Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 156

És milyen az Ignis motor menet közben?

Előzmény: cryon (155)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 155
Ez nem egészen így van. Ugyanaz a teljesítménycsúcs (6000), csak az ignis 1.3-as 1(!) teljes lóerővel erősebb. A nyomatékcsúcs a swiftben előbb jelentkezik, de az 4 Nm-rel kevesebb (ignis 1.3: 118Nm/4100, Swift 1.3: 114Nm 4000)
Csak a pontosság és a miheztartás miatt :-)
A fogyasztásaban igazad van, de ezt én inkább a swift jobb légellenállásnak tudom be... 10 cm-rel alacsonyabb is. (1605/1500 mm)
Előzmény: DegeneraBocsinka (154)
DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 154
Az újs Swift motorja kisebb fordulatszámnál adja le ugyanazt a telejsítményt, mint az Ignis 1,3 vvt-je, ugyanakkor a max nyomatéka cseppnyivel kevesebb, és kevesebbet is fogyaszt.
Előzmény: cryon (153)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 153
Amiket a szalonok berendeltek maguknak raktárkészletnek, azokból már lehet vinni, de ebben az esetben csak abból válogathatsz, amit a szalonban találsz. Mivel fehérben csak GC-t gyártottak első körben, nekem várnom kell a GS-re :(.
Még egy negatívum: csak egy fajta üléskárpit létezik, nem lehet választani. Bár nekem speciel tetszik az az egy is.
Az 1.3-as VVT-i témához: Biztos megoldható lesz, hogy az Ignis 1.3-asában lévő hengerfejet és az elektrónikát átszereljék a Swiftbe, mert a motorkódokból ítélve az következik, hogy kompatibilisnek kell lenniük. Az viszont lehet, hogy annyira kevés lesz a különbség, hogy azt nem is lehet majd érzékelni a menetdinamikában. Talán kicsit gazdaságosabb lesz, meg a károsanyag kibocsájtás csökkenhet. De sokkal jobban nem fog menni.

Üdv: Cryon!
Előzmény: ArGa (152)
ArGa Creative Commons License 2005.02.20 0 0 152
Hivatalossan ezekszerint már lehet kapni, ill probálni?
cryon Creative Commons License 2005.02.19 0 0 151
szerintem olyat utcára még nem tesznek egyenlőre :), hacsak nem volt arrafelé valami bakonyi rally szakasz
Előzmény: aerio (150)
aerio Creative Commons License 2005.02.19 0 0 150
Arra nem is gondoltok,h lehetett 1.6-os Swift is? :-) Az nagyon megy.
Előzmény: cryon (145)
cryon Creative Commons License 2005.02.19 0 0 149
Én ma foglalóztam le egy fehér 1,3-as GS-t :)
Előzmény: Stewe16V (148)
Stewe16V Creative Commons License 2005.02.18 0 0 148
Holnap megyek kipróbálni a kicsikét nyílt napon!mit nekem diesel???!!!csak megveszem a benzinest,pedig nem akartam,de nem tehetek róla h ennyire megtetszett.és 1 évet nem, tudok várni.
tamerlan Creative Commons License 2005.02.17 0 0 147

Én is suzuki gyűlölő voltam.Voltam:)))))))

Tényleg naggggggyon király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: benőke (142)
wisdom Creative Commons License 2005.02.17 0 0 146
Ez önmagában nem baj, kérdés, hogy a km számlálót kiakasztja-e közben...
Előzmény: cryon (145)
cryon Creative Commons License 2005.02.17 0 0 145
A Yarisnál nagyobb. És jobban is néz ki. :-) Egyébként könnyen mehetett 160-fölött, 185 a vége a gyár szerint. Gondolom egy szalonvezetô lehetett. Nálunk a gyôri szalonvezetô is mondta, hogy majd a bemutatóautó swifttel fog hazajárni Zalaegerszegre, azt majd jól bejáratja. Aztán meg jól eladják pár százassal olcsóbban. És lesz olyan hülye, aki megveszi...
Előzmény: farriss (144)
farriss Creative Commons License 2005.02.17 0 0 144
Tegnap mentünk a Bakonyba egy Volvoval. Mivel kevesen voltak a sztrásdán, és száraz volt, 150-nel mentünk. Egyszer csak elment mellettünk egy új ezüstmetál 5 ajtós swift. jkk-xxx renszámmal. Ahhoz képest, hogy új volt, nem sajnálta a gazdája, szerintem 160 felett nyomta....Olyan mint egy Yaris...
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 143
Motor alatt ugye nem motorkerékpárt értesz? :-)
Előzmény: benőke (142)
benőke Creative Commons License 2005.02.15 0 0 142

Csumi!

 

Eddig rühelltem a suzuki minden autóját-motorját, de ez az új swift naggggyon király!

elzé Creative Commons License 2005.02.15 0 0 141

Sziasztok!

Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem vagyok egy Suzuki fan, sőt......, de ez az új swift....., na ez már valami.

DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.15 0 0 140

Üdv!

 

Én is kértem árajánlatot egy 1.3-as GS-re. Ez a gyárilag legjobban fölszerelt, alufelnis, légkondis, és a többis verzsön. Az ára üzembehelyezési díjjal, mndennel együtt 3.046.000 Ft. 20% befizetésével, vagyis 610.000 forinttal a havai törlesztés 38.159 Ft./72hónap. Nem túl drága a hitel, mert az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.

wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 139

10 évre ne vegyetek fel hitelt szerintem. Ezek általában olyanok, hogy előbb a kamatot törlesztitek, és csak később a tőkét. Amúgy meg az Ignis példájából kiindulva másfél év múlva bőven két milla latt lesz az ára. Továbbá ezek CHF alapú hitelek és most erős a forint, tehát a törlesztők nőnek.

 

cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 138
10 éves futamidôre Gyôrben 5% kezdôrészletet kérnek, az általam választott "konfig"-nál ez 135k HUF. Meg kell még ötvenvalahány ezer Ft az átíratáshoz stb. + a biztosítások részarányosan (negyedévbôl hátralévô idôre). A klímás 1.3-as Swiftre a Casco kb. 8.000 Ft/hó (nemtudom ez mit takar).
Előzmény: giardinetta (134)
wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 137

Gyanús... Végignéztem a Suzu honlapot, a Wagon R+ és az Ignis 1.3-asa VVT, a Lianáé és a Jimny-é nem, a Lianáé DOHC, pedig mind M13A típusjelű motor...

Gondolom motorvezérlő szabályozással beéllítható ugyanolyan teljesítmény, tehát nem hiszem hogy érezni lehet a különbséget majd. Nekem Ignis 1.3van, ott annyit érezni a VVT-ből, hogy 4000 felett kinyit és még jön power, de anélkül is van elég.

 

 

PTRgilicz Creative Commons License 2005.02.15 0 0 136

tegyük fel, hogy igazad van...

 

DE!

 

Az Ignis 1.3 az ugye VVT...!?

 

Ignis ugye egy olcsóbb autó.. mi értelme az európai piacra is szánt tuti kis gépbe korszerűtlenebb motort rakni, mint a nála egyszerűbb Ignis-be?

Mi értelme két különböző motort gyártani amikor köztudottan olcsóbb egyfajta cuccból végtelen sokat termelni...

 

Szóval csak annyit, hogy én szeretném, remélem, hogy VVT az 1.3 is!

Érzésem szerint az!

 

De mindjá bemegyek egy szalonba és lekapom a szelepfedelet... :-)))

Előzmény: tamerlan (135)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.15 0 0 135

Az e1.3-as nem vvt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

....csak az 1.5-ös.

Előzmény: cryon (128)
giardinetta Creative Commons License 2005.02.15 0 0 134

cryon

 

erről a 0%-os hitelről tudsz valamit mondani? ez csak ott a Győri kereskedésben áll, vagy lessz máshol is? Mert a havi 33 "bérleti" díj nekünk nagyon bejönne :-)

 

 

Előzmény: cryon (119)
cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 133
Én is "pórnép" vagyok, és már tesztvezettem :)
Előzmény: ARPI01 (130)
cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 132
Kereskedő (szalon vezetője) állította, hogy 1800-at juttatnak a magyar piacra havonta, de ha külföldre több kell, akkor azt is a magyar piac elől fogják "elvenni" nem pedig többet gyártanak. De lehet, hogy csak a hülye marketingdumát nyomta, hogy megijesszen, hogy lemaradok és minél előbb foglalózzam le.
Előzmény: ARPI01 (130)
GGerg Creative Commons License 2005.02.14 0 0 131

Már Baján is van. Tényleg nem merev tengely az és tényleg VVT a motor. Tuti nem lesz érezhető különbség a két motor között, hülyeség az 1.5.

 

Gergő

ARPI01 Creative Commons License 2005.02.14 0 0 130

Szerintem azért pár hónap múlva már többet szórnak szét az országban havi 1800-nál, kb 80 ezres évi mennyiségnél a havi 7000 darabból biztos, h jut 3000 a belföldi piacra. Meg ha tényleg olyan jó, akkor az Ignis rovására is gyárthatják.

Arról tudtok, hogy a pórnép mikor ismerheti meg?

Előzmény: cryon (119)
PTRgilicz Creative Commons License 2005.02.14 0 0 129
érdekes módon valami miatt nem írják ki a prospektuson, hogy VVT pedig szerintem tuti, hogy AZ! (közel) ugyanaz a moci, mint az Ignis-ben! Amúgy a hátsó felfüggesztés nem merevtengely! Az az Ignis-ben van. Ami a Swiften van azt hosszanti csatolt hídnak nevezik. Ez a megoldás nagyságrendekkel jobb, mint a merevtengely! Sajnos azért nem olyan tuti, mint egy független többlengőkaros futómű de legalább annyi előnye van, hogy nem lehet állítani -> tehát kialakításánál fogva a sz.r utakon nem is tud elállítódni! Ma én is láttam egy kamiont tele Swift-el, valamint Budán láttam egy kék GS-t egy parkolóban. Nagyon király gép! Nyomtáv brutálisan széles! Az egész autó olyan masszív benyomást keltett! 15-ös aluk voltak rajta de szinte elvesztek alatta! Már a képeketátva is beleszerettem, így élőnem méginkább.. a próbaút után meg.. nem is tudom mi lesz! :-)
cryon Creative Commons License 2005.02.14 0 0 128
A kereskedő szerint nem.
Erre enged következtetni az összes eddigi (hivatralos) brossúra, meg állítólag az 1.3-as oldalán nincs rajta a VVT jel, az 1.5-ösön meg rajta van.
De ne legyen igazam!
Előzmény: wisdom (127)
wisdom Creative Commons License 2005.02.14 0 0 127
Vagy nem? Az M13A nem u.a. mint az Ignisben? Ott pedig VVT.
Előzmény: wisdom (126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!