Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TTToma Creative Commons License 2004.06.18 0 0 205
Bár most nézem hogy HONDADOC már írta hogy jó a hifi.
TTToma Creative Commons License 2004.06.18 0 0 204
Most döbbentem rá, hogy a HI-FI-t ki sem próbáltam. Mintha valamelyik újságban azt olvastam volna hogy jó minőségű, meg hogy egy-két kategóriával fentebb is elmenne. Tényleg elfogadható hangja van? Vagy érdemes ezt azt cserélni?
TTToma Creative Commons License 2004.06.18 0 0 203
Csao Hóember!

A 14000 HUF tényleg nagyon jó ár! Csak egy-két kérdésem lenne :) (bár lehet jobb ha személyesen megnézem majd)
Milyen a minősége a csomitartónak? Vetekszik mondjuk a Thule-val? Mennyire macerás a felrakása? Zárható? Ja és mekkora a teherbírása? A valszokat előre is köszi!

HÓEMBER Creative Commons License 2004.06.18 0 0 202
Sziasztok!
Én találtam a jazzra olcsóbb tetőcsomagtartót.
Olasz, CAM márka a GOMBOS szervíz forgalmazza: Bp. Jász u. (Reiter Ferenc mellett)
A Hyundai Atoshoz való jó a jazzra is.
Ja, az ára (januárban vettem) 14000 Ft volt.
SzaZoli Creative Commons License 2004.06.17 0 0 201
Az a JAZZ kép az oldalcsíkból van kifényképezve :)

A hátsó futóműpattogást meg fogom nézni alacsonyabb nyomásnál, köszi a tippet :)

Az első futóműben az a rossz, hogy csak akkor nem csattan, ha nagyon lassan megyek lefele vele, tehát egyáltalán nem ugratni akarok vele, és már koppp... szerintem ez azért zavaró hiba, mintha az első futómű ki akarna esni a helyéről :)

Nekem nem tetszett az elöl-hátul levő csík, én ízlésemnek a "csak oldalcsík" felel meg, de ez persze embere válogatja :)

Az oldalán az Asyndet az mágnescsík. :)

A motorral senkinek nincs ilyesfajta negatív tapasztala ezekszerint?

kifli Creative Commons License 2004.06.17 0 0 200
és mennyit fogyaszt a CVT?

egyébként a fekete gumicsík körbe nagyon jól áll neki, mert komolyabbá teszi a kesztnit. (a mienk metálmentaopálzöld)

Előzmény: hnehnszb (198)
kifli Creative Commons License 2004.06.17 0 0 199
nekem is durran az első futómű, ha gyorsan megyek rá egy-egy fekvőrendőrre. de ez szerintem nem baj, mert a fekvőrendőrök azért vannak, hogy ne menjen rájuk az ember gyorsan :-)
Előzmény: SzaZoli (197)
hnehnszb Creative Commons License 2004.06.17 0 0 198
(2 kérdés:
A bal első ajtón a kép matrica, avagy festés?
A felni csavaros kép utáni kép az honnan van? (Nem találom ugyanis...)

Egyébként tök ilyen az autónk, csak megvan minden gumicsík körbe és CVT. A leírt első futóműhibát eddig nem tapasztaltuk. A hátsó elpattogás: kicsit engedni kell a guminyomásból hátul (-0.2), nálunk bevált. (Nem ez az első pattogós a családban.)

Reméljük hamar rendberakják!)

Szeretettel:
Szalma

Előzmény: SzaZoli (197)
SzaZoli Creative Commons License 2004.06.17 0 0 197
Sziasztok!

Immáron több, mint egy hónapja megvan az 1.4es ES Jazz. Szükségem lenne pár Jazz-es ember véleményére :)

Egyébként a fogyasztás CSAK VÁROSBAN menve 6.4 (átlagos, forgalmas nappali közlekedés), abszolút kíméletes üzemmódban akár 5.5!

A problémáim:
- A hátsó futómű eléggé elpattog, az első futómű pedig csattan egyet, ha nagyobb sebességgel hajtok át egy fekvőrendőrön, vagy járdaszegélyről ugratok le (szóval átlagos sebességre gondoljatok, egyáltalán nem gyorsan!).
- A motor érdekes, néha önálló életre kel :-) Pl. 2-esben volt, hogy 40-ről, légkondival, enyhe emelkedőn még padlógázzal se akart gyorsulni (máskor ilyen terhelés mellett is simán), és egy 4-5mp múlva meggondolja magát, és elkezd húzni :) Így jártam terhelés nélkül, sima úton 20km/h-ról is egyszer. Egyszer pedig 4-esben 50nél minden előzetes jel nélkül el kezdett gyorsítani :) (eddig ez a 3 eset volt)
A másik, hogy nem reagál gyorsan a pedálra, szóval ha hirtelen akarok indulni (pl egy veszélyesebb útkereszteződésben), akkor elöbb fél-1mpig nyomni kell a gázt, és csak utánna lehet engedni fel a kuplungot, különben le akar fulladni, finom indulásnál azonnal reagál mindenre. (3300km van benne)

Megkérdeztem a szervizeseket, a motort át fogják nézni gariba, valszeg van valami vele, a futóműről még nincs infóm, mikor kihoztuk, ilyen dúrván nem viselkedett. Egy autósklubbtól tudom, hogy ezek a jelenségek általában méretezési hibák a gömbfejnél, vagy gyárihibás futóműre is utalhatnak, szériába nem hiszem,hogy ilyen lenne a Jazz :)
Nos, ezért szeretném a segítségeteket kérni, hogy ki hogyan áll ezzel.

Ezenkívűl van 1-2 ötletem, amit esetleg az elektrónikába be lehet piszkálni (pl. kihúzott kulccsal is működjön az autórádió egy eldugott kapcsolóval, vagy ne kelljen gyújtást adni ahhoz, hogy az ablakemelők működjenek, elég legyen bedugni a kulcsot stb) :-)

üdv
Zoli

u.i. www.wallpapers.hu/szazo/jazz

boszi70 Creative Commons License 2004.06.16 0 0 196
Renault meghibásodásokról én aztán tudnék mesélni. Nem hiába "figyellek" benneteket.
Előzmény: nomena (189)
boszi70 Creative Commons License 2004.06.16 0 0 195
Hát igen! Úgy látszik egyre többen vagyunk aki még sem úgy gondolja, hogy a kövezkező is ugyanaz lesz, mert olyan jó. Én még nem tesztvezettem, de egy kicsit félve is megyek el, mert akkor alig bírom kivárni, hogy cseréljek. Sajnos muszály várnom. Egyébként a múlt héten nyilt Szegeden is honda szalon!
Előzmény: Tivoli Rider (172)
TTToma Creative Commons License 2004.06.16 0 0 194
Remélem két hét múlva már írhatom a tapasztalataimat az 1.2-esről. Remélem nem késnek vele és akkor amint meg van írom az infokat. bárcsak meglenne már !!!!
victorg Creative Commons License 2004.06.16 0 0 193
Sziasztok!

van már vkinek 1,2es ac jazz-e???tapasztalatok???
motor ,hogy bírja légkondit???
kerekek ,hogy néznek ki alufelni nélkül???
melyik csomagot érdemes rendelni+???
egyelőre ennyi:)))
én aug közepére várom sajátomat de félek,egy kicsit ,hogy késés lesz....

köszi...........

TTToma Creative Commons License 2004.06.16 0 0 192
Azért a Jazz csomagtere nagyobb mint a 206 SW-é, és jobban is variálható. Ha a 206-osba teszel klímát meg mindent ami a Jazzban alapban benne van akkor még drágább is (1.2 LS A/C-nél). Tehát a 206 drágább kisebb megbízhatatlanabb nagyobb a fogyasztása. Melyik a nyerő???
Efy Creative Commons License 2004.06.16 0 0 191
Szia !

Lapozz bele az autódoktor válaszol és egyéb PUG topicokba.
Elhíresülten "megbízhatalan" a PUG motorja.
A kormány nem a vezető függ. középvonalának vetületében van, hanem attól oldalra .
Ülj be a 206-osba és elől érezned kell, mennyivel nagyobb a Jazzban a tér belül.( hátul is )
A megbízhatósági választ már megkaptad.

A fentiek alapjánöntsd el, melyiket választod.

Sok sikert !

Efy

Előzmény: berger (177)
nomena Creative Commons License 2004.06.16 0 0 190
Tavaly ősszel mi is megnéztük a PUG206-ost (akkor SW még nem volt). Ami ellene szólt: régebbi konstrukció, rosszabb motor (gyorsulás, fogyasztás), elöl jóval szűkebb hely és kisebb csomagtér (ez SW esetén gondolom már nem igaz).
Előzmény: berger (177)
nomena Creative Commons License 2004.06.16 0 0 189
A Nissan eredményét én is erre vezetném vissza.

Egyébként az ADAC statisztika csak a megállást okozó hibákat tartalmazza. Nekem ilyenem még nem volt, de a mostani rönómon elég sok olyan kisebb, bosszantó hiba jön elő, ami szintén a megbízhatatlanság kategóriába tartozik.

Előzmény: TTToma (188)
TTToma Creative Commons License 2004.06.16 0 0 188
Az ADAC adatai szerint az egy évesnél fiatalabb autók között tényleg csak annyi a különbség. De ha 6 év átlagát nézed akkor feltűnhet hogy a Peugeot igencsak a közép mezőnyben van. Ezzel együtt szntem nem rossz autó a Pözsó, de azért abban egyet érthetünk hogy a Honda megbízhatóbb. Mondjuk ezeknek a felméréseknek meg van az a nagy hátránya, hogy ha jól tudom csak az autót mozgásképtelenné tevő komoly meghibásodásokat veszik figyelembe, így az apróbb elektromos hibák, vagy olyasmi hogy a Citroenünkben többször bedöglött a hátsó ajtó zára, meg kuplungot kellett cserélni benne, meg elektromos problémák is felléptek nem kerül be a felmérésbe. Mindezekkel együtt sem tartom rossz autónak sem a Citroent sem a Peugeotot, csak a Hondát megbízhatóbbank tartom. Ja és a Nissan romló eredményére szerintem magyarázatot ad hogy Rönó égisze alatt működik (persze ez lehet hogy hibás következtetés).
TTToma Creative Commons License 2004.06.16 0 0 187
Itt figyel előttem a hivatalos tartozék árlista Jazz-hez amit a kereskedő bocsájtott rendelkezésemre. Tetőcsomagtartó (max terhelhetőség 30 kg - zár külön rendelhető) : netto 28 240 HUF. A kereskedő azt mondta ők is a Thule-től rendelik csak rányomják a Honda logot, úgyhogy nézzünk körül nyugodtan ott is. Hát én megtettem. Az eredmény: Thule-nél drágábban jövök ki Jazz-re. Negyven feletti összeg jött össze asszem zárral. Hondáéknál a zár olyan 2000/pár, tehát ha nem is sokkal de ők ócsóbban mérik és még Honda logót is mázolnak rá :).
HONDADOC Creative Commons License 2004.06.15 0 0 186
HONDA
Előzmény: berger (177)
HONDADOC Creative Commons License 2004.06.15 0 0 185
Van gyári tetőtartó is ..árát már nem tudom, mennyi. Talán 60 körül...
Viszont Thuleből biztos van típus-specifikus, az olyan 35-40 körül lehet..
www.thule.hu
(Herbály és Tsa, valahol a budai Skála körül van)
Honda Sz. a HBKM tagoknak az Üllőin 5 % kedvezményt ad mindenből...
Előzmény: berger (176)
nomena Creative Commons License 2004.06.15 0 0 184
Hát mi sem tankoltunk sokkal többször, kb 3000 km-nél járunk, ez alapján 5,5 - 6 l/100km között. Kihalt vidéki utakon óvatosan vezetve 5 liter körül is tudtam tartani a fogyasztást, de inkább a 6 alatti a jellemző. Ebben minimális pesti közlekedés van.
Előzmény: kifli (183)
kifli Creative Commons License 2004.06.15 0 0 183
neked menyyit fogyaszt a CVT? én még csak a 2. tankolást fogyasztom, ezért nem akarok messzemenő következtetéseket levonni.
Előzmény: nomena (179)
deepak Creative Commons License 2004.06.15 0 0 182
Igen.
...
Nissan: 7,3 db meghibásodás/1000 autó
...
eszerint több mint 2 szer megbízhatatlanabb a Nissan, mint a Peugeot.

Ez van.

Előzmény: kifli (181)
kifli Creative Commons License 2004.06.15 0 0 181
eszerint több mint 2 szer megbízhatatlanabb a Peugeot, mint a Honda.
Előzmény: deepak (180)
deepak Creative Commons License 2004.06.15 0 0 180
haha...

http://www9.online.rtlklub.hu/cikkek/7/7660.shtml

"A táblázatban az adott évben gyártott autók meghibásodását található a mostani felmérés alapján 6 évre visszamenőleg."
2003:
Honda: 1,4db megnibásodás/1000 autó
Peugeot: 3db megnibásodás/1000 autó"

Fú mekkora megbízhatatlanság!

Előzmény: Taki (178)
nomena Creative Commons License 2004.06.15 0 0 179
Előzmény: Taki (178)
Taki Creative Commons License 2004.06.15 0 0 178
Legfontosabb:
megbízhaság!!!! Peugeotnal ezt a szót nem ismerik...
Előzmény: berger (177)
berger Creative Commons License 2004.06.15 0 0 177
Még egy dolog. Jelenleg a kiválasztásban a Jazz ellenfele a Peugeot 206SW. Milyen érveket tudtok mondani a Jazz mellett?
Előzmény: berger (176)
berger Creative Commons License 2004.06.15 0 0 176
Azt meg tudja valaki mondani, hogy a 30.000 km-enkénti szervízt mennyire lehet komolyan venni?
Nem kezdenek el trükközni, hogy azért évente kell szervízelni, csak ha többet mész 30000-nél, akkor elég az a határ, vagy ilyesmi?

A második kérdésem, hogy egy ilyen szervíz mibe fáj kb?

A harmadik pedig, hogy tetőcsomagtartót mennyiért lehet szerezni a Jazz-re?

Előre is köszi

Előzmény: HONDADOC (175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!