A Dózsa Gy. út megálló a Thökölyn (kifelé irány) várhatóan marad a jelenlegi helyén (lakópark előtt), vagy visszakerül? Részemről a maradását támogatom! :)
85-ösön pedig elég sok 435-öst láttam tegnap, pedig ott mintha a 280/Volvo kiadás lenne az általános.. Azért elég szép kanyargásokat kell ott művelni nap mint nap.. Ehhez képest az összes (dél)budai csuklós vonal egyszerű, mint az egyszer-egy :)
Ja, 33-asra meg azért ment +2 435-ös, mert nincs más... :-)
Fel lettek forgatva a típusok. Nem csak KLF-ön, nálunk, mi több, még Óbudán is bizonyos vonalakon, amik épp a FUTÁR-os vonalak lesznek... (CI, KB területéről nem tudok nyilatkozni...)
Forgalomirányítási és UtasTÁjékoztatási Rendszer => FUTÁR. Erről harsog a BKV-val kapcsolatban kb. minden mostanság (már amikor pozitívnak tűnő gondolatokról van szó),
És ha megszakadok akkor se tudom mit értsek FUTÁR, de majd visszaolvasok inkább, hogy ilyen pökhendi hozzászólást (mást topicban is vannak ilyen hozzállású emberek) kikerüljek
Van valami oka (betegeskedő Ik435 esetleg Volvo) hogy ezen a héten (talán már múlt héten is) több Ik280as is járkál(t) a 139esen?? Talán 2 db-ot láttam a vonalon a hét folyamán szinte mindennap
Hát kiváncsi lennék ki volt az a műszakos, mert abban a buszban is ugyanaz az MAN motor dolgozik, mint bármelyik másik 412-esben.
Már csak onnon is gondolom, hogy amikor először voltam vele felújítása után, a 15, 109, 162A vonalakon, ugyanúgy melegítette a vizét mint bármelyik a sok közül.
Amúgy ez a motor teljes egészében megegyezik az Ikarus 412-esek motorjaival, de mivel mutatod a képet, így el tudom hinni hogy tényleg új motort kapott, illetve nevezzük felújítottnak, de biztosan el van akkor állítva az adagolója.