Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

putyu101 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 6427

Hali. Kár hogy nem nagyon megy ez a topic, Nekem két hete van egy 2006-os Berlingom és 1000 km-en 4 személy + csomagok, 90- 100 néha 110 sebességnél 5.4 literes fogyasztás jött ki, gondolom nagyjából minden rendben lehet az autóval? 120000 km van benne.

Stieve01 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 6426

Szia!

 

Igen, szerintem ebben az irányban indulunk el a vizsgálódással. Megpróbáljuk kiiktatni az adagoló immoját, hátha az szivat...

Előzmény: krisztian98 (6425)
krisztian98 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 6425

Valami immobilajzer vagy hogy is kell írni gond???

 

Előzmény: Stieve01 (6424)
Stieve01 Creative Commons License 2014.03.11 0 0 6424

Sziasztok!

 

Na, műszerek visszajelzők működnek. Hogy miért is vagyok kétségbe esve? Mert nem indul az autó. Jó áron hozzájutottam bontott BSI, Transzpander, Motorvezérlő trióhoz. Átraktam, tök jó minden. Autó megy, műszerek oké, öröm...

Eltelt 1 hét, most meg az istennek nem akar elindulni. Köszörül mint állat, izzítás kattan (bár effektív még nem néztem meg van-e), kézi pumpát megnyomkodtam, de semmi...

Valakinek ötlete, hogy mit nézzek meg?

Melóznom kéne vele már, most meg csak nézegetem... :-(

 

Üdv.!

krisztian98 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 6423

Na jó lett.

Megpumpáltam párszor a szeróvóolaj csövet és most már fasza...

Előzmény: krisztian98 (6422)
krisztian98 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 6422

Sziasztok,

 

2.0Hdi-n mitől lehet, hogy nem müxik a szervó rásegítés?

A húszbordás szíj nincs elszakadva. Forgatja a Szervónak a kerekét.

 

Köszi:

K

putyu101 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 6421

Sziasztok. 1.6-os HDI motornál egy kis szürkés füst indítás után menyire gáz? 122000 Km.

Norbicsekk13 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 6420

Kedves tagok, valaki meg tudná mondani, hogy mekkora nyomatékkal kell lehúznom és milyen sorrendben egy 2.0HDI Berlingo vezérmű tengelyét? RHY

putyu101 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 6419

Szerintem mert a gyári ET18-as ezért belefog érni a müa. dob betétbe.

Előzmény: rigisound (6417)
sgabo Creative Commons License 2014.03.06 0 0 6418

Sziasztok!

Pont ilyesmi kérdéssel akartam én is kezdeni: a 2010-es Partner Tepeere milyen felni kell? Az, hogy Outdoor, az gondolom tökmindegy nem? 16", de milyen ET? Gondolom az osztókör az mindenhol ugyanaz pözsóéknál nem? Vagy itt valami differencia van?

rigisound Creative Commons License 2014.03.06 0 0 6417

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani,hogy a berlingo-ra jó-e a 4x108 15" ET35 ös alufelni?

Előre is köszi.

alfi13 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 6416

Épp ezért vitem el egy szakszervizbe. De kiben bizzunk ha nem a márkaszervizbe. Igaz az előző kocsim egy Renault ScenicII-es volt és már ujkorában az első héten észrevettem hogy a kocsi mindig balra az utest közepe fele akar meni de csak nagyon kicsit. Hét alkalomal mentem vissza 4 különböző szervizbe mindenütt azt mondták ez igy normál működés. De bárki beült és vezete a kocsimat mindenki azt mondta ez egy kicsit balra tart. Kivébe a márkaszerviz szakemberei, szerintűk ez normális.

Előzmény: FeZ_ (6415)
FeZ_ Creative Commons License 2014.03.01 0 0 6415

A szakszervízben biztosan jól tudják, de ettől függetlenül én nem lennék nyugodt, ha az autóm generátora ennyit töltene.

Főleg, ha hosszú távon. Új technológia ide vagy oda, az akkumulátor (mint konstrukció) nem változott ebben a kérdésben régóta és annál ha tartósan nagyobb feszültséggel töltöd, akkor szépen megfőzi az akkumulátort és mehet a kukába.

Nem  mellékesen én még egyetlen jól üzemelő, újabb autónál sem mértem 14,4 V körüli max. értéknél nagyobbat. (16-ot meg csak akkor, ha valami besz**t.)

 

FeZ

 

 

Előzmény: alfi13 (6414)
alfi13 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 6414

Renault Kangoon 15V-ot mértem és elvittem egy szakszervizbe és azt mondták ez jó ha be van kapcsolva a világítás.

Előzmény: Stieve01 (6413)
Stieve01 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 6413

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani nekem hogy a 2001-es brelingomban mekkora maximális töltőfeszültséget mérhetek? Régen az volt, hogy 14,4V max ugye, de azóta már változott ez az intelligens töltési rendszereknek köszönhetően, ami néha akár 16V-ot is ráküldhet az akkura. A kérdésem lényege, hogy lehet-e ilyen a berlingoban, mert bizony mértem ennyit. Amennyiben nem, akkor ez egy probléma forrása lehet...

Köszönöm előre is!

 

Üdv.!

kukucs33 Creative Commons License 2014.02.24 0 0 6412

Hát, azt én nem tudom megmondani, hogy ő mit tud megmondani....de itt vannak elérhetőségek:

 

http://automuszer.eu/

Előzmény: Stieve01 (6410)
Stieve01 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 6411

Sziasztok!

 

Na átnyálaztam hétvégén az autót. Csatlakozók, vezetékek, testelések, biztosítékok úgy tűnik rendben. Mégsem szűnik a hiba. Mindehhez még hozzá jön a bontott másik műszeregység, amivel nem csinál semmit, csak az olajnyomásjelző világít. Egyre jobban gondolkoztat, hogy esetleg a BSI szarakodik...

Stieve01 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6410

Köszi!

És ott azt is meg tudják mondani, hogy jó-e a műszer? Mert csak az egységet vinném be akkor...

Előzmény: kukucs33 (6409)
kukucs33 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6409

Hát ez már meghaladja a villanyászati képességeimet, sajnos.

Budapesten az XIII. ker.  Alig utcában van egy autóműszer javító (Haudek műhely), ha minden kötél szakad és meg tudod oldani, oda érdemes lehet elvinni.

Előzmény: Stieve01 (6407)
József Siki Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6408

Sziasztok!

Ma vásároltam egy 2004-es kangoo-t (A képen)!
Keresek hozzá oldalsó tárolódobozokat, amiket a tetőkérpit mellé, az ajtók fölé lehet szerelni!
Pontosan nem tudom a nevét, de egyes felszereltségi szinten gyári extra volt!
A segítséget előre is köszönöm!

Üdv: Sijocó!

Stieve01 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6407

Szia!

 

Két csat van rajta így van. Viszont nagyon kevés azon dolgok száma ami működik. A fura az, hogy gyújtásra teszem, és először az olajnyomás lámpa világít, semmi más. Utána felkapcsolódik a műszeregység megvilágítása, a számláló nullán áll, villog a STOP felirat és ennyi. Ezek után ha indítózok az autó szépen beindul, elalszik a STOP lámpa meg az olaj, minden mutató fekszik, kivéve az üza jelzőt...

Annyit csináltam, hogy elhoztam a bontóstól egy órát, ugyanazon évjárat, szám stimmel, csatik egyformák, és ezzel a műszerrel még ennyit sem csinál, tök sötét. A bontós állítja, az óracsoport jó... :-)

Nincs valakinek ehhez az autóhoz kapcsolási rajza, illetve egyéb hasznos dolgok?

Ezt az autót nem ismerem, mert most jutottam hozzá, csak pár napot használnám havonta a másodállásomhoz és nagyon beleszerettem, szép kívül belül. Csak hát az a fránya elektromosság... :-(

 

Köszi!

 

A.

Előzmény: kukucs33 (6406)
kukucs33 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6406

Lehet, hogy hülyeség, de mintha több csatlakozó lenne rajta - nem biztos, hogy jól emlékszem, lehet, hogy másik típussal keverem. De ha így van, akkor nem lehet, hogy az egyik csatlakozó nem érintkezik, vagy valahol az adott kábelcsoporton belül máshol van egy kontakt hiba?

Előzmény: Stieve01 (6404)
Stieve01 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6405

Bocsánat, 2001.10. havi 1.9D SX Berlingoról van szó... :-)

Előzmény: Stieve01 (6404)
Stieve01 Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6404

Sziasztok!

 

Műszeregységgel kapcsolatban lenne kérdésem:

Rossz lehet olyan szinten az óracsoport, hogy nem megy a kilométeróra, fordulatszámmérő, vízhőmérséklet,, visszajelzők közül: index, töltés, izzítás? Olaj, STOP felirat, üza szintjelző, világítás megy...

Most tudnék gyorsan venni egy bontott egységet, de nem tudom nem komolyabb-e a probléma?

Ha valakinek volt hasonló és leírná mi segített a problémán azt megköszönném!

 

Üdvözlet!

Attila

macivolvo Creative Commons License 2014.02.22 0 0 6403

Sziasztok

 

Azt írja az autóhoz kapott kézikönyvem, hogy: 

 

Oldalsó irányjelzôk 
Tolja kissé elôre a lámpatestet, majd maga
felé húzva pattintsa ki a helyérôl. 
Fordítsa el az izzótartót negyed fordulattal.

 

De a kiszedett lámpatest mintha egybe lenne öntve, ott nem lehet forgatni semmit sehová... Mégis hogyan tudom kicserélni a 2008-as Berlingo Firstben az oldalsó irányjelzőben az izzót?

 

(ezt tegnap már kérdeztem a sima Berlingo topicban is de hátha erre többen járnak :)

macivolvo Creative Commons License 2014.02.18 0 0 6402

Nem, ez a védő hüvelyen belül volt ilyen, esetleg gyártási hibás lehetett...

Előzmény: kukucs33 (6401)
kukucs33 Creative Commons License 2014.02.18 0 0 6401

Azért az enyém nem volt ennyire leharcolt (úgy 160-170e km körül lett cserélve). Nem lehet, hogy valami ott a környékén nem a neki szánt helyére került és az gyilkolta így szét?

Előzmény: macivolvo (6400)
macivolvo Creative Commons License 2014.02.18 0 0 6400

Sziasztok

 

Valóban a kuplungbowden haldoklott, a probléma a dologgal annyi, hogy ezt még bőven garanciális korában is előadta az autó, így a Wallis féle bemutatott "Esküszöm, sose láttunk még ilyet" semmi más nem volt, mint a vevő szopatása. Talán nem véletlen, hogy be is zártak :D

 

Íme a bowden érintett szakasza, ezt a részt takarta a bowden külső háza, de mivel lejött róla a védőburkolat, valószínűleg bele-bele akadt a házba és ezért nem jött fel a pedál. Ha kézzel felhúztam, jó esetben visszahajlott az a kis bowdendarab, ami beakadt és újra hiba nélkül működött...

 

https://www.dropbox.com/s/oyk3i9yfqraee6a/2014-02-17%2011.38.49.jpg

 

 

Előzmény: FeZ_ (6399)
FeZ_ Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6399

Látatlanban azt mondanám, hogy valószínűleg a kuplungbowden automata feszítője kezdi megadni magát. Bowden csere a megoldás, ha valóban ez a baja.

 

FeZ

 

 

Előzmény: macivolvo (6397)
kukucs33 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 6398

Hát, a "mit"-re tudom a választ, de hogy mennyi lesz, azt passzolom. Az alkatrészt meg tudod nézni a netes boltokban motorkód alapján. Szerencsére van többféle bowden is hozzá...

Előzmény: macivolvo (6397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!