Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SzaZoli Creative Commons License 2004.09.21 0 0 395

Szia!

 

A kocsiba le kell teríteni valamit a kocsiba, hogy ne sértsen fel semmit a bringa. Én montit vittem, és az a nagy trükkje, hogy a hátsó kerék fektetve, az első pedig állítva, szóval a kormány derékszögbe kell helyezni a bringához képsest.

 

üdv

Zoli

Előzmény: berger (394)
berger Creative Commons License 2004.09.21 0 0 394

Na de hogyan vitted? Ülések előre hajtva és a bringa lapjával? Én a Skoda Feliciába is be tudtam rakni a gépet egyben, de van egy trükkje annak is.

 

Amúgy a prospektus szerint, ha az első kereket kiveszed, akkor állítva lehet berakni a gépet - a képen monti van, országúti kormánnyal már nem biztos, hogy megy a dolog, és a bringák hátulja sem látszik - lehet, hogy az ajtót már nem lehet becsukni. Az országútinak ráadásul nagyobb a kereke is. Szóval én is izgulok, hogy ez a project hogyan oldható meg, de azt talán egy kereskedő sem bírja ki, hogy a szép tiszta autójába beerőltessem az olajos bicajt, és közben itt-ott leütögessem a glazúrt. (Az én bicajom amúgy szép tiszta, de a kereskedő biztos nem így látja.)

Előzmény: SzaZoli (393)
SzaZoli Creative Commons License 2004.09.20 0 0 393

Én már vittem bringát, 1db-ot, mindenféle kerék-leszerelés nélkül befért. Azonkívűl asztal, kb. 4-5 szék (műanyag) csomó paplan-ruha-kaja-sátor kombináció is volt, és teljesen le voltam döbbenve, hogy csak úgy nyelte el a dolgokat.

 

üdv

Zoli

hnehnszb Creative Commons License 2004.09.20 0 0 392
(Bringa az nem volt még, de egy 170*70-es "rácsos baba- és gyermekágy" lapraszerelve, harmadban lehajtott hátsó és teljesen (? ott ültem, még volt hely a térdeimnél (178cm vagyok)) előretolt anyósüléssel már utazott benne.)

Szeretettel:
Szalma
nomena Creative Commons License 2004.09.20 0 0 391
Hű, most megfogtál. Ebben a kocsiban még nem szállítottam bringát, így semmi tapasztalatom nincs vele.
Előzmény: jazzcool1,2 (390)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 390
nomena: hogyan szoktál bringát szállítani a Jazzben? Ha a hátsó ülés lapját felhajtod, akkor első kerék nélkül befér akár két bringa is? Egyéb megoldások? Kösz előre is a választ! 
Előzmény: nomena (389)
nomena Creative Commons License 2004.09.19 0 0 389

Gratula!

OFF Most látom csak honnan volt ismerős a nicked, hogy a kedvenceim közt két helyen is Tied az utolsó hozzászólás, itt és KT2.0-n. :) ON

Előzmény: berger (388)
berger Creative Commons License 2004.09.19 0 0 388

Még mindig nem rendeltem meg az autót - pedig már megvívtunk rá rövid karddal a kereskedővel, ahogy ő mondta - és most bejött a képbe a Mitsubishi Colt új verziója. Ma megnéztem. Az eladó azt mondta, hogy valaki meglátta a Colt-ot, és azt mondta, hogy visszacsinálja a Jazz rendelését. Ez a történet vagy nem igaz, vagy egy őrül mászkál az utakon. A Colt nem csak gyengébb felszereltségű és drágább, de sokkal gyatrábban összerakott is. Az eladó pl. azt mondta, hogy egy nála erősebb ember sokkal könnyedébben tudná hajtogatni a hátsó üléseket - no ekkor fordított hátat a Kis Feleségem...

A jövő héten megrendelem a Jazzt!

Efy Creative Commons License 2004.09.17 0 0 387

Pontosan nem tudom. majd megnézem.( az autó a feleségemé, legtöbbször városban veszem el Tőle )

Ha jól emlékszem 90-nél ( tartós, egyenletes haladás ) úgy 1800-2000/min a fordulatszám.

130-nál 3-3200. Azt tudom, hogy tartós 160-nál sem pörög 4000-nél többet.

Előzmény: krel (386)
krel Creative Commons License 2004.09.17 0 0 386

Efy

mekkora fordulaton pörög 90-nél, illetve autópályán 130-nál?

Előzmény: Efy (385)
Efy Creative Commons License 2004.09.17 0 0 385

Db = Debrecen.

Az 1 év nekünk is közeleg, október közepén aktuális a szervíz.

Nálunk nincs H márkakereskedés, ezért érdeklődöm, hogy a közelben milyenek a tapasztalatok.

Előzmény: nomena (384)
nomena Creative Commons License 2004.09.16 0 0 384

Db???

Első szerviz egy hónapon belül esedékes. Nem is a km miatt, hanem mert egy éve vettük. (Ha jól emékszem, a szervizciklus 20e km, de max 1 év. Vagy nem?)

Előzmény: Efy (383)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 383

Apropó : első szervíz megvolt már ?

Db-be vitted ? Milyenek ?

Előzmény: nomena (381)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 382

Próbáld ki.

Megtapasztalod.

( olyan, mint amikor csúszik a kuplung, azután mégis fixre zár )

Előzmény: nomena (381)
nomena Creative Commons License 2004.09.16 0 0 381
A 7. fokozat dolgot akár én is írhattam. Amit most írtál, az viszont azt jelenti, hogy a 7 fokozatú mód sem fix 7 fokozattal működik?! Meglepő.
Előzmény: Efy (380)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 380

Kapcsolódva az előző témához, autópályán , ha egyenletes sebességről kell kilőni, akkor a hirtelen padlógáz v. kick down a megoldás. Nekem eddig rögtön vette a fordulatot és meggyőzően gyorsult.

Mellékesen jegyzem meg, tartós 160-nál éredemes megnézni az "átlagfogyasztást".

Ha autópályán tankolsz és figyeled, sokáig kétszámjegyű is lehet.

Vki azt írta,hogy 7. fokozatban nagyobb az áttétel, mint automatán. Nem teljesen így van. Várj 7-ben  egyenletesen haladva 20-30 másodpercet ( autópályán ) és pont ugyanannyira esik vissza a fordulatszám, mintha automatán lenne a váltó.

 

Efy

 

hnehnszb Creative Commons License 2004.09.16 0 0 379
(...Félreérthető voltam: előzés után húzogatja a váltót, de ezt a részét nem tudom miért, mert a gombbal is vissza lehet váltani... Valami mélyebb értelme lehet a dolognak.

Eddig 2 hondás szerelőt kérdeztem meg, mindkettő azt mondta, hogy nyugodtan át lehet kapcsolni menet közben, azért van ott a gomb. A járgányt eddigi pályafutása alatt csak így kapcsolgattuk, eddig még nincs semmi baja... Ráadásul a kézikönyv sem tiltja, pedig a tiltott dolgok majdhogynem oldalakon keresztül tiltanak.)

Szeretettel:
Szalma
Előzmény: hnehnszb (377)
nomena Creative Commons License 2004.09.15 0 0 378

Na ez érdekes, kipróbálom majd.

Bár korábban valaki említette, hogy a szerviz szerint menet közben nem jó manuálba kapcsolni. (Viszont nekem ez nem tűnik logikusnak, mert ha ez nem tenne jót a váltónak, akkor nem a kormányra tesznek egy könnyen kapcsolható gombot, hanem a váltónak egy külön állása lenne a manuális mód, amit csak állva lehetne kapcsolni.)

Előzmény: hnehnszb (377)
hnehnszb Creative Commons License 2004.09.15 0 0 377
(Manuális mód: párom húzósabb előzésnél rátappancsol a manuál módra (de nem váltogat fel/le, hanem hagyja, hogy magától "rakosgassa" a "fokozatokat"), utána pedig áthúzza S-be, majd vissza D-be (ezzel kapcsolja vissza a fokozatmentes üzemmódot?). Nagyon mókás nézni amit csinál.
Azt mondja, hogy a gázt padlózva így gyorsul a legjobban. Mondjuk nála tényleg préselődik az ember az ülésbe...)

Szeretettel:
Szalma
Előzmény: nomena (376)
nomena Creative Commons License 2004.09.15 0 0 376
Valahol olvastam, hogy ált. az ilyen sorosan kapcsolható sebváltókat néhányszor kipróbálja a tulaj, aztán nem használja, mert az automata kényelmesebb. Hát nálam ez teljesen igaz is.
Előzmény: krel (375)
krel Creative Commons License 2004.09.15 0 0 375
Igen, végül is az autómata előnye városban jön ki, persze azért az ember nagy részt ott közlekedik. A manuális üzemmódnak van értelme? Jól szimulálja a fokozatokat?
Előzmény: nomena (374)
nomena Creative Commons License 2004.09.15 0 0 374

Szia!

A gombokat és karokat nem igazán tudtam kivenni a képen, de jó hallani, hogy nem dobták a kukába Hondáék ezt a megoldást.

Tapasztalatok:

Városban abszolút csak pozitívan tudok nyilatkozni róla. Kényelmes, jól is megy. Autópályán kicsit nehezebb megtalálni, hogy mi az ideális vezetési mód. Általában igyekszem óvatosan nyomni a gázt, de ha előzésbe kezdek, akkor néha hirtelen kellene felpörgetni és megindulni. Ilyenkor viszont jobban érezhető egy kis késlekedés. Mostanában azzal próbálkozom, hogy ha látom, hogy mindjárt rés lesz, és oda bele kell gyorsulnom, akkor a váltót előtte visszahúzom "S" fokozatba, amihez magasabb fordulatszám tartozik, onnan már jobban reagál a hirtelen gázadásra is.

Előzmény: krel (373)
krel Creative Commons License 2004.09.15 0 0 373

nomena!

De ebben ugyanugy van manuális mód és ugyanaz mint az előzőben, csak a manuális választót felrakták a kormányra jobb oldalra egy gomb személyében, a váltógombokból pedig karok lettek a kormány alatt két oldalon mint ahogy az más autóknál is van. A kormány bal oldalán pedig az audio kezelőgombjai vannak.

Viszont hagy kérdezzem meg tőled, hogy meg vagy e elégedve a cvt-vel, mind műszakilag, illetve a mindennapi használatban. Mások az áttételek mint manuálisban. Persze tudom, hogy folyamatosan vált. az áttét, de mondjuk úgy országúti ill. autópályán hogy forog a motor.

Lehet, hogy már írtál róla, de sajnos az a baj, hogy érdekel ez a modell, viszont lehetetlen tesztautót felkutatni belőle. Előre is köszi!

Előzmény: nomena (372)
nomena Creative Commons License 2004.09.14 0 0 372

Hű, ebben sok dolog változott. Én leginkább az automata klímát irigylem.

Érdekes, hogy a képen automata váltós változat van, de a kormányon mintha nem a váltó vezérlőgombjai lennének. Ez vagy azt jelenti, hogy nem csak az eddigi kormányról vezérelhető CVT váltó lesz, hanem másik, hagyományos automata váltó is, vagy (inkább) rájöttek valamiért, hogy nem praktikus a CVT váltóhoz a manuális 7 sebességes mód. Mindkét verzió meglepő lenne.

Előzmény: Taki (368)
Krajczi76 Creative Commons License 2004.09.14 0 0 371

Tudtommal a cd-s rádiót lehet vezérelni a kormányról.

A Honda már reklámozza is a honlapján az újított Jazz-t.

 

Ma beleültem az új Mitsubishi Coltba. Már a forgalomban láttam, nagyon hasonlít a Jazzre.

Belül vannak benne jó ötletek, amik a Jazz-ben is jó lenne, de összességében a Jazz sokkal jobb.

Előzmény: totpet (370)
totpet Creative Commons License 2004.09.14 0 0 370

Egyetértek: az új műszerfal egyáltalán nem tűnik szebbnek, túl "tech". Egyvalamit azért irigyelek belőle: a kormányon lévő gombokat, amitől az egésznek olyan F1-hangulata van...

 

Nem tudjátok, milyen funkciók lehetnek így kormányról elérhetők?

Előzmény: Krajczi76 (369)
Krajczi76 Creative Commons License 2004.09.13 0 0 369

Ez azért elég bosszantó.

2 hónapos az autóm, és máris avultatja a gyár.

Jó, nem nagyok a változások, de akkor is.

Én tudom.

 

Kívülről főleg a hátsó lámpa változott meg, az eléggé feltűnő.

Nekem a mostani műszerfal jobban tetszik, mint amilyen lesz.

Olyan számomra az új, mint mikor a Winamp-hez új skin-t választok.

Teljesen más, újszerű, csak nem biztos, hogy tetszik.

Átlagos használat mellett (120-szal országúton, sok városi totyorgás) 6,5 l körüli fogyasztás jött ki.

Taki Creative Commons License 2004.09.13 0 0 368
Freshprince Creative Commons License 2004.09.11 0 0 367
köszi a válaszokat!
Előzmény: jazzcool1,2 (366)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2004.09.11 0 0 366

berger: az 1,2-es 2.649.000, a Cool változat pedig 2.949.000.

 

Freshprince: a Casco sajna a Civic miatt drága, mert azt sportautónak tartják, és azokat állítólag gyakran törik.

Előzmény: berger (365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!