Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pizo Creative Commons License 2021.05.20 0 0 118442

Ha esetleg pontosan leírnád hogy mi a helyzet a motorral...

 

Zoli 

Előzmény: Inner Circle (118441)
Inner Circle Creative Commons License 2021.05.20 0 0 118441

OK, de nem vehetem meg a saját motoromat még egyszer :D

Előzmény: pizo (118440)
pizo Creative Commons License 2021.05.20 0 0 118440

Német forgalmiban nincsen motorszám...

 

Zoli

Előzmény: Inner Circle (118438)
Quattroman Creative Commons License 2021.05.20 0 0 118439

mit írjon alá a német kereskedő/nepper ha nem az ő neve szerepel a briefben?

 

más, most kérdeztem rá vas gerebenéktől (fotót is küldtem) mert a galaxym matrica súlytáblája sérült, kb 1/3 része hiányzik,  hogy állnak a forgalomba helyezéshez. a válasz pótolni kell, persze pénzért a márkaképviselettől.

a hivatalos rendelkezés szerint ha a jármű európai jóváhagyási jele nem látható akkor kell COC

számomra teljesen érthetetlen, ha a briefben és a scheinben is ott szerepel az európai jóváhagyási szám, E1xxxxxxx, akkor miért kell még szívatni a tulajt ilyenek után futkosással.

Előzmény: Inner Circle (118438)
Inner Circle Creative Commons License 2021.05.20 0 0 118438

Laci (és persze többiek), ez három év távlatából is igaz?

 

Külföldi tulajdonjogot a magyar hatóság nem vizsgálhat. Elvileg. A németeknél egyébként akinél a törzskönyv az a tulaj elve működik. Mostanában azért volt ebből kalamajka ezért ha gondosan akarsz eljárni akkor letöldöd ezt itt és aláiratod azzal a fószerrel akitől a papirokat megkapod.

 

Megvan a német papíros autóhoz ez a nyilatkozat, a szerződés, a Brief, aber kein Schein. Kajtassam a schein-t, vagy még mindig megúszható (mert tizenéve hoztam utoljára Németországból autót, és akkor fel se merült)?

Másik probléma, hogy az autóhoz adott motor teljes felújítást igényelne, nem is volt az autóban, de nekem van mááásik a nevemen, hibátlan állapotban. Csak nem muszáj a szar motort berakni az ügyintézés idejére?!

Előzmény: 504LACI (114768)
pizo Creative Commons License 2021.05.13 0 0 118437
pizo Creative Commons License 2021.05.13 0 0 118436

Nem nagyon törte magát senki a Borgwardért, pedig jó állapotú az autó.

 

Zoli  

Előzmény: gyebe938 (118434)
gyebe938 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 118435

 Irgalmatlan készlet kisöprésbe kezdtem. Kérdezném a tisztelt topik társakat hogy Citroen CX cuccokra esetleg van-e érdeklődés ?  Első-hátsó lámpák, első indexek 2-es szériás első és hátsó lökhárítók, ülésgarnitúrák, karosszéria elemek, lemez és alufelnik  vannak még.

gyebe938 Creative Commons License 2021.05.12 0 0 118434

Biztos nagyon magasra állították be a min. árat. Mondom hogy a németek nagyon nagyra tartják.Sajnos azt már nem tudjuk meg hogy mennyi volt. Lehet hogy újból felteszi, esetleg egy szolidabb árral.

Előzmény: pizo (118433)
pizo Creative Commons License 2021.05.12 0 0 118433

Nem kelt el, a minimálárat nem érte el.

 

Zoli

Előzmény: Quattroman (118431)
pizo Creative Commons License 2021.05.12 0 0 118432
Quattroman Creative Commons License 2021.05.11 0 0 118431
Inner Circle Creative Commons License 2021.05.09 0 0 118430

Polc-leletek. Nem mai kézírás...

GSdriver Creative Commons License 2021.05.08 0 0 118429

Ami One nagyobb akkuval, nem mopedként ... ha már álmodozunk. ;)

Előzmény: pizo (118428)
pizo Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118428

Igen, a Micro egészen jó. Ez a Kabinenroller-másolat sem lenne rossz, ha tejesen ragaszkodnának az eredeti formához.

 

Zoli

Előzmény: R. Scherbotsky (118427)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118427

Az Isettából a Micro egészen ügyes és ízléses villanytörpét csinált (bár a gyártás indulása évek óta csúszik), azt simán elfogadnám. Ebböl is biztosan ki lehetne hozni többet, az ikonikus forma miatt lehet, hogy igény is lenne rá.

Inner Circle Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118426

Funkció és forma egysége, vagy hogy mondják? :D

Előzmény: pizo (118425)
pizo Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118425

Az a 'tető' főleg.

 

Zoli

Előzmény: Quattroman (118424)
Quattroman Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118424

borzalmas

Előzmény: pizo (118423)
pizo Creative Commons License 2021.05.07 0 0 118423
pizo Creative Commons License 2021.05.06 0 0 118422

Engem érdekelhet, küldj kérlek mailt.

 

Zoli

Előzmény: Inner Circle (118421)
Inner Circle Creative Commons License 2021.05.06 0 0 118421

Ha már eladó: egy rendezett magyar papíros, balkormányos Triumph Spitfire 1500 is eladó lesz a családban. Pár éve saját lábán állt be egy budai garázsba. 1975-ös. Ha valakit érdekel, szóljon.

pizo Creative Commons License 2021.05.06 0 0 118420

Tudom, nekem is nagyon tetszik. 

 

Zoli

Előzmény: gyebe938 (118419)
gyebe938 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 118419

De a németek nagyon harapnak rá. Meglátjuk.

Előzmény: pizo (118418)
pizo Creative Commons License 2021.05.05 0 0 118418

Jobbkormányos, szerintem nem fogja a 10-et elérni. Meg az is gond, hogy a UK-ban van, ami már nem EU-ország.

 

Zoli

Előzmény: gyebe938 (118417)
gyebe938 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 118417

Kiváncsi vagyok hogy hol fog megállni, de szerintem 10 ezer felett.

Előzmény: pizo (118416)
pizo Creative Commons License 2021.05.05 0 0 118416
occseb Creative Commons License 2021.05.01 0 0 118415

Valahol ott az igazság amit mondtál, de a Bilstein emelőmnek a konstruksiója is elég hitvány volt gyárilag. 

Beszereztem gyorsan egy Zsiguli emelőt, probléma megoldva, nem hajlik semmi sehová, mert enenk a belső megvezetését "zártszelvény a zártszelvényben" elven készítették nem úgy mint a Bilstein ahol egy trapézalak szerűségre hajtott lemezben fut egy filigrán kis öntvény anya, amin két kisujjkörömnyi a megvezető rész.

 

 

Köszi a segítséget!

 

 

Előzmény: Quattroman (118414)
Quattroman Creative Commons License 2021.04.28 0 0 118414

azért hajlította el az orsót mert a csúszókocsi lógott a sínben.

ha az orsó alját rögzíted még nagyobb a rá ható feszítőerő.

az az emelő egy leharcolt  vacak volt, gondold át, gondold át még egyszer, ha fel tud emelni egy 800-100 kg súlyú autót akkor egy 20-30 kg súlyú bogrács, vödör, sütőtál sok lenne neki?

Előzmény: occseb (118413)
occseb Creative Commons License 2021.04.28 0 0 118413

Sziasztok!

 

Régi Wartburg/Lada/Mercedes emelők közül van olyan aminek az orsón az anya nagyobb szélességű, és/vagy kettő van belőle, és esetleg olyan aminek az orsója nem csak fent van befogva hanem a talpánál is?

 

Nem akarok szentségtörő lenni, de egy ilyesmit szeretnék készíteni csak kicsit hosszabb karral, és nem bográcshoz hanem sütőtárcsához.

 

Amit próbáltam eddig egy régi VW emelő, sajnos a nagy erőkar miatt és a kis feltámaszkodás miatt elhajlította az orsót.

 

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!