K-sömjéni vagyok, de valahogy majd összehozzuk a képcseréket, 84-ben még igencsak aktív volt a celli füttőház (már megint helytelen vágányon járok), az hogy 91-ben a keleti vontatásnál a kerékeszterga olyan volt amilyen, szomorúan láttam az egész hóvelebanc állapotát, pedig ötszáz méterre van a Bp-i MÁV Igazgatóság, jelzem, Kerepesi út.
A Keletiben ígyis-úgyis "elszarták a D70 biztbert, nem a berendezés hibája miatt, hanem a rövid fogadóvágányok miatt". A Nyugatit majdnem sikerült így elcseszni, a Délit szerintem nem fogják bolygatni az alagút miatt, Kelenföld és Ferencváros egy külön fejezet, és még itt van Józsefváros (ez az Északi pu.).
Most ennyi tellett tőlem, majd írok Kőbánya-kispestről is, és a másik utált állomásról: Rákospalota-Újpest. Rákosrendezőt majd megírom, az egy külön fejezet!
Nem a keletiben nincs ember aki le és felszerlje a mágneses sínféket. Debrecenben nem fér rá a fal miatt az esztergára az eszköz ezért marad a celldömölki eszterga ami minden szempontból tökéletes, bár kétségkívül már meglehetősen éltes kora van!
Szia Titibi, engedd meg utólagosan hogy letegezzelek. Peti vagyok, amúgy Blokki.
Ha van még néhány képed a celli füttőházról, tedd föl légyszi, vagy küldd el a képeket a krizs@celllkabel címre. csatolt file-ben ki tudom csomagolni.
Esetleg ha lenne a pápai régi fűtőházról (helyesen írtam, bár helytelen vágányon járok) azt is örömmel venném, van néhány fényképem a vasúti vontatásról, ezek a képek csak nálam nézhetőek.
De csak addig amíg ki nem nyomtatom! Üdvözlettel: Blokki, amúgy Peti!
Kérdésem van, hány darab működőképes vasúti nyomkarimaszabályzó kerékeszterga van ebben az országban? A Keleti, tegye a dolgát. A Debreceni szintén működőképes, a Celldömölkit majd az eszetlen vasúti haditisztek fogják tönkretenni, ettől még nem lessz Celldömölk és Porpác között dupla vágányzat, a többit már megoldották, de mi lessz akkor ha a GYESEV belép? Jobb munkakörülmények, talán több fizetés. Én szergejes voltam a celli füttőházban, de ha van abban a gépben gázolaj, és ha 16. pozícióban a motor a 820-at lepörgi, két sönttel a feszkamrában, 6 üzemképes tc-motorral, automata vagy kézi motorhűtésvezérléssel, a világ végéig el tudnék menni, csak legyen hol 'szerelni' Mármint üzemanyagot vételezni.