Hát mivel nem teszel képet, ezért elnézést ha félrevezetlek.
Ugye így néz ki a motortér? (asszem wastegate korábbi képe, elnézést a lenyúlásért)
Ha igen, akkor azt az "élvédő" vastagabb gumitőmítést (a tartályok felett, ami a szélvédő alatti borításon van, amre a lezárt motorháztatő támaszkodik) egyszerűen le lehet húzni.
Majd a tartályok feletti ki zártabb panel (ahol nincsenek lyukak) simán kipattintható. Így sokkal könnyebb a tartályokhoz férni.
A héten ránéztem a fékfolyadékra és a mellette levő tartály tartalmára. A fékfolyadék hozta a várt látványt, cseréltettem nem régen , de a másik tartály folyadék minősége már nem nagyon tetszett.
A gépkönyv szerint ez a kuplung hidraulika folyadéké. Néztem hogyan férhető hozzá, elég nehezen elsőre látásra.....
Esetleg tudtok a kuplung hidraulika folyadék cseréhez tanácsot adni, esetleg hogyan lehet hozzáférni a legegyszerűbben a leszivásához, leengedéséhez...
Elhoztam a radiátort, simán befért! Köszi még egyszer.
Úgy csináltam, ahogy mondtad, gond nélkül ment. Szerintem 2 méter hosszig bármi berakható kényelmesen a Jazzbe olyan 70-80 cm szélesség mellett. Egy biztos: praktikumban és megbízhatóságban tényleg klassz autó a Jazz. Aki nem autóbolond, aki nem a vezetési élményt és/vagy a szépséget keresi, annak tökéletes és tartós megoldás városba, agglomerációba (mondjuk a motor lehetne erősebb, de városban többnyire elég...)
A hátsó üléstámlák ledöntésével 170 cm hosszú tárgyat tudsz elhelyezni. A 60 cm szélesség miatt a 180x60 cm-es tárgy itt átlósan nem fér el. A jobb első üléstámla hátrahajtásával berakható.
Mindenki magából indul ki. Kaptam már teljesen épkézláb és működő, segítőkész választ is. Persze nem vagyunk egyformák. (És nem egy fórumon, hanem egy topicban.)
Köszi a pazar tippet, eddig én is eljutottam, nyilván nem kérdeztem volna, ha meg tudnám kóstolni a pudingot.
A Jazz messze van tőlem, nem tudom kipróbálni, mert a bolt is messze volna, ahova mennék, így tehát előzetesen szeretném megtudakolni a dolgot, hogy ne kelljen kétszer menni (ti. ha a helyszínen derülne ki, hogy mégsem fér bele a radiátor).
Egy kis segítséget szeretnék kérni a topictársaktól. Egy VOGEL & NOOT FLORES - 600 x 1800-as csőradiátort kellene elhoznom egy Jazz-zel (Mk1-es széria).
Szerintetek beférne? Én úgy saccolom, hogy átlósan, az üléseket lehajtva még pont beférne, de nem vagyok teljesen biztos.... szerintetek?
Kedves Márkatársak, megjelent egy ikon a kijelzőn, hogy lecsökkent a nyomás valamelyik keréken. Szemre nem látom, hogy leersztett volna, lehetne bővebb információt kinyerni belőle valahogy? (Van olyan, hogs TPMS kalibrálás, csak fèlek, hogy az megsemmisiti az információt, nem pedig kiírja.)
Végre újra úgy ülök bele a kocsiba, hogy nem akarom hasbaszúrni magam.
Cca két éve cserélve lettek a motortartó bakok, mert elhasználódtak és nagyon rázott a kocsi. Igazából utána sem szünt meg a rázkódás. Az okot nem találtuk meg. Végül minap egy ismerős szerelő alaposan átnézte míg másik kocsival nyaraltunk, és megtalálta az okot. A másik szerelő által kicserélt motortartó bak nem volt megfelelő méretű, ezen feküdt az egész és vitte át csillapítatlanul az motor rázkódását. Két évig idegeskedtem egy elb.szott javítás miatt. :(
tárolónkban egy ideje csak foglalja a helyet a már korábban eladott 2006-os Jazz-ünk 4db. gyári alufelnije, eladnám őket. Közepes esztétikai állapotúak (nem voltak letisztítva tárolás előtt, ez hiba volt), öreg, de keveset futott Bridgestone Potenza 185/55R15 gumikkal. Ha valakit érdekel, ajánlatot privátban kérek. Képet igény esetén küldök.