Keresés

Részletes keresés

Zsivany3 Creative Commons License 2024.05.03 -1 2 34107

Nem lehet, hogy ez fém tartály volt?

Pl.:

Előzmény: scsabi (34102)
Zsivany3 Creative Commons License 2024.05.03 -1 0 34106

Nem volt ablak a belső oldalon?

Előzmény: somytomy (34105)
somytomy Creative Commons License 2024.05.03 0 0 34105

Ezeknek a kísérőkocsiknak amúgy miért volt ilyen felemásan kialakítva a teteje?

Előzmény: Atis57 (34099)
György barát Creative Commons License 2024.05.03 0 0 34104

Sündissssz... 

 

Előzmény: segélyvonókészülék (34103)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.05.03 0 0 34103

Vagy csak neki nem szóltak, hogy megy ez...

 

Hogy nézhettek ki azok a hordók belülről... 🤣

Előzmény: scsabi (34102)
scsabi Creative Commons License 2024.05.02 0 1 34102

"az ólomzár eltávolításával és töltőnyílás felnyitásával"

 

Hm. A hordófúrás akkor még nem volt feltalálva?

Előzmény: Felek Ferenc (34101)
Felek Ferenc Creative Commons License 2024.05.02 -1 2 34101

1935.IV. a Szegedi Villamos Vasút várhatóan 10 hónap időtartamra az alábbi teherkocsikat veszi bérbe a MÁV-tól:

 - MÁV Jz 330 602, Jz 330 829, Jz 330 935, Jz 330 999

 - MÁV Jz 331 697, Jz 331 944

 

1949.I.16.-án a Jánoshalmáról Kőbánya felső állomásra feladott MÁV R 591 948 pályaszámú borhordós tartányvagonból az ólomzár eltávolításával és töltőnyílás felnyitásával Bartha Károly újszászi vasutas Bp. Ferencváros pályaudvaron egy demizsonnyi bort eltulajdonított.

Divrotcé Creative Commons License 2024.05.01 -1 3 34100
Atis57 Creative Commons License 2024.05.01 0 1 34099

Szia!

 

Előzmény: Atis57 (34098)
Atis57 Creative Commons License 2024.05.01 0 1 34098

Sziasztok!

 

A teherkocsik még szépek --de a pálya ?

 

gumidani Creative Commons License 2024.04.29 0 2 34097

Nekem ennyit sikerült róla összeszednem.

 

Készült a Schlick-Nicholson-nál 1915-ben, MÁV XXV jelleg,

1915-től 1925-ig Mvh 82442

1925-től 1967-ig M 117171

1967-től 1979-ig 27 55 206 0 023-8 Hek

1979. augusztusban átadva az Országos Húsipari Kutatóintézetnek, kiállítva Bp. IX., Gubacsi út 6. alatt

2017-ben az MVP-be átszállítva, feljavítás után kiállítva

Kijelölt nosztalgia szám: 40 55 117 9643-6

Előzmény: Felek Ferenc (34096)
Felek Ferenc Creative Commons License 2024.04.29 -1 2 34096

MÁV M 117 171 > MÁV Hek 27 55 2060 023-8 - S. 1979. - átadva Húsipar, kiállításhoz

 

MÁV Hek 27 55 2060 038-8 - S. 1979.V.11. - eredetileg ő volt kijelölve, de szétvágták...

Szőcsényi Z. Creative Commons License 2024.04.29 -1 2 34095

Ahhoz az egy kocsihoz nem sok WiFo donorra lesz szükség...

Előzmény: György barát (34092)
rezgaras Creative Commons License 2024.04.25 -1 2 34094

Elkészült a "sok tartályos" gázszállító kocsi modelljének a leírása. Itt található:

 

http://rezgaras.atwebpages.com/Content/Models/Gas_car/gas_car_main_m.htm

Előzmény: rezgaras (34043)
gumidani Creative Commons License 2024.04.22 0 3 34093

Jzkn 337033, J 308526 és Kz xxxxxx

MTI-FOTO-F__DP19570812002

György barát Creative Commons License 2024.04.21 0 0 34092

A szenes/tartálykocsi tetszik. És van elég donorom törött korláttal. Itt csak a létra kell. 

 

Előzmény: alkotasu (34083)
róbertke Creative Commons License 2024.04.21 -1 1 34091

Én kettő fórumot találtam, ahol a kocsi elkészítésével foglalkoztak. 

Az egyiknél még az elején szóltak, hogy ne a Piko/Gützold GGr kocsiból készítse el az illető, 

hanem a Roco GGh -ból mert alapnak az a jó. 

 

Előzmény: M63,012 (34090)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.21 -1 1 34090
Előzmény: róbertke (34087)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.21 -1 0 34089

Jah bocsánat, látom módosítottad te is.

Előzmény: M63,012 (34088)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.21 -1 0 34088

Igen, ezek Bromberg kocsik voltak.

Előzmény: RhB (34085)
róbertke Creative Commons License 2024.04.21 0 1 34087

Güterzug-Steuerwagen GDS 145 

A vagon eredetileg "Lowa" GGr -ből lett átépítve még az 1950 -es években.

DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.  

 

Sajnos Google fordítási hiba is közbeszólt.

 

Helyesen 

 

Güterzug-Steuerwagen GDS 145 901 és GDS 145 902

A vagonok eredetileg "Bromberg" GGh -ból lettek átépítve még 1949-1950 -ben

A két vagont eredetileg Lindner építette 1943-ban.

DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.  

 

Előzmény: róbertke (34084)
RhB Creative Commons License 2024.04.20 0 0 34086

Ha jársz még arra meg tudnád nézni (fotó? :D), hogy melyek vannak ott? A régiek, és/vagy a három "új"? Mástól is elfogadok fotót. :D

Előzmény: Steve2020 (34082)
RhB Creative Commons License 2024.04.20 -1 1 34085

Azért én csodálkoznék, ha a DB vett volna az NDK-tól teherkocsit az 50-es években. Szerintem jó lesz az Brombergnek is...

Előzmény: róbertke (34084)
róbertke Creative Commons License 2024.04.20 -1 4 34084

Güterzug-Steuerwagen GDS 145 

A vagon eredetileg "Lowa" GGr -ből lett átépítve még az 1950 -es években.

DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.  

  Egy elkészített modell Piko kocsiból, a hozzá tartozó DB V36 mozdonnyal. 

 

Előzmény: alkotasu (34083)
alkotasu Creative Commons License 2024.04.20 -2 4 34083
Steve2020 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 34082

Én a múlt szombaton voltam a fehérvári járműjavító tárolóvágányainál, ott volt pár etalonkocsi.

Előzmény: FejesAntal (34080)
Adamsand93 Creative Commons License 2024.04.12 0 1 34081

Köszönöm a választ.

 

Előzmény: FejesAntal (34080)
FejesAntal Creative Commons License 2024.04.12 0 0 34080

Az etalonkocsik közül egyik sem került a Park környékére, nem tudom hová lettek

Előzmény: Adamsand93 (34078)
division by zero Creative Commons License 2024.04.12 0 0 34079

Emlékeim szerint a teherkocsikat felgyújtották.

Előzmény: RhB (34077)
Adamsand93 Creative Commons License 2024.04.11 0 0 34078

Selejtek lettek!

Ez tipp!

Vagy átvitték őket a Füsti környékére

Előzmény: RhB (34077)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!