Keresés

Részletes keresés

A.Balu Creative Commons License 2005.05.24 0 0 506

Ó bocs nekem is ezt írta a tiedre!!!

 

Szóval: ackerman@interware.hu

Előzmény: RhB (505)
RhB Creative Commons License 2005.05.24 0 0 505

A "nem publikus" címre gondoltad?

 

Előzmény: A.Balu (503)
gumidani Creative Commons License 2005.05.24 0 0 504
Ragyogó képek. Tiszteletem a készítőjének.
Előzmény: RhB (502)
A.Balu Creative Commons License 2005.05.24 0 0 503

RhB!

 

Nagyon jók a fotók...

Kérlek küldd el nekem e-mailben a képeidet nagyban, cserébe kapsz néhány különleges régi képet ebben a témában!!!!

Előre is nagyon köszi!!!!!!!!!!!!!!!

 

a modell

Ha eljuttatod a képeket, e modell, és a szenelő építését segíted.

Előzmény: RhB (502)
RhB Creative Commons License 2005.05.24 0 0 502

Kisterenye folytatás folytatása: most pedig a szilárd üzemanyaggal foglalkozunk, azaz jöjjön a szenelő! A dátum - egy nem várt fordulattal - 1987.02.21.

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: RhB (501)
RhB Creative Commons License 2005.05.24 0 0 501

Kisterenye folytatás: most jönnek a folyékony üzemanyaggal kapcsolatos dolgok. A dátum továbbra is 1987.02.21. Ha valakit nagyon érdekel, a háttérben a 411,264 látszik.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: RhB (500)
RhB Creative Commons License 2005.05.24 0 0 500

Remélem, még nem unjátok nagyon Kisterenyét...

 

Itt az első adag fotó, ezeket követik majd a folyékony és szilárd üzemanyag mozdonyba juttatását segítő berendezések. Ezenkívül még egy további fotó található az alakjelzős topikban. (Ha valaki lusta elnézni arrafelé, a vontatási telep kijáratánál lévő alak tolatási jelzőről van szó, egyébként a 3. fotó hátterében látszik).

 

A fotók 1987.02.21-én készültek.

 

 

 

 

 

 

 

 

YOSSARIAN Creative Commons License 2005.05.22 0 0 499

Köszi.

Igen, Nyíregyháza 2005.05.16-án. Amit lehet még tudni: a 31622 sz. kisvonatot Mk48,2025 és Mk48,2016 húzza.

 

(Ismét elkövettem azt a hibát, hogy nem számoltam a böngészőfüggő feliratokkal.)

Előzmény: Bárdos Imre (498)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.05.22 0 0 498
Jó a kép! Ugye, Nyíregyháza?
Előzmény: YOSSARIAN (497)
YOSSARIAN Creative Commons License 2005.05.22 0 0 497
Nyíregyháza
gumidani Creative Commons License 2005.05.22 0 0 496

Nem én vettem meg, hanem a barátaim. Már a Sopronnal is így volt tavaly. Az egy alapítványé. Mindkettőnél minden munkában részt lehet venni, mindent megnézhetsz, minden kérdésre van válasz. Szárazföldi embernek a hajó a csodák tárháza.  (ezeken a járműveken pl. Láng, Jendrassik, Csepel motorok vannak)Ragyogó társaság van és néha lehet hajózni is. Tavaly ott voltunk az aug 20-i viziparádén. Életem első 56 évében megláttam a Dunát a vízről Esztergom és Budapest között. Tavaly ez kibővült Tulln - Baja távolságra. Csodálatos érzés azt tudni, hogy a hajók szétvágástól való megmenekülésében, megszépülésében, állapotának feljavításában ott van az én kezem nyoma is.

Hogy visszatérjünk a vasúthoz. Itt találtam meg azt az élményt, amit az MVP, vagy a KM nem tesz lehetővé. Nekik nem kell a társadalmi segítség. Korábban javasoltam pl., hogy az MVP-ben levő szobor-mozdonyok külső gondozását önzetlen segítők elvégezhetnék. Áh, azt nem lehet ezért, meg azért, meg amazért. A hajónál lehet, az nem veszélyes, vagy az ottani emberek nem ......k.

Elnézést kérek mindenkitől, hogy a témától ilyen mértékben eltértem.

         

.
Előzmény: Dingis Vangos (495)
Dingis Vangos Creative Commons License 2005.05.22 0 0 495

Nekem az egyik első terepasztal-kedvencem. Tetszik a vonalvezetése, Értény és a mellette levő falusi házak.

Hajót makettezel vagy csak megvetted az eredetit és üzemelteted?

Előzmény: gumidani (493)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.21 0 0 494
Kedves Bárdos Imre! A dorogi fűtőházról megkapjuk a képet?
gumidani Creative Commons License 2005.05.21 0 0 493
Meglep, hogy valakit érdekel ez. Tavaly óta inkább az új szerelemmel foglalkozom. Sőt a "sopronozás" már kiegészült "tatabányászkodással" is. Így aztán a modellek porosodnak.
Előzmény: Dingis Vangos (492)
Dingis Vangos Creative Commons License 2005.05.21 0 0 492

Gumidani!

 

Nem tudnád újra feltölteni a terepasztal képeidet a netre?

Előzmény: gumidani (489)
Dingis Vangos Creative Commons License 2005.05.21 0 0 491

ZolTTán!

 

Mennyi rajzod van? Írj egy e-mailt, talán meg tudjuk oldani a beszkennelést.

Üdv

Dingis Vangos

 

Régebben sikertelenül kérdeztem. Nem tudtok fűtőházak beljsejéről fotókat?

Előzmény: ZolTTán (487)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.20 0 0 490
Néhány képem megtalálható a Briko honlapon. Ha tudod használd nyugodtan.Szeged, Hatvan,Dombóvár,Miskolc. Szeged Rendező szenelőtámfal stb.
Előzmény: gumidani (489)
gumidani Creative Commons License 2005.05.20 0 0 489
Ne szégyelld magad, mert tegnap tettem oda őket.
Előzmény: ZolTTán (488)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.20 0 0 488
Szenzációs. Sajna eddig nem tudtam róla és ezért szégyelem magam.
Előzmény: gumidani (486)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.20 0 0 487
Pesti vagyok.személyes megbeszélés alapján könnyebben, ugyanis nagyrésze vagy A1 méretű, vagy ugyan A4 szélességű, de igen hosszú. Egy napom ment rá mire lefénymásoltam és még nincs mind összeragasztva. Sajna ekkorát nem tudok beszkennelni. Persze ha valakinek van ötlete azt szívesen várom.
Előzmény: 1047 005-2 (485)
gumidani Creative Commons License 2005.05.19 0 0 486
A vasúti berendezések című könyvtárat (is) ajánlom szíves figyelmetekbe.
1047 005-2 Creative Commons License 2005.05.19 0 0 485
Láthatnánk őket?
Előzmény: ZolTTán (484)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.19 0 0 484
Na ennek örülök. Egyébként éppen most jött össze egy jó adag további rajz róla:szenelő berendezés, homokszárító berenmdezés ( 1954.05.18. ), szeged rendező helyszínrajza kézzel ráírt adatokkal, úgymint: mozdonyterhelés ( 324,325,326,328,342,411,424,375,376 ), naponként közlekedő vonatok ( 1936, 1942, 1944), fűtőház alaprajz (két féle), Szeged Rendező 1:1000 léptékű helyszínrajza.
Előzmény: Törölt nick (483)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.18 0 0 483

"nekem ez a kedvenc fűtőházam"

Helyes! :-) Nem vagy ezzel egyedül!  :-)))

Előzmény: ZolTTán (482)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.18 0 0 482
Az aknát láttam bár szerintem abban a földön kívül minden van még salak is. Elég bonyolult volt egyébként bejárni a veszélyesnek minősített részt. Node azért csak sikerült végigmásznom mindenhol. Én nagyon sajnálnám, mert -bár nem vagyok odavalósi és elnézést a többiektől - nekem ez a kedvenc fűtőházam. Éppen ezért is akarom modellben megépíteni némi kompromisszum árán és szenvedek vele immár hatodik hónapja. Nembaj megéri!
Előzmény: 1047 005-2 (481)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.05.18 0 0 481
"Úgy hallottam, hogy a dieselek elkerülnek onnan és a villanymozdonyokhoz akarják használni. Kérdés persze, hogy mi lesz így az életveszélyes 20-22 állások sorsa. remélem felújítják és nem szétverik."

Apró tévedés.V43,V46 körzeti műhely lesz.Attól ugyanazok a diesel gépek dolgoznak majd itt.Sőt a hagyományos gépek "nosztalgia" fűtőháza lesz.Szeged nem kap semmilyen remotot.A jelenlegi helyzet alapján, visszafejlődik,a régi süllyesztős aknát feltöltötték földdel.Egy időben leakarták bontani,mert életveszélyes,utána kiderült,hogy nem az,a főnök Tégla bázisra használta volna.a privatizáció miatt (is),nem hiszem,hogy pénzt ölnének bele.
Előzmény: ZolTTán (474)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.05.18 0 0 480
A gépek pályaszámai nincsenek meg?A Zsuszin meg a Bobon kívűl nagy valószínűséggel már egyik sem szegedi vagy már nem is létezik.
Előzmény: vasutTOM (475)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.18 0 0 479
Múltkor én elbeszélgettem egy akkori mozdonyvezetővel, aki ott dolgozott... 424-esek, 324-esek, 375-sok, (+dácsiák, szergejek) korában. Szóval engem is érdekel!!!
Előzmény: Törölt nick (476)
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.18 0 0 478
VasutTom! A képet át tudod küldeni mailben. Amikor ugyanis nagyítottam kicsit rosszul látszott, de szenzációs!!!!!! Látszik hogy a tetején volt szellőző. KÖSZI!!!!!!!!
ZolTTán Creative Commons License 2005.05.18 0 0 477
Egyrészt köszönöm ugyanis minden kép jól jön, mivel a sajátjaim - bár közel 300 db - egyszerre készültek. Másrészt olyan képet is keresek, amikor még nem épült bele a diesel csarnok. Az igazi gondom az, hogy szeretném az egészet úgy megépíteni, hogy a szenelő támfal is az eredeti működőképességet mutassa. Ezért örültem pl a régi homokoló ház rajzának, illetve az összes többinek. Ezzel együtt bármilyen korszak bármilyen részletképe is érdekes lehet az utánépítés miatt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!