Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
majdnem*: a fegyveres topikokban továbbra sem javasolt (értsd: engedett) a politikai eszmék futtatása, agitálás, győzködés! Ilyenekre ott van a politika fórumcsoport. Köszönjük megértésed!
Hogy két öreg lövész "méltatása" kit irritálhatott?
De inkább nem kommentálom - meg tette ő maga...
Az örömöm korántsem felhőtlen.
Ahogy korábban már fejtegettem a lövész első és legfontosabb ellenfele (és nem ellensége, ahogy sokan megélik sajnos) soha nem egy másik lövész - hanem saját maga.
Szóval elégedetlen vagyok az eredménnyel, mert elmaradt a várakozásaimtól.
Főként mert ez volt az idei első verseny, és edzeni se voltam még - így alakult.
Az Anschütz sütése is szétesett, talán hanyagul raktam össze, és egy kis rugó megtört, és akadt a billentyű.
De ez nem mentegetőzés, az én hibám, verseny előtt többet kellett volna foglalkozni a cuccal - mégiscsak technikai sport...
De talán legközelebbre összeáll, és jobb pontok születnek - de rosszabb helyezés
Fricu Bácsi! Gratula a tegnapi eredményeidhez! ismét bebizonyosodott, hogy vén lövész nem öreg lövész! :-)
Azon fanyalgóknak pedig - akik azért panaszkodnak folyvást, milyen nehéz az élete annak, aki erős légpuskát/tűzfegyvert/vizibiciklit szeretne tartani -
itt egy kép a tegnapi versenyünk abszolút doyen versenyzőjéről, és pisztolyos lőlapjáról. Saját lőfegyverrel, tartásival, stb. amit k. 5 évvel ezelőtt szerzett meg....
15 lövés, a 10 legjobb kör számított a versenyben. Bőven 80 kör fölött.
Béla Bátyánk pedig 1933-ban ébredt e világra. Lehet számolgatni...
Miki! Nem tehetek róla, de kijött belőlem a türelmetlen állat! Nem bírtam várni vele holnapig, pár perccel ezelőtt kipróbáltuk a csendesítődet egy parával - a kisszobám közepén!
Semmi nem tiltja az éjszakai csónakázást ha annak megfelelő felszerelésű a jármű . Ahhoz viszont nagyon jól kell ismerni azt a vízterületet , hogy valaki éjszaka közlekedjen és jó nagy bátorság is kell hozzá . Egy ilyen műanyag hajóban csúnya pusztítást tud csinálni egy sodródó farönk vagy egyéb .
A Tisza meg még nappal is veszélyes annak aki nem ismeri . Ott vannak dárdafás szakaszok a part közelében amik magasabb vízállásnál nem látszanak ki a vízből éjszaka meg egyáltalán nem .
Egy alkalommal Tiszasüly felett le kellett húzódnom egy hajó elől és egy dárdafa elkapta a motor csizmát és felcsapta de fel is hasíthatja egy műanyag csónak hasát .
Én is beszereztem egy erollert, pusztán szükségből...
Nem megyek vele a nagyvárosban, csak itt Solymáron, meg lent Jászladányon. Ladányon nem, de solymáron már 2 autós, és 1 futó is beugatott, mert mertem menni előtte-utána... Összesen 10km alatt!
Na ne aggódj, amikor a futó volt porondon megálltam, letámasztottam a rollert, megkérdeztem mi a baja, akkor csak lehajtott fejjel elcsámpázott szó nélkül az annyába.
A gyalogos , biciklis , rolleros téma az utakon ki lett tárgyalva !
Itt van a sajnálatos vízi baleset Verőce környékén a Dunán ! Most is keresnek 5 magyar személyt 3 férfi 2 lány akik eltűntek .
Itt is az emberi felelőtlenség miatt lett baleset 7 halottal ! Egy a sajtó szerint kisgéphajó valójában egy Bayliner motorcsónak az éjszakai sötétben keresztezte a nagy hajóknak kijelölt sávban egy szállodahajó útját ami derékba törte .
Itt is az a kérdés mit keresett éjszaka a motorcsónak a Dunán , miért nem vette észre a vezetője a jelzőfényekkel közeledő nagy hajót és miért keresztezte az útját ?
Valószínű a verőcei yacht kikötőbe akart befordulni a jobb part felől csak nem figyelt a középen hegymenetben haladó nagy hajóra .
A hajó szlovákiai magyar kapitánya nem is hallhatta az ütközés zaját mert a 110 méteres hajó kormányállása 50 méterre van a hajó orrától a felső fedélzeten és a Bayliner meg üvegszálas műanyag testű motorcsónak .