Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

perkó Creative Commons License 2004.02.10 0 0 96
Sziasztok!
Feldobom itt is, talán tudtok segíteni:
Egy Skoda Klubos srác keres pár dolgot a készülő S100-ashoz.
-Első kádlemez (frontlemez)
-Bal első ajtó
Ha valaki tud valami infót:
Tel: Szabó István - 06 20 386 0263,06 70 583 1058
S110L Creative Commons License 2004.02.09 0 0 95
Bárólzs110r: ment még szombat este mélben a konvertált veterános anyag. Megkaptad, tudod használni?

Lala - S110L

86pid Creative Commons License 2004.02.09 0 0 94
Sziasztok

S110R Nándi>>>>>>
Köszönöm a szívességedet, de az történt, hogy a kijárkáló könyvrészlet előkerült. Már lemondtam róla és utoljára átfésültem a könyvespolcot és egy Trabant könyvben megtaláltam. Még éppen időben, hogy újra coupé szerelmes legyek és szétnézzek a világban, hogy hol és milyet lehet venni. Ha mindenki úgy akarja lehet teljes jogú coupés lehetek :))
86pid
Ja a képek azok gyönyörűek.

Előzmény: S110RNándi (79)
bárólzs110r Creative Commons License 2004.02.09 0 0 93

Akkor leírom a menetét. Nem kell se fúró, se satu, se másik lökhárító.
Leveszed a kasztnin maradt tartókat,! (ez a lényeg, a rajta lévő ovális furat biztosítja a lökhárító tetszőleges mozgását felhelyezéskor, több cm. mozgás előre és hátzra, fel és le, vagyis még utángyártott lengyel sárvédőnél vagy üvegszálas sárvédőnél is fel lehet tenni)felcsavarod a lökhárítóra (nem húzod véglegesre, hagysz egy kis mozgást) felteszed a karosszériára a két - két darab hetes (vagy ha utánfúrod nyolcas)csavarral és úgy mozgatod hogy oldalt hozzá lehessen erősíteni a sárvédőhöz (és persze vízszintesen álljon) Kicsit mindig húzol a csavarokon, a végén teljesen meghúzod. A sárvédő néhol feszülni fog, de ez természetes a méretbeli pontatlanságok okán. A sárvédő és a lökhárító közé okvetlen tegyél (oldalt) vastag gumikarikát, ha a régi nincs meg vagy agyongyötört vághatsz magadnak első vagy hátsó gumi ütközőbakból. Ínyencek húzhatnak a két tartó idomra bicikli gumi belsőt, ezáltal megakadályozva hogy az esetleg frissen festett homloklemez hasadékai széléről leüssék a festéket.(a gyárban ezt a lyuk szélére helyezett gumiszalaggal oldották meg)
És kész az új lökhárító.

zsolt.

PBr110 Creative Commons License 2004.02.09 0 0 92
A lokharitot tarto lemezt barmikor le tudod hajlitani, es meretre furni a lyukakat. Azert irtam a barmikort, mert ha te raktad ossze a gepedet akkor egy satut egy kalapacsot meg egy furot biztos tudsz.

PB

Előzmény: laadam (91)
laadam Creative Commons License 2004.02.09 0 0 91
Bárólzs!

Az nem volt kérdés, hogy a coupé idomjával kell felrakni, olyannyira, hogy a cserénél az idom maradt a kasztnihoz csavara, és a lökhárító oldalán oldottam a kötést.

Ha a két lökhárítót egymás fölé teszem látszik, hogy a furat (105-ös-én) kb két-két centivel kijebb van, mint a coupején...

Én lennék a legboldogabb, ha nem veszne kárba a mási klökhárító.

Ádám

Előzmény: bárólzs110r (90)
bárólzs110r Creative Commons License 2004.02.09 0 0 90
Laadam!

A 105-120 króm lökhárító ugyanaz mint a 100-110r, a különbség a lelfogatás, de most nehogy azt mondd hogy nem tudod leszedni a tartó idomot és a kupéjét rátenni... Kár lenne azért a jó első lökhárítóért.
Indulok Nándorhoz, engedelmetekkel felteszünk egy kis képes kupé történelmet, estére vagy holnapra kész lesz.

Törölt nick Creative Commons License 2004.02.09 0 0 89
Off

Kicsit kapcsolódik ez Nézelödő történetéhez:
Lui-G egy borongós őszi napon elhatározta,hogy ha törik,ha szakad szert tesz egy csehszlovákiai csodára egy 1000MB személyében...elkezdtem fürkészni a hirdetéseket,kaptam az információkat ismerősöktől,barátoktól.Megnéztem vagy 10-15 1000MB-t,ugye mivel válogatós vagyok ezért igazából a 66-os évjárat birizgálta az agytekervényeimet a kopoltyús légbeömlő,stb. miatt.Mivel ebből 1 leharcolt példányt találtam ezért a késöbb kiadott kocsikkal is elkezdtem foglalkozni egészen addig amíg találtam egy teljesen jó állapotú 68-as évjáratú 1millát kóstáló autót...1 hónap múlva már csak 800ezerbe aztán újjabb 1 hónap múlva már csak 600ezerbe került,ebből már nem engedett a fószer egy fillért sem,az autót azóta sem tudta eladni,és csak ott pusztul az udvaron,mert kiszorította egy mi autónk a garázsból.Aztán le is mondtam egyenlőre az 1000MB-kről.Álmok jönnek mennek,de egyszer valóra vállank!Kívánom mindenkinek,hogy így legyen.

On

Remélem nem untattam senkit,ha igen akkor BOCSI!
Üdv:Lui-G

Előzmény: Nézelödő (87)
S110RNándi Creative Commons License 2004.02.09 0 0 88
Erre a műszerfalra gondolt a Zsolt barátom:

Ez a prospektus is tőle van.

Nézelödő Creative Commons License 2004.02.09 0 0 87
Sziasztok !
A kék autó ' 74 - es , igy valóban nem évjárat helyes a sárvédő elől , oka pedig az , hogy ilyet tudott a srác szerezni lakatoláskor ( tőlem ), és igazándiból tetszik is neki a kis betöltő nyilás .
72 ' műszerfal : ha emlékeim nem csalnak , az bizony csak fa hatású tapéta volt a müszerfalon ...

Ha nem nagyon OFF akkor egy pár sor arról a '61 -es Feliciáról . A képek 3 éve készültek egy Tisza menti faluban ,ahová egy motorokkal foglalkozó fiatal veterános révén jutottunk . A fiú már 10 éve szemezett az akkor még szép állapotban lévő autóval , de az öreg tulaj " természetesen " horror árat kért érte . Amugy az öreg szétbontott vagy 5-6 Octáviát is mellette ,alkatrésznek . Megbetegedett az öreg ,az autó csak rohadt szét , el nem adta , igy jutott a képen már látott állapotba . Ott jártunk előtt két héttel halt meg az öreg , kinek sem örököse , senkije sem volt .(Innentől kezdve csak az erősebb idegzetüek olvassák tovább ) Képzeljetek el egy falú széli kerités nélküli kertet két kis épülettel tele alkatrészekkel . Nos , az összes aluminium , vagy annak vélt alkatrész a fémgyűjtő nemzetiségiek martalékává vált ! Érdekes modon a vasat otthagyták , ennek egy részét tudta elhozni a már fent emlitett veterános fiú a barátjával . Mi hozzájuk mentünk elöszőr , ott készültek a képek is , majd ezt követöen mentünk az óminozus házhoz .Az alábbi kép fogadott : az udvaron szerteszéjjel a Felicia ajtók , két keménytető , belevaló üvegek stb ... A srác szerint az elöző nap még volt első szélvédő keret is , de másnapra azt is elvitték ....Nyomát sem találtuk az 5-6 darab Octávia motornak , váltónak , szivócsonknak stb...
Igazából nekik sem lehet szemrehányást tenni , lévén ez senkié sem volt , és nekünk sem volt több jogunk elhozni azt , amit elhoztuk , csak hát bosszantja az embert :/ Ha akkor az öreg nem olyan nyakas....

bárólzs110r Creative Commons License 2004.02.08 0 0 86

Peti!

Megnéztem, a nálam lévő két kupé hengerfej száma: 10-248-1003 (a skoda jel alatt találhatók, a jel pedig középen van, ami igaz az összes 100-110-es hengerfejre, a 105-120-asoké oldalra el van tolva) Az egyiken gyári fehér festékfolt jelöli hogy kupé hf. A dugattyú feletti körcikk természetesen finoman mélyített.
A fotóról.Az alábbi képen látható első szériás kétlámpás kupé M.O.-ra nem jött, csak 72-től importáltuk, az is két lámpás volt, csak az első sárvédőn látható oldalsó szárnyas nyíl helyett a sárvédő közepe felé egy kis kocka könnyűfém (talán ón vagy ólom? nem tudtam megállapítani)lapocskát csavaroztak, nagy K betűvel jelezve a kocsi származási helyét. Talán Nándor felteszi majd a 72-es modell fotóját is. Vegyük észre a képen hogy a krómos viszapill. tükör hosszú nyelű (a 72-esnél is, 73-tól rövidültek és jutott belőlük a 105, 120-as skodák keskeny nyomtávú változatára is) amit hol az ajtóra, hol a sárvédőre helyeztek.
Ami engem most igazán érdekel hogy jutott-e hozzánk a gyári furnérbetétes változatban kupé. Ugyanis a 72-es kocsimhoz adott használati utasításban (keményfedeles, fekete műbőr kötésű, jó kézbe venni, ilyet ma nem adnak akárhánymilliós kocsihoz sem) a műszerfal jól kivehetően faerezetű borítással rendelkezik. Egy másik, már színes prospektusban pedig teljesen egyértelmű hogy gyárilag furnérborítású a műszerfal, cak azt nem tudom eldönteni hogy 71 vagy 72-es évjárat...Tehát ha valakinek 72-es fejtámla nélküli műbőr üléses kocsija van , ne tartsa magába, jelentkezzen!

PBr110 Creative Commons License 2004.02.08 0 0 85
Sziasztok! Keresek coupe karbit, vagy karbi tengelyeket. Az enyem ugy be volt rohadva, hogy egyszeruen eltort.

PB

Előzmény: laadam (84)
laadam Creative Commons License 2004.02.08 0 0 84
De igen, én hírdettem meg...

Szerencsére meg tudtam tartani végül!

Előzmény: Törölt nick (82)
laadam Creative Commons License 2004.02.08 0 0 83
Helló Nándi!

A kék coupén van szellőző a c oszlopon, ezért biztosan nem az elsők közül való.

Azért szép...

A hétvége szomorú tapasztalata, hogy a 105/120 króm lökhárítónak máshol van a felfogatása mit a s100-é (legalábbis elől). Ez akkor derült ki, amikor már megkíséreltem felrakni. A régít már nem teszem vissza, mert eléggé el van fáradva rajta a króm.

Így, jó állapotú első króm lökhárító kerestetik!

Új lökhárítót hol tudtál szerezni?

Ádám

Előzmény: S110RNándi (79)
Törölt nick Creative Commons License 2004.02.08 0 0 82
A Veteránban nem volt meghirdetve a kocsid?
Előzmény: laadam (81)
laadam Creative Commons License 2004.02.08 0 0 81
Hello Lui-G!

A cupém 90 000 Ft-ba került....

azt ne kérdezd, hogy most mennyiben van! :o)

Előzmény: Törölt nick (76)
S110RNándi Creative Commons License 2004.02.08 0 0 80

S110RNándi Creative Commons License 2004.02.08 0 0 79
Bocsi elírtam :
-Egy az elsők közül , egy tévhit eloszlatása végett , hogy csak 4 lámpás coupé létezik. 70-72-ig 2 lámpásak voltak és nem volt a szellőző a c oszlopon. Szlovákiában is találkoztam olyan öreg szakival aki meggyőződéssel állította hogy 2 lámpás csak homlokfal cserével létezik:

-Peti én nem látom igy, húzd végig az újadat ha homorú akkor coupé ha sima akkor nem.

- 86pid nekem megvan az a melléklet a V.Bata könyvben lefénymásolom ha gondolod.

S110RNándi Creative Commons License 2004.02.08 0 0 78
-Egy az elsők közül , egy tévhit eloszlatása végett , hogy csak 4 lámpás coupé létezik. 70-72-ig 2 lámpásak voltak és nem volt a szellőző a c oszlopon. Szlovákiában is találkoztam olyan öreg szakival aki meggyőződéssel állította hogy 2 lámpás csak homlokfal cserével létezik:

-Peti én nem látom igy húzd végig az újadat ha homorú akkor coupé ha sima akkor nem.

- 86pid nekem megvan az a melléklet a V.Bata könyvben lefénymásolom ha gondolod.

Peti S110R Creative Commons License 2004.02.08 0 0 77
Hi

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Itt a hf-em valaki megtudja mondani ebből hogy ez most coupé vagy nem coupé?

Törölt nick Creative Commons License 2004.02.08 0 0 76
Szia laadam!

Te mennyiért vetted a Coupedat,ha nem vagyok indiszkrét?

Jaja,"sima" S100-as is kevés van már aminek ilyen első sárvédője van....pedig szép ez a sárvédő.

Nézelödő:

Ezekszerint ez a kék Coupe igencsak az első szériákból való a sárvédő alapján,vagy tévedek?
Az ajtó az eredeti rajt?Mert ha jól emlékszem ehhez a sárvédőhöz a külső kilincses ajtó volt.

Előzmény: laadam (75)
laadam Creative Commons License 2004.02.08 0 0 75
Hellósztok!

A kék coupé tényleg szép, csak olyan rosszul mutat rajta az a brutál utánfutó! :o)

Ezzel a sárvédővel kevés van mint a fehér holló!

Egyébként üdvözlet a SŐT-ös listsoknak!

S110L Creative Commons License 2004.02.07 0 0 74
Ez egy Felicia volt, ugye jól látom?
Szomorú, hogy ilyen megtörténik egy ilyen gyönyörű autóval :o(
Egy barátom valahonnan Békés mellől húzott haza Miskolcra egy ilyen Feliciát. Sajna még nem volt ideje restaurálgatni, pedig ahányszor meglátom náluk az autót, mindíg kapacitálom, még segítenék is neki... örömmel tenném. Csakhát nincs ideje rá mostanában, nem mintha nekem lenne :(
Előzmény: Nézelödő (71)
Gábor_S135 Creative Commons License 2004.02.07 0 0 73
Ha benéznél az udvaromba, akkor "gyűjtögetős embernek" néznel! :)
De az utolsó két S100ast is ugy kaptam, hogy vagy én viszem el ma, vagy holnap a közterület... És sajnos a felújítás SOKKAL lassabban megy, mint a vásárlás.
Viszont a hónap végére kész lesz az S110L és utána én is szeretnék coupét... :)
Ismerős "talált" már nekem egyet, ha nem tudom megszerezni, majd nálad nyomulok ! :)
Előzmény: Törölt nick (59)
86pid Creative Commons License 2004.02.07 0 0 72
Sziasztok
Mindenkit üdvözlök új és régi ismerősöket egyaránt. Ha megengeditek egy kéréssel zaklatnálak titeket. Keresnék rajzot a 110 R-ről olyan formát mint a Bata könyvben is van.Mert az enyémből a coupé része hiányzik. Ha valaki tudna ilyet feltenni boldoggá tenne.
Köszönettel:86pid
Nézelödő Creative Commons License 2004.02.07 0 0 71
Ezt nem mi vágtuk ketté , hanem az idő (járás ) :(
Ennek a kocsinak a pusztulása a tipikus magyar mentalitásnak köszönhető , hétfőn leirom a sztorit...

http://kep.tar.hu/klajzen/index.phtml?aid=27568554&pid=4380913

Előzmény: Törölt nick (68)
Nézelödő Creative Commons License 2004.02.07 0 0 70
Nem az enyém , hanem egy nagyon kedves békéscsabai barátomé .

http://kep.tar.hu/klajzen/images/pic4380906.jpg

Előzmény: Törölt nick (67)
Peti S110R Creative Commons License 2004.02.06 0 0 69
Nagyon szép az kék coupé...
Törölt nick Creative Commons License 2004.02.06 0 0 68
Ugye nem azt vágtátok ketté ami a képtáradban szerepel?
Ha nem az,akkor az hogyan érhető el?Mail please!
Előzmény: Nézelödő (65)
Törölt nick Creative Commons License 2004.02.06 0 0 67
Nézelödő a tiéd az a kék Coupe?
Ha nem akkor is prezentálj róla képeket nekünk ha teheted!Előre is köszi.
Előzmény: Nézelödő (65)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!