Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wisdom Creative Commons License 2005.02.14 0 0 126
Csak anyit, hogy az 1.3 is VVT
Előzmény: cryon (119)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 125

A kluboldalatokra mentem fel az király.!!!

Ez milyen index fórum amit írtál? Mi a neve????

Előzmény: cryon (123)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 124
itt:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9048025
Előzmény: cryon (123)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 123
Olvass bele kicsit a fórumunkba, és döntsd el magadnak :)
Előzmény: tamerlan (122)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 122

A Toyotasportautó klubban mindenki ilyen fasza gyerek mint te vagy?!:))

Javasolni fogom az ignisklubnak,hogy csináljunk közös összejöveteleket.

 

 

Rízsrakéták Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!

Előzmény: cryon (121)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 121
Én Győrben, a Genberál Autócenrtumban. Állítólag a napokban szinte mindenhova érkezik tesztpéldány.
Előzmény: tamerlan (120)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.14 0 0 120
Hol lehet tesztvezetni???Te hol voltál???
Előzmény: cryon (119)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 119
Hi!

Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog "debütálni"). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta :) ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne :)
Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.


Kértem árajánlatot, az 1.3-as közepes felszereltséggel +6 hangszóróval, kormányról vezérelhető hifivel +légkondival 2.750.000 Ft (ebben csak az ülésfűtés, az oldallufik, a "kulcsnélküliség", az első ködlámpa és az alufelni nincs benne).
0 Ft-os kezdőrészlettel a havi törlsztés 50k 6 évre, ill. 33k 10 évre. Asszem a héten lefoglalózok egyet.
A rossz hír, hogy csak havi 1800 autót osztanak szét országszerte (ez kb 150 kereskedés), a megyék legnagyobb kereskedései is csak kb 10 autót kapnak havonta úgyhogy elég nagy lesz a tumultus, ezért nagy árengedményekre az első időben nem nagyon lehet számítani. A 3 ajtós kb nyár elején lesz rendelhető.
Csütörtökön megyek kipróbálni az 1.3-ast is.

Ha van kérdés ne fogjátok vissza magatokat, bár inkább mennyetek tesztvezetni, megéri! :)

Üdv: Cryon!
aerio Creative Commons License 2005.02.11 0 0 118
Úgyis kirohad alóluk a német technika. :-) Akik autót gyártanak azok a japánok!!! Nemrég szomszédomék bütyköltek egy Vectrát.Cserbenhagyta az "autó a Suzuki helyett.Inkább vennék egy jó felszereltségű Lianát v vmi más japót.
Előzmény: cryon (117)
cryon Creative Commons License 2005.02.11 0 0 117
Látom a carstylingon újra belefutottatok a "németautós azaz mérnem autótveszel suzuki helyett" szindrómába. Hogy egyes emberek mér nem tudják megunni, hogy leszálljanak egy örök vitatémáról? Csak a beletek hül ki a sok töketlen vitatkozástól. Én legalábbis rájuk hagynám a sok okosságot :)
Előzmény: Tom boy (113)
Tom boy Creative Commons License 2005.02.11 0 0 116
coool!
aerio Creative Commons License 2005.02.10 0 0 115
Nem,mert én leszek az!!!   :)
Előzmény: Tom boy (112)
Tom boy Creative Commons License 2005.02.10 0 0 114
Tom boy Creative Commons License 2005.02.10 0 0 113

"Igényes " Swift topic :

 

http://carstyling.hu/forum_shower.php?id=1358

 

:)

Tom boy Creative Commons License 2005.02.10 0 0 112

Talán pont az erős Mini design hatás miatt szerettem bele, az első leszek aki nyilt napon teszteli az biztos!:)

 

DMA Creative Commons License 2005.02.09 0 0 111
Segíts már légyszives, hogyan lehet megbizonyosodni erről?
A doksija se ír ilyesmit. Vagy Neked egy pill. fogy. mérő már computer? :-))
Előzmény: simongab (75)
PÍT Creative Commons License 2005.02.09 0 0 110
Lehet...:o)
Előzmény: aerio (108)
aerio Creative Commons License 2005.02.09 0 0 109
Még idén bemutatják a Suzuki-Fiat közös SUV-ot,amit szintén itt fognak gyártani és lehet,hogy a Grand Vitara utódja lesz.Kíváncs vagyok mikor jelennek meg az első hivatalos képek.
aerio Creative Commons License 2005.02.09 0 0 108

A párizsi autószalonon ez volt a Swift szórólapjára írva:"Az új Swift az első kompakt autónk,amelyet Európában és !!Európának!! terveztünk.

 

És az Ignis meg a WagonR+?Jó lesz az a magyaroknak stílusban készült?

PÍT Creative Commons License 2005.02.09 0 0 107
Bocsi, de ebben az árban nincs klima. Sajnos.:o(
Előzmény: ARPI01 (60)
GGerg Creative Commons License 2005.02.08 0 0 106

Mi az, hogy nem nagyon igénylik a vásárlók??? Előbb-utóbb (pár éven belül biztos) ez is alapfelszerelés lesz, mint a szervó, meg az ABS. Melyik modellben próbálkoztak függönylufival? Olyat még nem hallottam, hogy egy gyártó elkezdi, majd abbahagyja, főleg nem biztonsági felszerelésnél.

 

Gergő

Előzmény: simongab (100)
aerio Creative Commons License 2005.02.08 0 0 105

Kötelező lezs kipróbálni!Csak kerüljön a szalonba!  :-)

PTRgilicz Creative Commons License 2005.02.08 0 0 104

Swift futóműve TUTI, hogy jobb lesz, mint az Ignisé, hiszen a két autó különböző felhasználásra lett tervezve! Swift sportosabb, fitalos, dinamikus közlekedésre az Ignis meg inkább robosztusabb felhasználásra szerintem... Ráadásul az Ignis hasmagassága sem véletlenül annyi amennyi. Ez kanyartulajdonságokat jelentősen rontja ugyan de cserébe jól bírja a pesti nagyon gáz utakat, gond nélkül lehet vele patkázni...

 

Swift nyomtávja, tengelytávja jelentősen nagyobb, a gyári közlemények szerint az európai piacokon feszesebb gátlókkal, lágyabb keverékű gumikkal fogják forgalmazni..

 

A múlt pénteki bemutató képein jól láccott a Continental PremiumContact gumi ami nem egy "rossz" darab, sőőt...

Előzmény: aerio (84)
aerio Creative Commons License 2005.02.07 0 0 103
A matektanárom már rákattant az új Swiftre.Rengeteg embernek tetszik.Olyanok is vennének akik eddig nem Suzukiban gondolkodtak.  :-)Swift
aerio Creative Commons License 2005.02.07 0 0 102
WagonR 1WagonR 2
aerio Creative Commons License 2005.02.07 0 0 101

Ez egy MR Wagon,ami csak Japánban kapható és smmi köze a WagonR-hez(max. a padlólemez).Japánban már egy ideje van új WagonR,ami Európába olyan formában nem valószínű,hogy lesz.

 

Mi jön a WagonR után?

 

Toda Kazuhisa:A kérdés még nem időszerű.Egy-egy modell életgörbéje általában 6 év,nem is részletezve,hogy a Wagon jól megy.

Előzmény: tamerlan (94)
simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 100
Függönylufival már próbálkozott a Suzuki, nem jött be, nem nagyon igénylik a suzuki vásárlók Magyarországon. Azért a GS be biztos berakják. A fedélzeti számítógép meg ezentúl legyen kombinált kijelző :-) úgy látom a megfogalmazásommal baj van.
Előzmény: GGerg (99)
GGerg Creative Commons License 2005.02.07 0 0 99

Én úgy tudom, hogy később lesz függönylufi és kulcs nélküli indítás is. A gyártás beindítása most szerintem fontosabb, mint ezek a (kisautóba ritkán rendelt) extrák. Az Igniszben tényleg nincs fedélzeti számítógép. A pillanatnyi fogyasztásmérő nem fedélzeti számítógép. Tarolni fog a piacon, én annak örülök, hogy csak kétszázerzer az automata.

 

Gergő

simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 98
A Logant meg veszik mint a cukrot :-)))))))))))
Előzmény: Sickboy (93)
simongab Creative Commons License 2005.02.07 0 0 97

Nem. Ez egy 2000 ben indult a mienknél kissebb modell. Egy ideig volt róla szó, hogy ezt gyártják, de mivel ez itt tul kicsi lett volna elvetették. Lett helyette az itthon most leköszönő. Ha fognak is akkor egy vadi újat. De most a fő csapás a Swift.

 

http://www.suzukihollos.hu/ujswift.htm

Előzmény: tamerlan (94)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!