Emlékeztek arra a pasira, akit felhívott a náthás nője, hogy nem bírja? Erre ő: "Tarts ki édes, mindjárt ott leszek!" És egy fehér helikopter oldalán lógva viszi a reklámozott csodaszert?
Na most már új verzió van: telefonál a csaj, de a pasi már unottan teszi le a telefont, olyan arckifejezéssel, hogy "már megint mehetek, hogy kifújjam az orrát... :/"
Nekem ez a rövidített változat őszintébbnek tűnik. :)
Az OTP reklámokban azok a hangok.... Minden hangsúlyozás nélkül végig tudják darálni azt a szar reklámot... Mondjuk azt már én is kérdeztem, hogy tudta ilyen jól megállapítani, hogy azt a lakást veszik, amelyik annyira tetszik nekik.... Ehhez bevonta az FBI-t vagy saját maga állapította meg?
És ahogy a cofidis reklámban a olyan spontán viccesen kirakják, hogy love.... hát azon sírni tudnék...
OTP-s csaj, aki már évek óta ott dolgozik és azt figyelte meg, hogy végül mindenki azt a lakást választja, amiben a legjobban el tudja képzelni a jövőjét.
Micsoda megfigyelés!!!??? Ki gondolta volna? Eddig mindig azt hittem, hogy a legszarabb, omladozó vagy bontandó , vizes, sötét lyukakat választják az emberek a millióikért cserébe. Ennyire ötletszegények a készítői?
Ma már bárkiből lehet "reklámszakember", nem kell tudnia a magyar nyelvtant, szórendet, ragokat, semmit.
A másik reklámban a Provident kölcsönéVEL festették gyönyörű foszöldre a lányok szobáját, mire hazajöttek a táborból, pedig a reklámfilmben is ecsettel meg teddyhengerrel dolgoztak, nem a kölcsön volt a kezükben. Az persze lehet, hogy a Provident kölcsönéBŐL fedezték az anyagiakat, na de kit érdekel a magyar nyelvtan?
Ezt a sok baromságot nyomják az ember fülébe, akkora hangerővel, hogy még akkor is hallom, ha a reklám alatt kimenekülök a konyhába. A reklámok mindig sokkal hangosabbak, mint a film. Egy szép érzelmes jelenet után váratlanul a füledbe üvölt egy zöld szörny, hogy alza pont húúúúúúú, agyon csapva minden hangulatot. Aki ezt kitalálta???...
"Már nincsenek szabályok, már nem létezik tiltott szín."
Miért eddig volt?
Azért nagyon szeretném látni azt aki ezt kitalálta egy fradi-dózsa meccsen lila szemüvegben a fradi oldalon...
A fő baj, hogy nagyon kontrapruduktívak ilyen mennyiségben. Van aminél biztos, hogy lekapcsolom (alza,telekom, óó óó apa) és egészen biztos, hogy nem leszek az ügyfelük.
Lassan törvényileg kellene szabályozni az óránként pofánkba nyomható ostobaságot.
Monotóniatűrés, az kellene hozzájuk. (Látni egyiket sem láttam még, reklámblokkoknak csak a hangja ér el általában, de nem hinném, hogy a látvány alapján nagyot változna a véleményem)