Keresés

Részletes keresés

BPI-779 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12969
1 már volt, de az nem önhiba volt, én időbe lenn voltam a megállóba, csak a busz felejtett el jönni :S De még a következővel se lett volna gond, hogyha nem állunk majd' 10 percet a dugóba a 10 perces menetidő mellett... 7.30-ra azzal is beértem volna. De ennél korábban már egész egyszerűen nem vagyok hajlandó elindulni egy 10 perces útra. Már így is 40 percet szánok rá... (+ amivel korábban lent vagyok a megállóban a kelleténél)
Előzmény: Törölt nick (12968)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12968
Csak aztán a tanfolyamra nehogy így érj be.... mert jön a kisjelentés és gond probléma nem lesz :-#
Előzmény: BPI-779 (12967)
BPI-779 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12967
Én gimibe mindig utolsó pillanat után indultam el :D Igaz, akkor nem kellett BKV-zom, csak lelépcsőzni a napi adagot, sétálni nagyjából 100-150 métert, majd felmenni a terembe :D Általában úgy értem be, hogy kabát levesz, táska letesz, leül, és akkor jött a tanár :D
Előzmény: Kocso84 (12962)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12966
De lehet! Mert a közönség segítsége nem lenne nyerő :P
Előzmény: Kocso84 (12964)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12965
Fél 8kor nincs kocsiszíni beálló, így a Mester utcáig menő nem nagyon lehet.

Akkor 2 perccel előbb kell elindulni otthonról. Nem nagyon értem meg, hogy 2 percért rohan át sok helyen az agyhalott azért mert úgy esetleg nyer időt.
Múltkor 6 perces követésnél futott valaki a villamos után. Elesett, vérezni kezdett a feje és mentőt hívtak hozzá. Végül 40 percet várt rájuk és ennyivel később indult haza. Most erre mit mondjon az ember?
Előzmény: mark-berg (12960)
Kocso84 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12964
Biztos benne? Nem szeretne inkább TELEFONÁLNI 300 óráért? :D
Előzmény: Törölt nick (12963)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12963
Megjelölném a d-t.
Előzmény: mark-berg (12955)
Kocso84 Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12962

"De ezt a BKV soha a büdös életben nem fogja megérteni, sem elhinni."

 

Dehogyisnem, elhisszük. Az utazóközönség nem fogja soha elhinni, hogy a körút jelenleg teljesítő képességének 100%-án pörög csúcsidőben. Egy jelzés, egy villamos. Ha egy lámpát bukok, akkor már feltartom a mögöttem lévőt is. Vagyis két tömött combinonyi utas vár azért mert valaki nem képes időben elindulni reggel munkába, és feltépi az a ajtót, ami csukódna. Hangsúlyozom, nem a plexikalitkában lévő emberke siet, hanem az összes többi.
De én benne vagyok, tartsunk egyszer egy olyan napot, amikor minden (szabályosan vagy szabálytalanul) futó vendéget megvárunk. Az egy műszakra jutó 4-5 körből teljesülne szerintem talán egy fél. Minket köt a menetrend és a menetidő, ugyanis a szolgáltatásunk elsősorban ezekkel jellemezhető, amint nekiállok taxit játszani, és várok a végtelenségig, amíg elfogy az összes utas a visszapillantómból, a következő megállóban "Hol voltál?!" kérdésekkel várnak, ahol aztán megint elvárnák, hogy várjam meg még Mariska nénit, aki most indul a kapualljból.

 

"Aki rohan a munkába fél nyolckor, annak ez a két perc is fontos lehet, hogy ne rúgják ki."


Nekem is fontos a munkahelyem, én se arra hajtok, hogy kirúgjanak, ráadásul nálunk különösen nagy hangsúlyt fektetnek a pontos munkára jelentkezésre (én nem tudok nap végén ráhúzni, mert később jöttem be). Időnként amikor én megyek munkába, akkor nem 2 percenként jár a villamos, hanem 30 percenként az éjszakai járat, mégis képes vagyok mindenféle sprintelés, ajtókközévetődés nélkül időben beérni a munkahelyemre. Inenntől kezdve nem értem miért nem lehet 10 perccel hamarabb elindulni munkahelyre/iskolába. Pedig akkor sokkal kevesebb stresszel (tiloson a kocsik és a már induló villamos előtt átrohanással, majd a vezető anyjának emlegetésével), nyugodtabban érne mindneki oda ahová indult. Dehát én ezt nem tudhatom, én csak egy bunkó BKV-s vagyok, akinek ha netán igaza van, akkoris az első pont lép érvénybe ("Az utasnak mindíg ighaza van" -legalábbis ezt hiszi-).

Előzmény: mark-berg (12960)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12961
Reggel 7:30-kor nincs kocsiszíni beálló.
De ha lenne is, tessék megérteni, utasként, hogyha a körúton mindenkit megvárnánk az életbe nem érne végig a villamos. Egy Moszkva téren, Nyugati pályaudvarnál, Blaha Lujza téren vagy Boráros téren folyamatosan jönnek az utasok a villamosmegállóba!
Ha mindenkit megvárnánk gyakorlatilag megállna a körút forgalma.

Aki meg az utolsó pillanatban megy munkába ne lepődjön meg ha elkésik. Én mindig úgy indulok el, hogyha a legkedvezőtlenebb körülmények jönnének össze, kimarad egy busz, vagy mindig lekésem az átszállásokat akkor is beérjek!
Előzmény: mark-berg (12960)
mark-berg Creative Commons License 2009.10.27 0 0 12960

Aki rohan a munkába fél nyolckor, annak ez a két perc is fontos lehet, hogy ne rúgják ki. Elég gyakran előfordul, hogy az a két perc nem két perc, mire jön a következő, hanem 4-5.  Aztán ki van írva, hogy Mester utcáig, mert kocsiszinbe megy. A következőre meg nem lehet felférni.

Az már 8-10 perc. 

De ezt a BKV soha a büdös életben nem fogja megérteni, sem elhinni.

 

 

 

Előzmény: Kocso84 (12957)
Kocso84 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 12959
Tudod, mennyire izgat... :p
Előzmény: magyarfilm (12958)
magyarfilm Creative Commons License 2009.10.21 0 0 12958
Kocsó kedves, egy körutas jv minden volt már, csak akasztott ember nem...
Felmenőink biztos csuklanak nap mint nap... :)
Kocso84 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 12957
Nekem azt tanították, hogy a Boráros téren akkor csukjak, amikor a Mesternél a lámpák pirosak. A körút ilyen, ha jön a lámpa nincs pardon, jön a következő. A felháborodásokat azért sem értem, mert legkésőbb 2 perc múlva jön a következő kocsi, de akkor sokat mondtam. Hasonló hely a Nyugati pályaudvar is az Oktogon felé, ahol a villamossíneken már tilt a gyalogos lámpa,m ezzel egyidőben a villamosnak nyit a jelző, de még átrohannak a tiloson, és engem szíd, hogy ottmaradt... . Ráadásul elég rövid a szabad is. Természetesen, a 6-os már állt is be utánam a megállóba. Egyébként minden utasnak üzenem (elsősorban az ajtót felfeszegető, lámpát elbuktató nagyfiúknak), nem a vezető siet, nagy valószínűséggel ő az egyedüli, aki azért pénzt kap, hogy a villamoson ül, akkor is, ha egy helyben ácsingózik... .
Előzmény: mark-berg (12955)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.10.20 0 0 12956
Valószínűleg el kell érnie a lámpát a Mester utcánál, vagy már jön a következő szerelvény Mester utca felől.
Ha csúcsban a körúton mindig megvárnák még mindenki felszáll, nem 32 perc, hanem 52 perc lenne legalább a menetidő, és egymásra torlódnának a villamosok.
Előzmény: mark-berg (12955)
mark-berg Creative Commons License 2009.10.19 0 0 12955

Hány másodpercig köteles a járművezető a megállóban állva nyitott ajtókkal várni, ha nincs lámpa (pl. Boráros tér)?

 

a)  amíg a le- és felszállás befejeződik

b)  amíg a jármű megtelik

c)   legalább 30 másodpercig

d)  egyéb megoldás éspedig: ...........

 

Azért kérdezem, mert rettentően dühítő, minden reggel, amikor leszállnak az említett megállóban, majd megindul a felszálló tömeg befelé, simán felférne még kétszer annyi is, de elkezd csöngetni és rácsukja az ajtót a felszállókra, akik ott maradnak a járdaszigeten. Mert ugye nem mindenki feszegeti vissza az ajtót, hogy benyomuljon.

 

A vezető bácsi/néni  erre azt mondaná, hogy a szerelvény megtelt, pedig dehogyis telt meg, bőven férnének még fel. És az sem igaz, hogy mindenki az ajtóban áll meg,

mert mennének a népek befelé is, hogy a mögöttük lévő felférjen, de egyszer csak becsukódik az ajtó...  a felszállás közepén...   minden reggel ugyanígy...

 

Erre a stílusra külön képzést tartanak vagy ez már eleve a vérükben van a vezetőknek? (Tisztelet a kivételnek.)

 

 

 

 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.10.14 0 0 12954
Ez talán mindegyik 6-oson probléma a Margitsziget megálló megszűnése óta, de állítólag dolgoznak a javításán (az Utastájékoztatás topikban volt téma).
Előzmény: grétisas (12953)
grétisas Creative Commons License 2009.10.14 0 0 12953
A 2018-ason hétfőn eléggé el volt csúszva az utastájékoztatás. A megállók előtt jól mondta be a következő megálló, a megállóba érkezve viszont hallgatott. Majd onnan kihúzva a megállóközben mondta be az elhagyott megállót.
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.10.11 0 0 12952
...de szerencsére túlélte. A 2028-nak ez a harmadik balesete, amire én emlékszem (a másik kettő elékanyarodásos volt).
Előzmény: Szakadáskapcsoló (12951)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.10.11 0 0 12951

Gázolás a Blaha Lujza téren

 

Az áldozat állítólag ittasan esett a villamos elé.

mark-berg Creative Commons License 2009.10.10 0 0 12950

Egy munkás szerint sokkal rosszabb állapotban van mint gondolták. Előfordulhatott volna, hogy alulról egy 10-20 kilós darabka leesik egy éppen arra közlekedő hajóra, de szerencsére ez nem történt meg.

 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (12949)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.10.07 0 0 12949
Akárki akármit válaszol erre, a tapasztalatok szerint annál tovább fog tartani. :-(
Előzmény: mark-berg (12948)
mark-berg Creative Commons License 2009.10.07 0 0 12948
Tudja-e valaki, hogy a jelenlegi tervek szerint meddig tervezik a Margit híd lezárását, tehát meddig tartana a felújítás (és az ezzel együtt járó lassú villamos?)
Aron_son Creative Commons License 2009.09.23 0 0 12947

2024 sérülése (autós rányitotta az ajtót, ha jól tudom..)

 

 

Előzmény: Aron_son (12946)
Aron_son Creative Commons License 2009.09.23 0 0 12946
2024 megsérült ma a Király utcánál. Képeket később rakok fel.
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.09.21 0 0 12945

Valóban, nekem is rémlik. Azonkívül 2008.12.30-án is koccant ez a kocsi a Teréz körúton, ezt hiteles forrásból tudom (Te írtad aznap ide a topikra :-) ).

 

A 2030 vajon mikor lesz ismét harcképes?

Előzmény: [db] (12944)
[db] Creative Commons License 2009.09.21 0 0 12944
Aztán mikor anno elkészült és újra forgalomba állt, rá egy-két napra ismét balesetet szenvedett.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (12943)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2009.09.21 0 0 12943

A 2012-es kocsi ma délután kisebb sérülésekkel állt Próbajárat felirattal a Móriczon (korábban ugyanez a kocsi állt hosszú hónapokig, miután beleütközött egy busz a Margit körúton):

 

mark-berg Creative Commons License 2009.09.20 0 0 12942

A bemondásokkal kapcsolatban az jutott eszembe, hogy a mai ember milyen béndzsa, elkényelmesedett és töketlen...    Kiszolgáltatottá tette önmagát nagy

okosságában.

 

Régen, ha valahová mentünk, semmink nem volt, a szó szoros értelmében, csak egy szál térkép, mégsem tévedtünk el még sehol. Ha a térkép régi volt, régi utcanevekkel, akkor is követtük a főutak vonalát és érdekes, az a főutca még ugyanott volt abban a városban, csak lehet, hogy már nem Felszabadulás út, hanem Széchenyi út, Kossuth út, de attól még az volt a város főútja... és így tovább. Meg aztán kérdezősködtünk is, és mindig nagyon kedvesen útbaigazított mindenki. Soha nem mondta senki, hogy mit zavasz, hülye turista.

 

Ma pedig?  Ott áll a turista az Oktogon utcatábla alatt és kérdezi, hogy hol az Oktogon...  Mert ő a 6-os villamost keresi...  Miközben két 6-os húz el az orrunk előtt, elég nehéz nem észrevenni...

 

Minden kiírva hatszázszor, a járműveken megálló-kiírás, átszállási kapcsolatok, bemondás, de persze utcanévtáblák és térképek most is vannak, na meg laptop, wifi, internet a mobilon, nem beszélve a gps-ről a kocsiban és így tovább, mégis mindenki folyton eltéved és önállóan nem tud elmeni két sarkot, ha egy másik városba utazik...

 

Next stop is 21th century, terminal.

 

 

 

 

Kocso84 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 12941
Kérdezném a kedmes topiclakókat, hogy fotózott-e ma valaki 11:45-11:50 körül a Nyugati és az Oktogon között. Az ekkortájt a 2012-esről készült képeket szeretném elkérni eredeti méretben a címemre.
Köszi.
FKU-911 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 12940
Pár millió...:((
Előzmény: Aron_son (12938)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!