Megnéztem azt az oldalt, amit lejjebb foldimogyoro ajánlott, és rájöttem valamire. Fikázhatják akárhogy a Suzuki-t (föleg a Swift-eket), nekem akkor is ez a kedvenc márkám, de nem csak a külseje miatt, hanem minden másegyéb miatt is. Értem ezalatt a fogyasztást, megbízhatóság, stb. Én már alig várom, hogy megjelenjen az új Swif-t, mert azonnal lecserélem egy ilyenre a régit(most egy 6 éves GLS-sel járok). Bár igaz, hogy egy haver azt javasolta, várjak vele fél-egy évet, amíg előjönnek a gyerekkori hibák. Szerintetek igaza van? sziasztok : bekkes
Nem fogjátok elhinni, hogy mit láttam 24-én hazafele jövet. A szitu a köv.: Csabáról megyünk haza éppen Szarvasra a 44-esen, bambulok magam elé és nem sokkal Csaba után bátyám felkiált, hogy Nézdmá!!! Az új Swift!!! Gyorsan balranéztem és csak ámultam. Egy ezüst, új generációs Swift előzött meg minket. Elejét nem láttam, mert lekéstem, de oldalról és hátulról tök aranyos volt. :) Tuti, hogy Swift volt, mert láttam a Suzuki jelet meg a Swift feliratot is. De nem sokáig gyönyörködhettem, mert úgy elhúzott, mint az állat. Mi kb. 100-110-zel mentünk. Bár nálam volt a fényképező, nem tudtam lefényképezni, mert mire észbekaptam már eltűnt. Pontosabban hirtelen előkaptam a fényképezőt, rázoomoltam és gyorsan próbáltam nyomni egy fényképet, de full homályos lett, szal használhatatlan. Többet nem tudtam csinálni, mert megelőzte az előttünk levőt, aztán eltűnt, mint a kámfor. :( Fogalmam sincs, hogy hogy kerülhetett ide. Gondolom tesztelhették, de akkor is mit keresett ilyen messze Esztergomtól, azt nemtom. És rendszám is volt rajta. Ha jól tudom, csak 2005-től lesz kapható az új Swift nem??
"
A hivatalos menetrend szerint, szeptember 23-át ikszelték be a suzukisok maguknak, hogy a Párizsi Autószalonon ők akkor jól bemutatják majd vadonásúj Swiftjüket. Igen ám, de mint manapság az autógyáraknál egyre gyakrabban, az ő titkosságbiztosítási és kiszivárogtatásellenes rendszerük fogaskerekei közé is homokszem került, és "netvilágot" láttak az új modell gyári képei. Hasonló, ámde sokkal nagyobb károkat eredményező fiaskót a BMW szenvedett el legutóbb, ahol a 2005 nyár elejére tervezett hivatalos bemutató helyett már idén augusztusban felkerült a világhálóra az új hármas szlovén nyelvű prospektusa. Visszatérve történetünk főhőséhez, gyökeresen megújított formavilágát az autókiállításokon alaposan megutaztatott Concept S és Concept S2 tanulmányoktól kölcsönözte, és azt kell mondanom, szerencsére. Az Esztergomban nemrég elhaláloztatott, évtizedes technikájú előző modellel természetesen nem lehetett volna eredményesen szerepelni a meghirdetett európai Suzuki-újjászületés programban, említésre méltó eladásnövekedéseket elérve. Írásunk Swiftjével azonban minden esély megvan erre, tekintetbe véve, hogy mint manapság a japán gyártók többsége, a Suzuki is Európában, Európának fejlesztette ki új kisautóját. Útjainkat elárasztó elődjénél még valamivel (5,5 centivel) rövidebb is a 2005-ös Swift, amely 3,69 méter hosszú, 1,69 széles és másfél méter magas, tengelytávja pedig 2390 milliméter. A háromajtós változatot következetesen 2+2 személyesnek alakítják ki, az ötajtós, papíron legalábbis, ötemberes lesz. Árképzését tekintve várhatóan az Alto és az Ignis közti, 1,9 és 2,4 milliós sávba pozicionálják majd, amihez nagyban hozzájárulhat az esztergomi székhelyű gyártás, és ha így lesz, alákínál valamennyi konkurens modellnek (Ford Fiesta, Honda Jazz, Toyota Yaris…). Motorjait az Ignistől örökli az új Swift, azzal az apró különbséggel, hogy az 1.3-as benzines picit gyengébb (91 LE), az 1.5-ös pedig valamivel erősebb (102 LE), mint az Ignisé. A Fiattól beszerzett 1,3 literes dízel változatlanul hetven lóerős kiszerelésben morgolódik majd a motortérben. A háromféle motorhoz a hírek szerint háromféle váltóművet kínál a Suzuki: alapárért ötfokozatú, kézi kapcsolású jár, az automatából viszont négy- és ötfokozatú is létezik.
Marques-Santo Imre
nyomtatóbarát verzió
cikk továbbküldése
hozzászólás (14 db)
gyakorlatilag az ára fog dönteni, mint minden más esetben, hogy sikeres lesz.
ha bepozicionálják 2-2,2 milla koze, gondban lesznek a tobbiek, a swiftnek hire van a nagyar piacon.
régiu bánatom, a csomagtartó kicsinysége nem lesz orvosolva látom, pedig ha gyártanának limusine-t, vagy kombit, vagy egy kis egyterűt, nem lenne más az eladási sorrend első 3 helyzettjében mint suzuki..
Nekem IS, nekem IS ;-) Engem visszahívtak de nem oda mentem vissza... Na ez kereskedőfüggő ;-))) A 3ajtós nekem jobban tetszik mert az 5ajtós meggybordóban whogy nem jön be. Az új JWRC gyönyörű de hát az autósport és az utcai tuning mindíg is közelebb állt hozzám, mint a széria. A minőségre kiváncsi leszek, főleg a menetteljesítményre és a rugalmasságra. Ha igazak a hírek akkor közelebb lesz a kistesó ;-) a Lianához minőségben és az Ignis IS jelentős finomításon fog átesni... Erre nagyon kíváncsi leszek ;-)
Itthon az árérzékeny piacon pont az ára fog dönteni a sikeréről, vagy a sikerességéről... pont olyan, hoyg az Ignisem mellé vennék belőle egy pirosat az asszonynak, ha jó az ára, és élőben meggyőz...
személy szerint az nem értem soha a suzukinál, de a swiftnél/ignisnél sem, hogy 20 cm hossznövekedéssel bevállalhatnának végre és akkor nem tamponbefogadásra alkalmas csomija lenne az autóiknak..
ha az én másfél évesswiftemet elfogadható áron átveszik, lehet, hogy azonnal lecserélem... bár lehet, érdemes várni egy 1-2 évvel későbbire, mert addigra ha van típushiba, addigra javítják