Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 96
Azért a marketingmunka nem ilyen pofonegyszerű, és fekete-fehér
Előzmény: Sickboy (93)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.07 0 0 95
tamerlan Creative Commons License 2005.02.07 0 0 94
Én is imádom.Mindig is akartam venni egyet.Vettem is az IS mellé.A feleségem példája a legjobb :ő csípőből útálta a wr+-t ,ma veszekszünk rajta ki használja.Így fog kinézni az új?
Előzmény: simongab (90)
Sickboy Creative Commons License 2005.02.07 0 0 93
Szerintem meg nem semmit. A Suzuki kifejezetten a Dacia Logan hatására hozott be egy új IGNIS alapmodellt, hogy olcsón hozzá lehessen jutni. (Inkább azt vegyék mint a Logant.) Ugyanígy a többi gyártó sem hülye és nem fogja ölbetett kézzel nézni, hogy helyettük Swift-et vesznek az emberek.
Ennek szerencsére mi leszünk a nyertesei.
Előzmény: simongab (92)
simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 92
Semmit. Nyilván nem akar mindenki Suzukit venni. És ők erre játszanak
Előzmény: farriss (91)
farriss Creative Commons License 2005.02.07 0 0 91

Kiváncsi vagyok, mit fog lépni a többi kisautó gyártó (mármint a 206, Punto, Yaris, Picanto, Polo, Clio féle autók gyártói), mert egy ilyen árért (2.05 milla) kapsz ABS-t, 2 légzsákot, 1.3 16V motort....Bár ezt a véleményemet már 1x leírtam :-)))))

 

simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 90
Imádom a Wagont. Szerintem a legjobban kitalált a sok jó Suzuki közül. Nem ez mondatja velem, hogy itt nem vették észre az értékeit. És lehet, hogy jól érzi a Suzuki, hogy ide egy Swift szerű autó kell.
Előzmény: Sickboy (89)
Sickboy Creative Commons License 2005.02.07 0 0 89
Amikor az Opel levitte 2 milla alá az Agila árát, elég sokat lehetett abból is látni... Szóval a WagonR+-nak volt egy konkurenciája, az Ignis ilyen szempontból egyedül kezdhetett...
Meglehet, hogy többet akartak eladni belőle, de bukásnak továbbra sem nevezném.
Előzmény: simongab (88)
simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 88
Hidd el nekem , hogy sokkal nagyobb eladásokat vártak a Wagontól. És lám az Ignisnek sikerült
Előzmény: Sickboy (85)
Sickboy Creative Commons License 2005.02.07 0 0 87
Az viszont biztos, ha megszűnik a WagonR+ és nem is importálják, akkor azok, akik a stílusa miatt kedvelték az autót átmennek az Opelhez Agiláért. Rajtuk veszíthet a Suzuki.
Persze van bőven vevő, marad is, főleg az új Stift miatt. Nekem nagyon tetszik kívül-belül, második autónak használtan 3 év múlva komoly alternatíva lesz...
Előzmény: farriss (86)
farriss Creative Commons License 2005.02.07 0 0 86
Én sem nevezném buktának a WagonR+-t, rengeteget adtak el belőle, és adnak el még mindig. Vannak olyanok, akiknek nem tetszik az új Swift, de a Wagon igen. És ahogy elnézem, a Wagon-ból nem az alapot vették a legtöbben, hanem a GLX GS felszereltségüeket.
Sickboy Creative Commons License 2005.02.07 0 0 85
Szerintem a WagonR+ semmiképpen nem nevezhető buktának. Az eladási éllista 3. helyén állt az országban hónapról-hünapra. Csak az IGNIS és a FABIA verte meg.

Kiszortírozásának oka inkább a gyár kapacitásában keresendő: az új SWIFT és IGNIS gyártása mellett nem bírják szuflával a gyártósorok.

De kudarcnak és bukásnak semmiképpen nem nevezném a WagonR+-t!
Előzmény: transitdriver (83)
aerio Creative Commons License 2005.02.06 0 0 84
Úgy hallottam már február közepén kapnak a szalonok az új Swiftből.Úgy néz ki,hogy lépcsős hátú változata nem lesz.Remélem azért jobb futóművet kapott,mint az Ignis. Viszont a tesó motorjaival biztos nagyon fürge lesz.Alig várom,hogy teszteljék újságban,műsorban.
transitdriver Creative Commons License 2005.02.06 0 0 83

Hogy miért bukta ?

A gyárak általában 4-5 évente hajtanak végre modellfrissítést. Nos, ezt a wagon itthon nem érte meg. További importja a lengyelországi gyártásból az igények alakulásától függ. Legyünk őszinték: a csinos kis Swift forgalmazásának kezdete után pedig ezek az igények szinte a nullával lesznek egyenlők. 

Előzmény: tamerlan (82)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.05 0 0 82
Miért bukta a wagon????Egy rakással eladtak belőle.
Előzmény: simongab (80)
transitdriver Creative Commons License 2005.02.05 0 0 81
Igen. Neki már legalább 300 literes csomagtere volt. Csak sajnos függőleges.
Előzmény: simongab (80)
simongab Creative Commons License 2005.02.05 0 0 80
Magunk között a Wagon ilyen téren előrelépés volt. Megbukott. Sajnos.
Előzmény: transitdriver (79)
transitdriver Creative Commons License 2005.02.05 0 0 79

Nem volt célom a nyavajgás.

Ami miatt egy kicsit talán csalódott vagyok az az ,hogy az a gyártó aki tulajdonképpen motorizálta az országot, több mint tízéves magyarországi tapasztalattal a háta mögött sem merte bevállalni a méret és kategóriabeli  továbblépést, de még egy nagyobb csomagterű modellt sem.

 

Ettöl eltekintve amit eddig az új Swiftből láttam ( képek+műszaki adatok a vezess.hu-n ) az tetszik.Természetesen elmegyek a bemutató napokra, ki is szeretném próbálni, még az is lehet, hogy elcsábulok és előbb-utóbb veszek egyet ,viszont én még nem vagyok családos ember. 

                                                      

Előzmény: simongab (78)
simongab Creative Commons License 2005.02.05 0 0 78

Sokmindenben egyetértünk.

 

Pl.  a magyar autóvásárlási szokásokkal kapcsolatban, abban, hogy a Wagon (méltánytalanul) sajnos megbukott...

 

De néhány ténykérdés: A japán Ignis legmagasabb ára 2 980 000.-  A Suzuki nem piacvezető pozícióra törő, hanem piacvezető.

 

Egyébként ha benne vagy a dolgokban akkor tudod, hogy kétszer is volt szó a Liana méretű autók gyártásáról, és kétszer is elvetették. Az alsó közép kategóriában ott a Liana egy nagyon versenyképes árral. Nyilván abban a szegmensben nem lehet akkorát tarolni, mint az A-B szegmensben.

 

Ennek ellenére kicsit zavar az állandó nyavajgás. A 90-es években volt a "papir", "alufólia" duma, meg a "fapados", "trabant utódja", most meg a "mért ennyibe kerül?", a "mért ekkora","mért nincs benne digit klíma? " :-) Képzeld ha fiatot, B Astrát, vagy daewoot gyártanánk mint más kelet európaiak...

Előzmény: transitdriver (77)
transitdriver Creative Commons License 2005.02.05 0 0 77

Nem tagadom, hogy kérdéseimnek volt némi provokatív indíttatása.  

DE:

A digitklíma többletigénye a manuálissal szemben egy vezérlőegység, amit márkától függően, általában 50-80 ezer forintplusszköltségért  lehet megvásárolni. Ez nem  akkora összeg egy új autó vásárlásakor aminek még a lehetőségétől is el kellene zárni a csúcsmodell vásárlóját. Szerintem...

A fedkompot csak példaként említettem, a lényeg ,hogy ezért a pénzért egy leegyszerűsitett,bár - az előd példájából kiindulva - kétségkívül megbízható KISAUTÓT kapsz.

A magyar piacon valóban a 2.5-3 millió forint közötti autók a legkelendőbbek, ám nem azért mert az emberek egy kicsi, szűk, legfeljebb átlagos felszereltségű, tőlünk nyugatabbra többségében  másodautónak használt modellre vágynának. Inkább a nagyságrend a fontos: ez az összeg az ami még úgy 40 ezer forint körüli havi részlettel bevállalható. Egy átlagos magyar család ma  általában egy autót tart és azt használja városi és hosszútávú utazásokra is, ez utóbbira viszont ez a kategória csak erős kompromisszumok árán alkalmas.

Az Ignis hazai gyártásának beindulásakor az ára mindjárt 3,5 millióról 2,5 millióra csökkent.

Ezt a gyakorlatot folytatva egy Liana-méretű modellel, az új Swift várható árában most egy alsóközepes autót gyárthatnánk Magyarországon, ami sokkal inkább kielégíthetné a hazai igényeket. Nem kellett volna-e ezeket a tényeket  egy bevallottan piacvezető pozicióra törő gyártónak figyelembe venni a hasonló okok miatt  Magyarországon soha igazán el nem fogadott, tulajdonképpen megbukott Wagon-R+ gyártásának befejezése után ?! 

Előzmény: simongab (73)
aerio Creative Commons License 2005.02.05 0 0 76
Hát elnézést kérek!Azt hittem nincs még ilyen.Tényleg meg kellett volna néznem.De azért szeretném,ha nem tűnne el rövid idő után.Kíváncsi vagyok véleményekre,ellenvéleményekre és bármire ami Suzukival kapcsolatos.
Előzmény: ARPI01 (71)
simongab Creative Commons License 2005.02.05 0 0 75
Ja ha csak azt mutatja akkor átvertek :-)
Előzmény: DMA (74)
DMA Creative Commons License 2005.02.05 0 0 74
Sziasztok!

Akkor engem átvertek....
1.3 GLX Ignis és csak pill. fogyasztásmérő
van benne.

Árpi
Előzmény: simongab (73)
simongab Creative Commons License 2005.02.05 0 0 73

Fedélzeti komputer alapfelszereltség már az Ignisnél is csak az alapmodellből hiányzott. A manuális klíma itthon ebben a kategóriában általános, ha nagyon akarsz lehet rendelni digit klímát 600 ezerért. Én még nem hallottam, hogy valaki rendelt , ezért sehol nem tartják listán.

 

Ha az általad említett felszereltségű és motorizáltságú 5 ajtós 1.3 Yaris Terra + al hasonlítjuk össze manuális klímával az ára 3 125 000 Forint

 

A Swift ezen felszereltségi szintjének a várható  ára 2 650 000 Forint

 

Mindemellett a Yaris nemsokára megújul, ezt a változatot már futtatják ki.

 

A magyar autópiacon a legkelendőbbek a kis kategóriáju 2.5-3 milliós átlagos felszereltségű autók.

 

 

 

Nézzétek meg!

 

http://www.suzukihollos.hu/ujswift.htm

Előzmény: transitdriver (72)
transitdriver Creative Commons License 2005.02.05 0 0 72

Sziasztok!

Új hozzászólóként a következő kérdéseim lennének hozzátok, amellett, hogy az új Swift formája nekem is tetszik :

Biztos-e, hogy ez az autó jó választás a jelenlegi magyar autópiac igényeihez ?!?

Az árát arányosnak találjátok-e a méretei és a hazai gyártás ismeretében ?

Ez lényegében egy Yaris méretű kisautó, aminek közepesen felszerelt változata 2,5millió, a jobban felszerelt GS 5 ajtós változata pedig metálfénnyel már átlépi a 3 milliós árhatárt!!! Mindemellett még ehhez sem vásárolhatók olyan extrák, mint például az automata klíma, vagy fedélzeti komputer.

Ezek figyelembevételével nem lett volna-e jobb választás egy Liana méretű autó magyarországi gyártása ?    

ARPI01 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 71
Van már egy iyen nevű topic...
Kispofi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 70
Nekem nagyon tetszik az új Swift, szerintem a formáját nagyon eltalálták. Biztosan nagy sikere lesz. A régit,  mikor elkezdték nálunk gyártani szintén divatos, népszerű autó volt, csak illik négyévente felfrissíteni a modellt. Na ez náluk elmaradt. A Wagon R és az Ignis nem volt nagy dobás. 
Előzmény: aerio (68)
aerio Creative Commons License 2005.02.05 0 0 69

A Suzuki bekeményít az európai piacon.2007-ig tíz új modell jön ki.És megteheti,mert nincs bajban pénzhány miatt,mindig is sok pénze volt(nem úgy mint most sok európai autógyárnak).Ha jól megy a JWRC 2006-ban v 2007-ben beszállnak egy új fejlesztésű autóval a WRC-be.Márpedig a mostani idényt megnyerték a JWRC-n,úgyhogy nagy esély van rá.Talán 2007-ig kicsit megváltozik ez a tévhit a Suzukiról Mo.-n!

Ez csak egy kis kitérő volt a téma mellett.

aerio Creative Commons License 2005.02.05 0 0 68
Az USA-ban és Európában jobban megtehetik,hogy megvegyék ezt a SUV-ot.És miért ne vennék meg,hiszen jó.Magyarországon tényleg teljesen más viszont a helyzet. Ránk inkább a Swift vonatkozik,ami egész Európában nagy sikert arathat nem csak itt.Sokmindenkinek tetszik,a beltér is nagyon jó.Szerintem Magyarországon tuti a sikere.                 Ha meg vkinek inkább egy Fabia kell hááát...  nekem nagyon nem jön be.Ez a swift pedig egy lényegesen fejlettebb autó.
lujzalujza Creative Commons License 2005.02.05 0 0 67
Én elfogadnám.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!