Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 202
Egyébiránt ha az ember a GTE mellett voksolna, elképzelhető, hogy egy csomó benzint meg vesződséget megspórolna magának?
Gondolom a külcsín u.a., az 1.7-es moci ha jól tom 100 le, szal kicsit gyengébb meg nehezebb, de nyílván hosszabb élettartamú.
És ha a turbó feelinget nem is adja vissza, azért nyomatékos, gondolom egy I.golf gti szinten lehet menetteljesítményeket illetően...
Előzmény: avantage (201)
avantage Creative Commons License 2001.01.25 0 0 201
Ha mar a kerekmeret felmerult:

GTT phase1 175/60R13 ill. opcionalisan 195/55R13
phase2 azt hiszem mar csak az utobbival.

Mindketto eleg draga, az olcso alternativa a 185/60R13, de hat az egy kicsit magasabb profilu.

Mellesleg GTE az a tipus, ami futomuvileg ugyanaz mint a GTT. Hatul dupla torzios rud, tarcsafek mindenhol.

AX GT egyebkent szinten nepszeru gep, biztos nem alaptalanul, meg csinos is.
Es ketsegtelenul a Citroen neve nem cseng mostanaban jol, szerintem alaptalanul.

Ami en talatam rola aszerint 708kg(!) es 86 le, a gyorsulasa viszont csak 9.2, ezt nem nagyon ertem, de mindegy. Max kb. 190 km/h. Nem rossz.

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 200
Miből lesz a cserebogár...

első képem,tán bejön.....

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 199
azért 710 kg is szabdoshat 50-60 lóval...
Előzmény: tcaoe (197)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 198
Bocs, 1 tizedes pontossággal 7,7 kg/le
(anno a simsonom lehetett 90-es hengerrel 10 kg/le )
8)))
Előzmény: tcaoe (197)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 197
szerintem 730 lehet, az 1,1-es az 71 kg.
Előzmény: műláb (196)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 196
wazze!
Ennek a teljesítmény / súly aránya, sem sokkal rosszabb, mint a GT turbo-nak!

GTT: 840 kg, kerekítsünk, 120 le ~ 7 kg/le
AX: >740 kg, 95 le ~7,8 kg/le

Előzmény: tcaoe (195)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 195
A 95 lovas 1,4-es. A dizel 750 kilo, a tobbi(kiveve a 4x4-et), konnyebb.
Előzmény: műláb (194)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 194
Azt mondod, 5-6 k-ért már egész barátságosat lehetne megcsípni?
Egyébként ha el is gondolkodom alaposabban, akkor is csak a 95 lovas jönne szóba.Az 1.3-as?
A kocsi összsúlya 7xx kg ugye?

Ps.:ennyi erővel chatelhettünk is volna....

Előzmény: tcaoe (193)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 193
Igen, ha egyszer osszeganyoljak, akkor altalaban mar vege van.
De az AX-nel ez nem fenyeget.
Előzmény: műláb (192)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 192
Előző munkahelyemen a munkatársamnak volt 1.9 D BX-e, és autószerelő létére + hónapig!! csinálta a hidraulikát, pedig májer a faszi.Utána el is adta.
Annyit mondott, hogy marha bonyolult, egy körön van a kormányszervóval, és 3 hóna alatt heti 1 szerelés mellett is kb. 40 liter hidraulikaolajat nyomott bele.( Amúgy az olaj ingyen volt :))))
Ráadásul ha elmegy az olaj, leül a segge, és max 20-szal lehet menni vele betonon, mert szétb..sz mindent.
Elvitte civilben "úrvezetőként" más szerelőhöz, de valami spec. bánata volt a gépnek, ott sem jöttek rá.
Amit írtam,Ő mondta...
Előzmény: tcaoe (191)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 191
Nem az. De a PSA-bol tudom, hogy a karbantartott hidraulikaval sincs baj. Baj az elektromossaggal szokott lenni.
Előzmény: műláb (190)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 190
Én még csak a hidraulikájukat hallottam fikázni, ráadásul azt nem is egy embertől, és elég keményen!
De az AX nem hidraulikus szintszabályzású, ha jól tudom
Előzmény: tcaoe (189)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 189
Hat, nem tudom miert olcsobb... Talan mert Citroen, es azoknak rossz a hire...
Előzmény: műláb (188)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 188
Jól bezavartál!
Állandóan így járok .Eldöntök valamit, és utánna ellenérvek hatására megingok.
Olyan határozatlan vagyok! Vagy nem? 8-)))

Jó kis gép lehet mindent egybevetve.
De miért olcsóbb a R 5-nél?
Oka lehet.

És a végén a scherlocki logika: Te is bagózol, és nem szeretsz korán feküdni
:)))

Előzmény: tcaoe (187)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 187
Rozsdasodni nem nagyon szokott, csak ha trehanyul javitjak, vagy ha elhagyjak a kuszob dugoit. A 91 utaniak meg abszolut nem szoktak. Olcsobb,mint az R5, es szvsz tud annyit(a csomagtere kisebb). Ja, es a 95 LE szivomotorbol jon. Maga szerkezet tartos, elektromos hibak szoktak az ember idegeit nyuni. Ki kell probalni mind a kettot, es aztan lehet donteni(en roppant elfogult vagyok AX ugyben, ram nem szabad kizarolagosan hagyatkozni:)) Ha az ember talal egy jo 4x4-est, az az igazi. De az nagyon ritka. Viszont a 75 loereje erzetben kozelit a frontosak 95 loerejehez... Ja, a hamus az AX-ben vvan meseszeru helyen. De tenyleg:)
Előzmény: műláb (186)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 186
A hamutartoja mesesen jo helyen van:)

megfejtés:
1. le kell szokni
2. elefántfülön kihamuz, csak csikket rejt tartóba
3.gumiszőnyegen eltapos
4.gumiszőnyeget felhajtva elrejti a taposólemez alatti rozsdalyukak egyikébe

Az 1. lenne a legjobb.
Mellesleg nemá hogy ilyen vékony anyagból van az AX.
Legalább rendesen galvanizált? A 90 körüliek akár már kezdhetnének rozsdaszirmokat is bontogatni ennyi erővel.
Akkor a konyhafőnök ajánlata a R-5 ?

Előzmény: tcaoe (185)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 185
A hamutartoja mesesen jo helyen van:)
Egyebkent a Renaultok orra sokkal jobb anyagbol van, ezert az Ax konnyen megcsunyul, ha ratamaszkodnak/raulnek.
Előzmény: műláb (184)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 184
176 cm, 72 kg, szal egy nagyobb gépben lötyögnék.
De míg a kocsim műszakira készült, és a tesóm kisfityójával nyomultam, elég gáz volt még nekem is.
A bagót meg az öngyuszit a kalaptartóban tároltam!Pedig fater szokta mondani, hogy az egész család akkora,mint a kutya ülve /fater alacsonyabb/
8-)))

On

Tényleg elgondolkodtattál.
Csak az a gond, hogy nem nagyon találkozni eladó AX-ekkel :(
Legalábbis nálunk heti autópiacon fehér holló.
De most előveszek 1-2 régebbi bazárt, hátha találok iránymutató árakat.

Előzmény: tcaoe (183)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 183
Hat nem olyan rossz. Es meglehetosen kenyelmes. Persze, csak ha nem vagy tul szeles.
Előzmény: műláb (182)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 182
Felcsigáztál!
Nem lehet az olyan rossz gép!
Előzmény: tcaoe (181)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 181
Ja, az uj kasznisokban lehet, hogy volt gyari klima, de az enyemekben nem volt. Azok egyebkent szebbek szoktak lenni.
Előzmény: tcaoe (180)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 180
Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Előzmény: műláb (179)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 179
A GT és a GTI közt mi a difi?

A GT hány ccm és ló?
Az 1.3 Sport tényleg 90 lovas?
550-et megér, ha 90-es és nem vészes az oldala.
'95-ben raktak már bele légkondit?
Felcsigáztál...

Előzmény: tcaoe (178)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 178
Hat: fogyasztas, az ugy 7 liter korul, de 6-nal nem kevesebb. A valtoja nagyon jol illik a motorhoz. A megbizhatosagaval sok gond nem volt, az abs rendetlenkedett egyszer, meg a kerekcsapagyak, igaz, csak vagy 20ezret ment nalam. Ja, feltengelycsere is volt, de mar rossz feltengelyekkel vettem. 1,2 millioert adtam el, 95-os volt, nagyon jol felszerelt, es tenyleg toresmentes. A masik, az meg a regi volt(egyebkent mind a ketto GT, a GTI az 1,3 sport masik neve), 90-es semmi baj sem volt vele 5000 km alatt. Jol megy, kicsit erdekes a futomuve, azt szokni kell, de kevesbe billegos, mint a normal AX. Ez utobbi 550 ezerert kelt el, de volt mar serulve oldalrol.
Előzmény: műláb (177)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 177
Ha volt AX Gti-d, arról lehetne kicsit bővebben hallani?
Fogyasztás, megbízhatóság, menettelj.,Árkategória?
Előzmény: tcaoe (176)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 176
Hat, nem csereltem le... AXem mar regota van, sokfele volt, GTI is. Ez a mostani dizel, es igy nekem belfoldi forgalomra tokeletes. A Clio kesobb jott, es azzal jartam ki dolgozni, mert gyorsabb es csendesebb volt. Aztan osszetort, es amig a biztositoval verekszek, az AX-et hasznalom kulfoldre is...
Előzmény: műláb (175)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 175
A gti abból is 95 lovas!
Kecskeméten van egy Ax 1.9-es Bx motorral, 140 ló környékén.
1x láttam, de eleget hallottam róla, gondolhatod, miket....

Titok, miért cserélted a Cliot Ax-re?
Számomra érthetetlen...

Előzmény: tcaoe (174)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 174
Citroen AX, meg nemreg meg egy Cliom is volt.
Előzmény: műláb (173)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 173
1 etértünk.
Amúgy milyen géped van?

Ps,:Gratula az MTZ topichoz :~))

Előzmény: tcaoe (172)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!