mit írjon alá a német kereskedő/nepper ha nem az ő neve szerepel a briefben?
más, most kérdeztem rá vas gerebenéktől (fotót is küldtem) mert a galaxym matrica súlytáblája sérült, kb 1/3 része hiányzik, hogy állnak a forgalomba helyezéshez. a válasz pótolni kell, persze pénzért a márkaképviselettől.
a hivatalos rendelkezés szerint ha a jármű európai jóváhagyási jele nem látható akkor kell COC
számomra teljesen érthetetlen, ha a briefben és a scheinben is ott szerepel az európai jóváhagyási szám, E1xxxxxxx, akkor miért kell még szívatni a tulajt ilyenek után futkosással.
Laci (és persze többiek), ez három év távlatából is igaz?
Külföldi tulajdonjogot a magyar hatóság nem vizsgálhat. Elvileg. A németeknél egyébként akinél a törzskönyv az a tulaj elve működik. Mostanában azért volt ebből kalamajka ezért ha gondosan akarsz eljárni akkor letöldöd ezt itt és aláiratod azzal a fószerrel akitől a papirokat megkapod.
Megvan a német papíros autóhoz ez a nyilatkozat, a szerződés, a Brief, aber kein Schein. Kajtassam a schein-t, vagy még mindig megúszható (mert tizenéve hoztam utoljára Németországból autót, és akkor fel se merült)?
Másik probléma, hogy az autóhoz adott motor teljes felújítást igényelne, nem is volt az autóban, de nekem van mááásik a nevemen, hibátlan állapotban. Csak nem muszáj a szar motort berakni az ügyintézés idejére?!
Irgalmatlan készlet kisöprésbe kezdtem. Kérdezném a tisztelt topik társakat hogy Citroen CX cuccokra esetleg van-e érdeklődés ? Első-hátsó lámpák, első indexek 2-es szériás első és hátsó lökhárítók, ülésgarnitúrák, karosszéria elemek, lemez és alufelnik vannak még.
Biztos nagyon magasra állították be a min. árat. Mondom hogy a németek nagyon nagyra tartják.Sajnos azt már nem tudjuk meg hogy mennyi volt. Lehet hogy újból felteszi, esetleg egy szolidabb árral.
Az Isettából a Micro egészen ügyes és ízléses villanytörpét csinált (bár a gyártás indulása évek óta csúszik), azt simán elfogadnám. Ebböl is biztosan ki lehetne hozni többet, az ikonikus forma miatt lehet, hogy igény is lenne rá.
Ha már eladó: egy rendezett magyar papíros, balkormányos Triumph Spitfire 1500 is eladó lesz a családban. Pár éve saját lábán állt be egy budai garázsba. 1975-ös. Ha valakit érdekel, szóljon.
Valahol ott az igazság amit mondtál, de a Bilstein emelőmnek a konstruksiója is elég hitvány volt gyárilag.
Beszereztem gyorsan egy Zsiguli emelőt, probléma megoldva, nem hajlik semmi sehová, mert enenk a belső megvezetését "zártszelvény a zártszelvényben" elven készítették nem úgy mint a Bilstein ahol egy trapézalak szerűségre hajtott lemezben fut egy filigrán kis öntvény anya, amin két kisujjkörömnyi a megvezető rész.
azért hajlította el az orsót mert a csúszókocsi lógott a sínben.
ha az orsó alját rögzíted még nagyobb a rá ható feszítőerő.
az az emelő egy leharcolt vacak volt, gondold át, gondold át még egyszer, ha fel tud emelni egy 800-100 kg súlyú autót akkor egy 20-30 kg súlyú bogrács, vödör, sütőtál sok lenne neki?
Régi Wartburg/Lada/Mercedes emelők közül van olyan aminek az orsón az anya nagyobb szélességű, és/vagy kettő van belőle, és esetleg olyan aminek az orsója nem csak fent van befogva hanem a talpánál is?
Nem akarok szentségtörő lenni, de egy ilyesmit szeretnék készíteni csak kicsit hosszabb karral, és nem bográcshoz hanem sütőtárcsához.
Amit próbáltam eddig egy régi VW emelő, sajnos a nagy erőkar miatt és a kis feltámaszkodás miatt elhajlította az orsót.