Keresés

Részletes keresés

exvérmezö15 Creative Commons License 2024.05.15 -2 0 106679

Ez elég szomorú még romlani helyzet...

 

Gondolom ami beigért az egyik főpolgármester jelölt hogy meg kapják a BKV-sok  a vállalati országbérletet abból se lesz semmi

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106678)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.15 -1 1 106678

A megrendelőnk illetve a fővàros dönti el.

Minden fejlesztés végiggondolása esetèn figyelembe kell venni a BKV kritikus gazdálkodási helyzetét, amely várhatóan bármely önkormányzati választási eredmény esetén kényszerűen, automatikusam tovább romlik az év végére.

Előzmény: zolleszka (106677)
zolleszka Creative Commons License 2024.05.15 0 1 106677

és lesz valamikor bővítés új vonal stb?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106676)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.15 -2 2 106676

Nincs realitása, a 9 darab is szép lassan csökkeni fog.

Előzmény: zolleszka (106675)
zolleszka Creative Commons License 2024.05.15 0 0 106675

Szerintetek lesz még több gvm kiadás a jövőben esetleg meg a többi egyéb állományost fel fogják ébreszteni? Ha mondjuk lesz majd sűrítés, bővítés, új vonal stb.

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.15 0 1 106674

Igen

Előzmény: 7-es troli (106673)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 106673

Ezt vették meg a Bolgárok?

Működőképes egyébként?  

Előzmény: IZé (106672)
IZé Creative Commons License 2024.05.15 0 4 106672

Van rajta Ganz felirat, igaz csak festve:

Tegnap este egy tréler hátán elhagyta a Pongrácz telepet...

Előzmény: 1047 005-2 (106665)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.14 0 0 106671

Vége a cegelec hajtásnak, megvette a céget a Skoda cakkpakk. Fordító használata javasolt:


https://www.cs-dopravak.cz/komentar-skoda-electric-prevzala-cegelec-ziskava-know-how-i-monopol/

 

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.14 -2 15 106670

na akkor én meg a tornyozást kérem ki.

akàr BKV-s akár szakèrtő akár magán minőségemben napi szinten talàlkozom az adminisztràció bénasàgaival.

ettől még máshol lehet rosszabb, írtam róla két érdekes sort (màr azért merem érdekesnek minősíteni mert vàrhatóan az emberek 99,99%-a aligha tudott róla).

 

Előzmény: valya con dios (106669)
valya con dios Creative Commons License 2024.05.14 -7 6 106669

"Na csak amikor kuplerájozunk, meg BKV-zunk, meg hatóságozunk, akkor ez is legyen szem előtt (tudva hogy itthon sem tökéletes minden)."

 

Azért attól még messze vannak ezek a drága szervezetek, hogy ne kérjük ki magunknak, amit néha művelnek.

 

Az, hogy máshol szarabb, nem mentség arra, hogy itt is szar, jó lenne felfogni, különösen odafent, a toronyban.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106664)
Obus Creative Commons License 2024.05.13 0 1 106668

Nem értem, hogy hova tűntek annak idején a kocsikról, pedig az Ikarus felirat visszakerült a felújítások után.

Előzmény: 1047 005-2 (106665)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 106667

Szeretnék egyet.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106666)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.13 0 1 106666

Màrhogy?

Neked, nektek kell?

Kontaktot tudok adni.

 

Más: Ruszéban (Ruse) a 34-38 èves ex svájci NAW BBC kocsik vígan futnak.

A kérdésre h miért szeretik, a válasz a következő: alu a felépítményük, nem

korrodálnak ami nagy kincs arrafelé. Igazán felújító kapacítás-kultúra nincs és sok rothadó vackuk volt valaha…

Előzmény: 1047 005-2 (106665)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.13 0 0 106665

Eredeti Ganz feliratot tudnak szerezni?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106664)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.13 0 22 106664

Érdekesség. Voltak nálam Bolgár közelekedésbarátok, vettek GVM-et, és kultur ember módjára eljöttek megköszönni.

Beszélgettünk szakmai, egyéb részeletekről, és a végén bátortalanul megkérdeztem: ugyan miért innen cipelik a kocsikat, amikor az országuknak több tucat Ikarus trolijuk volt? 

A helyzet az, hogy a felújítások során nagy mennyiségben (talán kivétel nélkül?) sikerült olyan járműtorzókat létrehozni, amiben nincsen azonosításra alkalmas jelzés (VIN szám) így nem tudják az adásvételt lepapírozni, biztosíttatani a kocsit. Na csak amikor kuplerájozunk, meg BKV-zunk, meg hatóságozunk, akkor ez is legyen szem előtt (tudva hogy itthon sem tökéletes minden).

BPI-791 Creative Commons License 2024.05.13 0 1 106663

Gyakorlatilag is.

 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106662)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.13 0 3 106662

Elvileg per pill mind a 9 GVM üzemképes.

Előzmény: BPI-791 (106661)
BPI-791 Creative Commons License 2024.05.13 0 3 106661

Előző hét pénteken volt kint a 75ön, délután.

Felújítva lehet szépen fel van, ám baromi lomha (kb. mint a 435ösök voltak), sokan ezért sem viszik ki.

Előzmény: zolleszka (106660)
zolleszka Creative Commons License 2024.05.12 0 0 106660

Tudja valaki miért nem adják ki többet a 275-öt? Egészen szépen fel van újítva pedig

18-09 Creative Commons License 2024.05.12 0 0 106659

Semmi. Tavaly nyáron volt utoljára mocorgás az ügyben, egy bejárás keretében. Azóta csend van. 

Előzmény: banatig (106658)
banatig Creative Commons License 2024.05.12 0 1 106658

Egy ideje már tervben van a 82/A megszűnése, és ezzel párhuzamosan az összes 82-es a Mexikói útig járatása. Ezzel mi a helyzet?

18-09 Creative Commons License 2024.05.10 0 0 106657

Ideiglenes lesz, nem végleges. 

Előzmény: Zugbegleiter (106652)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.05.10 0 0 106656

Hát, a 82-esnél ezt írja, úgyhogy nem vagyok annyira bizakodó...

 

"

82-es trolibusz ideiglenesen megáll a Róna utcában az Erzsébet királyné útjánál az ideiglenes megállóhelyen építkezés miatt."

Előzmény: Zugbegleiter (106652)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.10 0 0 106655

Jaj dehogy. De ne vitatkozzunk, ez nem ilyen fórumon megvitatható dolog.

Előzmény: 1047 005-2 (106654)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.10 0 1 106654

Ez csak attól függ,hogy ki telefonál oda.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (106653)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.05.10 0 0 106653

Ne feledkezzünk meg a hatósági engedélyek kérdéséről.

Teszem azt létrejön egy jól arrébb telepíthető megoldás, akkor azt a hatóság is likeolja?

Előzmény: 1047 005-2 (106651)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.05.10 0 4 106652

Úgy néz ki, a 32-es terelése miatt a 82-es hiányzó megállója is megoldódik, talán nem csak ideiglenesen.

 

BKK Info

1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.10 0 0 106651

Ha ez tényleg ennyire fontos szempont,akkor lehet kompakt,könnyen áthelyezhető kialakítást választani.

Előzmény: morgó mh. (106647)
trizs77 Creative Commons License 2024.05.10 0 2 106650

Az egy nagy pozitívum ha egy troli/busz/akármi végállomása ugyan ott van évtizedekig.

Ha még a számozása is ugyanaz az már csak hab a tortán.

 

Változásra néha szükség van..

Változik maga a város is melyet ezek az eszközök kiszolgálnak.

 

De állandó változtatásra - sajnos ez mostanában egy két városban divat - nincs szükség.

Előzmény: torqmatic (106649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!