Hát az ADAC alapján elég hátul kullognak a Renault tip. szgk. :-(
1000 autóra jutó meghibásodások száma
Kiskategória
Toyota Starlet 8,1
VW Polo 12,0
Mitsubishi Colt 13,0
Peugeot 106 15,2
Opel Corsa 17,9
Suzuki Swift 18.8
Ford Fiesta 19,3
Seat Cordoba 19,6
Seat Ibiza 20,8
Nissan Micra 22,4
Citroën Saxo/AX 25,7
koda Felicia 26,3
Fiat Cinquecento 30,1
Fiat Punto 34,8
Renault Twingo 34,9
Renault Clio 35,1
Alsó-középkategória
Nissan Almera 8,8
Honda Civic/CRX 11,4
Toyota Corolla 11,7
Mazda 323 15,2
VW Golf/Vento 17,2
Opel Astra 17,8
Seat Toledo 23,9
Peugeot 306 26,4
Ford Escort 28,6
Fiat Bravo/Brava 42,1
Középkategória
Toyota Carina 8,7
Mitsubishi Carisma 9,9
Audi 80/A4 11,7
Mercedes C-osztály 13,3
Mazda 626 14,5
BMW 3-as sorozat 17,6
Nissan Primera 19,8
VW Passat 20,8
Opel Vectra 20,9
Ford Mondeo 23,2
Peugeot 406 25,8
Renault Laguna 35,6
Felső-középkategória
Audi A6 16,7
BMW 5-ös sorozat 20,7
Mercedes E-osztály 21,7
BMW 7-es sorozat 23,8
Volvo 850/V70/C70 38,7
Opel Omega 40,9
Buszlimuzinok
VW Sharan 33,7
Ford Galaxy 36,9
Renault Espace 64,1
Jelenleg 150.000 Ft.os árengedmény a legjobb ajánlat. Szerintetek érdemes még tovább keresgélni? Ismer?sök közül sokan próbálnak meg visszatartani a Renault vásárlástól, mondván, nem megbízható márka. Igaz ez a Kangookra is? Tud valaki statisztikát közületek?
Most ismét a Kangoo felé hajlok inkább. Olvastam egy chiptuning oldalon, hogy a 65LE-s dci-t softwaresen át lehet állítani 85LE-re. Azonkívül 160NM nyomatékkal még a 65 Le (Chanson)sem rossz. Vásárlási tanácsokat szeretnék kérni T?letek. Hogyan kell/lehet alkudni? Kb. 500e hitel is lenne. Ti hogy csináltátok? Szerintetek bele lehet alkudni klímát/abs-t?
Meg tudna mondani nekem valaki, hogy lehet-e (ha igen, milyen feltetelekkel) egy 5 szemelyes Kangoot/Partnert/Berlingot teherautokent vizsgaztatni? Az afa-visszaterites miatt kerdezem, vagy ez a lehetoseg mar nincs meg?
Baromi sok minden nem látszik külföldről, többek között a "kep.tar.hu" sem, pedig a külhonban dolgozó/tanuló rokonjaim/haverjaim szívesen nézegetnék mi történik az itthoniakkal (többek között Hollandiából és Kanadából is panaszkodtak).
De azért elgondolkoztató, hogy nem hallani semmit a Turneo-ról, mert ugye van Multipla, Doblo, Berlingo, Kangoo, Verso, Zaphira, Combo etc., de Turneo? Az micsoda? A magyar FORD oldalon meg az egyes típusok bemutatása abszolút info hiányos. Nálam ez már gátló tényező: "ha többet akar megtudni az autóról vegye fel velünk a kapcsolatot".
Más: tökre meglepett, hogy a FOCUS került a tavalyi ADAC lista elejére!!!
Köszi a válaszod.
Én tudok a mindkét Connectről, mivel a Fordnál dolgozom :)
Csak kiváncsi voltam érdekel e titeket, hallottatok e róla, mit tudtok róla.
Ha érdekel infó, segítek.
Tetsziiiiik! Mármint Jenci lamentálása, dettó mint én. Ti. nálam is ez volt a végállomás: Megane Break 1,4 alles zusammen (azaz klímával és ABS-sel) vagy Kangoo fapadosan (de akkor már 1,6-os). Mindamellett, hogy nekem is sokkal jobban tetszik a Kangoo a Megane-nál, ha jól belegondolok, a "kutya" döntött, mármint, hogy férjen el ő is kényelmesen :-)
Azonkívül a légellenállás miatt a fogyasztás még a dci-nél sem olyan alacsony, A Kangoonál a légellenállás úgy 120 felett mutatkozik meg igazán, onnan meredeken emelkedik a fogyasztás. Szóval attól függ, mennyit jársz autópályán.
Lehet, hogy mégis Megane break 1,4 95LE-et kellene vennem? Alizében 3350eFt. Kangoo abs-el klímával jóval húzósabb. Azonkívül a légellenállás miatt a fogyasztás még a dci-nél sem olyan alacsony, hogy a Megane 1,4-hez viszonyítva megérje hosszabb távon. Egy gond van: a Kangoo tetszik. Szól vmi a Megane ellen?