Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Köszönöm! A motor mig az aksiba áram van, hibátlanul működik! Meg ha járó motornál leveszed az aksi saruját meg áll a motor! Tehát szerintem nincs töltés. Mivel feszszabályzó meg alaplap is
lett cserélve, a probléma maradt az imént mondtam a tulajnak hogy mérje ki a vezetékeket mert szerintem ott lez a gond valahol!
Sziasztok!Volna egy kérdésem hozzátok!Aki tud legyen szives segitsen. A barátom motorja rosszalkodik Adott egy Kymco Agility city 50 2t,nincs töltése,már cserélt 3db alaplapot,3 feszszabályzót,kábeleket át mérte nincs szakadás! Addig minden jó míg az aksiba van áram, Meg ha leveszi az aku sarut a motor leáll! Mit tudna még csinálni?Előre is köszönöm.
Segítségre lenne szükségem! Az alany Kymco Grand Dink 250, amit tavaszi átvizsgálásra és vizsgára lábon levittem a közeli szervízbe márciusban, és azóta a kapuig nem jutottam el vele már negyedszer.
Hidegen indul, sztenderen veszi a fordulatot, ha ráülök akkor viszont gázadásra lefullad, csak akkor nem, ha folyamatosan túráztatom. Egyenletes fordulatra lefullad. Alaplap, karbi, gyertya cserélve. WTF?
Azt mondják szétbontós. 1500 körül a szimi + munkadíj, tízesből megvolna állítólag. De lehet akkor már a dugót is újra kéne gyűrűzni, mert ilyen fémesen perceg néha a gép...
Szóval a szűrő nem hozott változást. A régit szétvágtam, teljesen egészséges volt a betétje, nem volt lerakódás.
Egy 50ccm 2t-ben ha esetleg nem volna elég a kompresszió az miben jelentkezne szerintetek? Pl. végseb. drasztikus visszaesés?
Mert amúgy meg megy 60-at! 🙄
(Karbi átnézve, minden tiszta, de plusz kimosva, kifújva is, viszont másik gyanú akkor a benzin-membráncsap vagy az üzema.szűrő, mert ingadozik az alapjárat, meg úgy kellett szipókázni a vákuumcsövet, hogy felöltődjön rendesen a szűrőház és a karbi is kaphasson naftát. Néztem mikor összeraktam mit is csinál rúgásra, ott vettem észre hogy semmit...)
Én 1x próbáltam légszűrő nélkül. Ha odahúzza kicsit is az ember neki a gázt, a szűrő folytása nélkül ilyenkor annyi levegőt szippant be, hogy rögtön lefullad. Tipikus példája, hogy ha 1 láncszemet kiveszünk, máris borul a rendszer.
Tudomásom szerint ennél a karbinál nem a levegőt szabályzod hanem a benzin mennyiségét de csak az alapjárathoz. Menet közben, gázadáskor vákuum húzza fel a subert. A megtorpanást üzemanyag ellátási probléma is okozhatja vagy levegő hiány. Próbáld meg egy rövid próba útra levegőszűrő nélkül üzemeltetni a robogót. Utána esetleg érdemes a suber legalsó és legfelső rovátkáján kipróbálni a mocit. Ha van változás abba az irányba elmenni a javítással.
Biztos többnyire, hogy levegő/üzema. arány probléma. Az Egüt én felhívnám mit mondanak, (illene vmit), de ha nem, Zolinak a csatornáját ajánlom robi bütyköléshez.
Nem tudom megfelelően beállítani. Levegőcsavar 2 fordulatra kitekerve, subernél 5 állítási lehetőség van, középen van jelenleg. Ha 50km/h-nál teljes gázt adok, akkor megtorpan és nem megy jobban. Max sebessége 55 körül van, de csak ha 3/4 gázt adok, ha kicsit többet akkor már torpan. Ha alacsony sebességről gyorsítok akkor is érezhető kis torpanás.Gond lehet a fúvóka mérettel? Köszi
Nos,bedobtam a 8g görgőket.Talán 4üteműsebb valóban a motor teljesítménye,de olyan 20km/óra körül kicsit megtorpan.Nem olyan egyenletesen gyorsul.
Hozzáteszem hogy egy kompletten vásárolt(viszonylag olcsó) variátorszett van benne amivel volt már gondom.A csúszka hüvely állandóan elkenődött és megragadt az ékszíj tárcsa.Kicseréltem egy "kitudja miben volt-ra"és ez a gond megszünt.Gyanaxom a görgők vájatában valami hibára ami miatt megtorpan egy kicsit a motor.