Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Efy Creative Commons License 2004.09.23 0 0 408

Megyeszékhely.( egyébiránt az AH-nál azt hiszem, nem számít )

 

A kötelező A0 , Európa 6730,-/negyedév

 

Efy

Előzmény: Bone31 (407)
Bone31 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 407

Kösz Efy!

 

Már csak egy kérdés, a 8500 Ft/hó Budapest, megyeszékhely, vagy más "nem nagyváros" kategóriára vonatkozik?

 

   Köszi.

Előzmény: Efy (403)
jazztulaj:) Creative Commons License 2004.09.23 0 0 406

Sziasztok!!

 

A fórum szuper. Holnap lesz egy hetes a jó öreg 1.2 Ls A/C jazzem:))))))))))))))))))))))))

 

Piroska és azt hiszem minden elfogultság nélkül:))), hogy az enyém a legszebb:))

 

Na már egy hete a vigyort nem tudom letörölni a képemről....

az autó pazar bár még nem pörgetem csak 3-4 ezerig.

 

A fogyasztást sokallom:)), mert eddig kb 5,3-at fogyasztott, amiben volt 250 km város és a töbi autóút. Minden klíma nélkül...és a szabályokat szigorúan betartva.

 

Én az Uniqa-nál kötöttem cascot és kötelezőt így 15000 Ft a ketőő együtt havonta..

 

Na minden jót mindenkinek és éljenek a jazztulajok.

Mindenki aki hezitá,annak nagyon ajánlom

 

royking Creative Commons License 2004.09.23 0 0 405
úgy értem nem nagyváros (pécs, szeged stb.)
royking Creative Commons License 2004.09.23 0 0 404

Sziasztok!

 

 

   Nagyon megörültem, mikor megtaláltam ezt a topicot, azonnal őrült olvasásba keztem. Kár, hogy még csak 400 hozzászólás körül tart a topic erről a remek (kis)autóról. A véleményeteket kérném:

 

1. ha feleségem is rábólint (már csak az autóval való személyes találkozás hiányzik), akkor október végére mi is egy kis Jazz tulajdonosai leszünk. A kérdésem a következő: bár elhangzott, hogy szuper a CD-tuner az autóban, de sajnos (vagy nem?) vettem egy MP3 lejátszós Sony középszintű (?) fejegységet(f5500), és azt szeretném beleszereltetni az eredeti helyett. Ugye az eredeti a középkonzol integráns része, és nem lehet csak úgy kicserélni a rádiókat, mert jön vele az egész... A saját rádiómhoz (mivel 1 hónapja vettem) ragaszkodtam végig az áralku során.  Szerintetek érdemes lecserélni az eredetit?  A kereskedő a köv. ajánlatot adta: találtak egy vevőt, aki Cd-t szeretne a cd-nélküli (vakpaneles) Jazzébe. Az ő kocsijába majd átrakják a mienkből a cdt, a vakpanelt meg a mienkbe, és beépítik a hifimet (ja, erősítő+mélyláda is van) és adnak 40E kedvezményt az árból. Így, summa 2950E lesz az autó, ha rábólintunk. Mit szóltok hozzá?

 

más: én a CASCO-t az AEGONnál néztem ki, nem magyarországi nagyváros esetén, ahol lakom negyedéves fizetéssel nem egészen 33E-re jön ki a CASCO, és ha a kötelezőt is a náluk kötöm, 5% (ha jól emlékszem) kedvezményt kapok a kötelezőből, mert van más biztosításom náluk.

 

Nem negatív reklám, de az Európával én nem biztos, hogy számolnék 2005-re: talán az origo Üzleti negyedben olvastan, hogy a francia(?) anyacégnek a PSZÁF figyelmeztetésére tőkét kellet injektálni a magyar Európába, mert kezdett inogni a pénzügyi helyzete.

olvassátok el ezeket is:

 

http://www.netrisk.hu/hirek/bovebben.php?v=266

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20040610penzugyi.html

Efy Creative Commons License 2004.09.23 0 0 403

Maximálisan respektálva az előző hozzászólásokban foglaltakat :

casco vonatkozásában megér 1 tiszteletkört az Allianz Hungária, melynek ajánlatát én már hónapok óta nem kapom meg a Netrisken.

A család Jazz-eire ( 1,2 AC ; 1,4 CVT ) 8500,-/hó körül kötött cascót.

Nagyobb H-ra is sokkal jobb ajánlata volt tavaly, mint a konkurenciának.

Évek óta ott vagyunk,korábbi biztosítási események kapcsán eddig korrektek voltak.

Kötelezőt meg ott kösd, ahol a legolcsóbb ( csak adjon igazolást !), meglevő bonus-malus besorolás figyelembevételével.

 

Sok sikert:

 

Efy

Előzmény: Bone31 (399)
berger Creative Commons License 2004.09.23 0 0 402

No, meggyőztél!

 

 

Éljen a bringa!

Előzmény: nomena (401)
nomena Creative Commons License 2004.09.22 0 0 401

Azért a bicaj témára visszatérek egy kicsit, mert én is kíváncsi lettem. Ma kiálltam a garázsból (talán ennyi még belefért az autómentes napba), és kipróbáltam, hogy befér-e a bicajom a kocsiba. A hátsó ülések elé nem fért be, talán ha kivettem volna a hátsó kereket is, de az már lényegesen mocskosabb szerelés, mint az elsőt kivenni. Viszont simán befért úgy, hogy a hátsó ülés bal oldali részét fektettem le, ahogy a képen látszik. Ha a nyerget kicsit lentebb eresztem, akkor talán még úgy is befér, hogy nem veszem ki az első kereket.

 

Bicaj Jazzben
nomena Creative Commons License 2004.09.22 0 0 400

Szia Bone!

Már írtam itt korábban, én is a Netrisken kerestem ki a lehetőségeket, és végül úgy választottam az Európát, hogy kizártam a 25 évnék fiatalabb vezetőket a biztosítás alól. Ez lényegesen kedvezőbb díjakat eredményezett. Viszont utána a kereskedőt meg kellett győznöm, hogy írja ezt oda kézzel a papírra, mert látszólag nem volt ilyen lehetőség a nyomtatvány szerint. A díj viszont az lett, amit a netrisken kaptam eredményül.

Előzmény: Bone31 (399)
Bone31 Creative Commons License 2004.09.22 0 0 399

Jó estét!

 

Ok, hajrá bringások, fő a sport, de engem ebben a pillanatban más dolog aggaszt.

Október végén jön a Jazz, így kértem ajánlatot a jelenlegi biztosítómtól, ami CASCO-ra 55.000 Ft, a kötelező pedig 7.800 Ft / negyedév.

Az első szívmasszázs és újraélesztés után megnéztem a Netrsiken a díjakat, ott már 32-34 eFt-ért ajánlatok vannak.

 

Arra kérnélek benneteket, hogy írjátok meg mi a tapasztalatotk a biztosítókkal, hol érdemes megkötni, ha van kontakt személy, akkor azt is köszönöm.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

HONDADOC Creative Commons License 2004.09.22 0 0 398

Köszi...

 

A Bridge azért jobb, igaz, az 15-ös volt. Az RE 040 nagyon jó guma...

Előzmény: balczo (351)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 397

berger: szerintem az első ülés mögé keresztben két bringának is el kéne férnie első kerék levétele mellett, és persze felhajtva a hátsó ülés ülőlapját. Legalábbis ebben bízom...

Amúgy egy mounti két kerékkel együtt simán elfér egy Fiat Panda csomagtartójában is. A napokban láttam ilyet!

Előzmény: berger (394)
berger Creative Commons License 2004.09.21 0 0 396

Találtam egy képet:

 

 

Biztos van itt is valami trükk, 24-es kerék, vagy ilyesmi

Előzmény: SzaZoli (395)
SzaZoli Creative Commons License 2004.09.21 0 0 395

Szia!

 

A kocsiba le kell teríteni valamit a kocsiba, hogy ne sértsen fel semmit a bringa. Én montit vittem, és az a nagy trükkje, hogy a hátsó kerék fektetve, az első pedig állítva, szóval a kormány derékszögbe kell helyezni a bringához képsest.

 

üdv

Zoli

Előzmény: berger (394)
berger Creative Commons License 2004.09.21 0 0 394

Na de hogyan vitted? Ülések előre hajtva és a bringa lapjával? Én a Skoda Feliciába is be tudtam rakni a gépet egyben, de van egy trükkje annak is.

 

Amúgy a prospektus szerint, ha az első kereket kiveszed, akkor állítva lehet berakni a gépet - a képen monti van, országúti kormánnyal már nem biztos, hogy megy a dolog, és a bringák hátulja sem látszik - lehet, hogy az ajtót már nem lehet becsukni. Az országútinak ráadásul nagyobb a kereke is. Szóval én is izgulok, hogy ez a project hogyan oldható meg, de azt talán egy kereskedő sem bírja ki, hogy a szép tiszta autójába beerőltessem az olajos bicajt, és közben itt-ott leütögessem a glazúrt. (Az én bicajom amúgy szép tiszta, de a kereskedő biztos nem így látja.)

Előzmény: SzaZoli (393)
SzaZoli Creative Commons License 2004.09.20 0 0 393

Én már vittem bringát, 1db-ot, mindenféle kerék-leszerelés nélkül befért. Azonkívűl asztal, kb. 4-5 szék (műanyag) csomó paplan-ruha-kaja-sátor kombináció is volt, és teljesen le voltam döbbenve, hogy csak úgy nyelte el a dolgokat.

 

üdv

Zoli

hnehnszb Creative Commons License 2004.09.20 0 0 392
(Bringa az nem volt még, de egy 170*70-es "rácsos baba- és gyermekágy" lapraszerelve, harmadban lehajtott hátsó és teljesen (? ott ültem, még volt hely a térdeimnél (178cm vagyok)) előretolt anyósüléssel már utazott benne.)

Szeretettel:
Szalma
nomena Creative Commons License 2004.09.20 0 0 391
Hű, most megfogtál. Ebben a kocsiban még nem szállítottam bringát, így semmi tapasztalatom nincs vele.
Előzmény: jazzcool1,2 (390)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2004.09.20 0 0 390
nomena: hogyan szoktál bringát szállítani a Jazzben? Ha a hátsó ülés lapját felhajtod, akkor első kerék nélkül befér akár két bringa is? Egyéb megoldások? Kösz előre is a választ! 
Előzmény: nomena (389)
nomena Creative Commons License 2004.09.19 0 0 389

Gratula!

OFF Most látom csak honnan volt ismerős a nicked, hogy a kedvenceim közt két helyen is Tied az utolsó hozzászólás, itt és KT2.0-n. :) ON

Előzmény: berger (388)
berger Creative Commons License 2004.09.19 0 0 388

Még mindig nem rendeltem meg az autót - pedig már megvívtunk rá rövid karddal a kereskedővel, ahogy ő mondta - és most bejött a képbe a Mitsubishi Colt új verziója. Ma megnéztem. Az eladó azt mondta, hogy valaki meglátta a Colt-ot, és azt mondta, hogy visszacsinálja a Jazz rendelését. Ez a történet vagy nem igaz, vagy egy őrül mászkál az utakon. A Colt nem csak gyengébb felszereltségű és drágább, de sokkal gyatrábban összerakott is. Az eladó pl. azt mondta, hogy egy nála erősebb ember sokkal könnyedébben tudná hajtogatni a hátsó üléseket - no ekkor fordított hátat a Kis Feleségem...

A jövő héten megrendelem a Jazzt!

Efy Creative Commons License 2004.09.17 0 0 387

Pontosan nem tudom. majd megnézem.( az autó a feleségemé, legtöbbször városban veszem el Tőle )

Ha jól emlékszem 90-nél ( tartós, egyenletes haladás ) úgy 1800-2000/min a fordulatszám.

130-nál 3-3200. Azt tudom, hogy tartós 160-nál sem pörög 4000-nél többet.

Előzmény: krel (386)
krel Creative Commons License 2004.09.17 0 0 386

Efy

mekkora fordulaton pörög 90-nél, illetve autópályán 130-nál?

Előzmény: Efy (385)
Efy Creative Commons License 2004.09.17 0 0 385

Db = Debrecen.

Az 1 év nekünk is közeleg, október közepén aktuális a szervíz.

Nálunk nincs H márkakereskedés, ezért érdeklődöm, hogy a közelben milyenek a tapasztalatok.

Előzmény: nomena (384)
nomena Creative Commons License 2004.09.16 0 0 384

Db???

Első szerviz egy hónapon belül esedékes. Nem is a km miatt, hanem mert egy éve vettük. (Ha jól emékszem, a szervizciklus 20e km, de max 1 év. Vagy nem?)

Előzmény: Efy (383)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 383

Apropó : első szervíz megvolt már ?

Db-be vitted ? Milyenek ?

Előzmény: nomena (381)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 382

Próbáld ki.

Megtapasztalod.

( olyan, mint amikor csúszik a kuplung, azután mégis fixre zár )

Előzmény: nomena (381)
nomena Creative Commons License 2004.09.16 0 0 381
A 7. fokozat dolgot akár én is írhattam. Amit most írtál, az viszont azt jelenti, hogy a 7 fokozatú mód sem fix 7 fokozattal működik?! Meglepő.
Előzmény: Efy (380)
Efy Creative Commons License 2004.09.16 0 0 380

Kapcsolódva az előző témához, autópályán , ha egyenletes sebességről kell kilőni, akkor a hirtelen padlógáz v. kick down a megoldás. Nekem eddig rögtön vette a fordulatot és meggyőzően gyorsult.

Mellékesen jegyzem meg, tartós 160-nál éredemes megnézni az "átlagfogyasztást".

Ha autópályán tankolsz és figyeled, sokáig kétszámjegyű is lehet.

Vki azt írta,hogy 7. fokozatban nagyobb az áttétel, mint automatán. Nem teljesen így van. Várj 7-ben  egyenletesen haladva 20-30 másodpercet ( autópályán ) és pont ugyanannyira esik vissza a fordulatszám, mintha automatán lenne a váltó.

 

Efy

 

hnehnszb Creative Commons License 2004.09.16 0 0 379
(...Félreérthető voltam: előzés után húzogatja a váltót, de ezt a részét nem tudom miért, mert a gombbal is vissza lehet váltani... Valami mélyebb értelme lehet a dolognak.

Eddig 2 hondás szerelőt kérdeztem meg, mindkettő azt mondta, hogy nyugodtan át lehet kapcsolni menet közben, azért van ott a gomb. A járgányt eddigi pályafutása alatt csak így kapcsolgattuk, eddig még nincs semmi baja... Ráadásul a kézikönyv sem tiltja, pedig a tiltott dolgok majdhogynem oldalakon keresztül tiltanak.)

Szeretettel:
Szalma
Előzmény: hnehnszb (377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!