Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2012.12.31 0 0 3471

Jó hosszú, de kötelező tanagyag! ;)

Előzmény: Tiber_78 (3470)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.31 0 0 3470

Ezt a filmet ismeritek? Louis Malle: Humain, trop humain. Csak ámulok és bámulok, hogy ilyen van :)

 

rugaferenc Creative Commons License 2012.12.30 0 0 3469

gyönyörű az a keret nélküli ajtó... *.*

Előzmény: Aquabat (3466)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.29 0 0 3468

Ok, én láttam már ezt a lányt abban az autóban (mármint képen), szóval nem lett volna sportszerű.:)

De az autó, az gyönyörű lett volna, ha merik.:)

Előzmény: GSdriver (3465)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 3467
Ohh, igen,a camargue.. Nem tudom, hol lehet még ilyet látni egyáltalán.. nagyon megnéznék egyet közelről :) Olyan mint egy kicsinyített SM :)

Másik ilyen csoda a MEP, a gs motorral épült együléses versenyautó. De azt is csak képről lehet látni, azt hiszem.
Előzmény: Aquabat (3466)
Aquabat Creative Commons License 2012.12.29 0 0 3466

Én akkor csak ezt az egy képet találtam, de a zsigereimben éreztem, hogy ez csak GS lehet! :D És lám ki is derült, hogy valóban az! Nagyon barón néz ki a gép! Most rákeresve leltem még jónéhányat!

Színezett üvegem egy darab annyi sincs. Nem is tudom, hogy láttam e már valahol? Fóliábol szépen meg tudják csinállni az első átmenetes csíkot. Az nagyon hasznos lehet, hogy kap majd egy olyat a nagylány!

 

GSdriver Creative Commons License 2012.12.29 0 0 3465

Igazad lehet ... ez esetben a helyszín lehetne pl. a versaillesi kastélypark ... az autó meg a GS Camargue. 

Előzmény: tcaoe (3464)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.27 0 0 3464

A sofőr arca a hetvenes évek sminkdivatjára utal inkább.:)

Előzmény: GSdriver (3459)
GSdriver Creative Commons License 2012.12.27 0 0 3463

Hmmmm  .....  lehet, hogy ez is az .... csak valamikor valahol átesett a kép egy tükrözésen ... ???

Előzmény: Tiber_78 (3462)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 3462
ohh, az nagyon jó lenne Feri, úgy látom minden út hozzád vezet :)

Láttam vmikor képet távolkeleti GSAról.. talán japán volt.. azon is voltak furcsaságok. De az jobbkormányos is volt azt hiszem.
Előzmény: rugaferenc (3461)
rugaferenc Creative Commons License 2012.12.27 0 0 3461
Hazáértem,megnézem. Elvileg az elbontott Pallasé színezett volt.

Még képet erről a fura GS?ről. Nagy turpisságok történtek itt :D
Előzmény: Tiber_78 (3460)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.27 0 0 3460
Sziasztok!

Az autóösszerakás kapcsán megint belefutottam egy problémába: nincsenek meg a gyári sötétített ajtóüvegek. Vagyis 1db van, a bal első. Az 5.ajtó és a hátsó háromszög üvegek megvannak, már benne is vannak az autóban, színezett szélvédőről egyenlőre nem is álmodok, de ha van valakinek elfekvő készlete ilyen üvegből, az nagyon érdekelne.
Az üveges azt mondta, h "bronzüveg", nem tudom ez mennyire pontos meghatározás, illetve h hol van az üvegen színkód..

Van viszont feleslegben kék ajtóüvegem, ha valakinek kell..
GSdriver Creative Commons License 2012.12.26 0 0 3459

Szia, hát ez meg milyen kép? A söfőr arca távolkeleti országra utal, de nagyon érdekes a szembefordított ablaktörlő, az átformált középkonzol és a függőlegesre állított kézifék kar. Van még képed erről az autóról?

Előzmény: Aquabat (3458)
Aquabat Creative Commons License 2012.12.25 0 0 3458

Hát én ilyen egérszelepet egyik autómban sem találtam! Ennyi vákuumdobot meg pláne! Sőtt volt olyan autó ami már úgy került hozzánk, hogy a kipufogó visszavezető is le volt már kötve. Weberrel jobban meg mert két torkú és ezálltal többet is eszik. Valamiért most az enyém is nyavajog. Arra gyanakszom, hogy ki van kopva pillangó szelep tengelye. Majd tavaszal kiderül. Nem használom most a kocsit, közel a munkahely. :)

 

Taksoft Creative Commons License 2012.12.22 0 0 3457

Igen, a kipufogőcső ott csak melegítési funkvióval bír. Amelyiken van EGR, azokon célszerűségi okokból oda tették, hogy minél közelebb legyen a szívócsőhöz. Nekem az 1983-as kombin van (volt), az 1982-esen nincs. Sokat javít egyébként az NOx kibocsátáson, biztos volt már valami határérték akkor is.

Előzmény: Tiber_78 (3456)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 3456
Hmm, azért egy GSA működő egr rendszerrel, igazi kuriózum lenne :) Utána járok, h vajon működik e vagy sem..
Az érdekes, hogy az eddigi GSA-imon is volt kipuff visszavezető cső, de egr szelep nélkül. De gondolom ott kipuff gáz nem került vissza a rendszerbe, csak melegítési funkciója volt.
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 3455

Köszönöm az értékes információkat! Apám régi pallasával folyton voltak porlasztó gondok, s sehogy sem jött rá, h mi az oka.. de akkor még kissrác voltam, nem emlékszem h ilyen rendszer volt-e rajta.. Ezek után lehet hogy igen :)

A bontódó autómon egy solex cic28-as karbi van, azon semmi ilyesmi nincsen, max az egyetlen mágnesszelep ami néha rakoncátlankodott amíg ki nem cseréltem..

Úgy tudom, a weber karbival jobban megy az autó, úgyhogy inkább azt szeretném rátenni, s előtte úgyis jó lenne egy porlasztós műhelybe elvinni, mert a szívató résznél valami nagyon el van kopva és kókányolva is van.. Remélem be tudják állítani az EGR rendszer nélkül is jóra :)

Előzmény: Taksoft (3454)
Taksoft Creative Commons License 2012.12.20 0 0 3454

A második képen a kipufogógáz-visszavezetés van (EGR+vezérlőszelep), de ahhoz tartozik még legalább két vákuum-mágnesszelep is, meg egy adag kábel. Ha működik jó, ha nem, akkor jobb kiiktatni, mert okozhat nyűgöket. Valahol van egy bontott rendszerem, de nem hiszem, hogy működött (sőt, úgy gondolom, hogy a hibája miatt nem ment a végén az autó).

Előzmény: Tiber_78 (3450)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.20 0 0 3453

Jaigen, mintha az is a szívócső vákuuma alapján működne. Az enyémben is van, de praktikusan kikapcsolható.:)

Az a baj, hogy kicsik a képek, mert amúgy még lehet, hogy ki is lehetne találni, mi hová megy.

 

 

 

A karburátorok veszett dolgok ám. Van egy Cinquecento 700-am, nagyon ügyeltem rá, hogy véletlenül se ilyen legyen rajta:

 

 

Hét vákuumdob, nyolc aktuátor:) A lengyeleknek sikerült 18 oldalban összefoglalnia a hibakeresét és további 20 oldal a javítás leírása.:)

 

 

Előzmény: Tiber_78 (3452)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 3452

..közben találtam egy ilyent a kedves német kollegák honlapján.. de nem mondom, h sokkal közelebb vitt a megfejtéshez.. :)

 

 

 Tudom, hogy volt egy "eco" műszer a késői autókon, de sztem az csak egy sima vákumos valami, a trafó környékére beszerelve.

 De nagyon kiváncsi lennék, hogy ennyi szenzornak (?) és ennyi gumicsőnek vajon milyen befolyása lehetett a motor működésére, ha érdemes volt vele vacakolni...

Előzmény: tcaoe (3451)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.20 0 0 3451

Hümm.:)

Már nem emlékszem pontosan, de az egyik mintha a pillangószelep működtetés végütközője lenne. Úgy működik, hogy magas fordulaton behúzódik, aztán ahogy csökken a fordulatszám, visszaáll alaphelyzetbe. Arra való, hogy gyorsabban ejtse a fordulatot, ha hirtelen elveszed a gázt. De ez enyémben levő csak nagyon-nagyon távolról hasonlít ezekre.:)

Előzmény: Tiber_78 (3450)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.20 0 0 3450

Tisztelt Urak!!

 

Feldobnám a kérdést, hogy valaki látott-e már ilyen holmikat, és tudja-e hogy pontosan hogyan kell őket bekötni (esetleg mi célt szolgálnak..). A piros pallas weber karbija környékén találhatóak és gumi csövekkel csatlakoznak egymáshoz illetve a karbihoz.. valamint áramot is kapnak. A jobb oldali képen lévő holmiból kettő is van, egy a maszk jobb oldalán, egy meg valahol közép tájon, s van még egy jeladó elöl a maszk elején, ami csak elektromosan csatlakozik, s az előző tulaj szerint hőmérő érzékelő..

 

 Talán lehet közük hozzá, hogy meleg motornál is nagyon hullámzott az alapjárat, hol felpörgött 2000ig, hol lefulladás környékén ketyegett.. bár ez sokminden más is lehet. Minden infónak örülnék :)

 

Citroen007 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 3449
GSdriver Creative Commons License 2012.12.10 0 0 3448

Juhuuu, szuper! Mik a lehetőségek?

Előzmény: Tiber_78 (3447)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 3447
Megérkeztek a matricák uraim, milyen úton kívánjátok átvenni őket?
GSdriver Creative Commons License 2012.12.04 0 0 3446

Na jól van, már kezdtem aggódni. Ez jó ötletnek tűnik. ;)

Előzmény: Taksoft (3445)
Taksoft Creative Commons License 2012.12.04 0 0 3445

Nem kapkodnak érte. Ha sokáig nem jelentkezik senki, elunom a várakozást, és megtartom.:-)

 

Most lehet, hogy mégis lesz rá lehetőségem. A tárolás az egyetlen probléma, ahol tudnám tárolni jól/olcsón az ~2 óra autókázásra van a lakásunktól. Így meg egy rövid túra is minimum 4 óra, és egy csomó üzemanyag -az oda és visszaúton).

De azon gondolkodom hogy belefogok, és nyáron cserélgetem a BX-el, és akkor legalább a km is megvan, BX-el le, GSA-val fel, majd vica-versa. Így meg tudnám tartani mind a kettőt, és meglenne a szükséges futásteljesítmény is.

 

Télen meg pihennek, 2 alkalommal le tudok menni megnézni, beindítani, hogy ne állásukban romoljanak el.

Előzmény: tcaoe (3444)
tcaoe Creative Commons License 2012.12.03 0 0 3444

Ejj, ez nem jó. De te is most jössz ilyenekkel, mikor lakásfelújítunk.:)

Előzmény: Taksoft (3442)
Tiber_78 Creative Commons License 2012.12.03 0 0 3443
Hát ez nem hangzik túl jól, így a felújítás közepén nagyon remélem h sohasem fogok rákényszerülni, h megváljak az autómtól. Azért terjesztem a hírt, hátha valaki szeretne egy szép GSAt.
Előzmény: Taksoft (3442)
Taksoft Creative Commons License 2012.12.01 0 0 3442

Bizonyos körülmények együtt állása miatt sajnos úgy néz ki, hogy meg kell válnom az egyik autómtól. Amelyik lehet a GSA is (vagy a BX).

 

1982 GSA Break Special (1,3-as).

Felújítva (kívül+gépészetileg), tartalék alkatrészekkel (majdnem egy komplett másik autó, szétszedve), 1,5 év műszakival stb. Ha valakit érdekel, keressen meg privátban, ott tudok minden kérdésre válaszolni.

(Nem döntöttem el, hogy melyiket adom el, igazából a piacra bízom a döntést, amelyikre előbb lesz vevő azt adom el. Ha véletlen változnak a körülmények, akkor egyiket sem.).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!