Blokki aki mellesleg Peti! A MÁV-nak már nincsenek gőzfűtésre alakalmatos kocsijai, ezért nem is kell a kazánokat soha sehol használni! Ja de kell télen a betonozó szerelvényben a víztartályt fűteni, de ez legyen a betonozó szerelvény tulajdonosának a gondja, hogy őkelmét mivel fűti. A Nohabok végét éppen ez a tény jelentette, hogy a gőzfűtéses kocsik szépen elfogyának.......
Mert lehet, hogy a MÁV-nak a púposokra már nincs szüksége, igaz hogy gázolajjal működik, de a régebbi személykocsikat is tudja fűteni a B oldalára épített gőzkazánnal, gőzfűtéssel, hozzáértő vezér úr kell a vezetőállásra.
Eredetileg ezt nem akartam betenni, de mivel egyesekben (rg7) felmerült a dögsor gyanúja... :-))) Ennek a (nem dög)sornak az árnyéka látszik az első képen.
"A tapolcai fűtőház a régi szép időkben:...1995.6.12."
A tapolcai fűtőház a még régebbi még szebb időkben: 1988.08.28
AZ első fotón az élen álló Púpos az M40,229, mögötte - ha valaki az árnyékokból nem találná ki - még 3 Púpos, egy üzemi kocsiként funkcionáló Ks kocsi és egy ABmot van.
Hát, most azt hittem, hogy megvan a megfejtés, de még jobban elbizonytalanodtam.
A Béke-park fáit vélem felfedezni a háttérben a szolgálati lakások mögött valamint Dombóvár-alsót, de a tejes kocsit nem csak ide tudnám kötni, viszont a fordító és a süllyesztő stimmel.
A háttérben egy gőzös kerékpársúllyesztő látható, a váltótol jobbra volt a fordító korong, a Muki mögötti töltésre váró tejes kocsi talán még Neked is mond valamit, ugyanis szokszor jártál erre, csak lehet hogy már ezeket nem láthattad.
A tapolcai fűtőház a régi szép időkben: a púpos mögött a 019-es nohab, a 013-as nohab mögött pedig a 064-es szergej áll. A műhelyben állt a 017-es nohab, a 260-as szergej pedig ekkor járt ki a VT-ről a 19703 sz. vonatra. A felvételt 1995.6.12.-én készítettem.
Köszi, de azért a többi segítség is elkél. Eddigi tapasztalatom szerint ugyanis az anyagok igencsak nehezen állnak össze, ráadásul nem is egy helyen. Felhívtam őket megpróbálom, de azért másoknak is köszönöm ha segitenek.,