Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NémaBob Creative Commons License 2005.02.21 0 0 166
Szerintem bűnronda...
Előzmény: djencore2 (163)
djencore2 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 165
Előljáróban néhány hasznos eddig felelhető linket teszek közzé az új swiftről

Egy cikk a Totalcarról:
http://totalcar.hu/teszt/swift05bem/

Egy nemzetközi suzuki oldal
http://www.globalsuzuki.com/swift/index.html

A suzuki.hu-n
http://www.suzuki.hu/autok/uj_swift_5/swift_index.php

Holnap saját készítésű képeket is megosztok.
_ Liar _ Creative Commons License 2005.02.21 0 0 164
0
Előzmény: djencore2 (163)
djencore2 Creative Commons License 2005.02.21 0 0 163
Sziasztok!
Ezt a topicot az új Swifttel kapcsolatos infók gyűjtésére, vélemények kicserélésére, a tapasztalatok gyűjtésére hoztam létre.
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 162
Nincs mit :)

"annyira eltalálták ezt a kis gépet hogy szerintem sorban fognak állni érte."

Én nem fogok, már megrendeltem! Hónap végén derül ki, mikor szállítják.
Előzmény: giardinetta (161)
giardinetta Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161

cryon

 

köszi!

 

Ma láttuk "élőben" , egyszerűen, áhh nem is tudom mit irjak, nagyon ott van!!!!

Nejem közölte, reggel a szalonban kezdjek...... rendelés lessz belőle már látom :-)))

 

annyira eltalálták ezt a kis gépet hogy szerintem sorban fognak állni érte. Egy végre vadiuj 2005-ös hazai kis verda.

 

 

 

Előzmény: cryon (138)
tamerlan Creative Commons License 2005.02.20 0 0 160
Jó.
Előzmény: DegeneraBocsinka (156)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 159
Hát, erre majd az idő választ ad. De hamarosan lesznek tesztek szvsz.
Előzmény: DegeneraBocsinka (158)
DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 158
Csak azért kérdeztem, mert nem ismerem a Suzukit, és mivel a Swiftről nincs még normális teszt, a motor tűnt az egyetlen kézzelfogható "résznek".
Előzmény: cryon (157)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 157
"És milyen az Ignis motor menet közben?"

Ezt hogy érted?
A motor tudása szinte ugyanaz, a váltó egy az egyben, hangszigetelve mindegyik le van, a kocsik súlyban is kb egálban vannak. Lényeges különbség ezért nem nagyon érződik (nálam). Ignisnél kicsit egyenletesebb a nyomatékgörbe, bár ezt ember legyen a talpán aki megérzi. Hacsak nem fékpaddal a hónod alatt mászkálsz, szerintem nem sok értelme van különbségekről beszélni.
Meg aztán meg kell várni, míg bejáratódik egy swift, és utána menni egy hosszot egymás mellett egy ignáccal, hogy győzzön a jobb :)
Mindkét kocsira igaz, hogy olyan 3500 és 5000 között húz a legjobban, és 5500, 6000 fölé már nem nagyon érdemes a gyári állapotában forgatni.

Üdv: Cryon!
Előzmény: DegeneraBocsinka (156)
DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 156

És milyen az Ignis motor menet közben?

Előzmény: cryon (155)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 155
Ez nem egészen így van. Ugyanaz a teljesítménycsúcs (6000), csak az ignis 1.3-as 1(!) teljes lóerővel erősebb. A nyomatékcsúcs a swiftben előbb jelentkezik, de az 4 Nm-rel kevesebb (ignis 1.3: 118Nm/4100, Swift 1.3: 114Nm 4000)
Csak a pontosság és a miheztartás miatt :-)
A fogyasztásaban igazad van, de ezt én inkább a swift jobb légellenállásnak tudom be... 10 cm-rel alacsonyabb is. (1605/1500 mm)
Előzmény: DegeneraBocsinka (154)
DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 154
Az újs Swift motorja kisebb fordulatszámnál adja le ugyanazt a telejsítményt, mint az Ignis 1,3 vvt-je, ugyanakkor a max nyomatéka cseppnyivel kevesebb, és kevesebbet is fogyaszt.
Előzmény: cryon (153)
cryon Creative Commons License 2005.02.20 0 0 153
Amiket a szalonok berendeltek maguknak raktárkészletnek, azokból már lehet vinni, de ebben az esetben csak abból válogathatsz, amit a szalonban találsz. Mivel fehérben csak GC-t gyártottak első körben, nekem várnom kell a GS-re :(.
Még egy negatívum: csak egy fajta üléskárpit létezik, nem lehet választani. Bár nekem speciel tetszik az az egy is.
Az 1.3-as VVT-i témához: Biztos megoldható lesz, hogy az Ignis 1.3-asában lévő hengerfejet és az elektrónikát átszereljék a Swiftbe, mert a motorkódokból ítélve az következik, hogy kompatibilisnek kell lenniük. Az viszont lehet, hogy annyira kevés lesz a különbség, hogy azt nem is lehet majd érzékelni a menetdinamikában. Talán kicsit gazdaságosabb lesz, meg a károsanyag kibocsájtás csökkenhet. De sokkal jobban nem fog menni.

Üdv: Cryon!
Előzmény: ArGa (152)
ArGa Creative Commons License 2005.02.20 0 0 152
Hivatalossan ezekszerint már lehet kapni, ill probálni?
cryon Creative Commons License 2005.02.19 0 0 151
szerintem olyat utcára még nem tesznek egyenlőre :), hacsak nem volt arrafelé valami bakonyi rally szakasz
Előzmény: aerio (150)
aerio Creative Commons License 2005.02.19 0 0 150
Arra nem is gondoltok,h lehetett 1.6-os Swift is? :-) Az nagyon megy.
Előzmény: cryon (145)
cryon Creative Commons License 2005.02.19 0 0 149
Én ma foglalóztam le egy fehér 1,3-as GS-t :)
Előzmény: Stewe16V (148)
Stewe16V Creative Commons License 2005.02.18 0 0 148
Holnap megyek kipróbálni a kicsikét nyílt napon!mit nekem diesel???!!!csak megveszem a benzinest,pedig nem akartam,de nem tehetek róla h ennyire megtetszett.és 1 évet nem, tudok várni.
tamerlan Creative Commons License 2005.02.17 0 0 147

Én is suzuki gyűlölő voltam.Voltam:)))))))

Tényleg naggggggyon király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: benőke (142)
wisdom Creative Commons License 2005.02.17 0 0 146
Ez önmagában nem baj, kérdés, hogy a km számlálót kiakasztja-e közben...
Előzmény: cryon (145)
cryon Creative Commons License 2005.02.17 0 0 145
A Yarisnál nagyobb. És jobban is néz ki. :-) Egyébként könnyen mehetett 160-fölött, 185 a vége a gyár szerint. Gondolom egy szalonvezetô lehetett. Nálunk a gyôri szalonvezetô is mondta, hogy majd a bemutatóautó swifttel fog hazajárni Zalaegerszegre, azt majd jól bejáratja. Aztán meg jól eladják pár százassal olcsóbban. És lesz olyan hülye, aki megveszi...
Előzmény: farriss (144)
farriss Creative Commons License 2005.02.17 0 0 144
Tegnap mentünk a Bakonyba egy Volvoval. Mivel kevesen voltak a sztrásdán, és száraz volt, 150-nel mentünk. Egyszer csak elment mellettünk egy új ezüstmetál 5 ajtós swift. jkk-xxx renszámmal. Ahhoz képest, hogy új volt, nem sajnálta a gazdája, szerintem 160 felett nyomta....Olyan mint egy Yaris...
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.15 0 0 143
Motor alatt ugye nem motorkerékpárt értesz? :-)
Előzmény: benőke (142)
benőke Creative Commons License 2005.02.15 0 0 142

Csumi!

 

Eddig rühelltem a suzuki minden autóját-motorját, de ez az új swift naggggyon király!

elzé Creative Commons License 2005.02.15 0 0 141

Sziasztok!

Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem vagyok egy Suzuki fan, sőt......, de ez az új swift....., na ez már valami.

DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.15 0 0 140

Üdv!

 

Én is kértem árajánlatot egy 1.3-as GS-re. Ez a gyárilag legjobban fölszerelt, alufelnis, légkondis, és a többis verzsön. Az ára üzembehelyezési díjjal, mndennel együtt 3.046.000 Ft. 20% befizetésével, vagyis 610.000 forinttal a havai törlesztés 38.159 Ft./72hónap. Nem túl drága a hitel, mert az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.

wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 139

10 évre ne vegyetek fel hitelt szerintem. Ezek általában olyanok, hogy előbb a kamatot törlesztitek, és csak később a tőkét. Amúgy meg az Ignis példájából kiindulva másfél év múlva bőven két milla latt lesz az ára. Továbbá ezek CHF alapú hitelek és most erős a forint, tehát a törlesztők nőnek.

 

cryon Creative Commons License 2005.02.15 0 0 138
10 éves futamidôre Gyôrben 5% kezdôrészletet kérnek, az általam választott "konfig"-nál ez 135k HUF. Meg kell még ötvenvalahány ezer Ft az átíratáshoz stb. + a biztosítások részarányosan (negyedévbôl hátralévô idôre). A klímás 1.3-as Swiftre a Casco kb. 8.000 Ft/hó (nemtudom ez mit takar).
Előzmény: giardinetta (134)
wisdom Creative Commons License 2005.02.15 0 0 137

Gyanús... Végignéztem a Suzu honlapot, a Wagon R+ és az Ignis 1.3-asa VVT, a Lianáé és a Jimny-é nem, a Lianáé DOHC, pedig mind M13A típusjelű motor...

Gondolom motorvezérlő szabályozással beéllítható ugyanolyan teljesítmény, tehát nem hiszem hogy érezni lehet a különbséget majd. Nekem Ignis 1.3van, ott annyit érezni a VVT-ből, hogy 4000 felett kinyit és még jön power, de anélkül is van elég.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!