Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.22 0 0 61
FOCUS kérdezte valamikor, hogy mi a véleményünk a FORD Transit Connect-ről. Ránéztem a FORD oldalra: hát a kisteherautó mondjuk engem nem érint, de van egy bizonyos Turneo Connect, ami körbeüveges és személyautó! Nem hogy nem is láttam még ilyet az utcán, de nem is tudtam a létezéséről. 1,8-es benzinesben (115 LE) és TDCi-ben csinálják (90 LE), induló ára 4.137.500, a dízelé meg 4.500.000 Ft.
Előzmény: FOCUS (47)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.22 0 0 60
Köszi, hogy szóltál a láthatatlanságért!

Itt is megvannak a szóban forgó képek:
4x4
4x2

Ezek után feltettem egy másik helyre is az egész oldalt, azt mindenképp illene látni külföldről is.

Előzmény: DonQuijote (59)
DonQuijote Creative Commons License 2003.01.21 0 0 59
Aha. Elizélték teljesen...
(ezeket a képeket ugyan nem látom, mivel Németországból a kangoo.uw.hu úgy ahogy van nem látszik)
Előzmény: Fekete Halfdan (58)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.21 0 0 58
Találtam képeket az új Kangoo-król (4x4, 4x2), amit majd márciustól vagy májustól lehet rendelni. Beállnak a sorba: tiszta Toyota, Opel stb. pofázmánya lesz a kocsinak :-(

Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.21 0 0 57
Ez meg én.

Ja, a töréstesztet olvastátok már?

DonQuijote Creative Commons License 2003.01.21 0 0 56
Ja. Ez itt pl. én lennék.
Előzmény: Fekete Halfdan (55)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.21 0 0 55
Halihó! A Jenci által talált Kangoo oldalon van 1link, amin lehet böngészni a német fogyasztási adatokat gyártmányokra, azon belül típusokra bontva is.

Verbrauchstabellen (fogyasztási táblázatok)

DonQuijote Creative Commons License 2003.01.21 0 0 54
Aki tud németül annak nagyon ajánlom a www.mykangoo.de -t, különösen a fórumot, rengeteg hasznos információ van rajta (a szokásos anyázás mellett)
Előzmény: Jenci S (53)
Jenci S Creative Commons License 2003.01.20 0 0 53
http://members.aol.com/berliwolf2/auto/kangoo1.htm
- mindenkinek, akit érdekel a Kangoo.

Jenci S Creative Commons License 2003.01.20 0 0 52
Köszönöm az infót. Jó az oldalad!
Előzmény: Fekete Halfdan (51)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.20 0 0 51
Az 1,2 16V Kangoo valós fogyasztásáról sajna nem tudok semmit, de ugyanaz a motor van benne, mint a Clio-ban. Az egyik ismerősömnek van ilyen járgánya és állítása szerint simán bírja a klímát, ill. szűk 1 literrel fogyaszt többet, ha be van kapcsolva. Azonban azt mindenképp figyelembe kell venni, hogy a Kangoo magas és nehezebb, mint a Clio...

Nagyon sokat agyaltam én is az ősszel, hogy melyik Kangoo változatot válasszam. Volt alkalmam az 1,4-est vezetni (szintén 75 LE), ami nagyon kellemes meglepetés volt, ti. alacsony fordulaton sem volt nyomatékszegény a motor. Ha 75 LE-s és benzines, akkor inkább az 1,4-est választanám.

Bár marha nehéz dönteni: az 1,2-es Chanson ára nagyon kedvező és a biztosítási díjai is iszonyú alacsonyak (lévén lökettérfogata 1200 alatti). Viszont, ha négy fő és cucc (esetleg utánfutó), akkor erősebb és nyomatékgazdagabb kell (1,2 16V valami 104 Nm, 1,4 8V 114 Nm, 1,6 16V 148 Nm, 1,5 dCi több, mint 160 Nm).

Nálunk is családi autó a Kangoo [2+2+1, kutyával :-)], ráadásul vizitúra, sátorozás, szánkózás, minden játszik. Apropó, szilveszterkor a Mátrába menet 4 napi cucc 5 élőlényre (ruha, kaja, hűtőtáska, kutyáscuccok), 2 db 2 személyes szánkó állítva (kikötve az oldalpolchoz és hátsó fejtámlához) és a csomagtartó üresen maradt felén a kutya (magyar vizsla) nyugodtan szunyál! Nagyon király!!!

Előzmény: Jenci S (50)
Jenci S Creative Commons License 2003.01.19 0 0 50
Család (2+2)+ cuccc. Tudja esetleg valaki, hogy az 1,2-es 75LE-s Kangoo Chanson mennyit fogyaszt a valóságban, illetve mennyire bírja el a klímát?
Előzmény: Fekete Halfdan (49)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.19 0 0 49
Mindenkeppen a 80 LE-s valtozatot javaslom, a 65 LE kevesnek tunik. (Ultem 1,9-es sima dizelben, az egy kicsit, mondhatni "hurka" a maga 65 lovacskajaval, ha tele van pakolva, de hat az nem dCi, ugye.) Mar csak az lehet kerdes, hogy mennyire van "tulhuzva" a motor gyengebbikhez kepest, de szerintem semennyire, mert lattam valami nemet tuning oldalon (elokotrom a cimet ha koll), hogy az 1,5-os dCi-t valami 100 es 110 LE koze (illetve 220 Nm korulre) huztak fel chiptuninggal. Tenyleg, melozni kell vagy csaladi autonak?
Előzmény: Jenci S (48)
Jenci S Creative Commons License 2003.01.17 0 0 48
Mit szóltok a Kangoo 1.5dCI-hez? 65 vagy 80 lovas és éppen azt számoltam, hogy klímával ABS-el, rádióval 3,9M, kb. annyi, mint a Berlingo HDI alapára. Tkp. a Berlingo az 1,6-os motorral jönne ki ennyiből az említett 2 extrával. Megéri?
FOCUS Creative Commons License 2003.01.16 0 0 47
Mi a véleményetek a Ford TransitConnectről?
2003-as év kishaszongépjárművének választották.
lamed Creative Commons License 2003.01.16 0 0 46
Sziasztok

Van-e arra valami megoldás, hogy a Kangoo-m ajtajait ne a központizár távkapcsolójával, hanem kulccsal lehessen bezárni? Ha egy ajtót bezárok, akkor a többi még nyitva marad, azoknál a gombokat kell egyenként lenyomogatni, de a csomagtér ajtón nincs se kulcslyuk, se gomb, így az nyitva maradna.

Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.16 0 0 45
Sziasztok!

Csináltam egy móricka oldalt a Kangoonk-ról. Feltettem az autó elérhető technikai paramétereit, illetve folyamatosan kiegészítem a tapasztalatokkal és a fogyasztási adatokkal. Ha gondoljátok nézzetek rá...


http://kangoo.uw.hu

monyesz Creative Commons License 2003.01.08 0 0 44
Eleinte a filcdarabokat csak el kell helyezni, aztán ha megszűnik a zaj akkor oda is lehet ragasztani.
Előzmény: Fekete Halfdan (43)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.08 0 0 43
OK, akkor megpróbálom a zároldót! A filc meg tök jó ötlet, nekem eszembe se jutott!!!

A haverom papírzsebkendő-dugdosást javasolt, ami persze jó nagy baromság :-)

Előzmény: monyesz (42)
monyesz Creative Commons License 2003.01.08 0 0 42
Inkább az ajtózár lefagyást megakadályozó (oldó) spray lenne az igazi, abban is van kenőanyag.
A zörgéseket kitartó kereséssel és némi filccel biztos meg lehet szüntetni, de a műszerfalas zörgést inkább a szervízre kellene bízni.
Előzmény: Fekete Halfdan (41)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.08 0 0 41
Na látod, ezért használtam macskakörmöket!

De azért jó, hogy mán kitaláltak olyan anyagokat, amelyek bírják ezt az óriási nyomás- és hőmérséklet-gradienst, ti. tudomásom szerint hatalmas hőmérséklet-különbségek is uralkodnak a szivattyú két oldalán. De asszem ezt hanyagolom, mert úgysem leszek dízelpárti ;-)

Inkább sorolom a Kangoo-nk mizériáit. Elkezdett valami zörögni a műszerfalban, de addig még nem akarok hozzányúlni, amíg nem teszik bele a hifit, sőt a csomagtér környékén is zörög valami, de nem tudtam rájönni, hogy micsoda (nem a rendszám az tuti, lehet, hogy a csomagtér aljzatát fedő műanyaglemez?).

Ja, és ma reggelre mindkét hátsó csúszóajtó úgy befagyott, hogy a szomszédok vitték suliba a kölkeimet. Előre még csak-csak bejutottam, de a hátsó ajtókkal nem boldogultam. A melóhelyemig köllött autózzak, hogy kinyíljanak. Lehet kell neki egy kis szilikon?

Előzmény: monyesz (40)
monyesz Creative Commons License 2003.01.08 0 0 40
Fekete Halfdan !
Megint egy csomó félreértés...
Dizeleken most már nem igazán adagoló van, hanem egy elég nagy -1200 bar feletti - nyomást produkáló szivattyú. Ez akkor romlik el,ha szar gázolajat tankolnak bele (szőkített, vizezett).
Dettó ügyanez a helyzet a benzinesek tápszivattyújával (ld. Opel botrány) és a micsubicsi-féle direkt befecskendezős benzinesekkel is...
Turbó ugyebár benzines autókon is van ! A turbó hibályát a szakszerűtlen használat okozza legtöbbször, pl. motor leállítása és ezáltal a kenés és hűtés megszűnése miközben a turbó még pörög, vagy nem megfelelő motorolaj használata illetve a csereperiódus be nem tartása. Ezek figyelembe vételével egy turbó kb. 200ekm-t biztosan elmegy.
Előzmény: Fekete Halfdan (39)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.08 0 0 39
Hát én kimondottan a "turbóra" gondoltam, ti. úgy él az emlékezetemben, hogy ha az egyszer eldurran, akkor a gatyája rámegy az embernek. Valakivel meg ippeg azt beszélgettük a jómúltkorjában, hogy elég szervízigényes az adagoló/turbó (vagy hogyis híjják ezt az alkatrészt a "HDI"-nél), és sokszor kell beszabályozni. De mondjad, ha nem így van, mert én csak ugatom a dízelt!
Előzmény: monyesz (37)
strfifi Creative Commons License 2003.01.07 0 0 38
Hali!

Engem érdekelne ez az alvós dolog.

MAIL MENT....
üdv: Strfifi

Előzmény: cool_cat (27)
monyesz Creative Commons License 2003.01.07 0 0 37
>illetve a várható szervízköltségek jóval magasabbak - persze lehet, hogy nem jól gondolom

Azt hiszem, ezt rosszul gondolod, a mai modern dízelek 20 ekm-es olajcsere periódussal dolgoznak és ugyanolyan minőségű olajat igényelnek mint a benzinesek, a szervízköltség többi részének meg kevés köze van a motorhoz.

Előzmény: Fekete Halfdan (36)
Fekete Halfdan Creative Commons License 2003.01.07 0 0 36
Halihó Mindenkinek!

Közel 3 hete vettük át az újdonatúj 1,6-os 16 szelepes Kangoo-nkat. Igaz, hogy "csak" 95 LE-s, de megy mint a szél, bár úgy isten igazából még nem nyúzhattuk meg, mert csak 1000 km van benne...

Mi nem lamentáltunk, eszünkbe se jutott, hogy PSA-t válasszunk, dízelt meg - legyen az HDI, dCi vagy akármi - pláne nem (hiába olcsóbb a gázolaj és kisebb a fogyasztás, ha a kocsi ára, illetve a várható szervízköltségek jóval magasabbak - persze lehet, hogy nem jól gondolom). Persze nekünk csak egy családi autó kellett, jó nagy. Olyan, amibe az összes nyári vizitúrás, hegymászós motyónk belefér a blökinkkel egyetemben.

Hogy néhány adatot is közreadjak: az első tankot városban (Bp.-en) használtuk ki a nagy karácsonyi mizériában és 8,59 literre jött ki a fogyasztás.

A másodikat a Mátrába menet, illetve az ottani kirándulások alkalmával füstöltük el: 7,28 liter. Persze nem nagyon pörgetve, max. 120 km/h-val.

Előzmény: LátoGató (22)
tcaoe Creative Commons License 2002.10.08 0 0 35
Hát nézd, nem mértem, de valahol 10 és 13 liter között lehet. Nincs nagy lejtő, inkább arról van szó, hogy mindig hátszél van. A max éppen ezért nagyon függ a széltől, mivel hatalmas az autó légellenállása. 170-et mindig megy, és végsebesség körüli autózásnál mindig 10 fölött fogyaszt. De 130-140-nél csak 6 körül. Ez egy teljesen alap 90 lovas motor egyébként.
Előzmény: cool_cat (33)
tcaoe Creative Commons License 2002.10.08 0 0 34
Igaz, de az enyémnek kétszátrnyú ajtaja van, mert teherautó.:)
Előzmény: DonQuijote (32)
cool_cat Creative Commons License 2002.10.08 0 0 33
Az, h túlmegy az órán mennyi pontosan? 190-ig van az óra, nem ? Mekkora lejtő van ott a pályán? Vizszintes terepen mennyi a max? 10-12l -es fogyasztást hogyan lehet kihozni? Teljesen gyári a motor, 90 LE-s vagy tuningolt ?
DonQuijote Creative Commons License 2002.10.07 0 0 32
Persze, ez izlés dolga. Valahol láttam olyan matricát, hogy "Nekem sem tetszik a te autód", gondoltam egy ilyet ragasztok hátulra... :)
Azért is jó, hogy magas, mert például be lehet állni a hátsó ajtó alá esöben.
Előzmény: tcaoe (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!