"Hi! Nekem egy fehér 1.3-as GS-re a következö ajánlatot tették: 0 Ft befizetéssel (10%-ot ôk állnak) vagyis a hitel az autó árának csak 90%-a. 72 hónapra, CHF alapú, havi 53500, meg ötvenvalamennyi az üzembehelyezés (bizt. nélkül) ami a befizetett 50k-foglalóból majdnem kijön. Kicsit irreálisan magasnak találom a törlesztést ahoz képest, amit mapjan kolléga kapott (41k). Csak 200.000 Ft különbség van a két kocsi között. Egyrészrôl ôk állják az indulóösszeget, de ezért a kocsi árának több, mint 30%-át kérik büntiböl 72-hónapra kamatban? Vagy nagyon át lette dobva, vagy valamit nem értek... Akinek van ötlete légyszi magyarázza már
Hi! Nekem egy fehér 1.3-as GS-re a következö ajánlatot tették: 0 Ft befizetéssel (10%-ot ôk állnak) vagyis a hitel az autó árának csak 90%-a. 72 hónapra, CHF alapú, havi 53500, meg ötvenvalamennyi az üzembehelyezés (bizt. nélkül) ami a befizetett 50k-foglalóból majdnem kijön. Kicsit irreálisan magasnak találom a törlesztést ahoz képest, amit mapjan kolléga kapott (41k). Csak 200.000 Ft különbség van a két kocsi között. Egyrészrôl ôk állják az indulóösszeget, de ezért a kocsi árának több, mint 30%-át kérik büntiböl 72-hónapra kamatban? Vagy nagyon át lette dobva, vagy valamit nem értek... Akinek van ötlete légyszi magyarázza már el, közgázból mindig csehül álltam...
Az teljesen érthető, hogy csökken a használt swiftek ára.. Minden modellváltásnál minden típusnál ez van, nem csak a suzukinál.
Ha valaki tud törleszteni durván havi 30-at akkor nem fog megvenni egy "öreg" szuzit még akkor sem ha ki lett cserélve benne akármi is. Ki tudja holnapután mit kell lecserélni? Lehet hogy a fékeket lehet h mást..
Egy kicsit OFF de azért leírom hogy a mi kocsink sem volt sose megkarcolva vagy valami, gyönyörű szép volt belül is, de ez van, ennyit ér :(
Remélem megveszik a tiedet is 800.000-ért de tudd, hogy hivatalosan (suzuki minden hónapban kiad egy listát, hogy milyen suzukinak milyen értéke van - ezzel dolgoznak a márkakereskedők) egy 7 éves 1.3-as motoros 50.000 km körüli autó 700.000 Ft-ért vehető meg..
De ennyit a régiről, HAJRÁ ÚJ SUZUKI már nagyon várom!!!! :)))))))
A miénk is nagyon meg van kímélve. 57000 km van benne. Még van rájta több mint egy év műszaki. Most lett benne cserélve vezérműszíj. Mi vagyunk a második tulaja. Használtan vettük 33000 km-el. Ezt a durván 25000 km-et 3 év altt sikerült beletenni. Garázsban áll télen ha nincs száraz út soha nem használtuk. Van benne kp.zár riasztó rádiósmagnó 4 hangszóróval. Én úgy gondoltam hogy olyan 800-900 e Ft között kéne beadni. Szerintem is érdemes újra cserélni mert nagyon megy lefelé a régi swiftek ára.
Mivel én is keresgéltem csereautót, első körben max 5 éves fullos swifteket nézegettem, azok voltak ennyiért, összekavartam, ja olyan 600 ezerért számitják be akkor jó vagy, max 700 ha nagyon jóállapotban van..jogos ott a két pont..:D
Na mindegy akkor meg 2,1 milla hitel egy klimás glxre köbö
havi casco: 7-9 e Ft között (még nem tudják a szalonban se) (30éves vidéki lakhelyű)
kötelező: nem tudom, nem sok
Összesen: havi 50 ezer Ft körül van, de Budapestieknek a Casco akár lehet 15000 Ft is...
Kedvezmény? Annyi hogy a 98-as 1.3-as GLS swiftet még a januári piaci áron beszámítják, azaz 800.000 Ft-ért (összes "extra": elektromos ablak,tükör, távir. kp-i zár, riasztó - ami akkor is riaszt amikor nem kell), meg elengednek valami átírást, meg mittudoménmit olyan 100.000 Ft értékben.. Ja, és egy szövet szőnyeg a kocsiba.
Ja, és hogy az első 3 hónapban elengedik a törlesztőrészletet :P
nekem is olyan van gles...ha elég ekvés benne a km (mondjuk 70-80ezer) akkor olyan 1mill körül, tehát 1,5 hitel körül meg lehet úszni, bár ugyis a kereskedő dönt....
ha felveszel legalább 1mill hitelt akkor engedékenyebbek lehetnek a kereskedők, vagy többé számolják be, vagy olcsóbbé adják, vagy adnak valami extrát ajeszba, vagy mittomén... de lehet hogy semmi :))
Egyébként szerintem nem vészes így már beugrani egy újba...
Sziasztok. A családdal mi is nézegetjük az újswiftet. Nekem speciel nagyon tetszik. Most is swiftünk van egy 1.0-ás. Ezt szeretnénk becserélni egy újra. Azoktól akik megrendelték szeretném megkérdezni hogy a Cd-s rádió a GLX monellbe mennyibe kerül. Szerintetek egy 1.0-ás 97-es 5 ajtós swiftért mennyit adnak a kereskedésekbe?
Szerintem 2-3 hónap biztos.. én is szeretném áprilistól az újat (bár asszonyka még nincs meggyőzve).. ekkora pénzért ez mst szerintem a piac legjobb vétele..
ha jól tudom akkor az alapján megy a szétosztás, hogy ki hány autót ad el.. tehát ha olyan kereskedésbe veszed, aki elég kevés autót ad el, akkor lehet hogy olcsóbb, mert többet elenged, viszont lehet hogy 1-1,5 hónapot várhatsz a verdára.. minden megyében szét ekll nézni, de legalább a szomszédosokban mindenképp...
Szolnokon ajánlom az Alfát (JNSZ megye kereskedésének 50%-át ők bonyolítják)... Pesten NEM ajánlom az Ászt--- persze ez szintén egyéni vélemény... tényleg ki hol vette/veszi/venné, és miért??
Ha megjön kérünk egy részletes élménybeszámolót. És tapasztalatokat. Mihamarabbi autóátvételt kívánok. Tényleg sikerült valamennyit alkudnod? Az autó üzembehelyezésért mennyit kértek?
Mi is megrendeltünk a párommal egy fullos GLX-es típust, bár eredetileg egy 3ajtós-t akartunk, de kiderült hogy abból csak GC és GS van - az is majd csak májustól, és az sem biztos hogy a meghirdetett áron :(
A rendelés úgy indult, hogy na jó inkább legyen GLX, de olyanból most csak olyan GLX van, hogy légkondis és CD-s, így egyből megugrott 2.750.000-ra az összeg, de ha azt vesszük ez havi +3e törlesztés, viszont a légkondi nyáron megváltás.
(rendelés meg úgy megy, hogy a márkakereskedők havonta kb 6 db-ot rendelhetnek, interneten keresztül, aki-kapja-marja stílusban, tehát egyáltalán nem biztos hogy mondjuk március elején sikerül pl. kék csak légkondis GLXet lecsípni, akkor meg + 1 hó, és akkor se biztos etc...)
A tapasztalatom nagyon jó, jó minőségű anyagok a beltérben minden szépen összerakva. Az ajtó vastagsága elég durva, 2* olyan vastag mint a régi swift-é, ami biztonság szempontjából nem utolsó. Az ajtók "nagyautósan" záródnak, és végre a hátsó ajtót sem úgy kell becsukni mint a WC fedelét..
A beépített CD-s rádió nagyon jól szól a 6 hangszóróval, és a rádiótolvajok el is felejthetik a swiftet, max. a kocsival együtt vihetik a fejegységet :)
Szerintem a kerékdobba simán belemenne egy 16"-os felni is, a 14-es szinte elvész a nagy kerékjáratban.
A váltó nagyon rövid úton jár, és szép sportosra sikerült.
3 küllős kormánynak jó a fogása, és a rajta levő gombokkal könnyedén lehet vezérelni a rádiót-cd-t.
A motor az igaz hogy nem VVT-s de állítólag ez csak annyit tesz, hogy máshol adja le a legnagyobb nyomatékát, és nem érdemes 5000 fölött pörgetni.
Ha megnézitek az IGNIS váltóáttételeit, a 4. fokozatig tök ugyanaz, az 5. pedig hosszabb annál -- tehát gyorsabban megy.
Remélem meglesz hétvégére a kocsika, már nagyon várjuk :P
Két dolog...1. Használtra drágább a hitel, és az használt, pláne, hogy Ford
2. Azzal is számolni kell, amit általában csak szerződésaláírás után mondanak,(és ez független, hogy használtra vagy ujra veszel fel hitelt), hogy inflációkövetés is van a törlesztőkre, tehát jövőre plusz 5ezret számolhacc + deviza alapú, tehát árfolyamingadozás is van, bár ez 1-2 ezer, és lehet lefelé is, szóval a legjelentősebb az inflációkövetés..
Ismerős 24ezerrel kezdte törleszteni a swiftjét, most jár le az 5 év és 40et fizet :))
Az a baj, hogy a használt autók részletei még mindig nagyon drágák. Tehát ha pld. nekünk van 600ezer forint kp-nk, a többi meg lesz a részlet. A Suzukira ezzel a kondícióval ugye havi 38K-t kell fizetnünk. Ha ezt akarjuk tartani használtnál is, akkor ott a 2millió-2,3milliós kategóriában kell szétnéznünk... És nem mindegy, hogy hat év múlva van egy hat éves, vagy egy tíz-tizenkét éves eladó autód.
Hát ez az, röpködnek a 100-200 ezrek, végén pedig már 3 milka körül vagyunk és lassan már pl. egy kifutó Ford Focust is vehetnénk, ami azért már egy másik kategória.
Én egy GS-re kértem árajánlatot: a 2.950 ezres autó ára üzembehelyezéssel olyan 3.050 ezer forintra jön ki. 20% kezdővel ez havi 38 ezer forintot jelent 72 hónapra. Ez igencsak kedvező hitel, mivel az autó árának 110%-át fizeted "csak" vissza. :)
"végeredményben szerintem az 1.3 GLX 2.75M -ás változatnál maradunk"
én is így okoskodtam, de gondolj bele! (esetemben inkább én fogom használni, mint az asszony 80-20% arányban) +200k-ért kapsz egy garnitúra aufelnit, fasza széles gumikkal (legalább 100k) ködlámpákat előre (Pl. Ignis gyáriban 50k) +6lufit (mert fő a biztonság ugye) ülésfűtést, (amit kb 5 percig használok, míg bemelegszik a kocsi, úgyhogy ez parasztvakítás) meg a kulcs nélküli menőzést (szintén parasztvakítás). Ez nálam 3:2 arányban nyomott a latba a GS mellett, és csak 3,500 Ft-al törlesztek miatta többet havonta.
"nekem az a plussz 200e megérné az 1.5-ös 102 lovas 185km/h végsebességü változatot"
Az 1.5-ös azért nem nyerő nálam, mert a Swiftet a 150 lovas Celica (asszony szigorúan csak a "jobb 1"-ben) kiváltására veszem, hogy ne azzal kelljen melóba járnom. De ha hétvégén elfog a "mámor" akkor úgyis a Swift marad parkolópályán :)
csak az a baj mint minden autóval, röpködnek a 100ezrek, mert ügye az szép hogy az indulóár nem sokkal több mint 2 milla, de manapság ügye alapfeltétel a klima, akkor máris 2,45-nél vagyunk, de a fene vigye el egy fordulatszámmérő meg elektromos ablak csak kéne, akkor már GLX 2,75, de akkor már csak hozzárakjuk (törlesztjük) azt a 200e-t és legyen GS jó pár földi jóval, de akkor már 2.95 -nél járunk, na akkor viszon már néha énis használnám nem csak asszony, de nekem az a plussz 200e megérné az 1.5-ös 102 lovas 185km/h végsebességü változatot és máris elértük a 3.15Millát... hát igy megy ez :-)
végeredményben szerintem az 1.3 GLX 2.75M -ás változatnál maradunk, de azért valószinű a hétvégi családi kiruccanásokhoz az én autóm marad otthon a garázsban :-))