ÚJABB Vmax.:80Km/h-s mozdony Ud-n!
V43-1063 mai V1.alkalmával abroncsvastagság miatt korlátozták a sebességét.
Így Ud-n már a következő V43-ok Vmax.:80Km/h-ak:
V43-1063
V43-1065(abroncsvastagság miatt nem közlekedik)
V43-1068
V43-1072
V43-1073
V43-1077
V43-1080
V43-1081
V43-1146
V43-1147
V43-1170
V63-ok közül Vmax.:80Km/h-s:
V63-009
Mi lesz itt...:-(((
Köszönöm az infókat!
2004.június 15-én voltam az Északi Járműjavítóban V43 2376 és V63-106-tal, ekkor a dízel csarnok előtt találkoztunk a V43-1192-vel lezárva. Tudsz róla valamit? FVCS-re vagy V6*-ra ment talán?
1192 még nem gumis, s jelenleg is 8.szintű közbeváltó gép, hol Sm, hol hol Ce, hol Fc vagy akár helyben van becserélve. Utazni már régen utaztam rajta (kb 3 éve) akkor még jó volt. 1184 nemrég jött meg Fcs-ről egyik beo srác szerint nem a legjobb lett, valmi nem teljesen frankó a csillapítással. Utazni ezzel vaszínleg hamarabb fogok mint az 1192-n mert van hogy azt hetekeig nem látom Sv közelében. Ami még nem gumis Sv-n: 1174 (kg=kegyetlen gerincgyilkos); 1180 frankó; 1188 kuplungos és kg; 1190 tűrhető; 1192 (?); 1198 állítólag a legrosszabb (inkább teherezni szokott de most nyártól újra személyezik valamelyik nap IC-s volt tegnap este 4651 volt); 1234 akárcsak 1180! Fotókat majd kerítek ha el nem felejtem!
A héten voltam az Északiban. Találkoztam is vele. A balesetes vezetőállás oldalára volt felírva:
10cm-t nyomódott be és 14cm-t görbült lefele.
Még nem kezdték meg a felújítását sajnos:-(
Egy kis jó hír. Az elmúlt években a szegedi gépek közül összetörték a V43 1010-es gépet. Sokáig úgy nézett ki, hogy leselejtezik a mozdonyt, mertt igen durván összetört a az egyik vége, a főkeret is meggörbült.
A jó hír: a hónapokban elvitték a gépet az Északiba felújítani.
Kedves Uram! Kint voltam a kertben dzungelt irtani. 15 éve nem volt kint senki, osz ideje vot egy kis PFT-zésnek:) Tessek csak jonni batran, most epp a futohazamban tartozkodom, es festegetem 1186ot:)
Köszönöm a képeket!
Btx-002-nek is Én ajánlottam fel az utat:-)
Ő mondta, hogy lesz egy második ember Pécsről, akkor gondolom az pont Te vagy.:-) De kicsi a világ...:-))
Ugy osszhatasra kicsit 1161 is. A neve amugy Kék Villám, ezt én és V43 1073 adtuk neki, még akkor, amikor rozoga állapotban volt (Már olyan állapotában is gyonyorunek talaltuk) Barmelyik frissenfestett géphez nem igazan hasonlithato, 1161 jellegzetessege, hogy levették a tavvez csatit, sotetszurke a nadrágja, es nem kapott zarlampakat. Ennek a kapaszkodoi es az ereszcsatorna azert feher, mert 1186 az en beo gépem:))) Ha gazdag leszek, megveszem a keletiből, elvitetem V6-ra, es meg vécére is Vele fogok menni:))) Hiaba roncs, annyira magaval ragadott, hogy azota 1069 mellett a legkedvencebb gépem. Nezett is furcsan a Keltiben a felvigyazo, mikor felkerezkedtunk ra, ezt kerdezte "PONT ezt az öreg szilit akarjatok???":)))
Feltöltöm őket, aztán belinkelem.
igen, a 1071-ről az volt az utolsó képem (Foma említette, hogy a napokban az IC803-mat csinálta, de nem voltam ott, hogy lekapjam).
Az Ud-s úthoz: Btx 002 hívott, de meg kell beszélnem szüleimmel. Majd még beszélünk a dologról, a Btx 002-s nem biztos hogy megy, de a nyáron mindenképp szeretnék elnézni Dombóvárra, úgyhogy majd mailben megbeszéljük a dolgot! Köszi a felajánlást!
A V43-1061; 1067 és 1068-ról nem tetted még fel a képeket.
A V43-1071-ről az volt az utplsó, amikor a vezetőállását is fotóztad?
Ha van kedved Ud-s úthoz akkor írj E-mailt. Most pár napig amúgy is ráérek.:-))
Mostanában nem túl sokat. Legutolsó szilis képem a 1071-es volt, talán raktam be képet róla valahová. Ha nem szólj ha érdekel, pótolom. Aznap fotóztam még a 1061-et, a 1068-at és 1067-et. Ha érdekelnek a képek szívesen felrakom. Hétfőn megyek a Keletibe fotózni, majd fényképezek Sziliket is.
Érdekel napra pontosan a V43-1078 balesetes javítás utáni Ud-ra érkezése?
Jól néz ki a gép!
Az utóbbi 10 évben kevésbé nézett ilyen jól ki:-)
Az alsólépcsőket még pótold:-)
Valamint lenne mégegy javításra szoruló mozdony. Ez pedig itt található. Fotó: Gigant Klub oldaláról származik!
Kép:
http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/electric/v43/v43_1184.jpg
bubu88!
Milyen fotókat csináltál mostanában V43-okról?
Érdekel napra pontosan a V43-1078 balesetes javítás utáni Ud-ra érkezése? Mert most éppen a kezem közé akadt a feljegyzés.
Már nem emléxem pontosan, hogy mi volt, de mikor bemérték, megállapították, hogy a főkeret el van húzódva és úgy ment ki javítás után, hogy 50 km/h-s sebességkorlátozás volt rajta. A 1033-ról nem tudok.
1161? Az jóval sötétebb árnyalatú, az ütközője szögletes, a szélvédő alatti és az ajtók melletti "kapaszkodók" (valaki mondta a múltkor, hogy hogy hívják, de már elfelejtettem) nem fehérek, hanem sárgák, nincs fehér csík körben a tetején, az oldalfalon a szellőzők is sötétebbek. Egyébként tényleg hasonlít. :) Ennyi erővel bármelyik frissen festett géphez hasonlíthatjuk... :D
Üzemel még a V43-1055. Információim szerint teherfordás, még hagyományos lengéscsillapítókkal felszerelt forgóvázai vannak. Kb.fél éve voltam rajta, egész jó állapotban van belül is.
A http://www.trains.hu RW Man oldalán találsz róla képet.
Milyen balesete volt Neki 1969-ben?
Ti foglalkoztatok a V43-1033 esetével, javíthatóságával?
A válaszokat előre is köszönöm.
Tudtok valamit a 1055-ről? Valamikor '69 táján volt egy balesete, utána fitott ugyan, de úgy volt, hogy selejtezik, aztán nem tudom, mi lett vele, én 70-ben eljöttem az Északiból.
Frissítettem a táramat néhány új képpel.
Innentől:
http://kep.tar.hu/v43-1069/index.phtml?aid=27609748&pid=4380045&beginnum=324
Többi kép a http://kep.tar.hu/v43-1069 oldalon láthatók.
A V43-1192 és 1184 gumirugós már?
Ez az a két SV-i gép, melyeket 1-2-szer láttam távolról.
Amúgy jó gépek ezek? Utaztál már rajtuk?
Esetleg van valakinek fotója ezen mozdonyokról?
A választ ill.a képeket előre is köszönöm.