melyik cég volt az , amelyik még az angolok előtt pszofometrikus hangszínkorrekciókat tudott előállítani ? Miben volt jobb a Koncert , mint Revox B--77-ese ? Mi a szerénység mögötti Nagyság ?. . .
Gombok .Megvétel alatt áll egy Videoton Prométheus rádió csak azért , hogy ki ne dobják , hogy lehessen látni .Gombproblémája van . Ha jól emléxem , az elődjén , a fekete , vagyis nem ezüstszínű Orfeuszon a 4 tolópotinek a gombjai függőlegesen állottak , de nem az van--e , hogy ennél , a nagyobbnál a gombok is ezüszszínűek voltak , és vízszintesen levők ? Ha nem lesznek meg a gombok , nem fogom megvenni ( lehetne Prométheus--gombokat csenni valahonnan , Nagyok ? Nehogy már a szemétben kössön ki . . .).
Nem unitrás kérdés a Nagyoknak : ki tudja , honnajt vette , melyik nyugati cégtől ( egyébént japános módszerrel ) el a cég azt a kapcsolási rajzot , amiből japános patentetminemfizetünksosem módon a 2 rádió belsejét megcsinálta ?
A kis Unitrára igen, ez volt ez első hifinek mondható erősítőm. Ködös, kissé "piszkos", visszafogott, mégis kiegyenlített, lágy, agresszivitástól mentes, egyáltalán nem fárasztó hang (csörömpölős VT dobozon is egész civilizáltan szólalt meg!). Aki ezek után döglöttnek gondolja, téved. Olyan fajta, ami maradéktalanum teljesíti, amit vállal.
(A NAD 5120/FF15E lemezjátszóval és Orion HS40 dobozzal együtt minden tekintetben igazi "antitornyot" alkotott.)
Nékem volt ilyen . A feliratozása frankó volt , mert rajta áll , hogy : "Le voix de son Maitre" , meg , hogy "march". Több francia szóra nem emléxem . Még az van , hogy nálunk nem volt kapható , és , hogy én beleépíttettem egy koppanásgátlót a ki--be kapcsoláshoz . Aztán amikor elhatároztuk , hogy a csúcsállapotú W123--as Mercinket elcseréljük egy rom Lancia Thema dieselre , pénzen kívül belement még az akusztikám is , így ez is másé lett ( a Lancia 8 évig volt a családi barátunk , most 560 000-nél járt 3 éve , a gép úgy néz ki az 1986--osságával , mint egy féléves kocsi ).
Pont így volt. Nekem az volt viszont a vicc, hogy a Keravill központjában láthattam a próba - még lengyel felíratos - arany/barna darabjait, és jól néztek ki!:-)))
vicc az, h bár azóta nem olvastam, máig rémlik, h ennek tesztjében írta a HFM, h "a barna gombok az aranysárga előlapon olyanok, mint macska nyakában a kolomp"... (de aztán a boltokba már normál ezüstszínű került)
Érdekes a két fekete felírata:Nikola Tesla(?). Erre van valami magyarázat? A magnóból kicsit mármilyen volt nálunk forgalomban, kerek ledekkel. De szépek.
Szóval ide is olyanokat kellene írj , mint amit tudomisénhova írtál azzal , hogy voltál valami bürovnyik péícséánál , aztán kigomboltatta az ingedet , stb., stb. Az nagyon jó írás volt . 8 megyek lengyelhonba , és amikor a 30--éves nagypolkánk előtt Junak chopperemotorok vezetik majd Katowicetől fel Közép--Lengyelországig a hunokat , mögöttük kardántengelyes Junak mocik , majd azokra a hi--fisekre fogok a hátsóülésn a Zsubitól félrészegen gondolni , akik szereTIk a mocikat .Miről ismerszik meg a klímaxos nő ? Izzadékonyság , ingerlékenység , alvászavarok . Miről ismerszik meg a vele egykor pasi ?