Nem arra gondoltam hogy mennénk-e hanem hogy a jegyvétellel várjak-e pár hetet. Amúgy Budapest Nairobi lesz oda vissza. Több országos út most nem játszik. Pedig nagyon mennék a Nyirangongohoz. Pont tegnap számoltuk össze mennyi doxy van még és mennyit kell íratni malária ellen.
Ezért lett volna jó szeptember végén menni (azokat a szabályokat már tudom) de sajnos csak októberben indul járat. Amúgy te beáldoznád azt a 40E forintot és várnál még 1 max 2 hetet? Szerintem Kenya nem fogja megtiltani a magyarok beutazását csak azt nem tudom hogy Törökország nem fogja-e megtiltani a Kenyaból való beutazást bár mi csak tranzitálnánk.
Gondolom eszlelted a belaruszi helyzetre adott, illetve nemadott reakciot? Egyertelmu, hogy melyik oldallal rokonszenveznek uralkodoink. Ha megtehetnek..
Meg nem. A Turkish flexible change opciojaban biztam de mint kiderult ez annyit jelent hogy korlatlanul lehet modositani a jegyet csak eppen fejenkent 200 EUR. Amit meg kaptunk egeszsegugyis kedvezmenyt az mindossze 40E forint kettonknek. Ez meg holnap ejfelig el de azt hiszem ezt elengedem es inkabb varok, a jegyarak nem valtoznak es par nap utan kiderul hogy a turkish torli-e a jaratokat. Amugy az idopont fix okt 3-tol okt 27-ig aztan ket het karanten.
Amugy lattad a fantasztikus kulugyminiszteriumunk honlapjat? Utazasra nem javasolt orszagok: a vilag osszes orszaga. Mar lassan inkabb kivaandorlunk Eszak Koreaba.
Nem gond a két hét karantén és amúgy szerintem nem fogják hónapokig sehonnan engedélyezni. Viszont Bécsből majdnem biztos hogy mennek és érkeznek gépek míg Budapesttel kapcsolatban nem vagyok ilyen biztos.
Én simán vennék BUD-rol. Ha törlik, de amúgy VIE marad, akkor kérésedre átraknak arra, vagy bármi másra amit egyáltalán még repülnek. Hacsak nincs olyan leállás mint ami tavasszal volt, akkor meg a hazajuttatásod is megoldják, akár szövetségen belül.
Tapasztalatbol mondom, hogy van értelme a mulitcitynek. Mivel meg akartuk nézni a Tsavo nemzeti parkot is, néhány évvel ezelött autóval tettük meg a Nairobi-Mumbasa utat és repülövel vissza ugyanoda. Az autóut odafele rémálmomban se jöjjön elö soha. Nagyrészt kétsávos út, óriási kamionforgalom, beláthatatlan kanyarokban é emelkedökön való elözés nagy sebséggel, ez volt az elörehaladás bevett módja a helybéli soför által vezetett jármüvel. A szakasszal nem az a baj, hogy hosszú lenne, hanem az, hogy annyi a baleset, hogy a a szakaszt nemes egyszerüséggel csak a "Highway of Death"-nek nevezik, teljesen megalapozottan.
Nem gondolnam hogy van meg europai orszag amelyik ezt meglepne, nyilvan itt sem a virusrol van szo. Nem is a kiutazas nekem a gond mert ha azt torlik max nem megyek de attol tartok hogy kimegyek es hazajoni nem tudok mert a haza utat torlik. Mivel Becs sokkal nagyobb es tobb jarat is megy plusz nem is zartak le a hatarokat igy kisebb az eselye hogy az odameno gepeket torlik. Lehet rosszul gondolom de nekem ez a logikus.
Szerintem tropusi orszagokban barmikor eleg jo az ido az utazashoz. Pont Kenya pedig roppant valtozatos is eghajlatilag. Sivatag, magashegyseg, paras tengerpart, minden van. Valahol biztos mindig jo.
Ami a Turkisht illeti, magyarok ugye tovabbra is utazhatnak vele, es gondolom a budapesti jarat utasainak jo reszet azok teszi ki. Rahordokent hoszutavu jarataikra - na nem mintha oly sokfele lehetne hosszutavon repkedni.
A becsi indulas valoban jobb otlet lehet.
Csak nehogy ok is megtiltsak kulfoldiek beutazasat.
Konkrétabban mire lennél kiváncsi? Ha Naíbiát bejártad nem tudom tudok-e újdonságot mondani, ha igen szívesen segítek . Gambiával kapcsolatban nem tudok mert ott nem jártam.
Új vagyok itt. Marokkó mellet Namíbiát, a zöldfoki szigeteket és tavaly São Tomé-t is bejártuk. A következö út esetleg Gambia, vagy talán Botswana / Dél Afrika lesz.
Ha valaki járt arrafelé, szivesen olvasnám tapasztalatait. Ha én adhatok tanácsot, azt is szívesen megteszem. Nyitottam egy topikot is a "São Tomé - Afrika gyöngye" cím alatt.