Nekünk is a fehér a favorit, de még tanakszunk a piroson és a feketén is. Bár a feketét az anyósom nem szeretné, mert szerinte olyan, mint egy hullaszállító. :))
OFF: Csak a prohardver.hu oldalon (ami egy számitástechnikai féle oldal) van egy divot nevű egyén, aki tisztára ugyanilyesmi hsz-ket prodikál, mégegyszer bocsi.. ON
Hát mióta láttam a fehéret mér nem is biztosan egyértelmű, hogy a gránátbarabcsa legjobb:)
persze igazábóla szine mindegy, mert attól ugyanugy megy..
Én mondjuk direkt a 3 ajtósra vagyok kíváncsi, mivel egy 100-assal olcsóbb, kicsit sportosabban néz ki és a hátsó ajtók kb 5%-osan vannak kihasználva most is akkor meg minek.
De a júliusi megjelenés lehet, hogy késik a nagy kereslet miatt de azt kötve hiszem, hogy meg merik azt lépni, hogy megemelik az árát. Nem hülyék dolgoztak ezeknél, felmérték előre, hogy milyen az az ár amin versenyképes lehet a gép.
Én inkább attól félek, hogy a nagy kereslet miatt nem lesz a nyáron ingyen klíma akció pedig az jó lenne. :)
De ha meglépik ezt az áremelést szerintem sok leendő vevőt veszítenek.
Az első 1000 Km csak óvatosan telt el, de már ott is megnéztem pl. hogy hol szabályoz!:)
Ügyeltem arra, hogy változatos legyen a motor terhelése, szal ne egyféle képpen használjam! De egyébként érezhető is a motoron, hogy nagyon nyers még olyankor...
2-3000 Km környékén már voltak gyorsulások is, de még mindig nem volt az igazi!
Kb 13e Km után lett ereje teljében, és ez szerencsére azóta is tart!:)
Én hiszek neked :) És a bejáratás alatt meddig toltad fel max a fordulatszámot - és milyen sűrűn?
Viszont abban biztos vagyok ha valaki nem pörgeti néha ( mondjuk napi 5*-6*.. )meg a motort bejáratás alatt akkor egy lusta tunya kocsi lesz... Ez olyan mint a gyereknevelés :PP Az első pár hónap eldönti milyen "ember" lesz belőle :)))
Pl. ültem már olyan 100 lovas astrában amit a régebbi 1.0-s swiftünk lenyomott volna simán (kivéve autópályán persze...)
Igazad van... Összekevertem a GLX - GS mizériával... Jaaaj annyi féle típus van, mi lesz ha bejön a 3 ajtós is?? Aki olcsóbban akar GS-t 1.5-ös motorral szerintem várjon nyárig, onnantól állítólag lesz 3 ajtósban is..
(hiába van ott az árlistán, még nem is kezdték el a gyártását
Viszont nekem azt mondta a kereskedő (persze lehet hogy kamuzott) hogy valószínű a nagy kereslet miatt nemsokára egy kicsit megemelik az árát a swiftnek -- így történt az Ignisnél is anno...
Ha meg valaki megrendeli a 3 ajtósat most és lefoglalózza, lehet hogy bukik a dolgon, ugyanis nincs árgarancia... Pl. ha a suzuki azt mondja májusban h na jó inkább felvisszük az árát akkor azon az új áron kell megvenned - vagy ha nem, akkor bukod a foglalót!
A bejáratás tényleg lényeges dolog, de nem értek egyet, hogy a sportos, az egyenlő a magas fogyasztással...
Én 2002 (Nov)-ben vettem egy 16V-s Swiftet, és "harapósra" neveltem a bejáratás alatt!
ÉS a fogyasztással is meg vagyok elégedve, mert most is (68e Km-el) max 6L a vegyes fogyasztásom, pedig elég tempósan közlekedem vele (pl. 120Km/h átlagsebességgel járokk dolgozni 30Km 15p országút...) És igy 5,8 a fogyim. Pedig városban is kapja az ivet...
Egyébként én is uj Swiftet akarok, sztem jöv héten megrendelem, ha sikerült végre kipróbálnom, és kellemes lesz az öszkép... (Bár próba nélkül meg merném rendelni:)
Én egy ezüst 1,3 GS-t szeretnék, már alkudozom a kereskedővel!:)
SWIFT 1.3 GS 3 AJTÓS 2.850.000
SWIFT 1.5 GS 3 AJTÓS 3.050.000
A kettő között meg a különbség tudtommal csak a sportos kipufogóvég ami ér kemény 5000ftot...
Rosszul látod a dolgokat: nem kerül az 200.000 Ft-tal többe a motor az 1.3-ashoz képest, mondhatni semmivel sem drágább: a függönylufik meg a 15"-felnik és profi 15" gumik, ülésfűtés stb stb etc...-k miatt...
Tehát vedd úgy hogy 200ért kapsz nagyobb mocit, szuper felniket etc-t... :DDDD
Fogyasztási adatokról legfeljebb 2 hónap múlva hallhatsz, addig ugyanis "bejáratós" a kocsi, ilyenkor többet is iszik, aztán majd egyszercsak beáll...
Sok múlik azon is hogy hogyan járatja be az ember a járgányt, ha túl lassan nyomod neki akkor lomha lesz, ha túl gyorsan akkor meg mindig sokat fog fogyasztani - mert mindig menni akarna :))) EL kell találni az arany középutat...
Engem is az érdekelne, hogy az 1.5-ös motor megéri-e azt a plusz 150-200ezret?
Na meg szerintetek van arra reális esély, hogy az 1.5ös motorral szerelt változatokat nem csak GS felszereltséggel lehessen kapni? Hanem mondjuk GLX vagy megmondod, hogy mi nem kell bele? (mert fűthető ülésekért, gyári rádióért meg függönylégzsákokért nem szívesen adnék ki plusz pénzt és ezek alapban benne vannak)
Ha van egy kis időd, akkor csörögd végig a budapesti márkakereskedőket: a suzuki.hu-n megtalálod a listákat. Elég nagy a szórás a hiteleknél, érdemes többfelé próbálkozni.
Valaki azt is megÍrhatná,hogy melyik Bank,melyik kereskedések kínálják a Gs 1,3-at 40000 havi alatt,mert én eddig csak 43000 körül kaptam ajánlatokat 20% önrésszel igaz,hogy vidéken (somogy).
A virsligumival kapcsolatban,nekem 7 éves a swiftem,ment már 73000 km-et,de a pótkerék még nem vollt kiszedve a csomagtartóból,zsír új.
De, hogy ontopic is legyek: Szerintetek megéri az árkülönbözetet az 1.5-ös? Nagyon elgondolkodtam egy piros 1.5 vásárlásán, mert a havai törlesztésben végül is nem jelentene túl sok pluszt...
a fogyasztási adatokról majd feltétlen számoljatok be mert nagyon kíváncsi vagyok rá;)
nekem egy ignisem van (1.3-as, 2004 márciúsi 20.000 km-el), nagyon meg vagyok vele elégedve, leszámítva a fogyasztását....a gyári adatokat csak nagy odafigyeléssel tudja hozni (ha hozza)....de viszont menne mint a veszett!!! hogy lehetne azt kibírni hogy az ember nem nyomja neki...;)))
még egyszer go to new swift. nagyon szépre sikeredett...