Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nomena Creative Commons License 2004.05.24 0 0 145
Azért az meglepne, ha nem kellene időnként fékbetéteket, tárcsákat, magyar kátyúk által szétvert felfüggesztés elemeket is cserélni! Egyéb (francia) autóimnál általában ezek dobták meg a zervizszámlát.
Előzmény: Laci-DSI (137)
nomena Creative Commons License 2004.05.24 0 0 144
1. Van egy átlagfogyasztás adat. A km számláló kijelzője három funkciós: összkm, utolsó tankolás óta (TRIP) km, utolsó tankolás óta (TRIP) átlagfogyasztás. A nullázó, műszerfal fényerő szabályzó gombot kell nyomogatni, akkor vált a három funkció közt. Szerintem praktikus, hogy az utolsó beállítást megtartja akkor is, ha közben leállítottad a motort, kivetted a kulcsot. Így nekem pl. folyton az átlagfogyasztást mutatja, akkor nyomkodom a gombot, ha km-t akarok nézni.

2. Azt hiszem, van a kék piktogram mellett egy piros is erre a célra. Délután megnézem.

Előzmény: Tivoli Rider (142)
Taki Creative Commons License 2004.05.24 0 0 143
Tivoli Rider,
a Honda minden évben a tél beállta előtt csinál egy ingyenes átvizsgálási akciót.
De ha jól emlékszem, most május elején is volt egy.
Taki
Előzmény: Tivoli Rider (134)
Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.24 0 0 142
Nagyon elnéztem ezt a Ft/gyertya dolgot... égés.
Na mindegy.

Kérdés:
1, Van-e a 1,4 Jazz-ben fedélzeti comp. Fogyasztás adatok kijelzése, stb.
Ha igen, hova írja ki? A beépített rádió kijelzőjére? Ha nincs beépített rádió (LS)?

2, Hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelző az ugye nincs, csak a hideg motorra fugyelmeztető kék lámpácska.
Az esetlegesen túlmelegedett motorra figyelmeztet valami?

Előzmény: Laci-DSI (140)
TTToma Creative Commons License 2004.05.23 0 0 141
Azért ha kicsit utánajár az ember normális árnemgedményt lehet kapni 1.2-esekből is. Csak a megfelelő helyen kell próbálkozni. No meg mint már alább nem győztem hangsúlyozni több kereskedést is érdemes felkeresni, mert megér egy délutánt. :)
Laci-DSI Creative Commons License 2004.05.23 0 0 140
Nem, 6000 Ft/henger és 3000 Ft/gyertya, minden hengerben 2 gyergya és összesen 4 henger. A gyertya pontos árát nem tudom ez csak becsült érték.
Előzmény: Tivoli Rider (139)
Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.22 0 0 139
>A 40000-es szervíz a 8 gyertya miatt ennél >valóban kb. 24000-ezerrel több lehet.

Ez érdekes, 6000 Ft / gyertya?

Előzmény: Laci-DSI (137)
Laci-DSI Creative Commons License 2004.05.22 0 0 138
A JAZZ árpolitikájáról azt tudom, hogy valóban az 1,2est szánja a HONDA Hu. a többi kisautó versenytársának ezért annak ára lényegesen kevesebb árrést is tartalmaz mint az 1,3-asé(szándékosan írom így mert 1339 ccm szerintem 1,3mas motor, csak az EU marketing miatt vezették be azt 1,4esnek. Japánban pl kifejezetten 1,3asnak hívják.). Ebből az árból valószínű nem fog már egy kereskedő sem engedni viszont 1,4ES árából nekem engedtek tavaly januárban 150e-t.
Egyébként mindent egybevetve valóban jobban megéri az 1,2-es. Összesen 100cm különbség és 5LE meg 9Nm és az is igazi HONDA!!!!
Előzmény: Tschangow (135)
Laci-DSI Creative Commons License 2004.05.22 0 0 137
A 20000-es szerviz nekem 37000be került.
Benne volt úgy emlékszem kb. 3,5l Agip 0w-40es olaj légszűrő,olajszűrő. A munkadíj kb. 3500 Ft volt és 30 perc alatt meg volt az egész.
Az egész összegből az olaj volt a legdrágább 20000 körüli összeg volt, a (0W olajok elég drágák!!! egy HONDA motor meg megérdemli a jó olajat) a szűrők meg 6-7000 körül voltak. Ez 04 márciusban volt és a szervizből tudom, hogy a HONDA alaktrészek ára jelentősen csökkent május 1 után. A 40000-es szervíz a 8 gyertya miatt ennél valóban kb. 24000-ezerrel több lehet. Figyelem 8 gyertya mint egy V8-ban !!!! Amúgy meg ez a két fajta szervíz ismétlődik gyakorlatilag a világ végéig. Más átvizsgálás nincs betervezve. Felhívom a figyelmeteket, hogy örök életű vezérmű lánca van és nincs szükség szíj, feszítő görgő....stb. cserékre mint más autóknál. Asszem 120ekmnél van egy ékszíj csere még.

Ja, és ezzel tényleg csak 20enként kell a szervízbe menni nem úgy mint a hulladékokkal, amiknek esetleg 30e km a periódusa de úgysem
bírnak ki annyit hiba nélkül.

Előzmény: Tivoli Rider (134)
nomena Creative Commons License 2004.05.21 0 0 136
Igen, ezt én is néztem. Sőt, akár az 1.2LS és az 1.4 ES összehasonlítása is megállhatja a helyét. Nem vagyok biztos benne, hogy nekem most megérne 600.000 Ft-ot 5 LE + hátsó el. ablak + könnyűfém felnik + oldallégzsákok. Mert ennyi a különbség. De hát vsz az 1.2-es motorral a nagy tömegben eladott kiskocsikkal akarják felvenni a versenyt.
Előzmény: Tschangow (135)
Tschangow Creative Commons License 2004.05.21 0 0 135
Jó kérdés, én pl már azt se értem, hogy az 1.2 Ls és az 1,4 Ls között mi a különbség, hogy az 1,4 200e-rel drágább, ha csak az nem, hogy 1.2-t akarják eladni orrba-szájba.

100 ccm különbség sincs a kettő között, ráadásul az 1.2 jobban felszerelt, van benne klíma, ABS, CD.

Előzmény: Tivoli Rider (133)
Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 134
Más,
Kérdeztem a szervízköltségeket.
A szerelő azt mondta a kereskedésben, hogy az első 15000-30000 Ft olajminőségtől függően.
A második 50000-60000 Ft a gyertyacsere miatt.
Kérdem én a 8x2000 Ft-tól miért lesz a végösszeg 50000 Ft. Ha meg más cucc a drága benne akkor meg miért nem azt mondja?

Na mindegy, lényeg a lényeg, szeretném, ha konkrét tapasztalatokat írnátok erről.
Érdekelne az is, hogy van-e a évenkénti fizetős kötelető szervizek között ingyenes átvizsgálás szervízkönyvben fixen betervezve.
Esetleg vannak-e átvizsgálás-akciók tél előtt, tél után, vagy valamikor?

Előre is köszi az információkat.

Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 133
Sziasztok,
Én az 1,4 LS vagy ES változatban gondolkodom.
Korábban más (japán)márkákat is néztem, de ez más kérdés.
A Jazz nagyon tetszik és nagyon jó.

Az árpolitikát nem teljesen értem.
Az LS 3290000.- Ft az ES 3690000.- FT
A felszereltségben levő különbségek kiteszik a 400000.- Ft-ot?
- oldallégzsák
- CD-s rádió
- hátsó elektromos ablak
- alufelni 15'
A kereskedésben azt mondták, hogy az LS-be nem rakható bele opcióként az oldallégzsák, a többi különbségnek meg nem tudják az árát.

Tivoli Rider Creative Commons License 2004.05.21 0 0 132
Sziasztok,
CASCO ügyben érdeklődtem itt-ott.
Az 1,4 LS felsz. Jazz CASCO-ja. Székesfehérváron 1967-es születésü nő tulaj esetében 10% 50000 Ft önrésznél 10600 Ft/hónap, 10% 100000 Ft önrésznél 9700 Ft/hónap.
Ezek az összegek érvényesek a Hungária és az AB Aegon esetében 200FT eltérésekkel ide-oda.
Az Europánál (ahol évek óta van a CASCO-m és a kötelezőm is B mittudoménmennyi fokozatban) 21000 FT/hónapot mondtak. Miért nem azt mondták, hogy nem szeretnek biztosítést kötni? :-)

Laci-DSI Creative Commons License 2004.05.13 0 0 131
Sziasztok,

Üdvözlök mindenkit, a JAZZ topicban.
Gratulálok mindenkinek aki ilyen autót vett. Jól döntött. Sajnos egyre ritkább az "igazi" japán autó. A JAZZ pedig az.
Már egy éve hajtom 1,4 ES-emet és csodálatos élményeket szerez nap mint nap. Már 25e km van benne és egyre csak jobb lesz. Mindene király az autónak,a motor egyenesen a legjobb a világon ebben a kategóriában (ezt nem csak én mondom), a fékek, a váltó, a külső, a belső.... minden. Igazi klasszikus Japánban gyártott japán autó. Hihetetlen széles tartományban húz a motorja (1000-5500ig élmény vele autózni, de ha akarom 6500ig is megy és még húz is 1-esben és 2-esben, 3.ban már nem érdemes addig.)Volt alkalmam mindenféle autókat (8V,16V, EU, Japán...stb) kipróbálni, de vagy kis fodulaton húzott jól és 4000 után elfogyott belőle az erő (a turbokat nem számítva), vagy csak 4000 után jött meg az ereje és kis fodulaton volt tetű, a JAZZ pedig folyamatosan HÚÚÚÚÚZ és HÚÚÚÚÚZ és HÚÚÚÚÚZ.
Igazi városi élményautó. Imádok vele gyorsulgatni, kapcsolgatni cikázni, kanyarodni és akár rugalmasságból is elmenni a nagy tepsik mellett.
Igazi HONDA élményt nyújt, még úgy is, hogy "csak" 6500 ig lehet pörgetni.

Csak ajánlani tudom mindenkinek. Ill. ha bárkinek kérdése van írjon. Ja a megbízhatósáráról nem írtam: magától értetődően 100%.Ezzel nem kell havonta szervízbe járkálni mint egyes "korszerű" EU tepsikkel.(Tapasztalat) Csak benzin, aztán uccu neki lehet nyomni.

Laci-DSI.

kifli Creative Commons License 2004.05.13 0 0 130
tegnap rendeltem egy almazöldmetál autómatát. remélem jól döntöttem és tényleg jó kocsi. na de most már nincs innét visszaút:-)
TTToma Creative Commons License 2004.05.12 0 0 129
Szerintem azért így sem fog egyik gyalogos sem köszönetet mondani miután elütik, hogy jaj de jó hogy 2*-os autóval ütötték el :)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.12 0 0 128
Jaja, a totalcarosok viccelődtek is ezen emlékeim szerint! :))))
De jó tudni, hogyha elütök valakit akkor kevésbé fáj neki, mintha másik autóval ütném el! :D
Előzmény: TTToma (125)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.12 0 0 127
átl. 3%-ot adnak, de ha belépsz a Hondaklubba akkor valahol 5%-ot. de ezt ne vedd készpénznek.
Amúgy szerintem annyit amennyit kibírsz csikarni! :D
Előzmény: kifli (126)
kifli Creative Commons License 2004.05.12 0 0 126
hány %-ot lehet szerintetek alkudni egy új Autómata Jazz vásárlásakor?
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 125
Megnéztem és tényleg rendben vannak az eredményei. Úgy tűnik ért valamit a gyalogosgázoláskor fellépő erőket csökkentő védelem is (ha nem is lett ezzel első, de a kategóriában a 2* jó eredmény).
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 124
Akkor bejött a tippem :)). Azért jó tudni, hogy megfutja a 4*-ot. De a Spacestar eredményén ez mit sem változtat (az elég elszomorító).
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.11 0 0 123
van NCAP teszt, csak nem európai hanem az ausztrál (talán ANCAP),de a vizsgálat ugyanaz, és 4 csillag lett...
Előzmény: TTToma (121)
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.11 0 0 122
Hát én nem vagyok szakértő, de mi Jazzt rendelünk...
nálunk az ár-érték arány döntött, ami szerintem jobb a Jazznél, bár a Spacestar hamar kikerült a versenyből! :))))
Viszont a Ford sokáig küzdött! ;-)

üdv

Előzmény: Törölt nick (120)
TTToma Creative Commons License 2004.05.11 0 0 121
Szerintem a Jazz objektív szempontokat figyelembe véve sokkal jobb vétel. Persze ha neked a Mitsubishi jön be inkább akkor válaszd azt. De azért azt gondold át hogy a Micu legalább 1-2 literrel többet eszik, 15 000 kilométerenként hordhatod szervízbe, és pont 300 000 HUF-al drágább a Jazznél. Ugyanakkor alaphelyzetben kisebb a csomagtere (mondjuk csak 10 literrel) és igen siralmas törésteszteredményei lettek. Persze a Jazzról meg még nincsen Ncap teszt, de szerintem azért egy négy csillagot elérne. Ja és a Spacestar elég régi konstrukció, persze amennyire én tudom megbízható is. A lényeg az, hogyha a fentebb leírt tények ismeretében is úgy döntesz hogy neked a Mitsubishi a nyerő, akkor biztos elégedett leszel azzal is, de a Jazz szerintem kifinomultabb, értékarányosabb, szebb... :)).
Törölt nick Creative Commons License 2004.05.09 0 0 120
Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni. Igazából két típus között gondolkodom. Az egyik a Jazz, a másik a Mitsubishi Spacestar. Kegyetlenül tetszik mind2, bár a Spacestar talán jobban. Voltam mindegyikkel tesztvezetésen és meg voltam elégedve velük, bár a Hondánál nem tetszett a kormány, az ülés elég kényelmetlen volt elsőre és ami nekem gond, hogy balra az "oszlop" akadályozta a kilátást. A Jazz jobban felszerelt és olcsóbb, a Spacestar drágább és kevésbé felszerelt, de kényelmesebbnek tűnt.
Igazából nem tudok dönteni és nem vagyok egy nagy szakértő ezért kérem a segítségeteket, hogy vajon melyiket érdemes inkább megvenni, melyik a jobb?

Köszi!

HONDADOC Creative Commons License 2004.05.07 0 0 119
A Jazz Japánban készül!!!!
Swindonban a Civicet gyártják! (3 és 5ajtós) Az Accord gyártását is visszavitték Japánba! A 4 D Civicek egy részét Törökországban gyártják, de semmi baj az ottani minőséggel!!!
Az angolról most ne beszéljünk!!!
Előzmény: Tschangow (100)
HONDADOC Creative Commons License 2004.05.07 0 0 118
Ez minden Hondánál így van, semmi jelentősége...
Előzmény: SzaZoli (115)
moroppp Creative Commons License 2004.05.07 0 0 117
sziasztok,

ki tudja, lesz-e valaha dízel is a Jazzben, Mo-n?

koszi

_Pepe_ Creative Commons License 2004.05.06 0 0 116
All!

Casco témához:
Én 77-es születésű vagyok, pécsi, és elég magas lenne a Cascom. (Egy 7.gen Civic 1.6 Sport-om van.)(Valami 200-250 /év egy összegben....)
Viszont, ősöm kötötte a szerződést az én autómra -ő 1950 beli és ő is vidéki-, plusz mivel az első évem hibamentes volt, kedvezménnyel és éves egy öszegű fizetéssel valami 140-et kell csak csengetnem 10%/90.000Ft önrésszel.
Szerintem ez nem rossz.
Ja, Argoszos vagyok.

Mielőtt mindenki elkezdi magyarázni, hogy nem lehet kár esetén semmit tennem mert ősöm a szerződő: utánakérdeztem, és még csak üzembentartóként sem kell hogy szerepeljen a forgalmimban...
A fiatalabbaknak javaslom kérdezzenek utána!

Pepe

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!