Ami a legszembetűnőbb, hogy nem bekúszni kell mint a régiben, hanem be/fel szállni. A vezetőülés viszonylag kényelmes, jól be lehet állítani. Magam mögé be tudtam ülni viszonylag jól elfértem 175/80 méreteimmel, de hátra 3-an nem nagyon férnének el szerintem. Kicsit csökkenti a térérzetet, a viszonylag magas övvönal, ellentétben a régivel, ahol alacsony volt, és jól ki lehet látni. A régi swift (az 5 ajtós) tágasabb hátul részben köszönhetően a rövid ülőlapnak. Azonban a sedannál tágasabbnak tűnik az új swift, leagálább is nagyobb magassága miatt, azaz nem verődik be a fejed a plafonba az újban, mint a sedanban.
Ami nekem zavaró az Új Swiftbe, az pedig az, hogy az anyósülésnél nagyon hamar véget ér a lábtér, azaz nem lehet úgy kinyújtani a lábat mint pl. a régi swiftben, erre van megoldás ha hátratoljuk az ülést, de akkor meg hátul nincs hely. Tudom, ez egy kicsi autó, de annál pofásabb. :-) Vélemény?
Tegnap kiderült hogy még a jövő héten sem biztos hogy átvehetjük a kocsit, pedig múlt 7 szombaton foglalóztuk le :(((
(én már arra számítottam h most 7végén már lehet vele randalírozni)
Állítólag még várni kell a gyártól valami papírt ami alapján forgalomba helyezhetik.. Ha ez meglenne már csak pár nap lenne, viszont nem nagyon sietik el a gyárnál a dolgokat...
Tegnap láttam egy nagy szállítmány suzukit a Hungárián, tele volt IGNISsel a plató és volt rajta 1 db SWIFT is :P
Kivácsi vagyok mikor látok először az úton, saját "lábán" járó swiftet, mert eddig még nem találkoztam eggyel sem (úgy látszik nem csak én vagyok ilyen peches)
Húúú az szívás! Én is nagyon "félek", nehogy az átvételig valami történjen a régivel.. Az sem kell hogy hozzá h én hibázzak, ha valami őrült belémront :(((
"Én már megbántam, hogy nincs ülésfűtés, nem parasztvakítás az... "
Ezt a véleményedet bővebben is kifejthetnéd!
Amit írtál a ködlámpáról, érdekes, mert a Swifthez csak a GS felszereltséghez jár, a fapadhoz és a GLX-hez gyáriban nem lehet rendelni. Max. átvételkor utánnyomottat tesznek bele, féláron.
A haverom Swiftjét decemberben (99-es, 1 literes, GL, 92 ezer km-rel) hihetetlen, de 1.3 milláért számították be a Skodánál. Utána kitették 940-ért és egy hónapon belül eladták. Beteg gép volt már, sok kavics is felverődött.
De szerintem ott verték át, hogy az akciós, jól felszerelt autó helyett egy csupasz autót kapott 2.5 millióért, ilyen manapság már "nemnagyszám" dolgokkal, mint szervó, ködlámpa, vonóhorog, egy légzsák, CD.
Én már megbántam, hogy nincs ülésfűtés, nem parasztvakítás az...
Azért elég sok az a durván 2,5 millió hitel és a 50e ft sem kevés. Mi úgy szretnénkkocsit venni hogy 72 hónapra a törlesztés ne legyen magasabb 30-31e Ft-nál. Szerintem mi a biztonság kedvéért megvárjuk amíg ez az úgymond "első széria" kifut és majd olyan április május táján válik aktuálissá.
Hátha a nyár közelette miatt megdobnak egy ajándék klímával:-))))))))))
Sajnos nagyobb a difi, mert az általam választott autó "csak" 2.950.000 Ft.
Amúgy ti befizetitek a 10%-ot nem? Tehát nektek a hitel az a 2.750.000-nek csak a 90%-a. Tehát a difi nálatok is nagyobb. Ezek szerint engem valamiér nagyon büntetnek, ha nem akarok kezdôrészletet fizetni. És még azt hittem, hogy kedvezményt is kapok, mert van ismeretségem. :( most nagyon elszomorodtam. Egyébként közületek senki sem kérdezett rá a 0Ft-os konstrukcióra? Itt a megyében (GyMS) szinte mindenhol megadnák, de a fentihez hasonló törlesztéssel... Egy helyen kértek legalább 5%-ot (135k) ott 43k lett volna a havi törlesztés 72 hóra. Ez még reális, de akkor mire az a plusz 10k törlesztés amiatt a nyamvadt "0 Ft-os elvitelre" miatt?!? Ezt értsem úgy, hogy a nagyközönségnek nincs ilyen "akció" csak neked, mert ismerôs vagy, de akkor szivjál a törlesztésekkel? Kedves társaság...
Hűha, ennek nézz utána, mert nagyon magas a törlesztőd! Én szintén GS-re, 20% kezdővel 72 hónapra 38500 forintos havi ajánlatot kaptam. Szóval valami nem stimmel, még akkor sem, ha minél alacsonyabb a kezdő befizetés, annál magasabb szokott lenni a kamat. De nem ennyivel!!!
"Hi! Nekem egy fehér 1.3-as GS-re a következö ajánlatot tették: 0 Ft befizetéssel (10%-ot ôk állnak) vagyis a hitel az autó árának csak 90%-a. 72 hónapra, CHF alapú, havi 53500, meg ötvenvalamennyi az üzembehelyezés (bizt. nélkül) ami a befizetett 50k-foglalóból majdnem kijön. Kicsit irreálisan magasnak találom a törlesztést ahoz képest, amit mapjan kolléga kapott (41k). Csak 200.000 Ft különbség van a két kocsi között. Egyrészrôl ôk állják az indulóösszeget, de ezért a kocsi árának több, mint 30%-át kérik büntiböl 72-hónapra kamatban? Vagy nagyon át lette dobva, vagy valamit nem értek... Akinek van ötlete légyszi magyarázza már
Hi! Nekem egy fehér 1.3-as GS-re a következö ajánlatot tették: 0 Ft befizetéssel (10%-ot ôk állnak) vagyis a hitel az autó árának csak 90%-a. 72 hónapra, CHF alapú, havi 53500, meg ötvenvalamennyi az üzembehelyezés (bizt. nélkül) ami a befizetett 50k-foglalóból majdnem kijön. Kicsit irreálisan magasnak találom a törlesztést ahoz képest, amit mapjan kolléga kapott (41k). Csak 200.000 Ft különbség van a két kocsi között. Egyrészrôl ôk állják az indulóösszeget, de ezért a kocsi árának több, mint 30%-át kérik büntiböl 72-hónapra kamatban? Vagy nagyon át lette dobva, vagy valamit nem értek... Akinek van ötlete légyszi magyarázza már el, közgázból mindig csehül álltam...
Az teljesen érthető, hogy csökken a használt swiftek ára.. Minden modellváltásnál minden típusnál ez van, nem csak a suzukinál.
Ha valaki tud törleszteni durván havi 30-at akkor nem fog megvenni egy "öreg" szuzit még akkor sem ha ki lett cserélve benne akármi is. Ki tudja holnapután mit kell lecserélni? Lehet hogy a fékeket lehet h mást..
Egy kicsit OFF de azért leírom hogy a mi kocsink sem volt sose megkarcolva vagy valami, gyönyörű szép volt belül is, de ez van, ennyit ér :(
Remélem megveszik a tiedet is 800.000-ért de tudd, hogy hivatalosan (suzuki minden hónapban kiad egy listát, hogy milyen suzukinak milyen értéke van - ezzel dolgoznak a márkakereskedők) egy 7 éves 1.3-as motoros 50.000 km körüli autó 700.000 Ft-ért vehető meg..
De ennyit a régiről, HAJRÁ ÚJ SUZUKI már nagyon várom!!!! :)))))))
A miénk is nagyon meg van kímélve. 57000 km van benne. Még van rájta több mint egy év műszaki. Most lett benne cserélve vezérműszíj. Mi vagyunk a második tulaja. Használtan vettük 33000 km-el. Ezt a durván 25000 km-et 3 év altt sikerült beletenni. Garázsban áll télen ha nincs száraz út soha nem használtuk. Van benne kp.zár riasztó rádiósmagnó 4 hangszóróval. Én úgy gondoltam hogy olyan 800-900 e Ft között kéne beadni. Szerintem is érdemes újra cserélni mert nagyon megy lefelé a régi swiftek ára.
Mivel én is keresgéltem csereautót, első körben max 5 éves fullos swifteket nézegettem, azok voltak ennyiért, összekavartam, ja olyan 600 ezerért számitják be akkor jó vagy, max 700 ha nagyon jóállapotban van..jogos ott a két pont..:D
Na mindegy akkor meg 2,1 milla hitel egy klimás glxre köbö