikát már nem szívesen forrasztgatom. Azért örülök, hogy van megoldás, nyilván valaki ebből is él. :) Lényeg, hogy jól állítsák be, mert az műszerezettség nélkül elég macera volt...
Segicségeteket szeretném kérni,egy peugeot partner 2000-es 2.0hdi automal kapcsolatban.Olajcsere,olajszűrő,gázolaj szűrő utén jöttelő ez a problémám.Motordiagnosztika lámpa kigyulatt,2200-2400-as fordulat a max és van ugy hogy fogja magát leáll.gépre rakva p0230-as hibakodott adott ki,ami a tüzelőanyag pumpa primer áramkör hibáját irja.hol keressem ezt az áramkört és hogy javicsam.Válaszotokat előreis köszi.
Sikeresen szétszedtem, mint ahogy írtad és a videó mutatta! Sajnos a forrasztáshoz semmilyen eszköz nem állt rendelkezésre! Úgy gondoltam/reméltem, hogy ez a műszerfal is olyan mint a videón, de jött a fájó igazság, hogy nem az! :( Szakit nem találtam rá aki merné forrasztani.... Viszont találtam céget aki műszerfal egységekkel foglalkozik és mivel kalibrálni is kell ezért velük fogom megcsináltatni ami kb. 15eHUF+ Áfa...
Udv!citroen c2 2004 vtr egyiknaprol a masikra nem akar indulni, gepre kotve immo hibat ir Economy mod aktiv toltes jelzo villog ! Esetleg valaki jart mar igy ?Merre keressem a hibat, mit csereljek mit nezzek at ? kiidegel a kis meregzsak semmi gond nem volt vele reggelre meg ezzel a hiba jelenseggel vart!
Nos, megvan a probléma megoldása. Mint említettem, kivettem az akkut a kocsiból, és áttettem egy másikba. Eközben sikerült az akkuval a mellette lévő, piros gumisapkás, - állítólag - baleset esetén "áramtalanító" kapcsolót megütni, ami ettől szétugrott. Összerakni nem tudtam, mert nem lett meg minden darabja.
Ma elmentem egy Renault bontóba, vettem helyette egy másikat, és du.-án kicseréltem. Amikor kész lett, egy sugallatom támadt, és rápróbáltam az indításra, és láss csodát, azonnal beindult.
Szóval mint kiderült, az a kapcsoló nem áramtalanító, - mert nélküle is volt gyújtás, és az önindító is forgott, ezért is nem gondoltam rá, mint lehetséges hibaforrásra, - hanem csak motorleállító, mert baleset esetén az immo letilt.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Citroen Berlingo 2.0hdi üzemanyag tankban lévő szivattyún milyen méretű csövek vannak a két hajlékony cső érdekel. Azt szeretném cserélni lehet azt cserèlni? Köszönöm a segítséget!!