Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 3 napja -3 2 486044

A birkák...

Előzmény: zjakabfi (486032)
1047 005-2 Creative Commons License 3 napja -2 0 486043

"A Szilik forgóvázblokkolásainak is az egyik oka volt a olcsó lengyel acélanyagok forgóvázba építése az Északiban (fogaskerekek állandó törései)."

 

 

Erről valami hiteles forrás?Nem emlékszem a Vasútméhészetben írt történetekben ilyenre.

 

Miért vették a keretekhez a megmunkáló gépeket?Azokat kik gyártották?

Előzmény: FejesAntal (486040)
1047 005-2 Creative Commons License 3 napja -1 0 486042

Senki.Kigazdálkodja a vállalat.

Előzmény: jwkllr (486038)
jwkllr Creative Commons License 3 napja -1 0 486041

Polski 125p-m is rohadt mindenütt.

Előzmény: FejesAntal (486040)
FejesAntal Creative Commons License 3 napja -2 4 486040

A lengyel acél hírhedten rossz minőségéhez (silányságához) annyi, hogy az olcsósága miatt vásárolt itt gyártott sínszálak eltörtek attól, hogy a sínszálító kocsiról ledobták a földre (teli voltak gázbuborékkal). A Szilik forgóvázblokkolásainak is az egyik oka volt a olcsó lengyel acélanyagok forgóvázba építése az Északiban (fogaskerekek állandó törései). A "lengyelposták" kapcsán mondta egy idős szaki, hogy torzult főkerettel érkeztek meg Wroclawból.

Ezek után van bárkinek kérdése, miért selejtezték a lengyel személykocsikat, ill. miért nem költöttek a felújításukra? (kérdés költői, főleg NOHABlaty-nak szólt)

Előzmény: M41 2180 (486033)
kozma555 Creative Commons License 3 napja -1 1 486039

Nekem ez az egész integráció nap, mint nap olyan, mint amikor levágják a kezed, levágják a lábad, aztán vízbe dobnak és mondják, hogy tessék szépen úszni! 

Előzmény: 1047 005-2 (486037)
jwkllr Creative Commons License 3 napja -2 0 486038

Ki fizeti a számlát?

Előzmény: mcg (486035)
1047 005-2 Creative Commons License 3 napja -1 1 486037

Sikeres az integráció:

 

 

Késik egy Medgyesegyházáról Mezőhegyesre induló vonat    2024. június 1. szombat, 11.47

 

 

Szombaton a Medgyesegyházáról 11:38-kor Mezőhegyesre induló vonat (37022) várhatóan 30-40 perces késéssel fog közlekedni, mert a Békéscsabáról 10:48-kor

 

Medgyesegyházára indult pótlóbusz (37022) az indulást követően meghibásodott és utasaiért egy pótlóbuszt pótló buszt küldenek, mely előreláthatólag 30-40

 

perces késéssel közlekedik.

 

 

MÁVINFORM

1047 005-2 Creative Commons License 3 napja -1 0 486036

Is.

Előzmény: zjakabfi (486026)
mcg Creative Commons License 3 napja -1 1 486035

Az off politikai rendezvényre viszi a nézősereget...

Éjjel ment le Szolnokról értük.

 

A buli után ugyanez visszafele....

Előzmény: zjakabfi (486028)
iM Creative Commons License 3 napja -1 0 486034

Sziasztok!

 

Elnézést kerek, amennyiben itt off.

 

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy a jövő szombaton (06.08) Semmeringre menő Bivalyok hol fogják átlépni a határt?

 

Előre is köszönöm!

M41 2180 Creative Commons License 3 napja -1 1 486033

Részben megválaszolták .

 

Rossz minőségű anyagokból készültek, és mint a hasonló korú Bauntzeni kocsik is, nem kaptak élettartam növelő nagyelemes felújítást. Amiket írsz, hogy régebbiek azok mind átestek egy igen nagy felújításon. (Magas Rába kocsik,  2G IC kocsik,  fecskék stb.)

Előzmény: NoHABlaty (486018)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -2 0 486032

Hungaria, Bl, Cöf?:)

Előzmény: alex_86 (486030)
alex_86 Creative Commons License 3 napja -1 0 486031

Térképeken nem feltétlen van rajta minden. Balla László térképei jók, de nem tudom, mennyire naprakészek.

A digitális Útvonalkönyvekben elvileg minden benne van, bár az fizetős és csak néhány vonalé férhető hozzá ingyen a neten.

Másik lehetőség a Közlekedési Határozmányok, ott a jelzők, útátjárók pontos adatai találhatók.

A VPE Üzletszabályzat mellékleteként pedig a szolgálati helyek, vasútvonalak jellemzőit találod táblázatos formában, talán ez a legfrisebb.

Kérdésedre válaszolva: a harározmányokat keresd, a korábbi igazgatóságok adták ki, több kötetes. Úgy emlékszem, a google kereső ismeri. De ez nem naprakész, több forrást egyszerre érdemes tanulmányozni.

Előzmény: hev_tűó (486029)
alex_86 Creative Commons License 3 napja -1 2 486030

Szerelvénymenet nem ilyen vonatszámot kapna szvsz. Valószínűleg valaki megrendelte.

Előzmény: zjakabfi (486028)
hev_tűó Creative Commons License 3 napja -1 0 486029

Sziasztok!

Tudnátok segíteni abban, hogy hol találok minél részletesebb magyarországi vasúti térképet (vasúti átjárók jelölésével - hogy ott lámpa, vagy sorompó van-e, állomásokkal, km szelvényekkel, hidakkal). Esetleg tudtok ilyen térképet feltenni ide, ami letölthető. A munkahelyemre kellene. Köszi!

zjakabfi Creative Commons License 3 napja -2 0 486028

Megy egy 13821-es Kiss Pécs-Bp.Nyugati vonat. Az valami különmenet, vagy szerelvénymenet? Ha utóbbi, mikor megy le, mivel?

 

219 CLH-690 Creative Commons License 3 napja -1 0 486027

Öskün csináltam néhány felvételt, amit szívesen megosztok: https://www.youtube.com/watch?v=A0lSctK-IZU

zjakabfi Creative Commons License 3 napja -3 0 486026

Véglegesen vagy időlegesen?

Előzmény: r1232 (486024)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -3 1 486025

Vicces bemondás Kelenföldön:

A Stuttgartig es Zürichig közlekedő EN a vonat küldföldi késése miaþ 30 percet késik...

 

r1232 Creative Commons License 3 napja -2 5 486024

Csak már elfogyott az idő. Tömegesen fognak leállni a villanygépek is rövid időn belül, ha nem lesz változás finanszírozási oldalról..

Előzmény: Zugbegleiter (486022)
Zugbegleiter Creative Commons License 3 napja -2 1 486023

A vázat érintő nagymértékű korrózió miatt.

Előzmény: NoHABlaty (486018)
Zugbegleiter Creative Commons License 3 napja -2 1 486022

Aki időt nyer, életet nyer.

Előzmény: superconductor (486019)
1047 005-2 Creative Commons License 3 napja -1 1 486021

Mert nem volt gazdaságos a korszerűsítésük.

Előzmény: NoHABlaty (486018)
zjakabfi Creative Commons License 3 napja -2 2 486020

Villanyból talan könnyebb újítani.

Előzmény: superconductor (486019)
superconductor Creative Commons License 3 napja -2 5 486019

De ez csak egy átmeneti állapot. Lehet hogy a szilik meg a flirt-ök most még jobb üzemkészséget mutatnak a csörgőknél meg a Bz-knél, de egyszer ezek is elöregszenek. Akkor mi lesz?

Előzmény: Zugbegleiter (486017)
NoHABlaty Creative Commons License 3 napja -3 0 486018

Azt lehet tudni, hogy a lengyel kocsikat miért irtották ki szinte teljesen? Pedig jóval régebbiek is még javában futnak a vasúton.

Előzmény: r1232 (486005)
Zugbegleiter Creative Commons License 3 napja -6 5 486017

Ha Füredig se lenne drót, az biztos jobb lenne? Így legalább a páros Kék Hulla, a Vízipók és a Katica pedig mindkét irányba többnyire megbízható. A Füreden túli rész és a páratlan IC egy rémálom, ez tény.

Előzmény: K. Oszkár (486011)
zjakabfi Creative Commons License 4 napja -2 0 486016

Feltehetően igen.

 

Előzmény: hory004 (486014)
1047 005-2 Creative Commons License 4 napja -2 1 486015

"Gyakorlatilag csak az Akiem féle hosszú távra megkötött bérleti szerzödés az, ami működhet, mert azt nem merik lehúzni úgy az üzleti tervből...s cserében az alkatrészbeszerzés sem a használó gondja..."

 

 

Van az AKIEM-nek mindkét féle konstrukciója Mo-n.Meg is lehet nézni a francia mozdonyok üzemkészségét!

 

 

A Dórémik meg nem AKIEM karbantartásúak és nem is a használó végzi.Nem véletlenül járnak-kelnek folyamatosan Fradi és Linz között.

Előzmény: mcg (486013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!