havi casco: 7-9 e Ft között (még nem tudják a szalonban se) (30éves vidéki lakhelyű)
kötelező: nem tudom, nem sok
Összesen: havi 50 ezer Ft körül van, de Budapestieknek a Casco akár lehet 15000 Ft is...
Kedvezmény? Annyi hogy a 98-as 1.3-as GLS swiftet még a januári piaci áron beszámítják, azaz 800.000 Ft-ért (összes "extra": elektromos ablak,tükör, távir. kp-i zár, riasztó - ami akkor is riaszt amikor nem kell), meg elengednek valami átírást, meg mittudoménmit olyan 100.000 Ft értékben.. Ja, és egy szövet szőnyeg a kocsiba.
Ja, és hogy az első 3 hónapban elengedik a törlesztőrészletet :P
nekem is olyan van gles...ha elég ekvés benne a km (mondjuk 70-80ezer) akkor olyan 1mill körül, tehát 1,5 hitel körül meg lehet úszni, bár ugyis a kereskedő dönt....
ha felveszel legalább 1mill hitelt akkor engedékenyebbek lehetnek a kereskedők, vagy többé számolják be, vagy olcsóbbé adják, vagy adnak valami extrát ajeszba, vagy mittomén... de lehet hogy semmi :))
Egyébként szerintem nem vészes így már beugrani egy újba...
Sziasztok. A családdal mi is nézegetjük az újswiftet. Nekem speciel nagyon tetszik. Most is swiftünk van egy 1.0-ás. Ezt szeretnénk becserélni egy újra. Azoktól akik megrendelték szeretném megkérdezni hogy a Cd-s rádió a GLX monellbe mennyibe kerül. Szerintetek egy 1.0-ás 97-es 5 ajtós swiftért mennyit adnak a kereskedésekbe?
Szerintem 2-3 hónap biztos.. én is szeretném áprilistól az újat (bár asszonyka még nincs meggyőzve).. ekkora pénzért ez mst szerintem a piac legjobb vétele..
ha jól tudom akkor az alapján megy a szétosztás, hogy ki hány autót ad el.. tehát ha olyan kereskedésbe veszed, aki elég kevés autót ad el, akkor lehet hogy olcsóbb, mert többet elenged, viszont lehet hogy 1-1,5 hónapot várhatsz a verdára.. minden megyében szét ekll nézni, de legalább a szomszédosokban mindenképp...
Szolnokon ajánlom az Alfát (JNSZ megye kereskedésének 50%-át ők bonyolítják)... Pesten NEM ajánlom az Ászt--- persze ez szintén egyéni vélemény... tényleg ki hol vette/veszi/venné, és miért??
Ha megjön kérünk egy részletes élménybeszámolót. És tapasztalatokat. Mihamarabbi autóátvételt kívánok. Tényleg sikerült valamennyit alkudnod? Az autó üzembehelyezésért mennyit kértek?
Mi is megrendeltünk a párommal egy fullos GLX-es típust, bár eredetileg egy 3ajtós-t akartunk, de kiderült hogy abból csak GC és GS van - az is majd csak májustól, és az sem biztos hogy a meghirdetett áron :(
A rendelés úgy indult, hogy na jó inkább legyen GLX, de olyanból most csak olyan GLX van, hogy légkondis és CD-s, így egyből megugrott 2.750.000-ra az összeg, de ha azt vesszük ez havi +3e törlesztés, viszont a légkondi nyáron megváltás.
(rendelés meg úgy megy, hogy a márkakereskedők havonta kb 6 db-ot rendelhetnek, interneten keresztül, aki-kapja-marja stílusban, tehát egyáltalán nem biztos hogy mondjuk március elején sikerül pl. kék csak légkondis GLXet lecsípni, akkor meg + 1 hó, és akkor se biztos etc...)
A tapasztalatom nagyon jó, jó minőségű anyagok a beltérben minden szépen összerakva. Az ajtó vastagsága elég durva, 2* olyan vastag mint a régi swift-é, ami biztonság szempontjából nem utolsó. Az ajtók "nagyautósan" záródnak, és végre a hátsó ajtót sem úgy kell becsukni mint a WC fedelét..
A beépített CD-s rádió nagyon jól szól a 6 hangszóróval, és a rádiótolvajok el is felejthetik a swiftet, max. a kocsival együtt vihetik a fejegységet :)
Szerintem a kerékdobba simán belemenne egy 16"-os felni is, a 14-es szinte elvész a nagy kerékjáratban.
A váltó nagyon rövid úton jár, és szép sportosra sikerült.
3 küllős kormánynak jó a fogása, és a rajta levő gombokkal könnyedén lehet vezérelni a rádiót-cd-t.
A motor az igaz hogy nem VVT-s de állítólag ez csak annyit tesz, hogy máshol adja le a legnagyobb nyomatékát, és nem érdemes 5000 fölött pörgetni.
Ha megnézitek az IGNIS váltóáttételeit, a 4. fokozatig tök ugyanaz, az 5. pedig hosszabb annál -- tehát gyorsabban megy.
Remélem meglesz hétvégére a kocsika, már nagyon várjuk :P
Két dolog...1. Használtra drágább a hitel, és az használt, pláne, hogy Ford
2. Azzal is számolni kell, amit általában csak szerződésaláírás után mondanak,(és ez független, hogy használtra vagy ujra veszel fel hitelt), hogy inflációkövetés is van a törlesztőkre, tehát jövőre plusz 5ezret számolhacc + deviza alapú, tehát árfolyamingadozás is van, bár ez 1-2 ezer, és lehet lefelé is, szóval a legjelentősebb az inflációkövetés..
Ismerős 24ezerrel kezdte törleszteni a swiftjét, most jár le az 5 év és 40et fizet :))
Az a baj, hogy a használt autók részletei még mindig nagyon drágák. Tehát ha pld. nekünk van 600ezer forint kp-nk, a többi meg lesz a részlet. A Suzukira ezzel a kondícióval ugye havi 38K-t kell fizetnünk. Ha ezt akarjuk tartani használtnál is, akkor ott a 2millió-2,3milliós kategóriában kell szétnéznünk... És nem mindegy, hogy hat év múlva van egy hat éves, vagy egy tíz-tizenkét éves eladó autód.
Hát ez az, röpködnek a 100-200 ezrek, végén pedig már 3 milka körül vagyunk és lassan már pl. egy kifutó Ford Focust is vehetnénk, ami azért már egy másik kategória.
Én egy GS-re kértem árajánlatot: a 2.950 ezres autó ára üzembehelyezéssel olyan 3.050 ezer forintra jön ki. 20% kezdővel ez havi 38 ezer forintot jelent 72 hónapra. Ez igencsak kedvező hitel, mivel az autó árának 110%-át fizeted "csak" vissza. :)
"végeredményben szerintem az 1.3 GLX 2.75M -ás változatnál maradunk"
én is így okoskodtam, de gondolj bele! (esetemben inkább én fogom használni, mint az asszony 80-20% arányban) +200k-ért kapsz egy garnitúra aufelnit, fasza széles gumikkal (legalább 100k) ködlámpákat előre (Pl. Ignis gyáriban 50k) +6lufit (mert fő a biztonság ugye) ülésfűtést, (amit kb 5 percig használok, míg bemelegszik a kocsi, úgyhogy ez parasztvakítás) meg a kulcs nélküli menőzést (szintén parasztvakítás). Ez nálam 3:2 arányban nyomott a latba a GS mellett, és csak 3,500 Ft-al törlesztek miatta többet havonta.
"nekem az a plussz 200e megérné az 1.5-ös 102 lovas 185km/h végsebességü változatot"
Az 1.5-ös azért nem nyerő nálam, mert a Swiftet a 150 lovas Celica (asszony szigorúan csak a "jobb 1"-ben) kiváltására veszem, hogy ne azzal kelljen melóba járnom. De ha hétvégén elfog a "mámor" akkor úgyis a Swift marad parkolópályán :)
csak az a baj mint minden autóval, röpködnek a 100ezrek, mert ügye az szép hogy az indulóár nem sokkal több mint 2 milla, de manapság ügye alapfeltétel a klima, akkor máris 2,45-nél vagyunk, de a fene vigye el egy fordulatszámmérő meg elektromos ablak csak kéne, akkor már GLX 2,75, de akkor már csak hozzárakjuk (törlesztjük) azt a 200e-t és legyen GS jó pár földi jóval, de akkor már 2.95 -nél járunk, na akkor viszon már néha énis használnám nem csak asszony, de nekem az a plussz 200e megérné az 1.5-ös 102 lovas 185km/h végsebességü változatot és máris elértük a 3.15Millát... hát igy megy ez :-)
végeredményben szerintem az 1.3 GLX 2.75M -ás változatnál maradunk, de azért valószinű a hétvégi családi kiruccanásokhoz az én autóm marad otthon a garázsban :-))
Nem akartam konkurenciát,mostmár megváltoztatnám a topic nevét,ha tudnám. Bármi érdekel,ami Suzuki+érdekes hírek.Ezért is írogattam le amiket megtudtam. Szerintem ezeket érdemes elolvasni és hozzászólni.Nem akarok megin újat kezdeni, bár szerintem ez már halálra van ítélve és lehet,h az új is meghalna.
nos reggel 8-kor ott voltam nyitáskor, bele is pattantam rögtön a bentlévő 3 mindegyikébe. A legegyszerübb fehér GC is nagyon szép, sőt talán ennél látszik legjobban a hátsó ajtók extra formája. Belül szélességre nemtom, engem kicsit zavar ha egy autónál a soförülésben egyenesen ülve kinyujtott jobbkézzel elérem a jobb ajtót, de hát végül is ez egy kisautó (vagy hosszú a karom :-) Viszont a fejtér jó nagy. Összeségében igy álló helyzetben nagyon tetszett, kértem árlistát, nálunk a szokásos 20% kezdő és akár 72hó az okés, de mehet 10% kezdővel is.
A fekete viszont amennyire tetszett képen olyannyira nem tetszett élőben, lehet mert koszos volt.