Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nomena Creative Commons License 2004.02.05 0 0 71
Na az élénküléshez egy válasszal megint hozzájárulok. :)

Igen, én kicsit magasabb is vagyok. Meg talán amióta ezt éreztem, azóta jobban is figyelem, azért is feltűnőbb nekem a rövid ülőlap.

Fogyasztás, szintén CVT-vel: most 5,8 körül van, bár én igen finoman hajtom, és a legutóbbi tankolás óta szinte csak országúton (a kihaltabb fajtából). Egyébként én sima 95-öst használok, minden eddigi kocsimba azt tankoltam.

Igen jó áron vetted, főleg ezzel a téligumi-felni-riasztó csomaggal.

Előzmény: 2segbeesett (70)
2segbeesett Creative Commons License 2004.02.05 0 0 70
Sziasztok!

Eddigi tapasztalatok:

a fogyasztas igy a tankolashoz kozeledve 8.8 korul jar de ez meg mindig sok dugo meg "rovid" tav (20-30perc) eredmenye szerintem. Remelem :) Meg persze ez CVT-s azert gondolom kicsit tobbet eszik.

Ti mit tankoltok bele en most elsore 98-at raktam bele mert elozo hondaimat ezzel dijaztam es meg is halaltak altalaban illetve inkabb a 95-ot nem szerettek annyira. Itt nem vettem eszre kulonbseget.

Az ulolap nekem tokeletes, teljesen megfelel, nem vagy te tul magas ? En 180cm vagyok es semmi bajom vele... de ez egyeni dolog.

A kocsit a Honda Budanal vettem 3.200.000-ert uj autonak szamolva adtak ra hitelt + garnitura teligumit lemezfelnivel + hondanal beszerelt eleg jo riaszto. Az elso szervizt is megcsinaltattak (12 honap) es volt benne 14.4xx km most van benne 14.880 :)
Szerintem igy megerte es egy karc sincs rajta meg ez a szin is az egyik legjobban tetszo (a fekete utan), Ice Blue.

Kb ennyi, nagyon szeressuk egyebkent es miutan sok konkurenciat igyekeztem elotte tesztelni (Micra, Yaris, Clio) most mar csak nevetek rajtuk mert ez a kocsit szinte tokeletes.

Egyedul 1-2 aprosag bant ami Hondatol szerintem nem melto mint pl. a vekony ablakkeret ha nyitott ajtonal le-fel huzom az ablakot akkor az egesz keret megfeszul (vekony kis gagyi) illetve kicsit leengedve az ablak mozog a keretben picit meg a hegesztesek csunyak az ajto menten belul. Tudom, senki sem latja csak nem ertem mert egyebkent annyira preciz es szep konstrukcio!
Szoval ezek nem voltak sem a 91-es sem a 92-es crx-emnel es a 93-as prelude-nel sem. Persze azok mas kategoriat kepviseltek a maguk idejeben.

Kicsit hosszu, remelem nem tul off.
A topic meg elenkuljon mert jon a tavasz es ideje lesz Jazz-meetelni ! :)

Udvozlet,
Tamas

nomena Creative Commons License 2004.02.04 0 0 69
Szia!
Az eddigi tapasztalataim alapján csak bátorítani tudlak. Nekem egyetlen negatívum jut eszembe, amit korábban is írtam és azóta is fennáll, az pedig a rövid ülőlap. Valahogy nem sikerül úgy beállítanom az ülést, hogy jól alátámassza a combomat. Ettől eltekintve azonban szuper kisautó, úgy érzem, hogy most már jobban is gyorsul, mint az elején.
A csomagtartós kérdésedre nem tudom a választ, nem szállítottam még vele hűtőszekrényt. :)
Előzmény: avl (68)
avl Creative Commons License 2004.02.04 0 0 68
Hello,

megkerdezhetem, hogy mennyi volt hasznaltan 14.500 km-rel a Jazz ara ?
Külföldi Jazz-es forumon olvastam, es azota sajat szemmel es kezzel is meggyözödtem rola, hogy a csomagter alja nem tul merev, nagyobb (?) tehertöl athajlik. Mik a tapasztalataitok erre vonatkozoan ?

en meg (!) nem vagyok Jazz tulaj, de az akarok lenni, persze jo, ha mindenfele pozitiv tapasztalatokrol olvashatok. A negativumok is erdekelnek persze, ugy teljes a kep, könnyebb es kesöbb nem megbant a döntes.

Melyik kereskedö szerintetek a jo (es miert ?), melyik szerviz ?

sok jo km-t a Jazzben.

Előzmény: 2segbeesett (67)
2segbeesett Creative Commons License 2004.01.30 0 0 67
Sziasztok!

Micsoda elenkules :)

Az a furcsa hogy most 57km trip-nel mar 10.0-et mutat a fogyimero ami aze' soknak tunik. Viszont reggel meg 8.7volt azota egyszer kigyorsitottam manualis modba 0-100-ra egyet tesztkent... egyebkent szerintem egesz kellemesen huzott pedig most van 200kg felesleges sulyt rajtam kivul a kocsiban.

No persze majd tankolasnal meglatom meg nyaron, ill. kevesebb dugoban. De akkor ezekszerint nem ez a motor vagy computer hibas, szoval aggodalomra semmi ok, ugye ? :)

Egyebkent en is ugy vagyok vele hogy alig akarok kiszallni belole, nagyon szeretem.

nomena Creative Commons License 2004.01.29 0 0 66
Sziasztok!
A fogyasztás mérő nem pillanatnyi, hanem előző nullázás óta mér.
Előzmény: Efy (65)
Efy Creative Commons License 2004.01.29 0 0 65
Grat az új géphez !
Kellemes meglepetést tartogat számodra az automata váltó, főleg a csúcsforgalomban.
A pillanatnyi fogy.mérő sajnos, nagyon valósakat ír. Rövid távokon hasznalva az autót még 10 l-t is mutathat,de az a hideg telet, dugóban araszolást figyelembe véve reális. Úgy látszik, ez az ára a kényelemnek. Nyáron, hosszabb távon, netán országúton járva(akár "taposva" is )sokat szelidül majd ez az érték.

Üdv : Efy

Előzmény: 2segbeesett (63)
Ace Combine Creative Commons License 2004.01.29 0 0 64
Az ótomata egyik lényege a kényelmes dugóban való araszolás. Hagyd D-be és csak fék, ha lassan araszol a forgalom akkor istenkirályság...
Gratula az új kocsidhoz, sok örömöd legyen benne(és lesz is mert Honda:) A pill.-i fogyimérő, elég messze szokott állni a valóságtól(ha arra gondoltál) az autómata verzió 1L-el általában többet eszik. A 8L nem rossz dugóban...de az a biztos ha tankolásnál kiszámolod magad. Nekem például amikor kigyullad a tankolás lámpa, van még benne 15L!
Előzmény: 2segbeesett (63)
2segbeesett Creative Commons License 2004.01.29 0 0 63
Sziasztok!

No sikerult... hetfo ota egy Ice Blue Jazz CVT-t hajtok. 1 evesen vettem a Honda Budanal 14.500km-el. Szerintem jo aron is volt meg aztan minden original szoval eddig kircsi.
Kerdeseim:

a fogyasztas neha 8-10l/100km-et mutat de mivel eddig nem mentem csak kb. 50km-t nemtom ez normalis-e es a vegen atlagban kijon-e 7korulre... szoval mik a tapasztalatok igy tel idejen. Ez 100% varos es nemegyszer reggeli csucs alldogalas...

a masik ami hirtelen eszembe jutott hogy a CVT valtot ha allok dugoban rakosgassam uresbe meg D-be vagy eleg ha D-ben van es feken lepkedek ? Karositja a motort/valtot ?

Ezenkivul elenkuljon a topic emberek mert ez egy kis csoda ez a kocsi es en nagyon szeretem pedig mar 3 hondan tul vagyok (crx, prelude).

Udvozlet,
Tamas

nomena Creative Commons License 2004.01.14 0 0 62
Bevallom, még nem jártam kint vele a hóban. Azért legalább próbaképpen megnézem, ha lesz még hó.
Előzmény: Efy (59)
nomena Creative Commons License 2004.01.14 0 0 61
Amit leírtam a hitelekkel kapcsolatban, azzal nem arra utaltam, hogy hülye mindenki, aki hitelt vesz fel autóvásárláshoz. Márcsak azért sem, mert magam is csak így tudtam megoldani, szintén CHF alapon. Jól meg is szívtam most ezt a forint gyengülést. Az elmúlt három hónap legerősebb forintjának napján szerződtem. :(
Előzmény: defiant (60)
defiant Creative Commons License 2004.01.13 0 0 60
Nos igen, természetesen egyetértek nomena kollégával, de nekem sem volt 3,4 millióm autóra, márpedig autóra vágytam, így hát hitelt kellett felvennem. Én a Volksbankkal szerz?dtem, 8%-os THM mellett 6 évre, 2,4 millió forintra CHF alapon. 1 milliót készpénzben fizettem a keresked?nek (Royal Motors), ennyim volt.

Néztem egyébként EUR alapú hiteleket is, de szinte mindenhol 10-12 százalékos THM mellett akartak hitelt nyújtani.

Előzmény: 2segbeesett (56)
Efy Creative Commons License 2004.01.13 0 0 59
Elég gyengén muzsikál ez a topic. Csak nem a tél miatt ? Jut eszembe . Hóban hogy muzsikál az automata váltó ? Az aut. vs. man. topicban elég ellentmondásosak a vélemények. Nálunk eddig minden ok. Gond nélküli az indulás és a haladás is , pedig dombos (hegyes) vidéken élünk.
Egyéb tapasztalatok ?
nomena Creative Commons License 2004.01.04 0 0 58
Szvsz ha valakinek megvan rá a pénze, ne vegye hitelre. A hitelkonstrukciót soha nem a kereskedő nyújtja, hanem egy mögötte álló bank. Azok meg nem arról híresek, hogy a saját hasznuk rovására kedvező kamatot nyújtanak. Ha hitelre vásárolsz, akkor a bank és a kereskedő közt is van elszámolás. Általában a kereskedő elég nagy jutalékot kap a banktól, hogy az ő hitelkonstrukcióját kínálja. (Sok cikket lehet arról is olvasni, hogy a kereskedők megpróbálják a számukra legtöbb jutalékot hozó konstrukciót ajánlani az ügyfélnek, az meg általában nem nézi meg a többit.)
Szvsz alaposan nézz utána a témának. Pl itt.
Előzmény: 2segbeesett (56)
nomena Creative Commons License 2004.01.04 0 0 57
Azt a menet közbeni váltás dolgot jó, hogy mondod, mert senki nem említette és leírva sincs. (Az persze elgondolkodtató, hogy ha tényleg így van, miért tettek erre a célra egy bármikor könnyen és gyorsan megnyomható gombot a kormányra, miért nem a váltókarnak egy pozíciója való erre, amit csak féket nyomva lehet váltani.)
Előzmény: Efy (54)
2segbeesett Creative Commons License 2004.01.04 0 0 56
Sziasztok!

Komolyan gondolkozom egy Honda Jazz vasarlasan. Eddig is csak hondaim voltak (crx, prelude) es nagyon tetszik a formaja illetve az egyeb adatok is.

Kozuletek valaki vette hitelre ? Erdekelne honda kereskedesek nyujtanak-e jo hitelkonstrukciokat vajon... foleg erre volnek kivancsi mert jobb szeretem ha a penz a zsebemben van inkabb kis kamattal eltorlesztgetek :)

Udv!

derogal Creative Commons License 2004.01.04 0 0 55
koszonom szepen a gyors valaszokat...

azert kerdeztem mert jelenleg is automatat hajtok.. egy 1.4-es automata saxot.. evvel nagyon dinamikusan lehet kozlekedni, semmi varakozas, de talalkoztam mas automatakkal, amik eleg oregurasak.. es oregszik a saxo lassan majd cserelni kell szegenyket..
ezert gyujtom a hasznos infokat az automatakrol... ezek szerint a jazz valtoja prima varosi cikazasra ;)

Efy Creative Commons License 2004.01.04 0 0 54
Sziasztok !

CVT-s Jazzhez visszatérve : az indulás folyamata majdnem tökéletesen úgy zajlik, ahogy nomena leírta.
A gyorsulás egyenletes, nincs időveszteség a váltás alatt, átlagos - akár 1,6-os - autót 80-ig könnyedén legyorsulhatsz a lámpától indulásnál.
Amíg váltanak - látszik a tükörben -, méterekkel nő az előny.
A CVT amúgy roppant kényelmes, miindemellett még némi sportos erénye is van, nagyon könnyű megszokni, városban nagyon praktikus. Man. váltós autóból néha csak a feelingért átülök a CVT-be, leírhatalan élmény a városi forgalomban.
Nomena !
Bár pontos leírást nem találtam a gépkönyvben,de a kereskedésben azt javasolták, a 7-seb. manuális módot csak álló helyzetben kapcsoljam, mert a menet közbeni átváltás károsíthatja a váltót.

Továbi örömteli autózást kívánva :

Efy

nomena Creative Commons License 2004.01.04 0 0 53
Nem a gyorsításhoz kötődik, de érdekessége ennek a váltónak:
Ha menet közben átnyomom 7-sebességes módba, akkor jóval feljebb ugrik a fordulatszám, változatlan gázpedál állás mellett is. Azaz fokozatmentes módban tényleg a lehető legalacsonyabban tartja a fordulatszámot.
Előzmény: nomena (52)
nomena Creative Commons License 2004.01.04 0 0 52
Szia!

Felméred az automata váltó kínálatot? Íme a Honda CVT:
Mivel még kevés km van benne, így egyelőre általában kíméletesen szoktam vele indulni. Ilyenkor gyakorlatilag késlekedés nélkül indul. Amint leveszem a lábam a fékről, elkezd kúszni, aztán a finom gázadásra gyakorlatilag azonnal gyorsul (nem érzékelek várakozást, ami azt jelenti, hogy ha van is, az legfeljebb 0,1-0,2 másodperc, nem 1-2 másodperc). A gyorsulás egyébként tényleg úgy kezdődik, hogy a gázpedál állásától függő mértékig felpörgeti a motort. De már eközben is meglódul az autó. Óvatos gázzal kb 2000-es fordulatszámon gyorsít, azaz induláskor kb. 2000-re felmegy, és azt tartja is az 50-es tempó eléréséig, ill. ameddig vissza nem veszem a gázt (talán a sebesség növekedésével egy kicsit esik vissza a fordulatszám). Amikor nagyobb gázzal indulok, akkor feljebb viszi az elején a fordulatot, és emiatt jobban is gyorsul, de az indulás pillanatai érzésre kb. ugyanazok.
Egyébként elinduláskor megtorpanás annyira nincs, hogy lámpánál a szolidabban (nem padlógázzal, kihúzatva) gyorsuló autókkal simán tartom a tempót, aztán amikor ők váltanak, akkor le is hagyom őket kicsit. Szóval a váltót nem érzem szűk keresztmetszetnek, inkább a motor képességei határozzák meg a gyorsulást. (Érzésre jobban gyorsul ez a kocsi, mint az 1.6-os Lagunám.)
Ami miatt a kérdésed esetleg jogos lehet, az inkább a menet közbeni egyenletes haladásból indított gyorsítás. Ilyenkor tényleg nem azonnal reagál, van egy kis késlekedés, amíg felpörgeti a motort és tényleg húzni kezd. (Nagyjából annak felel meg, mint amikor előzés előtt visszakapcsolok, vagy ahogy egy automata váltó kick-down visszakapcsol.) Ez a késlekedés szerintem leginkább annak köszönhető, hogy városban egyenletes utazósebesség mellett a fordulatszámot nagyon alacsonyan, általában 1200-1300 körül tartja. Itt nyilván keveset fogyaszt a motor, de gyenge is egy intenzívebb gyorsításhoz.

Előzmény: derogal (51)
derogal Creative Commons License 2004.01.03 0 0 51
Kedves Nomena..

ahogy olvastam neked egy cvt-s jazz-ed van...
elmeselned nekem hogy 0-rol 50km/h orara hogy gyorsul a kicsike, elindul a gazpedal nyomasra, vagy elotte gondolkodik 1-2sec-et???
kosz az infot...

Előzmény: nomena (50)
nomena Creative Commons License 2003.11.12 0 0 50
Köszi az infót.
A fogyasztás azóta némileg javult nálunk is, most az első tank vége felé közeledve 6,1-es átlagot mutat.
Téligumi témában szétnéztem, és a nekünk most fennlévő méret (185/55R15) jóval drágább, mint a 175/65R14. Emiatt inkább 14"-os téli gumi mellett döntöttem. Hátránya, hogy ehhez külön felni kell (bár az alufelnit úgysem szívesen verettem volna szét a kátyúkban), azt meg most nem kapok, mert a gumisok az október végi havazás miatt kifogytak a készleteikből. Remélem pár héten belül azért lesz felni is.
Gumi téren a Semperitet néztem ki, a tavalyi ADAC teszten nagyon ajánlott minősítést kapott, és egész jó árakon is kínálták a gumisok. Ráadásul az Auchanban akciósan, az általam talált legolcsóbb árnál még ~2 eFt-tal olcsóbban adták, meg is vettem.
Előzmény: defiant (49)
defiant Creative Commons License 2003.10.27 0 0 49
Téligumi:

Én Barum gumikat szereltettem rá (175/65 R14 kell a Jazzhez). Ezek állítólag nem csúcsgumik, meg előfordulnak panaszok, de olcsók. Viszont mindenkinek az volt a véleménye, hogy városi közlekedési télen bőven elég.

Toyo és Michelin gumikat javasoltak még, ezek 20-24 ezer forint körül vannak. Az én Jazzemen Yokohama nyári gumik voltak, ebből van téli is, de a szervizekben nem láttam belőle.

Most elvittem az autót Krakkóba (vissza is hoztam :-)), a zakopanei kitérővel együtt kb. 900 km-et mentünk. Nos, nagyon még én se mertem neki nyomni és hát bizony a tátrai emelkedőkön a 1.6-os autók sorra leelőztek, igaz, mi négyen utaztunk, csomagokkal megrakodva.

Bár a tátrában havazott és ezért jeges, hókásás volt az út és szemből száguldottak a hópelyhek, az autó is és a gumi is jól bírta. Egy egyenes szakaszon kipróbáltam a fékezést és nem csúszott semerre, szépen lelassult.

A fogyasztást 5,4 körülre mértem. Egy bejáratott motorral és ha mondjuk végig autópályán megyünk, akkor talán tényleg lemegy 5 alá is, ahogy a prospektus írja. :-)

Előzmény: nomena (48)
nomena Creative Commons License 2003.10.26 0 0 48
Sziasztok!

Pár nap után kellemesen pozitív élmények a Jazzel! Tényleg nagy benne a tér, jól lehet pakolni, sok kis rekesz áll rendelkezésre. Ahhoz sem vagyok szokva, hogy a fejem felett még majd' egy tenyérnyi hely van a tetőig.

Az automata váltó némi megszokást igényel. Gyorsításkor előbb felpörgeti a motort, és csak utána kezd el tényleg gyorsulni. Egyelőre nem mertem nagyon pörgetni a motort, de kíváncsi vagyok, milyen lesz a gyorsulása, ha már van benne mondjuk 5000 km. Egyelőre nem nagy szám. (Valahogy semmilyen brosiban nem is láttam gyorsulás adatot.)

Ami eddig nem nyerte el a tetszésemet, az a rövid ülőlap (vezetőülés), a csomagtér ajtó kilincsét takaró műanyag elem enyhe lötyögése (lecsukás után automatikusan meghúzom, hogy rendesen zárva van-e, ilyenkor enged pár mm-t), és a viszonylag magas fogyasztás (6,5 l/100 km körül, országúton, nagyon óvatos vezetéssel, remélem ez később javul). Ezekkel együtt a kép összességében pozitív.

Egy kérdésem volna: hol lehet/érdemes jó áron téli gumit venni a Jazzre?

És egy másik kérdés: tudja valaki, hogy a kerékcsavarok szabványosak minden kocsiban, vagy márkánként/típusonként eltérnek? Avagy: általános kerékőrt elég vennem, vagy Hondára kell keresnem, esetleg kimondottan Jazzhez kérjem?

defiant Creative Commons License 2003.10.20 0 0 47
Mivel csak két hete vagyok Jazz tulajdonos, ezért igazi tapasztalatok helyett csak a saját számításaimmal tudok szolgálni.

A vételár:
Én 3 millió 400 ezerért vettem az 1.4-es LS felszereltség? Jazzt, úgyhogy kértem bele klímát, Clarion CD tunert, gyári sz?nyeget. Ha összehasonlítod ezt a felszereltséget egy hasonló felszereltség? C3, Polo vagy Focus árával, akkor igazából nem is drága és mégiscsak egy kényelmes és kellemes Hondát veszel.

Az LS felszereltségb?l egyebként nem nagyon engednek, az ES-b?l állítólag akár 150-200 ezret is lehet alkudni.

A fenntartás:
A CASCO nekem 10%/50 ezer önrésszel 18 ezer forint havonta. Mivel hosszú ideje nem volt saját autóm, ezért bónusz nincs. Karbantartás nálam évente lesz, mivel nem vagyok nagy kilométer-faló. Ez állítólag alapból kb. 20 ezer forint.

Az üzemanyagfogyasztás elég jó. Bár saját számításom nincs, a budapesti tötyörg?s forgatagban a fedélzeti számítógép 6,6 litert mér. A szalonból való kigurulás után tankoltam el?ször, azóta még nem.

A vezetési élmény:
Nagyon élvezem. Már-már sajnálok bel?le kiszállni, amikor elérkeztem az uticélomhoz. :-) A kis motorja nyomatékos, még akár 40 km/h-nál is jól lehet vele menni ötödikben és onnan is gyorsít. De élvezem a piros lámpától való elstartolást is, bár mivel új még a motor, igazából nem pörgetem nagyon (1500/2000-es fordulatnál zötyögök általában).

A váltó nagyon könnyen megy és pontos, bár nem tudom hogy a néhány napja beszereltetett váltózár miatt lenne más egy picit a váltókar, vagy csak kényszerképzetem van, mert az autó minden apró rezzenésére figyelek. :-)

Előzmény: avl (46)
avl Creative Commons License 2003.10.20 0 0 46
Hello,

tulajok velemenye erdekel engem is. Egyik temakör a tapasztalatok: megbizhatosag, zaj, fogyasztas, el.szervo pontossaga/gyorsasaga.
Masik temakor a gazdasagossag: hasonloan TOM1939 irasahoz (TOM: az uj Twinport motorral Corsa nomafogyasztasa 5.9 l/100 km; de evvel meg csak Ny.-Eu-ban aruljak, itt nem, pedig tutti jo lehet) egyreszt az ar, masreszt a fenntartas ara !

Vetelar: draga, draga (pl. Polo 1.4 ICE comfortline-hoz kepest), de lathato az arcedulan.
Ami kevesbe: szervizintervallum, szervizar, töres eseten alkatreszar, Casco, ... mind dragabb Jazz-zel ! velemenyek ? pl. szervizintervallum japanoknal mind 1 ev, Jazz-zel 20.000 km, VW (stb.) meg 2 ev/30.000 km.

Üdv
(regisztralt email cim nem jo)

Előzmény: Tom1939 (44)
nomena Creative Commons License 2003.10.16 0 0 45
Szia!
CASCO, kötelező értékét a NetRisk-nél tudod kiszámolni (egyből össze tudod hasonlítani a Corsa-val is). Én az Európát találtam legolcsóbbnak, igaz, 25 év alatti vezetőket ehhez kizártam (10%, min 200eFt önrész).
A többi költséget még nem tudom. :)
Alku: tapasztalatom szerint a raktáron lévő autókra jobban lehet alkudni, ill. bemutató autót kevés kilométerrel lehet esetleg keresni nagyobb kedvezményekkel (pl. pár éve egy Volvo szalonautóra minden futott 1000 km után ajánlottak helyből 1% engedményt, amit még feljebb lehetett tornázni). A Honda Szallerbeck hirdet most (tegnap óta) néhány szalonautót, érdemes esetleg megnézni, abból az árból biztosan jobban lehet alkudni.
Amikor mi kerestünk, több helyen (nem Hondánál) jelezték, hogy az orvoskedvezményt (3-4%) meg tudják adni. Gondolom ez a kereskedő mozgástere. Érdemes Hondánál is megpróbálni.
Előzmény: Tom1939 (44)
Tom1939 Creative Commons License 2003.10.16 0 0 44
Jazz tulajoktól lenne egy-két kérdésem. Alapvetően a fenntartás költségei érdekelnének. Mennyibe kerül a cascoja, hol érdemes megkötni? Mennyibe kerül egy kötelező szervize?
Igazából kicsit drága az ES változat nekem, de legfőképpen a fenntartása tűnik drágának. A plusz félmilliót amennyiben kerül talán kispórolom (ellenfél: 1.4 twinport enjoy corsa légkondi, abs, esp), de a dupla fenntartási költség fáj. Viszont tekintve, hogy évi 40 ezer kilométer lesz az adagja szegénykének a honda mégis jobbnak tűnik... Örülnék valamilyen megnyugtató információnak a fenntartással kapcsolatban jazz tulajoktól. Előre is köszönöm.

p.s: Mennyit lehet alkudni egy jazz ES árából? Valami tapasztalat?

Taki Creative Commons License 2003.10.16 0 0 43
nomena,
grat. az új kocsihoz.
Remélem sok örömet fog okozni Nektek!
Taki
Előzmény: nomena (42)
nomena Creative Commons License 2003.10.16 0 0 42
Tegnap elhoztuk. Szuper. Autóztunk vele vagy három órát. Nagyon tetszik (főleg a páromnak) a sok kis rekesz, tárolóhely, ahova különböző dolgokat el lehet pakolni. A váltó is szimpatikus, bár azt meg kell szokni, hogy a motor hangja szinte semmi összefüggésben nincs a sebességgel, inkább a gázpedál állásától függ.
A legmeglepőbb viszont az volt számomra, hogy 430 oldalas kézikönyv tartozik az autóhoz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!