Ez már valami ez valami új terv? Vagy csak valami ügyes skodaszerető grafikus unalmában átrajzolta a coupét? Faros még valamit a verdáról...
Szerintem ha lenne ma ilyen autó megfizethető áron mindnki ilyet venne nem suzukit:)
Na de komolyan szerintetek nem állat?
Ma hozom haza a verdát majd rakok fel képeket karosszéria után.
Kuriozum !!!
Bemutatjuk a coupé vezérműtengelyt:
tessék csak tessék - vegyék, vigyék! Echte eredeti, nagy C betűs bütyköstengely!
Adatok a Bata könyvben. Nem kopik mint a sporttengelyek, mégis vad és erős.
Tehát az első két lámpával és faerezetű műszerfallal 1970
Figyelitek a benzin beöntő nyílást? 1972
Műbőr ülések fejtámla nélkül.
1973
1975 német export kocsi. Figyeljétek meg az ajtó kárpitot és a kormányt ,van valakinek ilyen?
Figyelnek a részletekre is.
1980 BNV Figyelitek a kerekeit!!!
szinminta
Tehát röpke 10 év alatt bekövetkezett változások.
Arra lennék még kiváncsi , hogy ugye 77-től létezett 120LS-es motor , hogy szerelhették-e ezzel az utolsó szériákat?
Folytattam a tegnapi kutakodást az Auto Motorokban , igy tehát pontositok : '72 ben 137 db , '73 ban 290 db , '74 ben 277 db és végül '75 ben 121 db coupé érkezett az országba az átvételi sorszám szerint .Ami az érdekesség , hogy a 121 db az ' 75 nyarán már itt volt , onnantól nem mozdult tovább a sorszám .Új képek itt :
Kapsz még másfél hónapot, hogy elkészülj sőt, nem hiszem ,hogy ezzekkel a coupékkal bárki is találkozóra akarna menni ebben az időben , majd ha jó idő lessz . De jó volna ha ég többen lennénk.
-Zsolt barátom tegnap hozzott egypár prospektust, majd ma megpróbálom felrakni őket.
-Nem adtam fel a dolgot , próbálkozom, egyszer sikerülni fog!
Jut eszembe, itt hányódik valahol egy régi-régi moszkvics karbi (még van egy szintellenőrző kis oldalablaka az úszóháznak).
Ha megmondod a keresett tengely méreteit, megmérem, hátha jó neked. Ebben az esetben az egészet neked adom, itt csak útban van.
Ja, mégvalami: csekkold a yahoo-s címed, mélt kaptál, ha a freemail is úgy akarja.
Igen, a sima gyári karbijára gondoltam.
Most nem volt kéznél, de így hogy mondod, valóban rövidebb még a 120-as karbiban lévőnél is :(
Akkor sajna nem tudok segíteni.
Nem próbáltad még valami más autóéval helyettesíteni? Tudom gány dolog, de szükség törvényt bont.
Az megrovidebb, ha az egytorku karbira gondolsz. Ketorkut meg nem lattam kilosba, de ha kulon van a pilangoszelep a karbihaztol es ketorku, akkor jo lehet.
Sziasztok!
Ide nem tudok felrakni képet az autómról, mert igy nem megy át a proxin, de a duenen a hirdetésembe raktam képeket. Az első kép akkor készült, amikor vettem az autót, a többi tavaly nyáron.
Sziasztok !
Ahogy igértem , utána néztem a sorszámoknak . Szóval 1975 december 22 -én 825 állt meg a coupé sorszám , és '76 -ban már nem jegyezték egyáltalán . A másik véglet : 1972 december 29 -én 137 darabnál állt a sorszám , elméletileg ennyi " régi " coupé érkezett az országba .
Keresgélés közben ilyet is találtam ezzel a szöveggel :
A Skoda gyár jövő évi modellsorozatának egyik tagja , a 110r , példásan beépitett ködlámpákkal - a gyári próbapályán .
http://kep.tar.hu/klajzen/index.phtml?aid=27568554&pid=4401134&beginnum=12
Kéretik megnézni a dátumot alul !
( és a légvédelmi elháritó antennát felül , amit éppen ketté vágja a repülőt :)
PBr110:
- A karbi tengelyt én is elcsavartam egyszer mikor kifőzés előtt szétszedtem :
Tényleg elég hajlékony.
Esetleg ügyes esztergályos , marós nem tudna ilyet csinálni?
A 120-é menyire különbözik?
-A kipufogócsonkomnak az a története , hogy az enyém is e lvolt repedve , megforrasztották , de felszerelésnél visszarepedt . Szomorúan elmentem a helyi Skoda boltba , hogy veszek egy 120-as csonkot. Az eladó azt mondja az nem lessz jó ,de az udvaron van egy kupac ócskavas , nézzek közte szét . És tényleg volt közte coupé csonk, azt mondta vigyem ingyen mert a kutyának nem kell , már vagy tíz éve megvan , még a cetli is belevolt gyűrve ,hogy mire valló. Az alkatrész beszerzésről ennyit, szerencse dolga az egész.
pontosan... nagyon kevés eltérés van a coupe és a kilós padló között, így szerintem ha valakinek padló lemez problémája van, sokkal esékyesebb hogy találjon egy jó százast, és annak a padlóját adoptálni, mint coupe padlót szerezni.
A 100-as és a coupe orra az A oszlopig teljesen egyforma sőt a padlólemez is dettó. A különbség csak az A oszloptól hátrafelé létezik. Ja a hátfal is azonos.
Nekem is mintha egy kicsit szoritotta volna a 100-s sarvedo lemez:))))
En csak SÖT-ös vagyok, ket eve van coupem. Teljesen felszerelt, a kipufogo csonkon es karbin kivul gyari allapotba, kilakatolva. De akik csinaltak kibeleltek polifoammal. Na az alatt bent maradt minden viz es belulrol felzabalta. Most egy eve van karosszeriazas alatt, es a karbival nem jutok zold agra. Barmilyen tancsot segitseget, otletet szivesen fogadok, hogy potolhatnam a karbi tengelyeit, it a topikban vagy a pb_r110