Adott egy program amelyből exportálás után kinyerem az adatokat.
egyszerre 40 -50 tétel kb.
A hivatkozások azonban nem aktívak, azaz egyesével rá kell menjek majd aktívvá tenni. A kattogtatásoktól meg már elegem lett:) Szóval van e arra megoldás, hogy a kinyert és csak szövegként megjelent hivatkozás aktív legyen? És hogyan:)
Szerintetek érdemes-e 5 sebességes uaz váltót beépíteni? Van-e tapasztalatotok, mennyivel hosszabb az ötödik a negyediknél? Az autóm 100Le 2410-es volga motorral van szerelve, 37 fogas híddal. Javítana-e a menettulajdonságokon és a fogyasztáson az 5 sebességes váltó? Minőségben milyenek az öt sebességes váltók? (A mostani váltóm lassan felújításra szorul, és nem tudom, hogy a régi szovjet váltót felújíttassam, vagy fektessek be egy 5 sebességes váltóba.)
Champion N87YC amik hibásak...hőértékre ugyanilyen volt előtte benne( bosch),ami éveket birt. Sima mezei hagyományos normál menetes 200-215körüli hőértékkel. Lehet kifogtam egy hibás sorozatot,de így durrogni még uazt nem hallottam,pedig már hajtottam párat :D
hello ha sikerülne megoldani a problémát szivesen meghallgatnám hogy mi okozta. nekem simson csinálta ugyan ezt, de olyan szinten hogy kereken 2km ettudtam menni egy gyertyával és kinyuvadt nem adott szikrát. méregbol egy másik jol müködö szimorol átraktam a karbit, mert nekem is keverékképzést állitották hogy nem jo, de abban az esetben csak bekopné a gyertyát, és nem két kilométeren belül menne tönkre. trafócsere sem orvosolta. az lett a vége hogy ellopták, hogy basszák meg
Gyertyapipákat viszont pár éve nem kaptam hagyományosat,ami a gyertya elektróda menetre megy rá,hanem a patentos fejű van fent mind a 4hengeren,még ezt cserélem le holnap....viszont ami tönkremegy gyertya,az másban se jó többé...próbáltuk simsonba, rotába ,ott sem adja le a szikrát.
Helló! Egyszerűen nem adja le a szikrát egy idő után,és minden hengernél szépen sorban kb egy pár napos időközzel ugyanez történik. Vagy az ellenállással szerelt gyertyát nem szereti,vagy egyszerűen sz@rok a gyertyák. Most konkrétan 4db zsir uj Championt dobtam ki belőle egy hét után. Előtte bosch volt benne évekig birta és az is szép sorban meghalt egyesével...azt mondjuk megérteném,mert megette a kenyere javát,de fura,hogy azok is szinte egyszerre mentek tönkre. Szép barnák,semmi korom..olyanok amilyennek kell. Megpróbálom egy másik trafóval,mert nekem az a gyanus...bár az is pár éves,mert én kidobtam belőle a hall jeladós gyujtást és megszakítósra cseréltem,annak pedig más a trafója is. Anno az evett meg néha egy egy gyertyát ugyanigy,de az max egy évben egy db,de azt más is mondta már,hogy az elektronikus gyujtás,meg a tirisztoros az művelhet ilyet,na de ez már rég megszakítós :D
Én 452-es ,platós Uazt alvázvédőztem ,amiből nem igazán tudsz kiindulni.
Emlékeim szerint kb. 2 liter alapozót ,és 2 vagy 3 liter alvázvédőt használtam rengeteg lakkbenzinnel felhígítva .
Van egy kis elektromos festékszóróm aminek hosszú és hajlékony porlasztó-szára van , ezt sok helyen be tudtam dugni az alvázba és alaposan telenyomni festékkel.
Ha telibe akarod alapozni akkor vegyél 3 liter alapozót meg 2 liter hígítót .
Ráfújod a gépre és akkor má lesz viszonyítási alapod. :)
Szép sorban meghalnak az új gyertyák is benne kb két hét alatt.Pedig ugyanolyanok,mint előtte... Most próbaképp Brisk N15Y van benne,meglátom mit birnak.
Ez nagyban függ a felhordás módjától és a rétegszámtól. Ecsettel mindig több kell mert azt nem(annyira) kell hígítani ,de kompresszorral fújásnál bőven kell a hígító bele,..főleg az alvázvédőbe.
kicsit macerás magyarázni, ha egy dobozba van öntve atomjaira szedve, egyébként nálam is ez a módi ha addig nemsikerülne összerakni a héten próbálok csinálni meg feltenni képet a sorbarakott alkatrészekről, vagy csak lessz itt valakinek robbantottábra.
az hogy bekormolnak a gyertyák nem lehet hengerfejhiba. az elektroikus gyujtáshoz nem értek, amibe nincs fogaskerék azt nem látom át, de valami biztos a gyujtás körül van mert az szokot durrogni. a megszakitós gyujtáson a beégett kalapács produkál hasonló tüneteket. a gyertyákat is érdemes ellenőrizni hogy neme megy cigányutra aszikra, csak ügyesen mert megbasz.
igy látatlanba nehéz hasznosat mondani. pár óra kb 3-4 állás után hosszaban kell inditózni hogy felkapja az üzemagyagot? az ác val kézi pumpálással norm ál esetben kb 4 mükodtetéssel kezdi feltölteni a karburátort ha ennép jóval többet kel pumpáni falsot szivhat az üzemamyagrendszer az ác és a tank között, ezzel már megszoptam én is hogy a kirihesedett csövön nembirt annyit szivni mintamenyit benyelt padlón a kocsi, csak félgázzal tudtam menni az ác szálitóképeségét csekolni lehet egy kannábol közvetlenül egy csőröl müködtetve ha igyse jön a kakaó akor az ác se jó
Ha 469es,és van a 4gumira kicsivel több pénzed,mint a niva gumi (amitől amugy is keskeny és alacsony az uaz vele) vegyél 215/80R16ost rá valami jó mintával.... A/T vagy M/T az a használattól függ. Ha 452es.felejtsd el a 16os felnit,meg niva és egyéb gumit,pláne ha teherrel is jársz.