Szeretném megtudni mikor lesz a vasutasnap? Lesz-e nyílt nap a fűtőházakban? Engem konkrétan a szentesi fűtőház érdekelne, hogy a vasutasnap alkalmából látogatható lesz-e hivatalosan is? Az előző években volt ilyen, ha jól vagyok informálva. A válaszokat előre is köszönöm.
A TGK-kat létre sem kellett volna hozni, amikor megszűntek az igazgatóságok, fel kellet volna oszlatni a gépészeti osztályokat is (mint a budapesti területen). Mit értek a tégékák ? Semmit ! A gépészet vizfejei voltak (vannak), legfeljebb az ügymenetet lassították le a Vezig - végrehajtás között. Gondold csak végig, ha nem lenne Sm TGK, mennyivel több pénzt lehetett volna a celli csörgőkre költeni ! Üdv.
"Az őfelettük állóknak mind találnak ilyen-olyan helyet. Őróluk viszont senki nem beszél a betervezett létszámot meg csökkenteni kell."
Azért ezzel vitatkoznék egy kicsikét. Sm-i területen. A TGK-ból többen nyugdíjba vonultak, egy kolléga pedig más munkahelyet keresett magának! Középvezetői szinten is megy a létszám csökk, itt is többen mennek nyugdíjba. tulajdonképpen ennek köszönhető, hogy nem kell a középvezetői körből leépíteni senkit. A maradóknak ugyan vigasz, hogy marad munkájuk, viszont a nyugisok helyett is el kell majd végezni az az több lesz!
Nemtom jól látom-e, de a jelenlegi helyzetben a látszat szerint a gépészet siralmas helyzetéért a segédmunkások és a szerelők valamint egyéb csóringer senkik a felelősek akik alatt már nincs senki. Miből gondolom? Amit látok, hallok, elkapott infók stb. az őfelettük állóknak mind találnak ilyen-olyan helyet. Őróluk viszont senki nem beszél a betervezett létszámot meg csökkenteni kell.
üdv mindenkinek. Ismét a szegedi modellem problémája. A támfalas szenelő berendezés a régi rajz szerint két fajtát tartalmazott. Az egyik "a fővonali mozdonyok széntartányán át", míg a másik "a XII.oszt. mozdonyok széntartányán át". Ez utóbbi tölcséres volt és a támfalon a tölcsér befogadására alkalmas fülke is ki volt képezve. Sajnos csak az elsőnek a maradványait találtam meg a helyszínen. Tud valaki valamilyen fényképről esetleg, ami alapján rekonstruálható. Minden segítségnek örülnék.
"Dunaújvárosban a kocsiműhelynek nevezett "fűtőházban" van dízel és villamos mozdony napivizsga is."
Akkor sajna Dunaújváros sem klasszikus értelemben vett fűtőház sajna, Kaposvár mint írtam nem volt biztos. Akkor most tuti a lakat, szintén sajna...........
Felsorolás a vasutas fogalmaink szerint kicsit zavaros, - mert néhány helyen attól, hogy van napivizsga, vagy vmilyen javítás - még nem fűtőház a klasszikus értelemben.
Pl. Dunaújvárosban a kocsiműhelynek nevezett "fűtőházban" van dízel és villamos mozdony napivizsga is.
Kaposváron legalább 6-7 éve nincs semmi, a csarnokon ott figyel a lakat...
Sajnos nincsenek régi képeim, csak valahol hallottam, hogy volt ott fűtőház, csak hát a mostani menetrendet nézve kicsit furcsa volt, ezért itt megkérdeztem.
Nagy örömömre nemrég sikerült eljutnom a miskolci fűtőházba, ahol sok képet készítettem. Ha érdekel valakit, akkor látogassa meg a honlapomat. Lenne egy kérdésem is: Kisterenyén volt fűtőház? A választ előre is köszönöm.
Én vagyok az, a vasutasos, csak az a címem bemondta az unalmast.
A képek készen lesznek.
Mostanában voltam kint az állomáson, készítettem egy rajzot a vágányokról
Szerintem valamit kavartak a fórumosok! Eddig olyan checkbox volt, hogy "nem publikus", tehát ha bepöttyintetted, akkor mondta azt, hogy nem publikus. Most viszont az a szöveg van mellette, hogy "E-Mail cím publikus", vagyis a jelentését megváltoztatták! Az enyémet most bepöttyintettem és elvileg már látszik a címem.
Kisterenye folytatás folytatása: most pedig a szilárd üzemanyaggal foglalkozunk, azaz jöjjön a szenelő! A dátum - egy nem várt fordulattal - 1987.02.21.
Kisterenye folytatás: most jönnek a folyékony üzemanyaggal kapcsolatos dolgok. A dátum továbbra is 1987.02.21. Ha valakit nagyon érdekel, a háttérben a 411,264 látszik.
Itt az első adag fotó, ezeket követik majd a folyékony és szilárd üzemanyag mozdonyba juttatását segítő berendezések. Ezenkívül még egy további fotó található az alakjelzős topikban. (Ha valaki lusta elnézni arrafelé, a vontatási telep kijáratánál lévő alak tolatási jelzőről van szó, egyébként a 3. fotó hátterében látszik).