Keresés

Részletes keresés

charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 686
Nagyon szépen köszönöm ha van még helyszinrajzod megköszönöm.
Előzmény: -gonosz- (684)
tpiri Creative Commons License 2005.08.17 0 0 685
Kaphatnek en is egy celli rajzot?
Előzmény: charly31 (679)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 684

Elindult

 

Előzmény: charly31 (681)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 683

Sziasztok ill Tapolcai fütőház környékének a vágányrajza kellene ha megoldható.

 

 

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.17 0 0 682

Ajka engem is érdekelne!

 

Köfi!

 

Előzmény: -gonosz- (680)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 681

Szia megszeretnélek kérni légyszives küld el a mail cimemre ha nem okoz gondot.

 

Előre is köszönöm a segitséget.

Előzmény: -gonosz- (680)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 680

"Nincs valakinek helyszínrajza a következő állomásokról?Celldömölk,Veszprém,Ajka"

 

Van.

 

Előzmény: charly31 (679)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 679

Sziasztok!

 

Nincs valakinek helyszínrajza a következő állomásokról?Celldömölk,Veszprém,Ajka

 

Segitségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv:Charly

M61-020 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 678

A július 26-i kép már nagyon nem tükrözi azt, ami most van itt Tapolcán.Már műhely se nagyon van, meg a fűtőházat is teljesen bezárták.

Előzmény: MBen (653)
Blokki Creative Commons License 2005.08.15 0 0 677

  A felvigyázónak eleve fogalma sincs arról, hogy 200 km-es szakaszon mikor van bekapcsolva a fűtés, vagy mikor van kikapcsolva.

 Ezt ugyanis a mozdonyon lévő úgynevezett TELOC-óra nem rögzíti a szalagra.

Előzmény: Törölt nick (674)
exmv Creative Commons License 2005.08.15 0 0 676

A valahai kisterenyei fűtőház:

 

 

Kisterenye, körfűtőház

 

mpg; 5.891.261 bytes

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 675

Igen.

 

Ugyanis valszeg kisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy ilyet pontosan megválaszoljon.

 

Ha kívánod pontosan részletezem neked a dolgokat mailban. Este mert most nekem is kisebb gondom is nagyobb ennél.

 

 

Előzmény: Törölt nick (674)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 674

Felületesen jártál utána.

 

Elég felületes voltam azzal, hogy megkérdeztem a felvigyázót?

Előzmény: Törölt nick (673)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 673

Felületesen jártál utána.

 

1. Ma elég szorosak a mozdonyfordulók. Egy megdöglik és máris nem a fordát járja sem ő, sem az amelyik helyette bekerült a fordába!

2. Az első pontból következik, hogy ilyenkor a beosztott személyzet mint régen nem megy a gépe után a másik vonatra, hanem az eredetileg vezényelt vonatokat továbbítja mert az előre vezénylése oda készült el! (Ergo kizárt, hogy a beo gépén legyen.)

3. Tehát fabatkát sem ér a beosztott rendszer a mai világban.

 

Nem off a téma itt fűtőházakat és személyzetüket érintő kérdés tehát helyénvaló! Szerintem.......

Előzmény: Törölt nick (672)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 672

Utánajártam a dolognak, különben nem írtam volna be....

 

Na jó, nem offolok tovább.

Előzmény: Törölt nick (671)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 671
Ugyan má réges régen megszüne a Beo személyzet. Az már csak történelem........
Előzmény: Törölt nick (670)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 670
Beo. személyzet függő...
Előzmény: Törölt nick (668)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 669
"Annak a görögnek jóval kisebb a hiszterézise."

Egyáltalán nem biztos.
Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 668

"Meg csak bizonyos pályaszámú gépeknél áll elő ez a jelenség....folytassam?"

 

Tehát nem is mozdonyvezető függő a dolog hanem mozdony függő???????

 

 

Előzmény: Törölt nick (666)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.15 0 0 667

"jóval kisebb a hiszterézise"

 

Jaj, még egy görög, és ő mekkora? Hol utazik a padló vagy a menyezet közeklében?

Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 666
Annak a görögnek jóval kisebb a hiszterézise. Meg csak bizonyos pályaszámú gépeknél áll elő ez a jelenség....folytassam?
Előzmény: félkéz kontra (664)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 665
" Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni!"

Az átalakított kapcsolók elterjedése miatt előfordulhat a hagyományosnál.(10 év alatt talán egységes lesz.)


"Ennyi szándékosság semmi esetre sem feltételezhető."

Sajnos vannak olyanok akik továbbra is a régi szabályokat alkalmazzák.
Előzmény: Törölt nick (662)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.15 0 0 664

"Akkor ki kapcsolgatja?"

 

Valószínüleg utazik a vonaton egy Thermosztatosz nevű görög. Az Ő mániája a kapcsolgatás.:-))

Előzmény: Törölt nick (663)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 663

Az semmiről sem árulkodik, csak arról, hogy esetleg utastársad melegnek érzi a kocsit és rendelkezik kulcsal és tudással ahhoz, hogy betöltse a hőfokszabályozó szerepét.

 

20-07-ben nem kell kulcs, az ajtó fölött van a fűtés kapcsolója és visszajelzője. A kapcsoló közelében nem jár senki, érdekes, mégis negyed óráig világít, majd negyed óráig sötét. Akkor ki kapcsolgatja?

 

Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni!

 

Ugyancsak nem ez történik, kellően ismerem a 120(a)-t, nem a fázishatároknál történik!

Előzmény: Törölt nick (662)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 662
Az semmiről sem árulkodik, csak arról, hogy esetleg utastársad melegnek érzi a kocsit és rendelkezik kulcsal és tudással ahhoz, hogy betöltse a hőfokszabályozó szerepét. Hidd el egy kis kapcsoló elbillentése fűtés állásba nem egy nagy dolog. Meg is teszik és eszük ágában sincs ki be kapcsolgatni. Leginkább akkor kapcsolják ki ha szól a kalauz, hogy most aztán elég a melegből szüneteltesd. Illetve végállomás előtti utolsó megálláskor szokás kivenni a reteszkulcsot mert ott úgy is jönnek leakasztani és kell a kulcs, meg akkor ha egyesül valahol a vonat. Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni! Ennyi szándékosság semmi esetre sem feltételezhető..................... Szerintem.
Előzmény: Törölt nick (661)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 661

Akárkitől hallottad, hülyeség.

 

Az utasításba adás hülyeség, gyakorlatban viszont alkalmazzák. Néhény mv. szeret szakaszosan fűteni, szépen árulkodik a visszajelző lámpa :D.

Előzmény: sínbohóc (660)
sínbohóc Creative Commons License 2005.08.14 0 0 660

vagy pedig eleve kiadják a mozdonyvezetőnek utasításba, spórolás címén ne nagyon kapcsolja be a fűtést.

Akárkitől hallottad, hülyeség.

Előzmény: Blokki (659)
Blokki Creative Commons License 2005.08.14 0 0 659

  Ebben bizony igazad van, fűtőházban dolgozó több villanyszerelő ismerősömtől is hallottam olyat, hogy hiába készítik fel a mozdonyokat a téli szezonra, vagy a személykocsikból hiányzik a fűtésfeszültséget továbbvezető kábel (rejtély hogy hogyan tűnhet el), vagy pedig eleve kiadják a mozdonyvezetőnek utasításba, spórolás címén ne nagyon kapcsolja be a fűtést.

 Így fordulhatott elő az, hogy amikor a Keletiből indult a gyors Szombathelyre, indulás előtt fél órán át folyamatosan volt az egész szerelvényen fűtés (igaz az nem a mozdonyról működött), Kelenföldtől egészen Tatáig viszont nem. Tatától győrig működött, Győrben a szombathelyi részre gépcsere történt, a csörgő is minden gond nélkül fűtött is, nemcsak vontatott, igaz Celli gép volt.

 Tavaly télen ezt 3 alkalommal is volt szerencsém tapasztalni.

    

              Üdvözlettel:Blokki!

Előzmény: gumidani (657)
division by zero Creative Commons License 2005.08.09 0 0 658
Viszont a pulóver a fűtetlen lakásban azóta is maradt sok helyen...
Előzmény: gumidani (656)
gumidani Creative Commons License 2005.08.09 0 0 657
Természetesen biztos vagyok benne, hogy Te nem a saját véleményedet írtad, hanem egy sajnos jelentős csoportét.
Előzmény: gumidani (656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!