Sziasztok! Tegnap délelőtt a Széll Kálmán téren láttam, hogy az 1444-es a Déli Pályaudvar felől a Margit körút irányába húzta az 1367-est. Tudja valaki hová mentek?
OK, lehet, hogy tényleg megroggyant, bár lehet, hogy csak a kukásautóra támaszkodik még. A kép még azelőtt készült, hogy szétválasztották volna a járműveket. Véleményem szerint nem kapott olyan ütést, ami egy függőleges irányú csavarodást okozott volna, pláne nem olyat, ami a vázat a menetirány szerinti bal oldalra nyomta volna le. De ha mégis, ott van a 1367-es, aminek a B részével össze lehetne házasítani. Az a kocsi most is ott van Kelenföldön.
Az a baj, hogy ez nem "egy horpadás", hanem (ha jobban megnézed) megroggyant az egész váz függőlegesen. :-( A 80' -as, 90' -es években biztosan megoldanák ezt is, de manapság...
Azért "ilyen magyaros vicckategória" a fenti problémák miatt nem lehet járműcsere, persze kedvelem az ICS-t de mégis mennyi ideig számítanak rá a BKV berkein belül így 2023-ban?
Ez nem a BKV-n múlik.
Majd ha valaki talál rá pénzt meg paripár, akkor el lehet dönteni, hogy lebontják-e és építenek egy teljesen új Szabadság hidat, ami elbírja a villamost, illetve a Viaduktot megerősítik és átépítik-e olyanra, hogy ott utasforgalomban üzembiztosan menjenek másfajta villamosok és lesz-e valaki, aki bevállalja, hogy a Vigadó téri megálló sosem lesz az egyik iránynak akadálymentes.
Vagy a másik lehetőség, hogy valamelyik gyártó előáll egy ultrakönnyű!!! alacsonypadlós 2300 mm szélességű villamossal, ami maximális utasterheléssel és pályára alkalmazott sebességgel maximum akkora dinamikus terhelést ad a Szabadság hídnak és a viaduktnak, mint most az ICS/KCSV-k.
"...vehetünk ezer darab CAF-ot, több iparit akkor sem lehet velük kiváltani, mert azokon a helyeken, ahol ma iparik/KCSV-k járnak, ott nem közlekedhetnek CAF-ok. Ezek a problémás helyek (viadukt, Szabadság híd) ..."
Azért "ilyen magyaros vicckategória" a fenti problémák miatt nem lehet járműcsere, persze kedvelem az ICS-t de mégis mennyi ideig számítanak rá a BKV berkein belül így 2023-ban?
Kedves Topiktársak, Kedves Szakértők! szeretném kérni tanácsotokat, segítségeteket. Ganz ICS műszerfal építéséhez, felújításához keresek egy háromállású forgókapcsoló típust, ami az ajtónyitás oldalválasztó szerepet tölti be a mai sztenderd, még nem felújított ICS típus műszerpultokon. Tudnátok segíteni ennek típusában, gyártójában, netán beszerzési forrásának megtalálásában? Fotót lásd alább.
1401: Ismerve az eddigi tapasztalatokat még egy hónapig biztos nagyban mennek majd a próbajáratok a Vjsz-ből, utána még pár hétig Kelenföldön is neki állnak picit nyúzni, aztán kidugja az orrát a 49-esre, persze az is folyamatos csetlés-botlás lesz, mire végre stabilan használható lesz.
Viccen kívül elvileg a kontaktor kerettel volt, valami probléma és, ezért húzódott el a felújítása.
A 1366 pedig múlt héten visszatért a hegesztésről a Vjsz-ből.
Fuuuuuu, már vert a víz, nehogy véletlenül egy 1418-1419 legyen a következő. .D Megnyugodhatunk szerencsére. Ha megy majd a következő is valamikor, biztos nem a 1365 lesz. :DDD
Amúgy jó sokáig készült ez a 1401, 2020.06.11 volt a bevonulás, majdnem 2 és fél év..... A 1357,1400 gyorsabb volt, ezen ültek, mint a metrós kocsikon. Remélem nem 2024ben kerül elő a 349es....
Számtalanszor leírtam, de akkor még egyszer: vehetünk ezer darab CAF-ot, több iparit akkor sem lehet velük kiváltani, mert azokon a helyeken, ahol ma iparik/KCSV-k járnak, ott nem közlekedhetnek CAF-ok. Ezek a problémás helyek (viadukt, Szabadság híd) pedig nem a közeljövőben lesznek átépítve...
Ez a 6-7 évvel ezelőtti mentalitás volt, hogy nyomógombost nem lehet selejtezni, most meg hála a kicentizett kiadásnak vagy megcsinálják vagy lassan nem marad mit kiadni. Mondjuk kapásból jobb lenne a helyzet, ha 2016-ban a hosszútávú 38 maradó kocsit sikerült volna úgy összeszedni, hogy 5 éven belül abból ne halálozzon el 2 kocsi is, vagy nem erőltetik a 2B-t és nem kell még több iparit áttenni a Fradiba. Hiába ilyen a felelős jármű gazdálkodás a BKV-nál.
Kelenföldön neki álltak a 1318-ast rendbe tenni még kérdés mikorra lesz kész, de a dolgok jelenállása szerint nem lesz selejtezve. Munka viszont lesz vele bőven mind kívülről, mind belülről is több helyen is korrodálódott a tető környékén.