Felek Ferenc
2024.05.02
-1 2
34101
1935.IV. a Szegedi Villamos Vasút várhatóan 10 hónap időtartamra az alábbi teherkocsikat veszi bérbe a MÁV-tól:
- MÁV Jz 330 602, Jz 330 829, Jz 330 935, Jz 330 999
- MÁV Jz 331 697, Jz 331 944
1949.I.16.-án a Jánoshalmáról Kőbánya felső állomásra feladott MÁV R 591 948 pályaszámú borhordós tartányvagonból az ólomzár eltávolításával és töltőnyílás felnyitásával Bartha Károly újszászi vasutas Bp. Ferencváros pályaudvaron egy demizsonnyi bort eltulajdonított.
gumidani
2024.04.29
0 2
34097
Nekem ennyit sikerült róla összeszednem.
Készült a Schlick-Nicholson-nál 1915-ben, MÁV XXV jelleg,
1915-től 1925-ig Mvh 82442
1925-től 1967-ig M 117171
1967-től 1979-ig 27 55 206 0 023-8 Hek
1979. augusztusban átadva az Országos Húsipari Kutatóintézetnek, kiállítva Bp. IX., Gubacsi út 6. alatt
2017-ben az MVP-be átszállítva, feljavítás után kiállítva
Kijelölt nosztalgia szám: 40 55 117 9643-6
Előzmény: Felek Ferenc (34096)
Felek Ferenc
2024.04.29
-1 2
34096
MÁV M 117 171 > MÁV Hek 27 55 2060 023-8 - S. 1979. - átadva Húsipar, kiállításhoz
MÁV Hek 27 55 2060 038-8 - S. 1979.V.11. - eredetileg ő volt kijelölve, de szétvágták...
róbertke
2024.04.21
-1 1
34091
Én kettő fórumot találtam, ahol a kocsi elkészítésével foglalkoztak.
Az egyiknél még az elején szóltak, hogy ne a Piko/Gützold GGr kocsiból készítse el az illető,
hanem a Roco GGh -ból mert alapnak az a jó.
Előzmény: M63,012 (34090)
róbertke
2024.04.21
0 1
34087
Güterzug-Steuerwagen GDS 145
A vagon eredetileg "Lowa" GGr -ből lett átépítve még az 1950 -es években.
DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.
Sajnos Google fordítási hiba is közbeszólt.
Helyesen
Güterzug-Steuerwagen GDS 145 901 és GDS 145 902
A vagonok eredetileg "Bromberg" GGh -ból lettek átépítve még 1949-1950 -ben
A két vagont eredetileg Lindner építette 1943-ban.
DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.
Előzmény: róbertke (34084)
róbertke
2024.04.20
-1 4
34084
Güterzug-Steuerwagen GDS 145
A vagon eredetileg "Lowa" GGr -ből lett átépítve még az 1950 -es években.
DB V36 -hoz tudták használni, 55-60 Km/h továbbítási sebességgel.
Egy elkészített modell Piko kocsiból, a hozzá tartozó DB V36 mozdonnyal.
Előzmény: alkotasu (34083)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!