Nekem ilyen szempontból lényegtelen. Inkább lényegesebb, hogy a 2264-es, illetve a 2244-es sem alkalmas csíkos vonatok továbbításásra, akár húzott, akár tolt üzemben. Na ezért már inkább fáj a fejem. Gondolom, a 2299-esnek is hasonló lesz a próbája.
Tegnap már gépmenet láttam a V43 2299-est (ex. V43 1299) Sajnos fényképet még nem sikerült róla készíteni. A szürke szamárból egy csillogó papagály lett.
Nem tudom jo helyen járok-e,de nem tudtok nekem ajánlani olyan mozdonyvezetöt aki a Déli pu-Szombathely vonalon teljesit estleg pénteken?reggel megy 6:05kor a vonat,és meg szeretném nézni,hogy hogyan vezetik!
Nemtudja valaki, hogy megjavítják-e a Isaszegnél balesetet szenvedett V43 1363-ast? Mert én a neten nézegettem északis képeket és azóta is törötten áll az északiban.
Elég szerény az oldal, de a tudásomból ennyire tellett. Gondolom nem egyedi törekvés, hogy össze akarom gyűjteni a magyarországi v43-akat, de azért mégis csinálom. Remélem tetszenek majd a képek!
A V43-1145 eredeti színére visszafestett gép. Hosszú állása után bekerült az Északi J.j-ba, ahol szintán hosszú állása után most végre megkezdték a V6* javítását! Szerintem nem festik vissza eredeti színére, hiszen a V43-1001-et se festették, pedig úgy volt.
Hali. Valamit tudok róla,mivel utolsó szolgálatait nálunk töltötte mielőtt elvitték.
Az 1165-el érkezett Fc-ről. Ni-be vertek bele egy kis életet de nemsokáraelvitték Fm-be. Egy ideig úgy vólt hogy *v6-ot kap majd idővel ugy döntöttek,hogy fűtö gép lessz,volt is .A képek ott készültek róla. Kb 1/2 éve újra megjelent Ni-be leszereltek róla valamit és én úgy tudom ,hogy Szeged-re vitték fűteni. De a mostani mozdony inségben lehet hogy megkapja a * v6-ost és lehet hogy szalad a többi társaival.(v43 1145, v43 1186,és még amiről nem tudok.)
Kép is készült róla, ha megtalálom felrakom. Mvjeno
Én csak annyit tudok róla, hogy Bp. Ferencvárosból lett átállomásítva Nyíregyházára a V43-1165-el együtt, tudtommal működőképes, de átállomásítása után jódarabig FKI besorolásban volt.
******
Készítettél erről a gépről még további fotókat? El tudnád őket küldeni E-mailban nagyobb méretben? Előre is köszönöm. E-mail: v43-1073@freemail.hu
Sziasztok!
Frissítettem a képtáramat, ezúttal V43-al. A V43 1300-1379 albumban találtok néhány új képet. Köztük a V43-1341-ről is láthattok a tavalyi tűzkáráról külső képeket is. http://kep.tar.hu/v43-1069
A festett zárjelző égős mozdonyok fényszóróin is volt előtétüveget tartó fül. Valaha, a petróleum, karbid, stb. mozdonylámpák idején a zöld, sárga, vörös, kék előtétüvegek használata általános volt (részleteket lásd az 1906 évi 25. sz. jelzési Utasításban). Az idők során a vonat elejének és végének megjelölési módozatai drasztikus csökkenésnek indultak. A technikai fejlődés haladtával az 50-es évekre igen kevésszámú jelölés maradt és a villamos világítás általánossá vált. Ahol erős vasúti előírások, némi pénzmag, meg ipari háttér találkozott (DB), ott kialakult a beépített zárlámpák rendszere. Ahol e felsorolás valamelyik eleme hiányzott, ott maradt az előtétüveg alkalmazása.
Hali. Régebben valóban festett égőkel oldották meg a vörös lámpát a V43-asokon,de amióta kicserélték a foncsolokat E4 gépkocsi tipusúra ezt nem lehetett megoldani,met nem lett volna helyzetjelző. Ezért raktak föl 3fület és ebbe kellett,kel berakni a vörös üveget .Igy lett a helyzet jelző fehér fénye vörös.
Az újonnan kiadott gépeken már nincs meg a fül mivel beépített vörös lámpa van.Ezekről a motdonyokról le is vették a vörös üveget.
Udvozollek VIKI vezetoje, akkor légyszi válaszolni a voros zárófényekkel kapcsolatos már leírt és részben megválaszolt kérdeéseimre mint pl.Akkor még annyi, használják is ezeken a mozdonzokon a voros elotétuveget ? Vagy ez inkábbcsak lehetoség ? Ugyanis már tobb 100 fotót megnéztem a V43-ról de még így sehol sem látam, kivéve persze a voros lámpával felszerelteket