Keresés

Részletes keresés

bohókása Creative Commons License 2009.05.07 0 0 365
Ez azért durva!

Előzmény: Gypsy56 (364)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 364
Előzmény: norbi5522 (363)
norbi5522 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 363
Sziasztok
Ha valaki ismeri az Expert 1402-002 nevű fűkaszát és van róla vagy tapasztalata vagy véleménye szívesen venném
köszi
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 362
Különben a kaszák terhelése meglepően egyenletes. Szerintem van olyan, mint a robogó variátorral .
Előzmény: Simigeri (359)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 361
Meg ha megpusztul, mint ahogy meg is pusztul hamar, max haza tolja a gazdi. De a kaszás sztem megtaposná. Meg a szervizest is :-)
Előzmény: Simigeri (359)
Simigeri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 360

S vizhűtésesek, igy szorosabb a dugattyú illesztése is.

 

Előzmény: Simigeri (359)
Simigeri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 359
A robeszok variátorral adják át a teljesitményüket a hajtásnak, igy mindig az optimális fordulaton tud dolgozni a blokk. Meg ugye ott van hely egy jól méretezett dobnak, stb.
Előzmény: Gypsy56 (358)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 358
Persze azért az sem elhanyagolható, hogy 50 ccm-es robogó 12 lóval van több is. 50 ccm-es kasza viszont mind 4 ló alatt van. Hiába lehet tizen lovas motorokat csinálni, ha nem bírja a strapát.
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 357
Meg a bazi nagy kompresszorról :-))
Előzmény: ronya1 (356)
ronya1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 356
megismerjük majd a tekintélyes méretű intercooler-ről.........
Előzmény: Gypsy56 (355)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 355
Na várjatok csak ! Ha a Honda kihozza a 36ccm-es kompresszoros feltöltésű kaszáját ! :-))))
Simigeri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 354

2T v 4T?

:-D

 

Előzmény: ronya1 (352)
dako60 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 353
Hát ez is csak bemutatóra jó, az erdőn nem sokat érnél vele.
Előzmény: ronya1 (350)
ronya1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 352
enyém nyíró is 30ccm még sincs egészen 1 ló
térdig érő gizgazzal küzd is erősen
pedig valami igen fájintos világcég csinálta(amit most inkább nem írnék le)
:):):):):)
Előzmény: Gypsy56 (349)
dako60 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 351
Hát a srácnak rendesen megroggyan a lába, mikor vágják a fát vele
Előzmény: Gypsy56 (349)
ronya1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 350
aztaqurvaaaaaa
mondjuk erősen 4 kezes (gizdábbaknak 8....)
de brutál vágó
Előzmény: Gypsy56 (348)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 349
Azért az az 1 LE egész pontosan 1.6 LE.
Előzmény: ronya1 (347)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 348

Miért ne lehetne. Ha fűrészelni lehet :-)))))

http://www.youtube.com/watch?v=60Tamp2fHhg

Előzmény: ronya1 (347)
ronya1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 347
vagy hogy visszább menjünk egy 50ccm 4t robogó engem alig visz el (135kg) 2t meg simán

4t cross meg 400ccm alatt nem sok van, inkább triálokban
de ezek egész más kategória mint egy "sima" motor

no mindegy... ha a 35ccm 4t 1LE vagy felette az nagyon jó szerintem
egy V8-assal meg úgysem lehetne kaszálni kellene rá 3 méteres kés hogy egyensúlyba tartsa :):)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 346
A hajóknál a monstrum dieselekből sok kétütemű .
Előzmény: Strigo 86 (344)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 345

"750 lóerős, akár 19 000 percenkénti fordulatra képes V8-as, 2,4 literes motor "  - F1 motor

Ez ugye négyütemű. Azért meglesném ezt a teljesítményt 2T-ben.

Előzmény: Simigeri (343)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 344
Én úgy olvastam a Wikipédián hogy a kétütemet a nagyon alacsony és nagyon magas teljesítményszintű motoroknál alkalmazzák
Előzmény: Simigeri (343)
Simigeri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 343

S a 2T-k nagyobb csúcsteljesitményre képesek. Ez eleve adódik a hasznos munkafázisából (minden második, szemben a 4T minden negyedikével), kevesebb veszteség (pl olajfröcskölés, vezérműtengely, szelepek stb).

Szal a krosszban is csak a környezetvédelem miatt favorizálják a 4T-t (versenyen is csak EUROx-es motorok mehetnek, mittomén 98dB kipuffal stb), az amatőrök között pedig az enyenletesebb teljesitményleadás miatt kedvelik.

A 125ccm 2T motorkerékpárok jellemzően 30+LE-sek, a gyárilag izmosabbak pedig bőven 40LE felettiek. Ezt 4T sztem sosem fogja tudni.

Uff :-)

 

Előzmény: Simigeri (342)
Simigeri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 342
Azért ennél sokkal árnyaltabb a dolog a krosszosoknál.
Előzmény: Gypsy56 (341)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 341
Hát, azért ez nem így van. Az a 35ccm 4T motor 1.6 LE.Ha megnézed a crossmotorokat, már alig van kétütemű, mert a négyüteműek sajna lenyomják őket .
Előzmény: ronya1 (340)
ronya1 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 340
ezt a 2t 4t témát valahogy nem értem
egy harmincvalahány ccm 4t valami nagyon gyengének kellene lenni
pl
nekem volt 125ccm 2t motorom egész bika gép volt
mentem 125ccm 4t vel de az valami pillefing volt
szerintem fele izom lehetett benne
4125 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 339
Ne is mond, a végén még lefogyok, mert nem fogok semmit enni :-)
Előzmény: Gypsy56 (338)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 338
Pedig biztosan vettél már kínai fokhagymát, legfeljebb arra az volt írva, hogy Makó. Újság is megírta, import fokhagymát árultak makóisak. Mint a fajszi paprikamalom, ahol a fertőzött délamerikai paprikát őrölték.
Előzmény: 4125 (337)
4125 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 337

Tegnap fokhagymát akartam venni, az egyik nagyáruhazban, megnéztem honnan származik, amikor megláttam, hogy kínából, visszadobtam.

Nekem ne adjanak el kínai fokhagymát magyarországon!

 

Bocs a kirohanásért, de eléggé felzaklatott :-)

Gypsy56 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 336
És amennyiben volt bajusza, alatta mosolygott a szomszéd telek városból jött új tulaján, amint feltalálta a földművelést. :-)))
Előzmény: kék1 (334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!