Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Holmer Creative Commons License 2017.12.01 0 0 14703

Szerintem az AC pumpa a hibás!  De lehet ,hogy a difi héztag is nagyobb,mint kellene! :D

Előzmény: dorogszu (14702)
dorogszu Creative Commons License 2017.12.01 0 0 14702

Sziasztok!

 

Adott egy program amelyből exportálás után kinyerem az adatokat.

egyszerre 40 -50 tétel kb.

 

A hivatkozások azonban nem aktívak, azaz egyesével rá kell menjek majd aktívvá tenni. A kattogtatásoktól meg már elegem lett:) Szóval van e arra megoldás, hogy a kinyert és csak szövegként megjelent hivatkozás aktív legyen? És hogyan:)

 

Köszönöm!

 

papuaz Creative Commons License 2017.11.29 0 0 14701

Szia!2009 -től van az autómon.

De tudnod kell nem csak annyi a csere ,hogy lehúzod a régit és dugod az 5-öst.

 

A "régi" sebességváltó áttételi arányai:

I járulnia - 4,124
II átviteli - 2,641
III átviteli - 1,58
IV átviteli - 1,00
R Reverse - 5,224

Az "új" sebességváltó áttételi arányai:

1. sebességfokozat - 3.78
2. fokozat - 2.60
3. fokozat - 1.55
IV sebességfokozat - 1.00 R hátrameneti fokozat - 4.12

 

Sebességváltási arány:

I sebességváltó - 3.83
2. fokozat - 2.16
3. fokozat - 1.29
IV sebességfokozat - 1.00
V átvitel - 0.79 R hátrameneti sebesség - 3.52

 

 

 

 

 

Előzmény: lali bird (14700)
lali bird Creative Commons License 2017.11.28 0 0 14700

Sziasztok!

 

Szerintetek érdemes-e 5 sebességes uaz váltót beépíteni? Van-e tapasztalatotok, mennyivel hosszabb az ötödik a negyediknél? Az autóm 100Le 2410-es volga motorral van szerelve, 37 fogas híddal. Javítana-e a menettulajdonságokon és a fogyasztáson az 5 sebességes váltó? Minőségben milyenek az öt sebességes váltók? (A mostani váltóm lassan felújításra szorul, és nem tudom, hogy a régi szovjet  váltót felújíttassam, vagy fektessek be egy 5 sebességes váltóba.)

Lucky Look Creative Commons License 2017.11.27 0 0 14699

értem, rendben köszönöm. örülök hogy megoldódott

Előzmény: Holmer (14698)
Holmer Creative Commons License 2017.11.27 0 0 14698

Champion N87YC  amik hibásak...hőértékre ugyanilyen volt előtte benne( bosch),ami éveket birt. Sima mezei hagyományos normál menetes 200-215körüli hőértékkel. Lehet kifogtam egy hibás sorozatot,de így durrogni még uazt nem hallottam,pedig már hajtottam párat :D

Előzmény: Lucky Look (14695)
corollawrc76 Creative Commons License 2017.11.26 0 0 14697

Gyári oroszt most, de nem igazán szereti. Jelen pillanatban hosszúmenetes ngk van benne, pontos típusát nem tudom.

Nem ér bele semmibe.

Előzmény: BlackAmstaff (14649)
Lucky Look Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14696

gyujtás is az előirt mm volt holtpont elött

 

Előzmény: Lucky Look (14695)
Lucky Look Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14695

 

hello ha sikerülne megoldani a problémát szivesen meghallgatnám hogy mi okozta. nekem simson csinálta ugyan ezt, de olyan szinten hogy kereken 2km ettudtam menni egy gyertyával és kinyuvadt nem adott szikrát. méregbol egy másik jol müködö szimorol átraktam a karbit, mert nekem is keverékképzést állitották hogy nem jo, de abban az esetben csak bekopné a gyertyát, és nem két kilométeren belül menne tönkre. trafócsere sem orvosolta. az lett a vége hogy ellopták, hogy basszák meg

Előzmény: Holmer (14693)
zerhanova Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14694

5L

Előzmény: BlackAmstaff (14686)
Holmer Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14693

Gyertyapipákat  viszont pár éve nem kaptam hagyományosat,ami a gyertya elektróda menetre megy rá,hanem  a patentos fejű van fent mind a 4hengeren,még ezt cserélem le  holnap....viszont ami tönkremegy gyertya,az másban se jó többé...próbáltuk  simsonba, rotába ,ott sem adja le a szikrát.

Előzmény: Atyus 77 (14690)
Holmer Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14692

Helló! Egyszerűen nem adja le a szikrát egy idő után,és minden hengernél szépen sorban kb egy pár napos időközzel ugyanez történik.  Vagy az ellenállással szerelt gyertyát nem szereti,vagy  egyszerűen sz@rok a gyertyák.  Most konkrétan 4db zsir uj Championt dobtam ki belőle egy hét után.  Előtte bosch volt benne évekig birta és  az is szép sorban meghalt egyesével...azt mondjuk megérteném,mert megette a kenyere javát,de fura,hogy azok is szinte egyszerre mentek tönkre. Szép barnák,semmi korom..olyanok amilyennek kell. Megpróbálom  egy másik trafóval,mert  nekem az a gyanus...bár az is pár éves,mert én kidobtam belőle a hall jeladós gyujtást és megszakítósra cseréltem,annak pedig más a trafója is. Anno az evett meg néha egy egy gyertyát ugyanigy,de az max egy évben egy db,de azt más is mondta már,hogy az elektronikus gyujtás,meg a tirisztoros az művelhet ilyet,na de ez már rég megszakítós :D

Atyus 77 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14691

Én 452-es ,platós Uazt alvázvédőztem ,amiből nem igazán tudsz kiindulni.

Emlékeim szerint kb. 2 liter alapozót ,és 2 vagy 3 liter alvázvédőt használtam rengeteg lakkbenzinnel felhígítva .

Van egy kis elektromos festékszóróm aminek hosszú és hajlékony porlasztó-szára van , ezt sok helyen be tudtam dugni az alvázba és alaposan telenyomni festékkel.

 

Ha telibe akarod alapozni akkor vegyél 3 liter alapozót meg 2 liter hígítót . 

Ráfújod a gépre és akkor má lesz viszonyítási alapod. :)

Előzmény: BlackAmstaff (14686)
Atyus 77 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14690

Üdv.

 

Nem kap kicsit sok benzint ?..,ha nem akkor lehet hogy olajjal rakódik tele.

Az ilyen jellegű hengermegállások ellen raktam bele alacsony hőértékű gyertyákat , régi számozás szerint 175-öst. Ezek jobban kiégnek, öntisztulnak.

Előzmény: Holmer (14688)
no_holy_shit Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14689

elég? zarlatos? szakadt?

Előzmény: Holmer (14688)
Holmer Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14688

Szép sorban meghalnak az új gyertyák is benne kb két hét alatt.Pedig  ugyanolyanok,mint előtte... Most próbaképp Brisk N15Y van benne,meglátom mit birnak.

Előzmény: Törölt nick (14687)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.25 0 0 14687

Üdv,

Mit jelent hogy "eszi a gyertyát a szergej" (mondjuk olyat már láttam hogy itta az arcszeszt a Szergej :)

A trafó nem tudja tönkretenni a gyertyát.

Előzmény: Holmer (14685)
BlackAmstaff Creative Commons License 2017.11.24 0 0 14686

De könyörgöm!! Mennyi az annyi fújva? Megközelítőleg?5-10-15-20kg??

Előzmény: Atyus 77 (14684)
Holmer Creative Commons License 2017.11.24 0 0 14685

Hello!

Mitől eszi a gyertyát a szergej? Évekig semmi baja nem volt,most meg egyszercsak elkezdte a gyertyákat hazavágni sorban :(   Trafó?

Atyus 77 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 14684

Üdv.

 

Ez nagyban függ a felhordás módjától és a rétegszámtól. Ecsettel mindig több kell mert azt nem(annyira) kell hígítani ,de kompresszorral fújásnál bőven kell a hígító bele,..főleg az alvázvédőbe.

 

Előzmény: BlackAmstaff (14683)
BlackAmstaff Creative Commons License 2017.11.23 0 0 14683

Még mindíg nem tudom hány kg, korrózió gátló alapozót és alvázvédőt vegyek. Mennyi elegendő a 469 aljára?

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2017.11.20 0 0 14682

Küldtem.

Előzmény: tibormandli (14681)
tibormandli Creative Commons License 2017.11.20 0 0 14681

Köszönöm szépen a segítséget!

 

tibormandli@gmail.com

Előzmény: Én és én, meg az Irén (14680)
Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2017.11.20 0 0 14680

Szia!

 

Adj egy email címet, robbantott ábrát tudok küldeni.

Előzmény: tibormandli (14677)
Lucky Look Creative Commons License 2017.11.20 0 0 14679

helló 

kicsit macerás magyarázni, ha egy dobozba van öntve atomjaira szedve, egyébként nálam is ez a módi ha addig nemsikerülne összerakni a héten próbálok csinálni meg feltenni képet a sorbarakott alkatrészekről, vagy csak lessz itt valakinek robbantottábra.

Előzmény: tibormandli (14677)
Lucky Look Creative Commons License 2017.11.20 0 0 14678

Üdv.

az hogy bekormolnak a gyertyák nem lehet hengerfejhiba. az elektroikus gyujtáshoz nem értek, amibe nincs fogaskerék azt nem látom át, de valami biztos a gyujtás körül van mert az szokot durrogni. a megszakitós gyujtáson a beégett kalapács produkál hasonló tüneteket. a gyertyákat is érdemes ellenőrizni hogy neme megy cigányutra aszikra, csak ügyesen mert megbasz. 

igy látatlanba nehéz hasznosat mondani. pár óra kb 3-4 állás után hosszaban kell inditózni hogy felkapja az üzemagyagot? az ác val kézi pumpálással norm ál esetben kb 4 mükodtetéssel kezdi feltölteni a karburátort ha ennép jóval többet kel pumpáni falsot szivhat az üzemamyagrendszer az ác és a tank között, ezzel már megszoptam én is hogy a kirihesedett csövön nembirt annyit szivni mintamenyit benyelt padlón a kocsi, csak félgázzal tudtam menni az ác szálitóképeségét csekolni lehet egy kannábol közvetlenül egy csőröl müködtetve ha igyse jön a kakaó akor az ác se jó

Előzmény: ikarusc56 (14651)
tibormandli Creative Commons License 2017.11.19 0 0 14677

Üdv Mindenkinek!

 

Egy kis segítséget kérek uaz m21 vízpumpa tömszelencéjének összeszerelési sorrendjében.

 

Előre is köszi!

 

Tibor

Nicker1 Creative Commons License 2017.11.19 0 0 14676

Ha 469es,és van a 4gumira kicsivel több pénzed,mint a niva gumi (amitől amugy is keskeny és alacsony az uaz vele) vegyél 215/80R16ost rá valami jó mintával.... A/T vagy M/T az a használattól függ. Ha  452es.felejtsd el a 16os felnit,meg niva és egyéb gumit,pláne ha teherrel is jársz.

Előzmény: kazánmen (14675)
kazánmen Creative Commons License 2017.11.18 0 0 14675

üdv érdeklődnék hogy a gyári zuk gumi méret 6,50 16r méret helyett milyen gumit javasoltok ? esetleg níva terepgumit 175/80-r16?

Atyus 77 Creative Commons License 2017.11.18 0 0 14674

Üdv.

 

Gyújtás ,karburátor beállítást végezzétek el. Szelephézag ellenőrzést is meghálálja ,főleg ha rég volt .

Előzmény: ikarusc56 (14672)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!