"Dunaújvárosban a kocsiműhelynek nevezett "fűtőházban" van dízel és villamos mozdony napivizsga is."
Akkor sajna Dunaújváros sem klasszikus értelemben vett fűtőház sajna, Kaposvár mint írtam nem volt biztos. Akkor most tuti a lakat, szintén sajna...........
Felsorolás a vasutas fogalmaink szerint kicsit zavaros, - mert néhány helyen attól, hogy van napivizsga, vagy vmilyen javítás - még nem fűtőház a klasszikus értelemben.
Pl. Dunaújvárosban a kocsiműhelynek nevezett "fűtőházban" van dízel és villamos mozdony napivizsga is.
Kaposváron legalább 6-7 éve nincs semmi, a csarnokon ott figyel a lakat...
Sajnos nincsenek régi képeim, csak valahol hallottam, hogy volt ott fűtőház, csak hát a mostani menetrendet nézve kicsit furcsa volt, ezért itt megkérdeztem.
Nagy örömömre nemrég sikerült eljutnom a miskolci fűtőházba, ahol sok képet készítettem. Ha érdekel valakit, akkor látogassa meg a honlapomat. Lenne egy kérdésem is: Kisterenyén volt fűtőház? A választ előre is köszönöm.
Én vagyok az, a vasutasos, csak az a címem bemondta az unalmast.
A képek készen lesznek.
Mostanában voltam kint az állomáson, készítettem egy rajzot a vágányokról
Szerintem valamit kavartak a fórumosok! Eddig olyan checkbox volt, hogy "nem publikus", tehát ha bepöttyintetted, akkor mondta azt, hogy nem publikus. Most viszont az a szöveg van mellette, hogy "E-Mail cím publikus", vagyis a jelentését megváltoztatták! Az enyémet most bepöttyintettem és elvileg már látszik a címem.
Kisterenye folytatás folytatása: most pedig a szilárd üzemanyaggal foglalkozunk, azaz jöjjön a szenelő! A dátum - egy nem várt fordulattal - 1987.02.21.
Kisterenye folytatás: most jönnek a folyékony üzemanyaggal kapcsolatos dolgok. A dátum továbbra is 1987.02.21. Ha valakit nagyon érdekel, a háttérben a 411,264 látszik.
Itt az első adag fotó, ezeket követik majd a folyékony és szilárd üzemanyag mozdonyba juttatását segítő berendezések. Ezenkívül még egy további fotó található az alakjelzős topikban. (Ha valaki lusta elnézni arrafelé, a vontatási telep kijáratánál lévő alak tolatási jelzőről van szó, egyébként a 3. fotó hátterében látszik).