Nemrég az Alfa önindítóját nem tudták javítani, mert a forgórész halt be és a körbetelefonálás vége is az lett, hogy nem él már, aki ilyet még tekercselt. Szerencsére találtam egy másik forgórészt. De fogynak a szakik :(
Nézegetek egy ideje, de Uk-val elég rossz a tapasztalatom, a Kelet-európai vevőt nem igazán veszik komolyan, plusz szinte mindenki kidobta már fénykorában ezeket a légszűrőházakat és sportlégszűrőre cserélte. De, hátha. . .
Hohó, erről van friss sztorim. Laci talán emlékszik a XXII. Arany János utcában egy szuteréngarázs előtti lejtőn álló sárgás-barnás Isettára. Egy halom rom volt, teleszórva még több rommal, de járt hozzá "A BMW gyárból ezért adnának egy újat!" sztori, saját fülemmel hallottam. Egyszer csak láttuk, hogy pakolják fel egy trélerre (nem tűnt BMW gyárinak), eltűnt, ennyi.
Tekerjünk előre kb. 20 évet, Murau mellett szálltunk meg, mit látok a szállásadó garázsában?
Nagyon szép állapotban van, mondja Georgie, hogy saját maga rakta rendbe, iszonyat meló volt, mert teljesen le volt lakva, egy kanapé maradványait faragták bele meg ilyesmi. Valahonnan Budapestről szállították neki, ő nem volt a helyszínen. Sárga volt, kérdem? Nem, inkább barna. Sosem derül már ki, ugyanaz volt-e - mindenesetre nem úgy nézett ki Georgie, mint aki vadiúj BMW-ket osztogat :)
Nem teljesen idevág az én sztorim, de próbálok rövid lenni. ;)
Pár hete az ismert "aukciós oldalon" vettem a mamámnak egy szobabiciklit.
Az árhoz hozzadta a rendszer a szállítást is, de a személyes levelezésnél kiderült, hogy az tévedés volt, csak személyes átvétel.
Mindegy, véletlen, de nem volt messze.
Elhoztam, lefújatom-kifújatom, letörölgetem, ráülök kipróbálom, marha nehéz tekerni, állítok rajta, semmi változás.
Leveszem a burkolatot, látom, hogy a lendítőkeréken igen komoly dórni nyomok vannak, úristen mi baja lehet(ett) :O
Nézem az állítókart, nem törött, a bowden továbbit, mégsem állítja a féket.
Elhúzom kézzel a féket. . . recseg az állító, tehát működik.
Próbálom újra az állítókarral, működik, de valami furcsa. :)
Egész egyszerűen fordítva volt/van felmatricázva az állítókar, és valószínűleg mindig csontra ráhúzták, könnyítés szándékával, aztán meg visszafele már nem tekerték, merthogy nem arra kell, mondjuk abból az állásból az állítókarral már nem is lehetett volna :)
Meg is van, hogy dórnival akarták a lendítőkereket megindítani. . .
Úgy néz ki vettem egy közel veterán korú, de 0 km-es szobabiciklit.
Az ár nem volt magas, de nem mondták, hogy bármi baja lenne.