Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 336
"Műszerfalfényerő állítás nincs"

Mér, mondta valaki, hogy van? :)
Eddig kb kétszer írtam le, hogy az Illumi Cancel gomb mit csinál. Örülök, hogy odafigyelsz! :)
Előzmény: read_me (335)
read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 335

Még valamit meg kell említenem: a kárpit.

GC-ben nem olyan szép, valami fehér anyaggal van átszőve a fekete alaphuzat, ellenben a GLX-ben kék pöttyök sorakoznak négyzetet formázva, ami gyönöyrű és elég sportosnak is hat :)

 

r_m

 

Még valami: Műszerfalfényerő állítás nincs, viszont van valami illumi gomb, ami a kombi kijelzőt és a km számlálót kapcsolja gyengébbre, vagy erősebbre.

cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 334

"meg esetleg a plusz 4 légzsák"

 

Ezt néz meg jobban! Mivel a vezető és utasoldali légzsákon kívül a GS-ben van még két oldallégzsák az ülések oldalán, meg 2 pár függönylufi az A és B oszlopokban, vagy hol. Szóval plusz 6 légzsák, hogy pontosak legyünk! :)

 

Üdv: Cryon!

Előzmény: demmat (330)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 333
mentettek=mentetek
Előzmény: demmat (332)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 332

 

Akkor lehet inkább hétköznap megyek a jövő héten...

Merre mentettek a tesztúton?

Azért ugye nem a kereskedő vezet? :-)

 

Engem eddig mindenhol azzal hajtottak el, h a GLX+AC csak ugy megy, h. GLX-et rendelek és "utólag" kérem bele a klímát, viszont úgy "biztosan sokkal drágább lesz"..

Én sem értettem igazán, h. egy autónál ennyire ne legyen személyreszabhatóság..

Persze lehet, h. csak tájékozatlanok voltak még a kereskedők..

 

Ehhez egy story: febr. 5-én a Suzuki Háznál még nekem kellett elmondanom egy másik érdeklődőnek h. az MTA az az automatizált manuális váltó.. a kereskedő csak vonogatta a vállát tanácstalanul...

Persze nagyon új még a konstrukció, de azért azt hittem az értékesítői hálózatnak szerveztek korábban vmi fejtágítást...:-)

 

dm

Előzmény: read_me (328)
read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 331

Én sem vagyok audiophil, no meg nem is értek annyira a témához, de állítólag a fejegység is tud segíteni a hangzáson, de abban teljesen igazad van, hogy a hangszórócsere a nagy áttörés. Mindenesetre aki fix pénzügyi kerettel rendelkezik, annak segítség ez a kis spórolási lehetőség, ha egyáltalán műxi, merthogy az árlista szerint tényleg nincs GLX AC...

 

r_m

Előzmény: Törölt nick (329)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 330

Ja, és a "keyless go" témához:

 

Nem tudom más hogy van vele, de én nagyon nem tudnám megszokni..

Jelenleg a központi zárnál is mindig leellenőrzöm, h. tényleg bezárt-e..:-)

Még szerencse h. csak két ajtónál kell...

Persze lehet h. csak én vagyok paranoid..:-)

 

Ráadásul legalább a nyomógombos indítást ne spórolták volna ki belőle!

Így nem látok sok különbséget/előnyt a távirányítós központizárhoz és a hagyományos kulcshoz képest...

 

Ezért írtam korábban, h. számomra max. az alufelni(bár ezt később is vehet rá az ember) meg esetleg a plusz 4 légzsák(na ez utólag nehezen pótolható..) ami érdemleges extra a GS-ben a GLX-hez képest. 

A másik meg h. manapság nem olyan nagy ügy rádiófrekvenciás jelet lopni, bár talán Suzukikat még csak nem fognak ilyen módon lopni...

 

dm

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 329

A másik dolog meg hiába lapul ott a százas a zsebben attól még hogy más fejegységet dobsz bele, nem fog jobban szólni (mivel be vannak építve a hangszórók) max. ha veszel bele új hangszórókat is és akkor már ott is vagy a 100.000 Ft-nál, és még mélynyomó sincs benne erősítővel.

Mp3-at persze hallgathatsz, de az megint nem az "audiophile" érzés amiért megérné cserélni...

A rádió kijelzőjének színe pedig "gyárilag" passzol a többi piroshoz, az előlapja pedig belesimul a műszerfalba - más fejegység biztos kilógan valamennyit.

 

Jó az a gyári a kormányról vezérelhetőséggel együtt énasszondom :P

 

Előzmény: read_me (325)
read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 328

Most majdnem kiabálni akartam, hogy nem, van GLX AC is, de banyek, igazad van, nézem az árlistát és csak GLX CD AC van. Az értékesítő mindenestre határozottan azt mondta árajánlattal(!), hogy a GLX AC a jó vétel.

Kérdezd ki, ha mész tesztvezetni, egy fiatalabb srác volt.

Tesztvezetésre nem kellett bejelentkezni, 5-ig voltak nyitva, arra kértek, hogy addig érjek oda. Nem vártam egy percet sem, kitöltöttem a paírost és már mentünk is. Mindenesetre hétvégén lehet, hogy kell majd várni, mesélte a srác, hogy a nyílt hétvégén délutánig meg sem állt az autó, egy a bibi, rövid a tesztút :(

 

r_m

Előzmény: demmat (327)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 327

Üdv!

 

Az uno-s cikknél valóban lényegesen nagyobb információtartalma volt a hozzászólásodnak... Thnx! Remélhetőleg lassan Winkler-ék (TC) is aktivizálják magukat a téli álom után!

 

Én is kinézek holnap vagy vasárnap Varróékhoz egy tesztvezetésre...

Mennyit kellett várni? Vagy be kell előre jelentkezni esetleg telefonon?

 

A gyári zene témához: Sajnos a Suzukinál sem hülyék dolgoznak a marketing-osztályon.. :-(

a GLX+AC egyelőre csak a CD-vel együtt műxik... az pedig mint tudjuk 2.750e+ metálfény...

Tehát a 2.650e-s út nem járható, legalábbis nekem eddig mindenhol ezt mondták...

 

Én is nézelődtem amúgy valamelyik nap Varróék udvarán és meglepődtem, h. pl. a fenyőzöld metál milyen jól áll a gépnek.. 

Mondjuk nekem a fehér is tetszik a fekete csíkokkal( a feldíszített tesztautó).... 

 

dm

 

Előzmény: read_me (323)
read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 326

Elfelejtettem valamit!

 

Nagyon(!) lent van az első kötény (lökhárító) alja, baromira kell vele vigyázni, tuti, hogy ezt fogják a legtöbben tönkrevágni először. Néztük az értékesítővel, ahogy épp' jött valaki a tesztvezetésről és felállt a felhajtókás nem is magas padkára lassan, és éppen volt még egy kis rés az aszfalt és a lökős között, szóval Pozor!!!

 

r_m

read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 325

Való igaz, hogy ott a kormányról vezérelhetőség és a gyári dizájn, s valóban nem szól rosszul. Mérlegelni kell, mindenesetre az első kettőt "veszti" el az ember a beépítőkerettel, de mint mondottam ez utóbbi nagyon izléses és ott a zsebedben a 100K :) és a bővítési lehetőségek tárháza.

 

Megj.: Én is inkább a vezetésért autókázok, semmint a zenéért :)

 

r_m

Előzmény: Törölt nick (324)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 324

Na, végre egy cikk!

Csak az a baj hogy ez egy nesze-semmi-fogd-meg jól íromány, ennél sokkal jobb volt "read me" beszámolója...

Read me: egyetértek veled, ha valaki zenemániás akkor neki jobb ha külön teszi bele a hifit, viszont aki nem annyira vájtfülű annak jobban fog tetszeni a kormányról vezérelhetőség :P (és tegyük hozzá: nem szól rosszul a gyári cucc sem!!!)

A régi Kenwood apró gombjait még 1 éves használat után sem mindig találtam el, és elég veszélyes amikor az ember a gombok keresgélésével időzik ahelyett hogy az utat figyelné..

Előzmény: demmat (313)
read_me Creative Commons License 2005.02.25 0 0 323

Hosszú leszek, Varrónál voltam tesztvezetni: Fehér 1.5 GS.

 

Nos, ez egy keyless vagy hogyishíjják geppa volt, azaz van egy batár kulcstartó gombokkal, amit érzékel az autó, majd a kilincsen lévő gumírozott mikrokapcsolót benyomva kinyitja az ajtókat (ez a mikrokapcsi az első kilincseken van). Beszállva a gyujtáskapcsoló helyén egy tekerőbizgentyű található, amit elfordítva (asszem elfordít, kulcsot hitelesít, -gyújtást ráad, benyom, mégegyszer elfordít-motor indul a szekvencia...) Az értékesítő nem volt biztos benne, hogy ha nincs a kulcstartó az autóban, akkor is el lehet-e indítani, logikus az lenne (na meg lopás ellen szükséges), ha nem. Pöccre indul :), nagyon halk. Váltó vajpuha és nagyon korrektül pontos, pedálok puhán járnak, kormányszervó kellemes rásegítéssel bír. Piszok jól gyorsult, pedig nem is nyomtam neki, fék, bár mindegyik modellben hátul dob, nagyon hatásos és jól adagolható. Futómű királyságos, feszes, de mégis elnyeli a hungarikumnak számító krátereket. Jól belátható a gép, csak rövidet tolattam, de tükörböl nagyon lazán lehet, mert óriásiak a tükrei. Összességében nagyon finom kis gép, csendes, merev karosszéria, szóval nagyon meggyőző és nagyon megnézik az utcán. Jól mutat fehérben a GS, de láttam kiállítva Fényzöld metált, feketét, ezüstöt, grafitot, Mélykék metált, Karibi kék gyöngyházat és valamelyik pirosat. Fekete és Mélykék metál nem igazán nyerő, a többiben gyönyörű.

 

Más: Állítólag lesz ebből is sportváltozat.

Más2: A GLX-ben sem alap a rádió, de a 6 hangszóró előkészítés megvan, ami király, mert láttam egy GC-ben beépítőkeretet, ami tök izléses, és abba azt tesz az emberfia, amit akar, ráadásul az alsó részen van egy kis tárolórekesz is. Szóval NE vegyetek bele 100K-ért gyári CD-s fejegységet, mert annyiért olyan csilivili Mp3-as megy bele, meg akár erősítő stb., hogy ihaj. Szóval nem éri meg a gyári CD!!!

 

A tuti vétel: 1.3 GLX AC Fehér, vagy metál (2.650.000Ft) és egy saját fejegység :)

 

r_m

djencore2 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 322
A hangszóró csatlakozó neve SPEAKON. A Neutrik gyártja, de van utángyártottban, is, szerelhető, nagyon profi cucc.
Előzmény: cryon (315)
cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 321
Hééé! Mondtam én egy szóval is, hogy megválok a Celicátol? :)) Csak kicsit luxusnak tartom, hogy azzal járok munkába. Meg a tesómnak is viszket a se**e, hogy beleülhessen (nincs saját autója), de addig ez elég nehezen ment neki, mert mindenhova azzal mentem. :-) Úgy egyeztem meg vele, hogy tulajdonilag az enyém marad, de ô lesz az üzembentartója, ô fizeti a benyát és az esetleges szervizköltségeket. Szóval közös lesz, de fôleg ô fogja innentôl használni. Viszont nekem is jó híreim vannak, mert már az én Swiftem is a szalonban van, csak a papirokra várok. Jövô hétre igérik. Megjöttek az adatok a biztosítótól (Union). A kötelezô (A0) 2873 Ft/hó, a Casco 6369 Ft/hó 10% önrésszel (50.000 Ft minimum). Üdv: Cryon!
Előzmény: dussy (319)
DegeneraBocsinka Creative Commons License 2005.02.25 0 0 320
Végre, valami. És igazán örülök, hogy ennyire jókat írtak. Hát ha még lenne egy hivatalos törésteszt is...
Előzmény: demmat (313)
dussy Creative Commons License 2005.02.25 0 0 319

Hali!!!

Elöször is gratula az új tulajoknak!

Másodszor,a Celicát miért cserélet Swiftre?Teljesen más kategória...

Én is akarok 1et,de egy csomó gondolat kavarog a fejemben ez ügyben...

Biztosan várok még!

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 318

Passz.. Gondolom még el kell intézni az okmányirodában a dolgokat + a hitelt a bankkal, megvenniük a mi kocsinkat a régi banktól, az újnál elintézni az új kocsiét, az új rendszám + le kell vizsgáztatni :((

 

Eredetileg úgy volt hogy az sem biztos h a jövő 7en lesz belőle valami, szóval örülni kéne neki.. De én akkor is már MOST akarnám :DDDD :(((

Előzmény: cryon (317)
cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 317
és mi tart olyan sokáig?
miért nem már ma?
Előzmény: Törölt nick (316)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 316

Megjött a jó hír :))))))))))

Jövő hét ilyenkor lehet átvenni a kocsit, megjött a kísérőlapja :D

cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 315
"Mennyi az a rohadt drága??"

Baráti áron (ismerem a gyártót) 40k. A hangszóró magában is 25k beszállítói árban +a doboz, az elektrónika, meg a összerakási munkadíj.

"HA kell a hely, egyszerűen leveszed a csatlakozót róla és kiveszed? (de hogy? mivel van odafogva hogy ne guruljon összevissza?)"

Igen. Most nem fogom tudni megmondani mi a neve a csatlakozónak, de az a lényege, hogy kihúzva sem tud fémesen érintkezni semmivel, mert egy kb 5 cm átmérőjű műanyag házban van az egész, olyasmi csak kisebb, mint a 380-as csatlakozók. Lefogatva nincs a doboz, legfőképp a láda súlya tartja a helyén, meg az, hogy a szövetborítás nem csúszkál a szövetkárpitos csomagtartóban, és a hátlapjának a dőlésszöge pont megegyezik az ülés dőlésszögével, ezért passzentos. A leghúzósabb kanyarokban is a helyén marad, miközben hallom, hogy a kupi szépen kavarog körülötte. :)
Előzmény: Törölt nick (311)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 314
úságírói=újságírói..
Előzmény: demmat (313)
demmat Creative Commons License 2005.02.25 0 0 313

Na itt az első úságírói teszt:

 

http://www.uno.hu/news/story/153384

 

Eléggé dícsérik..:-)

 

dm

rmania9 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 312

ott próbálkoztam először !

de nem találtam sehol ,aztán a kereskedőknél (vagy 10 et próbáltam) ott sem max egy árlista.

Később megtaláltam én is a suzuki.hu-n mivel nem akartam elhinni hogy ne legyen ott valahol.

De nem könnyen átlátható az biztos

Előzmény: joe5 (309)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 311

Kupitól eltekintve szép megoldás :P Mennyi az a rohadt drága?? :((

 

HA kell a hely, egyszerűen leveszed a csatlakozót róla és kiveszed? (de hogy? mivel van odafogva hogy ne guruljon összevissza?)

Előzmény: cryon (310)
cryon Creative Commons License 2005.02.25 0 0 310
"Ja, és ha van rajta vonali kimenet, akkor még mi kell hozzá, hogy bele lehessen tenni egy mélynyomót? Kell hozzá egy erősítő is ugye? (és ez mennyiért jönne ki?)"

Igen, kell. Én egy RTO Terminatort vettem használtan egy autóhifis boltból hétezerért. Tudom, hogy nem egy audiophile, de a Subot remekül meghajtja. Hídba lehet kötni, van rajta védelem, és a vágási frekit is lehet rajta szabályozni.

"Végülis nem rossz 5let a mélynyomó, csak azt nem tudom, ha beleteszed a csomitartóba, akkor mennyi hely marad vajon?"

A Celiben a képen látható zárt mélyláda van, ami nem túl nagy ellenben rohadt drága volt (egyedileg építve) és ehez képest még szépen is szól. Ha kell a hely akár még a mellettem ülő ölében is elfér rövid távon, persze nem üzemi körülmények közöt :)
Ugyanezt (vagy egy tesóját) a Swiftbe is be lehet nyomorítani, nem olyan sok helyet visz el azért, viszont a hangzása kárpótol. (a képen a kupit ne nézzétek!)

RTO Terminator
Előzmény: Törölt nick (306)
joe5 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 309

érdemes azért a www.suzuki.hu oldalról kiindulni, elég részletesen le van irva minden, mert azért mégiscsa ez a hivatalos suzihonlap:))

 

 

amugy már egyre több helyen hirdetik a nyilt hétvégéket...el kéne menni egy-kettőre, ha már nem veszek, akkor is kiprószáljam :))

Előzmény: rmania9 (303)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.25 0 0 308

Mentségére legyen szólva, hogy kényelmesen lehet vezérelni a kormányról, és tényleg nagyon jól szól --- természetes hogy mélynyomó nélkül nem lesz benne annyi basszus, de nem vészes, van benne így is épp elég basszus - mivel valamivel jobban vannak elhelyezve a hangszórók az Igniséhez képest (ott az első 2 hangszóró nem az ajtóban hanem a műszerfal tetején van -> kisebb is, rosszabbul is szól)

Ha meg valaki nagyon vájtfülű, meg lehet oldani a problémáját egy jobb hangszóró szettel, a fejegység jónak tűnik :)

Előzmény: djencore2 (307)
djencore2 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 307
Ezért viszont tényleg nem szerencsés a gyári CD-s rádió, mert nem olyan könnyen bővíthető, cserélhető stb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!