Keresés

Részletes keresés

charly31 Creative Commons License 2005.08.24 0 0 706

Sziasztok!

 

Nincs meg valakinek a Zalaegerszeg-Ukk vasutvonal állomásainak a torzitott helyszínrajza?

 

Ha megvan legyenszives küldje el a mail címemre.

 

Segitségetek előre is köszönöm!

ZolTTán Creative Commons License 2005.08.22 0 0 705
Ha meg lenne akkor nekem Szeged Rendező vágányrajza kellene. Sajnos csak nagyon régim van és abból hiányzik a fűtőházi rész, mert elporladt a papír.
Előzmény: -gonosz- (690)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.22 0 0 704

Király!!!!

 

Nagyon jó képek, a minőség nem fontos! Nosztalgia a híd, a 2184-es psz., gőzös, Szergej, AB. ....... sóhaj.  -:)

 

Köszi a képeket.

 

(esetleg nincsen több bónusz? -:)  )

Előzmény: rm40 (703)
rm40 Creative Commons License 2005.08.21 0 0 703
Előzmény: rm40 (702)
rm40 Creative Commons License 2005.08.21 0 0 702

Itt vannak nagyobb méretben. Sajnos a minőségük nem túl jó, úgyhogy nagyobb méretben szvsz nem érdemes:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/050821/Cell01n1.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/050821/Cell02n1.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/050821/Cell03n1.jpg

1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.19 0 0 701
?????
Előzmény: Blokki (700)
Blokki Creative Commons License 2005.08.18 0 0 700
  A harmadik képet kinyomtatom, itt a vég, ennyire nem lehet  szarban a vasút????
Előzmény: rm40 (696)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.18 0 0 699

Nekem is küldj még ilyeneket lécci lécci lécci.

 

Nagyba, bitang nagyba ok?

 

Csere alapom is van számodra ha érdekel. Ha kell csere akkor a többit mailban.

 

 

 

Előzmény: rm40 (696)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 698
"Valami kép táros oldalon volt."

Pld. itt:http://kep.tar.hu/bbay/27674146#2 Š -gonosz-
Előzmény: luc72 (695)
Nydqist Creative Commons License 2005.08.18 0 0 697

Szia!

 

Meg szeretnélek kérni, hogy ezeket nagyobban küldd át nekem, ha nem gond. Van még esetleg Cellből régi kép? Nagyon jók, és nosztalgikusak számomra. Minden régi celli kép érdekel.

 

Köszönöm szépen előre is.

 

Nydqist

Előzmény: rm40 (696)
rm40 Creative Commons License 2005.08.18 0 0 696
Sziasztok!

Néhány régi csendélet Cellből:


Cell01
Cell02
Cell03
luc72 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 695

Valahol, a netten én is találtam egy csomót!

Valami kép táros oldalon volt.

k_n Creative Commons License 2005.08.17 0 0 694
Szeretném elkérni a tapolcai, a sz.fehérvári és a celli helyszínrajzokat. De jöhet az összes ha nem probléma :))  nkiss82@gmail.com
Előzmény: -gonosz- (687)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 693
Gonosz ment egy mail egy FTP hozzáféréssel oda el tudod küldeni az összes cuccot köszönöm.
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.17 0 0 692
Ha már itt tartunk akkor Ajkáról minden ilyen adat jöhetne nekem is, régebbi hálózatról adatok meg ilyesmi, minden érdekel.
Előzmény: charly31 (691)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 691

Bocs Pét gyártelep,ill az ajkai iparvágányhálózat, füzfő iparvasút kellene azt egyelőre ennyi és nagyon nagyon köszönöm!!

Előzmény: -gonosz- (690)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 690

"Peremarton"

 

Ilyennel nem tudsz megetetni!

:-)

 

A többi apránként megy.

 

 

Előzmény: charly31 (688)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 689
24mb helyem van:) az előbb kimaradt Ajka-felsőcsinger ill ha meglenne a Ajkai iparvágányok rajza szénosztályozó bauxitrakodó,timfőld gyár.
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 688

Nee :) de ha megvan ill meglenne:Tapolca,Várpalota,Székesfehérvár,Balatonfüzfő iparvágány,Peremarton,küngös,vilonya,papkeszi,csajág,Balatonfüred.

 

Ha megvannak légyszives küld át köszönöm.

Előzmény: -gonosz- (687)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 687

"ha van még helyszinrajzod"

 

Van.  136 MB

Küldhetem egyben?

:-)

 

Előzmény: charly31 (686)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 686
Nagyon szépen köszönöm ha van még helyszinrajzod megköszönöm.
Előzmény: -gonosz- (684)
tpiri Creative Commons License 2005.08.17 0 0 685
Kaphatnek en is egy celli rajzot?
Előzmény: charly31 (679)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 684

Elindult

 

Előzmény: charly31 (681)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 683

Sziasztok ill Tapolcai fütőház környékének a vágányrajza kellene ha megoldható.

 

 

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.17 0 0 682

Ajka engem is érdekelne!

 

Köfi!

 

Előzmény: -gonosz- (680)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 681

Szia megszeretnélek kérni légyszives küld el a mail cimemre ha nem okoz gondot.

 

Előre is köszönöm a segitséget.

Előzmény: -gonosz- (680)
-gonosz- Creative Commons License 2005.08.17 0 0 680

"Nincs valakinek helyszínrajza a következő állomásokról?Celldömölk,Veszprém,Ajka"

 

Van.

 

Előzmény: charly31 (679)
charly31 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 679

Sziasztok!

 

Nincs valakinek helyszínrajza a következő állomásokról?Celldömölk,Veszprém,Ajka

 

Segitségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv:Charly

M61-020 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 678

A július 26-i kép már nagyon nem tükrözi azt, ami most van itt Tapolcán.Már műhely se nagyon van, meg a fűtőházat is teljesen bezárták.

Előzmény: MBen (653)
Blokki Creative Commons License 2005.08.15 0 0 677

  A felvigyázónak eleve fogalma sincs arról, hogy 200 km-es szakaszon mikor van bekapcsolva a fűtés, vagy mikor van kikapcsolva.

 Ezt ugyanis a mozdonyon lévő úgynevezett TELOC-óra nem rögzíti a szalagra.

Előzmény: Törölt nick (674)
exmv Creative Commons License 2005.08.15 0 0 676

A valahai kisterenyei fűtőház:

 

 

Kisterenye, körfűtőház

 

mpg; 5.891.261 bytes

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 675

Igen.

 

Ugyanis valszeg kisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy ilyet pontosan megválaszoljon.

 

Ha kívánod pontosan részletezem neked a dolgokat mailban. Este mert most nekem is kisebb gondom is nagyobb ennél.

 

 

Előzmény: Törölt nick (674)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 674

Felületesen jártál utána.

 

Elég felületes voltam azzal, hogy megkérdeztem a felvigyázót?

Előzmény: Törölt nick (673)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 673

Felületesen jártál utána.

 

1. Ma elég szorosak a mozdonyfordulók. Egy megdöglik és máris nem a fordát járja sem ő, sem az amelyik helyette bekerült a fordába!

2. Az első pontból következik, hogy ilyenkor a beosztott személyzet mint régen nem megy a gépe után a másik vonatra, hanem az eredetileg vezényelt vonatokat továbbítja mert az előre vezénylése oda készült el! (Ergo kizárt, hogy a beo gépén legyen.)

3. Tehát fabatkát sem ér a beosztott rendszer a mai világban.

 

Nem off a téma itt fűtőházakat és személyzetüket érintő kérdés tehát helyénvaló! Szerintem.......

Előzmény: Törölt nick (672)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 672

Utánajártam a dolognak, különben nem írtam volna be....

 

Na jó, nem offolok tovább.

Előzmény: Törölt nick (671)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 671
Ugyan má réges régen megszüne a Beo személyzet. Az már csak történelem........
Előzmény: Törölt nick (670)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 670
Beo. személyzet függő...
Előzmény: Törölt nick (668)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 669
"Annak a görögnek jóval kisebb a hiszterézise."

Egyáltalán nem biztos.
Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 668

"Meg csak bizonyos pályaszámú gépeknél áll elő ez a jelenség....folytassam?"

 

Tehát nem is mozdonyvezető függő a dolog hanem mozdony függő???????

 

 

Előzmény: Törölt nick (666)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.15 0 0 667

"jóval kisebb a hiszterézise"

 

Jaj, még egy görög, és ő mekkora? Hol utazik a padló vagy a menyezet közeklében?

Előzmény: Törölt nick (666)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 666
Annak a görögnek jóval kisebb a hiszterézise. Meg csak bizonyos pályaszámú gépeknél áll elő ez a jelenség....folytassam?
Előzmény: félkéz kontra (664)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 665
" Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni!"

Az átalakított kapcsolók elterjedése miatt előfordulhat a hagyományosnál.(10 év alatt talán egységes lesz.)


"Ennyi szándékosság semmi esetre sem feltételezhető."

Sajnos vannak olyanok akik továbbra is a régi szabályokat alkalmazzák.
Előzmény: Törölt nick (662)
félkéz kontra Creative Commons License 2005.08.15 0 0 664

"Akkor ki kapcsolgatja?"

 

Valószínüleg utazik a vonaton egy Thermosztatosz nevű görög. Az Ő mániája a kapcsolgatás.:-))

Előzmény: Törölt nick (663)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 663

Az semmiről sem árulkodik, csak arról, hogy esetleg utastársad melegnek érzi a kocsit és rendelkezik kulcsal és tudással ahhoz, hogy betöltse a hőfokszabályozó szerepét.

 

20-07-ben nem kell kulcs, az ajtó fölött van a fűtés kapcsolója és visszajelzője. A kapcsoló közelében nem jár senki, érdekes, mégis negyed óráig világít, majd negyed óráig sötét. Akkor ki kapcsolgatja?

 

Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni!

 

Ugyancsak nem ez történik, kellően ismerem a 120(a)-t, nem a fázishatároknál történik!

Előzmény: Törölt nick (662)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 662
Az semmiről sem árulkodik, csak arról, hogy esetleg utastársad melegnek érzi a kocsit és rendelkezik kulcsal és tudással ahhoz, hogy betöltse a hőfokszabályozó szerepét. Hidd el egy kis kapcsoló elbillentése fűtés állásba nem egy nagy dolog. Meg is teszik és eszük ágában sincs ki be kapcsolgatni. Leginkább akkor kapcsolják ki ha szól a kalauz, hogy most aztán elég a melegből szüneteltesd. Illetve végállomás előtti utolsó megálláskor szokás kivenni a reteszkulcsot mert ott úgy is jönnek leakasztani és kell a kulcs, meg akkor ha egyesül valahol a vonat. Ami még előfordul, hogy a fázishatár után elfelejti visszakakpcsolni! Ennyi szándékosság semmi esetre sem feltételezhető..................... Szerintem.
Előzmény: Törölt nick (661)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 661

Akárkitől hallottad, hülyeség.

 

Az utasításba adás hülyeség, gyakorlatban viszont alkalmazzák. Néhény mv. szeret szakaszosan fűteni, szépen árulkodik a visszajelző lámpa :D.

Előzmény: sínbohóc (660)
sínbohóc Creative Commons License 2005.08.14 0 0 660

vagy pedig eleve kiadják a mozdonyvezetőnek utasításba, spórolás címén ne nagyon kapcsolja be a fűtést.

Akárkitől hallottad, hülyeség.

Előzmény: Blokki (659)
Blokki Creative Commons License 2005.08.14 0 0 659

  Ebben bizony igazad van, fűtőházban dolgozó több villanyszerelő ismerősömtől is hallottam olyat, hogy hiába készítik fel a mozdonyokat a téli szezonra, vagy a személykocsikból hiányzik a fűtésfeszültséget továbbvezető kábel (rejtély hogy hogyan tűnhet el), vagy pedig eleve kiadják a mozdonyvezetőnek utasításba, spórolás címén ne nagyon kapcsolja be a fűtést.

 Így fordulhatott elő az, hogy amikor a Keletiből indult a gyors Szombathelyre, indulás előtt fél órán át folyamatosan volt az egész szerelvényen fűtés (igaz az nem a mozdonyról működött), Kelenföldtől egészen Tatáig viszont nem. Tatától győrig működött, Győrben a szombathelyi részre gépcsere történt, a csörgő is minden gond nélkül fűtött is, nemcsak vontatott, igaz Celli gép volt.

 Tavaly télen ezt 3 alkalommal is volt szerencsém tapasztalni.

    

              Üdvözlettel:Blokki!

Előzmény: gumidani (657)
division by zero Creative Commons License 2005.08.09 0 0 658
Viszont a pulóver a fűtetlen lakásban azóta is maradt sok helyen...
Előzmény: gumidani (656)
gumidani Creative Commons License 2005.08.09 0 0 657
Természetesen biztos vagyok benne, hogy Te nem a saját véleményedet írtad, hanem egy sajnos jelentős csoportét.
Előzmény: gumidani (656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!